Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 01 - Αφιέρωση

Το πιο σημαντικό προσόν για ένα πετυχημένο εργάτη του ευαγγελίου είναι η πλήρωση με το Άγιο Πνεύμα όπως βλέπουμε στις Πραξ.β:4. Το Άγιο Πνεύμα ζωντανεύει το λόγο καθώς διδάσκεται. Η πλήρης παραχώρηση σε όλο το θέλημα του Θεού, θα φέρει το Άγιο Πνεύμα στη ζωή σου.

Ωστόσο, μπορεί να έχεις βαφτιστεί με το Πνεύμα το Άγιο, αλλά μέχρι τώρα να μην έχεις ξεχωριστεί (αφιερωθεί) στη θέση που πρέπει να είσαι, για να πάρεις το λόγο. Ακόμα κι αν είσαι βαπτισμένος, πρέπει να εξετάσεις την αφιέρωσή σου. Πρέπει να είσαι αγιασμένος δια του λόγου όπως είπε ο Ιησούς (Ιωαν.ιζ:17). Δες ακόμα Ψαλμ.ριθ:9. 

Αγιάζω κάτι σημαίνει ότι το βάζω στην άκρη για μια άγια δουλειά, κι αυτό γίνεται μόνο με το λόγο του Θεού. Τα αγγεία στο Ναό ήταν αγιασμένα ή καθαρισμένα. Δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για άλλη δουλειά. Εσύ, έχεις αφήσει τα πάντα για να ακολουθήσεις τον Ιησού; ή υπάρχουν ακόμα κάποιες σαρκικές φιλοδοξίες που σε εμποδίζουν να πεις ΝΑΙ σε όλο το θέλημα του Θεού.

Ο λόγος του Θεού θα εξετάσει τα ελατήριά μας. Ο Ιησούς είπε: «Παρακαλέσατε λοιπόν τον κύριον του θερισμού διά να αποστείλη εργάτας εις τον θερισμόν αυτού» (Ματθ.θ:37). Έχεις καθαρά κίνητρα για να πας έξω στα άσπρα χωράφια και να κερδίσεις ψυχές; Αν έχεις ξεχωριστεί, αγιαστεί, σημαίνει ότι είσαι έτοιμος να χρησιμοποιηθείς απ’ τον Κύριο σε οποιαδήποτε υπηρεσία.

Τα πιο βαθιά πράγματα του Θεού, μας έρχονται μόνο με αποκάλυψη (Α’ Κορ.β:10). Βλέπουμε πόσο αναγκαίο είναι να είναι κανείς γεμάτος με το Πνεύμα του Θεού. «Όταν δε έλθη εκείνος, το Πνεύμα της αληθείας, θέλει σας οδηγήσει εις πάσαν την αλήθειαν· διότι δεν θέλει λαλήσει αφ' εαυτού, αλλ' όσα αν ακούση θέλει λαλήσει, και θέλει σας αναγγείλει τα μέλλοντα» (Ιωαν.ις:13). Η γλώσσα του Θεού, είναι μια γλώσσα που ο κόσμος δεν καταλαβαίνει.

Το να έχουμε απλά το Πνεύμα το Άγιο, δεν είναι αρκετό. Πρέπει να είμαστε εργάτες του λόγου του Θεού γιατί ο Ιησούς είπε «Εάν τις θέλη να κάμη το θέλημα αυτού, θέλει γνωρίσει περί της διδαχής, αν ήναι εκ του Θεού ή αν εγώ λαλώ απ' εμαυτού» (Ιωαν.ζ:17). Ακόμα στην Α’ Θεσ.δ:3 διαβάζουμε «Επειδή τούτο είναι το θέλημα του Θεού, ο αγιασμός σας, να απέχησθε από της πορνείας».  Ο λόγος του Θεού είναι η αλήθεια, «και θέλετε γνωρίσει την αλήθειαν και η αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει» (Ιωαν.η:32). Ψαλμ.ριθ:105. 

«Εάν περιπατώμεν εν τω φωτί, έχομεν κοινωνίαν μετ’ αλλήλων, και το αίμα του Ιησού Χριστού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας» Έτσι για να είμαστε καθαροί, ή ξεχωρισμένοι σαν άγιοι, χρειάζεται να βαδίζουμε σύμφωνα με το λόγο του. Τότε και μόνο τότε βαδίζουμε μέσα στο θέλημα του Θεού, γιατί το θέλημα του Θεού είναι ο λόγος Του.

Η Ρωμ.ιβ:1 μας λέει ότι αν θέλουμε ν’ αποδείξουμε ότι κάνουμε το θέλημά Του, πρέπει να παραστήσουμε τα σώματά μας θυσία ζώσα, άγια, ευάρεστη στο Θεό.

Δεν υπάρχει καμιά εμπειρία, που να ονομάζεται αγιασμός, η οποία να ξεριζώνει τον παλαιό άνθρωπο. Αυτό θα ήταν θαυμάσιο, αν ήταν αλήθεια, γιατί όλοι θα είχαμε ή θα προσπαθούσαμε να έχουμε αυτή την εμπειρία και τα προβλήματα θα εξαφανιζόταν για πάντα. Όμως, αν ο παλαιός άνθρωπος εξαφανιζόταν, «ρίζα και κλάδος», δεν θα υπήρχε άλλο πνεύμα απ’ αυτό του Θεού για να τον καλέσει πάλι πίσω, κι έτσι ποτέ δεν θα έπαιρνε μια τέτοια πρόσκληση! Η αλήθεια γι’ αυτό το θέμα είναι ότι «πειράζεται έκαστος υπό της ιδίας αυτού επιθυμίας παρασυρόμενος και δελεαζόμενος» (Ιακ.α:14) και είναι ο παλαιός άνθρωπος που επιθυμεί. 

Όμως, υπάρχει ένας Βιβλικός τρόπος για να έχουμε μια νικηφόρα ζωή. Μπορούμε να είμαστε ναός του Θεού, τόπος κατοίκησης του Θεού δια του Πνεύματος και διαβάζουμε στην Α’ Ιωαν.δ:4 ότι Αυτός που είναι μέσα μας είναι ισχυρότερος απ’ αυτόν που είναι στον κόσμο. Ο δρόμος και ο τρόπος της νίκης μας είναι να είμαστε γεμάτοι με το Πνεύμα (Εφεσ.ε:18), γιατί αν το Πνεύμα κατοικεί μέσα στην καρδιά μας, μπορεί να τα καταφέρει με τον παλαιό άνθρωπο.

Στη Β’ Τιμ.β:20-21 διαβάζουμε ότι σ’ ένα μεγάλο σπίτι, υπάρχουν σκεύη τίμιας χρήσης και άτιμης χρήσης. Στην Α’ Τιμ.γ:15 μας λέει ότι αυτό το μεγάλο σπίτι είναι η εκκλησία, ο οίκος του ζωντανού Θεού. Ωστόσο, αν είσαι ένα μέλος της αληθινής εκκλησίας, αλλά σου λείπει η ολοκληρωτικά αφιερωμένη ζωή, μπορείς να καθαρίσεις τον εαυτό σου και να γίνεις ένα σκεύος τίμιας χρήσης σ’ αυτό το μεγάλο σπίτι. Τότε θα είσαι πραγματικά ξεχωρισμένος για να χρησιμοποιηθείς απ’ τον Κύριό σου.