Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Τι σου κάνει ένα μηδέν!

ΓΕΝΕΣΗ λη


Αυτό το κεφάλαιο είναι μια παρεμβολή στο θέμα που εξετάζουμε. Ο λόγος είναι ότι ο Ιούδας υπήρξε ο κατά σάρκα πρόγονος του Μεσσία και το Πνεύμα του Θεού, σύμφωνα με το σκοπό της  Παλαιάς Διαθήκης, έπρεπε να περιλάβει και να διασώσει λεπτομερή κατάλογο ολόκληρης της γραμμής της διαδοχής.

Καλημέρα

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Πως ο διάβολος προωθεί την αμαρτία.


1.   Διεγείρει την περιέργεια σε σχέση με την αμαρτία.
2.   Καλλιεργεί την ανοχή της αμαρτίας.
3.   Καταργεί τους νόμους που είναι ενα­ντίον της αμαρτίας .
4.   Αφαιρεί το στίγμα και την ντροπή από την αμαρτία και τη διάπραξή της.
5.   Κατευθύνει τις σκέψεις του ανθρώ­που προς την αμαρτία.
6.   Προωθεί την εκπαίδευση για την αμαρτία.
7.   Περιβάλλει την αμαρτία με γόητρο.
8.   Στέλνει μοντέλα-είδωλα, που εξα­σκούν δημόσια και μέσω της τηλεό­ρασης την αμαρτία.
9.   Μειώνει τις συνέπειες της αμαρτίας.
Έτσι
Παγιδεύει τους ανθρώπους στην αμαρτία.
Τους βασανίζει με το αίσθημα της ενοχής.
Και
Γελάει χαιρέκακα όταν τους δει να δικάζονται για την αμαρτία.

Η Τουρκία θα επιτρέψει την διδασκαλία της κουρδικής γλώσσας στα σχολεία

Ιστορικό βήμα για τους Κούρδους της Τουρκίας αποτελεί η απόφαση της Άγκυρας να επιτρέπεται η διδασκαλία της κουρδικής γλώσσας στα δημόσια σχολεία της χώρας.
Την πρόθεση της κυβέρνησης γνωστοποίησε ο πρωθυπουργός της χώρας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μιλώντας σε εκλεγμένους βουλευτές του κόμματός του.
«Για παράδειγμα, εάν αρκετοί μαθητές μαζευτούν, τα κουρδικά μπορούν να παρθούν ως μάθημα επιλογής, θα διδαχθεί και θα μαθευτεί», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Τούρκος πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι πρόκειται για «ιστορικό βήμα».

Αγάπη


·         Το μίσος δεν αντιμετωπίζει το μίσος. Μόνο η αγάπη μπορεί. - Μάρτιν Λούθερ Κινγκ
·         Η ζωή μας δίδαξε ότι η αγάπη δε συνίσταται στο να κοιτάμε ο ένας τον άλλο, αλλά στο να κοιτάμε προς την ίδια κατεύθυνση. - Αντουάν ντε Σαντ-Εξιπερί
·         "Θες ν’ αγαπηθείς; Τότε μην αφήσεις την καρδιά σου να παρεκκλίνει απ’ το μονοπάτι της. Παρέμεινε αυτός που είσαι τώρα." - Έντγκαρ Άλαν Πόε

Καλημέρα

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Οι παρείσακτοι


Το να κυλάνε νερά και λάσπες έξω από το σπίτι σου, είναι βέβαια κακό. Όμως χειρότερο είναι, όταν ανοίξεις την εξώπορτά σου και οι λάσπες και το κακό μπουν μέσα. Αυτό φαίνεται να λέει ο Ιούδας προσπαθώντας να διαφυλάξει το σώμα των πιστών:
Από τις «κηλίδες» (12) Άσχημο σ’ ένα κατάλευκο χιτώνα, να υπάρχει μια έντονη βρωμιά. Τρομερό, να πασκίζουνε δέκα άνθρωποι για την καθαριότητα ενός κοινόχρηστου χώρου και ένας....να πετάει ένα ντενεκέ σκουπίδια κάπου στη μέση. Έτσι και η πνευματική κηλίδα στο σώμα της εκκλησίας.

"Έχει κανείς όσο θα ήθελε να έχει!"


Χωρίζουμε τους ανθρώπους σε κατηγορίες και υποκατηγορίες μερικές φορές, ανάλογα με κάποια χαρακτηριστικά της ζωής. Το κάνουμε αυτό εντελώς φυσιολογικά, για να προσανατολιστούμε καλύτερα στη σχέση μας μαζί τους.

Ένα είναι το χαρακτηριστικό που πραγματικά διακρίνει τους ανθρώπους με σοβαρότητα, με αλήθεια και με ουσιαστικό νόημα.

υπάρχει και αυτή η Ελλάδα

Σχολεία μάζεψαν 80000 ευρώ για νοσηλεία Αλβανού μαθητή στο Παρίσι.
 Αίσιο τέλος είχε τελικά η περιπέτεια υγείας του Aλβανού μαθητή ο οποίος έπασχε από μια ανίατη ασθένια και για τον οποίο είχε στηθεί ένα δίκτυο κινητοποίησης όλων των σχολείων προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα για να νοσηλευτεί στο εξωτερικό. Ο μικρός μαθητής, ύστερα από ενάμιση χρόνο θεραπείας, σε ειδικό κέντρο στο Παρίσι, επέστρεψε στην Θεσσαλονίκη υγιής και ευγνώμων...για την ευαισθητοποίηση του κόσμου. 

Στενός ο δρόμος....

Αιρέσεις


«Αίρεση»! «Αιρετικοί»! Λέξεις που θυμίζουν Μεσαίωνα, Ιερή Εξέταση, πυρές, διωγμούς και εξορίες των «αιρετικών» ...

Και όμως ακούγονται ακόμα και σήμερα στη χώρα μας, αν και μπήκαμε ήδη στον 21ο αιώνα. Μερικές φορές ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία κάποιων εκκλησιαστικών και παρεκκλησιαστικών είναι τόσο σφοδρός που αισθάνεσαι πως αυτοί οι άνθρωποι αν δεν ζούσαμε σε μία κοινωνία ουμανιστικών αρχών κάλλιστα θα ζητούσαν την εκτέλεση των «αιρετικών».

Αυτό ίσως ακούγεται σε κάποιους υπερβολή, αλλά η αλήθεια είναι πως πολλές φορές ζητάνε την απαγόρευση όλων των ετερόδοξων θρησκευμάτων, τα οποία στηλιτεύουν με τα μελανότερα χρώματα: τα παρουσιάζουν όχι μόνον ως εχθρούς της Εκκλησίας, εχθρούς του Χριστού, όργανα του Διαβόλου, κλπ., αλλά και ως εχθρούς του έθνους, της κοινωνίας, της οικογένειας, της ψυχικής υγείας του ατόμου, και άλλα πολλά «φρικτά» και ταυτόχρονα αφελή, ανόητα, και γελοία.

Καλημέρα

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Γιατί υποφέρουμε;



Καθώς ρίχνουμε μια ματιά στον κόσμο μας σήμερα βλέπουμε ότι υπάρχουν πολλά πράγματα γύρω μας που μας φαίνονται «άδικα». Κάποιος ρωτάει: «Αν ο Θεός είναι Θεός αγάπης, γιατί η γυναίκα μου να υποφέρει από καρκίνο; Πάντοτε στη ζωή της προσπαθούσε να κάνει το καλό...».
Οι αναποδιές και οι φουρτούνες είναι κοινή εμπειρία όλων των ανθρώπων. Κυρίως όμως, των χριστιανών οι οποίοι πέρα από τα προβλήματα που έχουν όπως όλοι οι άνθρωποι, αποκτούν περισσότερα γιατί ζουν με τρόπο αντίθετο με τη σοφία του κόσμου. Γιατί αν κάποιος ζει για το Χριστό και το κάνει με πιστότητα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην συγκρουστεί με τους ανθρώπους γύρω του.
«Και πάντες δε οι θέλοντες να ζώσιν ευσεβώς εν Χριστώ Ιησού θέλουσι διωχθή» (Β’ Τιμ.γ:12).
Οι πειρασμοί, είναι στιγμές και καταστάσεις που η πίστη μας δοκιμάζεται. Όταν είμαι άρρωστος, υπάρχει ο πειρασμός να ρωτήσω:
·        Είναι ο Θεός καλός; Αν είναι γιατί να επιτρέψει την αρρώστια;
·        Είναι ο Θεός σοφός; Αν είναι, γιατί εγώ να χάσω τη δουλειά μου;
·        Είναι ο Θεός δυνατός; Αν είναι γιατί δεν παίρνει το πρόβλημα από πάνω μου;»
Θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς και να παραδεχτούμε ότι η ικανότητα της αντίληψής μας είναι περιορισμένη και δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τις δοσοληψίες του Θεού με τον άνθρωπο.

η γενοκτονία στο Δίστομο

Σάββατο 10 Ιουνίου 1944. Ξημέρωνε μια μέρα ελπίδας.  Τέσσερις μέρες πρίν, στις 6 Ιουνίου, οι σύμμαχοι είχαν αποβιβαστεί στη Νορμανδία. Οι φασίστες βλέπονιας να φτάνει το τέλος της αυτοκρατορίας τους καταλαμβάνονται από αμόκ καταστροφής. Βγάζουν διαταγές γενοκτονίας.
Ένας Γερμανός σκοτωμένος σημαίνει πενήντα Ελληνες εκτελεσμένοι,  δέκα Γερμανοί – ένα χωριό.
 Έτσι στα πλαίσια των εκκαθαριστικών επιχειρήσεων εκείνο το φοβερό πρωϊνό μια φάλαγγα επτά αυτοκινήτων με γερμανούς στρατιώτες των Ες – Ες , ξεκίνησε από τη Λιβαδειά με κατεύθυνση προς το Δίστομο. Από αυτά τα δύο πρώτα που προπορεύονταν αρκετά, ήταν ελληνικά επιταγμένα, γεμάτα με πολίτες οι οποίοι έμοιαζαν με μαυραγορίτες (ντόπιοι ναζί ή γερμανοί στρατιώτες με πολιτικά).

Βεβαιότητα και επίγνωση


Εκείνο που χαρακτηρίζει τον κόσμο μας και τη ζωή γενικά είναι η αβεβαιότητα. Τίποτε δεν είναι βέβαιο και σταθερό. Δεν ξέρουμε με απόλυτη ή σχετική βεβαιότητα τι θα μας συμβεί αύριο. Θα υπάρχουν οι ίδιες συνθήκες με τις σημερινές; Θα έχουμε υγεία ή αρρώστια; Θα επικρατήσει ειρήνη και σταθερότητα ή μας περιμένουν ταραχές και αναστατώσεις; Που και πώς θα κινηθεί η αγορά και ποια αξία θα έχει αύριο το νόμισμά μας;

Ακόμα και στις περιπτώσεις που υπάρχουν βάσιμοι λόγοι να υπολογίζουμε το τι πρόκειται να γίνει, έρχεται ένας άγνωστος και απροσδόκητος παράγοντας και μας ανατρέπει όλα τα συμπεράσματα και τις προσδοκίες μας.

Η ζωή έχει αστάθεια και αβεβαιότητα. Ποιος ξέρει με απόλυτη σιγουριά αν θα ζει αύριο ή αν θα κοπεί το νήμα της ζωής του;

Το αρχαίο αξίωμα ότι "πάντα ρει και ουδέν μένει" εξακολουθεί να ισχύει. Όλα είναι ρευστά και τίποτε σταθερό.

εξεύρω ότι Ιησούν τον εσταυρωμένον ζητείτε

 
 

δεν είναι εδώ· διότι ανέστη, καθώς είπεν  (Ματθ. 28:6)

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Παρηγοριά

Eλλάς-ελλήνων-"χριστιανών"

ο ξένος, ο παροικών με σας, θέλει είσθαι εις εσάς ως ο αυτόχθων, και θέλεις αγαπά αυτόν ως σεαυτόν· διότι ξένοι εστάθητε εν γη Αιγύπτου. Εγώ είμαι Κύριος ο Θεός σας.(Λευ. 19:34)

Επιχείρησαν να κάψουν ζωντανούς Πακιστανούς μετανάστες!

Πετώντας ένα αναμμένο στουπί ποτισμένο με εύφλεκτο υγρό στο σπίτι όπου έμεναν, άγνωστοι επιχείρησαν να κάψουν ζωντανούς, μετανάστες από το Πακιστάν.
Αφού έσπασαν την πόρτα της εισόδου, πέταξαν στο εσωτερικό ένα αναμμένο στουπί και εξαφανίστηκαν. Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα η ομάδα των ατόμων που πέταξε το αναμμένο στουπί αποτελούνταν από πέντε άτομα.
Η φωτιά σβήστηκε από έναν από τους Πακιστανούς που την ώρα της επίθεσης κοιμόταν στο ισόγειο του σπιτιού.
Η υπόθεση ερευνάται από το Αστυνομικό Τμήμα της Ναυπάκτου και έχει προκαλέσει πολλά ερωτηματικά στην τοπική κοινωνία.
πηγή: iefmerida

γνώρισε την αλήθεια πριν είναι αργά..

βεβαίως Κύριος ο Θεός δεν θέλει κάμει ουδέν, χωρίς να αποκαλύψη το απόκρυφον αυτού εις τους δούλους Αυτού. 
(Άμ. 3:7)

καλημέρα

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Και ηλεκτρονική κάρτα υγείας!

Την εισαγωγή ηλεκτρονικής κάρτας (φακελώματος) υγείας, φαίνεται οτι προβλέπει το μνημόνιο σύμφωνα με την iatropedia . 

Αυτό αποδεικνύει ότι οι άνθρωποι που σχεδιάζουν και υλοποιούν αυτά τα μέτρα είναι ταγμένοι στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού ελέγχου της ζωής των πολιτών με κάθε μέσο και κάθε κόστος. Εδώ δεν υπάρχουν λεφτά για φίλτρα για τους νεφροπαθείς και ρίχνουν λεφτά σε Ηλεκτρονικές χειροπέδες..

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟ ΝΕΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΡΑΧ‏


Με έκτακτη τηλεδιάσκεψη την Τρίτη απάντησαν οι υπουργοί Οικονομικών της Ομάδας των Επτά (G-7) στα σημάδια κινδύνου που πληθαίνουν, με αντικείμενο τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν ώστε να αποτραπεί η περαιτέρω επιδείνωση της κρίσης χρέους στην Ευρωζώνη. Στο επίκεντρο των ανησυχιών είναι η Ισπανία και ο τραπεζικός τομέας της χώρας που απειλείται με κατάρρευση, ενώ σε δεύτερο πλάνο είναι προς το παρόν οι εξελίξεις στην Ελλάδα. Πριν καν καλά αρχίσει η τηλεδιάσκεψη, η ισπανική κυβέρνηση ζήτησε για πρώτη φορά, διεθνή οικονομική βοήθεια για την αντιμετώπισης της κρίσης που πλήττει τις ισπανικές τράπεζες, καθώς ο αρμόδιος υπουργός για τον Προϋπολογισμό, Κριστόμπαλ Μοντόρο, είπε ότι οι ευρωπαϊκοί «θεσμοί» πρέπει να βοηθήσουν για τη στήριξη του τραπεζικού κλάδου.

Το σχέδιο του ΟΗΕ για την παγκόσμια διακυβέρνηση

Ξέρετε ότι ο ΟΗΕ έχει στα σκαριά ένα σχέδιο παγκόσμιας διακυβέρνησης, που δεν είναι καν μυστικό; Το ονομάζει «βιώσιμη ανάπτυξη», και αν ισχύσει, θα αλλάξει για πάντα όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες.

Πρόκειται για μια αναφορά 204 σελίδων, με τίτλο «Working Towards a Balanced and Inclusive Green Economy, A United Nations System-Wide Perspective», που δημοσιεύτηκε εν όψει της επερχόμενης συνάντησης Rio + 20 του ΟΗΕ στη Βραζιλία.
Το σχέδιο προβλέπει ένα παγκόσμιο σύστημα φορολόγησης του άνθρακα, παγκόσμια δίχτυα ασφάλειας, και μια ενιαία για τον πλανήτη πράσινη οικονομία.

Εντοπίζοντας και Αντιμετωπίζοντας την πλάνη


Β΄ Ιωάννου

Στην μικρή αυτή επιστολή συναντούμε μία οδηγία η οποία προβληματίζει πολλούς καθώς μοιάζει να αντιβαίνει στη βιβλική διδασκαλία περί αγάπης και στην ανθρώπινη προσδοκία περί στοιχειώδους ευγένειας. Μιλώντας λοιπόν ο Ιωάννης σε μία τοπική εκκλησία που αντιμετώπιζε προβλήματα από διάφορους αιρετικούς και πλανεμένους, τη συμβουλεύει ως εξής:

"Εάν τις έρχηται προς εσάς, και δεν φέρη την διδαχήν ταύτην, μη δέχεσθε αυτόν εις οικίαν, και μη λέγετε εις αυτόν το χαίρειν" (Β΄ Ιωάν.10).

Πώς αυτή η οδηγία συμβιβάζεται με τη διδασκαλία του Κυρίου στην επί του όρους ομιλία όπου διαβάζουμε, "Εγώ όμως σας λέγω, Αγαπάτε τους εχθρούς σας, ευλογείτε εκείνους οίτινες σας καταρώνται, ευεργετείτε εκείνους οίτινες σας μισούσι, και προσεύχεσθε υπέρ εκείνων οίτινες σας βλάπτουσι και σας κατατρέχουσι· δια να γείνητε υιοί του Πατρός σας του εν τοις ουρανοίς, διότι αυτός ανατέλλει τον ήλιον αυτού επί πονηρούς και αγαθούς, και βρέχει επί δικαίους και αδίκους" (Ματθ.ε:44-45).

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 35 - Η εξουσία της εκκλησίας


Α. Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Ματθ.κδ:14 “Και θέλει κηρυχθεί τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη, προς μαρτυρίαν εις πάντα τα έθνη, και τότε θέλει ελθεί το τέλος.”

Η σπουδαιότητα αυτής της αποστολής δεν έχει ανάγκη να υπερτονιστεί. Ο Ιησούς είπε ότι το ευαγγέλιο της Βασιλείας θα κηρυχθεί σ’ όλο τον κόσμο για μαρτυρία σ’ όλα τα έθνη. Η αποστολή, “Υπάγετε εις όλον τον κόσμο, και κηρύξατε το ευαγγέλιον εις όλην την κτίσην” (Μάρκ.ις:15) είναι διαταγή κι εξουσιοδότηση. Η Εκκλησία δεν έχει άλλη εκλογή απ’ το να υπακούσει.

Ο Κύριος έχει αναθέσει στην Εκκλησία να κάνει ένα συγκεκριμένο έργο. Αυτή η αποστολή έχει μεγάλη ευθύνη κι απαιτεί την ανάλογη εξουσία. Πρέπει να θυμόμαστε ότι η ευθύνη κι η εξουσία συνδέονται στενά μεταξύ τους και δεν είναι δυνατόν να ξεχωριστούν.

Η ευθύνη της Εκκλησίας είναι:

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Με τον τρόπο τους

Δεν ξέρω αν έχει πέσει στην αντί­ληψή σας, αλλά νομίζω πως πρόκειται για μια σοβαρή μετα­δοτική ασθένεια των ημερών μας ανάμεσα στους πιστούς του Χρι­στού. Πιθανότατα έχει τις ρίζες της στα παλιά χρόνια. Ίσως να υπήρχαν κάποια κρούσματα και στις μέρες των πρώτων βημάτων της εκκλησίας του Χριστού, όταν σημειώνει το Άγιο Πνεύμα του Θεού:
«μη αφήνοντες το να συνερχώμεθα ομού, καθώς είναι συνήθεια είς τινας, αλλά προτρέποντες αλλήλους. και τοσούτω μάλλον, όσον βλέπετε πλησιάζουσαν την ημέραν.» (Εβρ.ς:25).
Όμως στις μέρες μας έχει πάρει τις διαστάσεις επιδημίας και κυριολεκτι­κά απειλούνται πολλές πνευματικές ζωές με πλήρη κατάρρευση, αν δεν συνειδητοποιήσουν έγκαιρα το πρό­βλημα, τον κίνδυνο, τον ολισθηρό δρόμο στον οποίο βρίσκονται.
 

Ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης

Μάθημα  8

Ο ΗΛΕΙ
Α.  Ο ΙΕΡΕΑΣ ΗΛΕΙ
Ο Ηλεί ήταν ένας ιερέας απ’ τη γενιά του Ιθάμαρ. Ο Ιθάμαρ ήταν ο νεώτερος γιος του Ααρών. Ο Ααρών είχε δύο γιους, τον Ναδάβ και Αβδιού, οι οποίοι πέθαναν γιατί προσέφεραν ξένο πυρ. Μια σειρά ιερέων ήρθε απ’ τον άλλο του γιο, τον Ελεάζαρ, αλλά ο Ηλεί ήταν απόγονος του Ιθάμαρ. Η θέση της ιεραρχίας παρέμενε από τον Ιθάμαρ μέσω του Ηλεί, μέχρι που ο Σολομώντας εκθρόνισε τον Αβιάθαρ και επέστρεψε την ιεραρχία πίσω στους απογόνους του Ελεάζαρ.

Β.  Η ΕΥΣΕΒΕΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΙ
Ο Ηλεί ήταν ένας άνθρωπος με ταπεινό χαρακτήρα. Η ευλάβειά του φαίνεται από την ήσυχη υποταγή του στο θέλημα του Θεού (Α΄ Σαμ.γ:18), την ευλαβή ανησυχία του για την κιβωτό του Θεού (Α΄ Σαμ.δ:18), την προθυμία του να πάρει και να εκπαιδεύσει το νεαρό Σαμουήλ, και τη διάκρισή του για την κίνηση του Πνεύματος του Θεού (Α΄ Σαμ.γ:8-9).
Το γεγονός ότι ο Θεός εμπιστεύθηκε τον Ηλεί για την εκπαίδευση και την ανατροφή του Σαμουήλ, αυτό φτάνει για να καταλάβουμε τί άνθρωπος ήταν. Ο Ηλεί υπηρέτησε στον Ισραήλ στη διάρκεια μιας περιόδου συνειδητής πνευματικής πτώσης. Ήταν εκείνη η εποχή που ο Θεός τόσο πολύ αποστράφηκε τον Ισραήλ για την συνεχή αποστασία του που έστρεψε τελείως το πρόσωπό Του από τη Σηλώ. Ο Ηλεί κατοικούσε στη Σηλώ, στον οίκο του Θεού. Δεν ήταν όλοι που είχαν στραφεί μακριά απ’ το Θεό, αλλά όπως και τώρα - η σωτηρία ήταν προσωπική κι όχι εθνική υπόθεση.

Ξεκινά ο περιορισμός στο δικαίωμα χρήσης του νερού

Υπουργική απόφαση, που βάζει τις βάσεις για την πλήρη εφαρμογή του διατροφικού κώδικα στην ελλάδα - δηλαδή το σχέδιο για τον απόλυτο έλεγχο και την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης του νερού και της τροφής υπεγράφη στις 11 Απριλίου. Πρόκειται για την τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 150559/10-6-2011,που αφορά τις διαδικασίες, τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη χορήγηση αδειών για υφιστάμενα δικαιώματα χρήσης νερού
H καταληκτική ημερομηνία υποβολής δικαιολογητικών για την έκδοση άδειας χρήσης νερού είναι η 16η Ιουνίου 2012.
Πρόκειται για το πρώτο βήμα, για τον έλεγχο του υδατικού δυναμικού που περνάει εντέχνως με την προφαση της ορθολογικής διαχείρισης του υδάτινου δυναμικού και της δημόσιας υγείας. Στόχος είναι η καταγραφή όλων των ιδιωτικών και δημόσιων πηγών προκειμένου να ενταχθούν στα διαχειριστικά σχέδια που εκπονούνται σε επίπεδο περιφερειών, με σκοπό να πουληθούν τα νερά σε ιδιώτες που στη συνέχεια θα μεταπωλούν το νερό στους αγρότες. Δηλαδή το αγαθό που η γη προσφέρει στους αγρότες, μέσα στα ίδια τους τα χωράφια, θα πληρώνουν για να το χρησιμοποιούν.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ - Κριτές


Α. ΤΙΤΛΟΣ
Ο τίτλος Κριταί προέρχεται απ’ τους ανθρώπους που έκλεξε ο Θεός να κυβερνήσουν το λαό Του μετά το θάνατο του Ιησού του Ναυή. Αυτοί οι άνδρες ονομάστηκαν Κριτές.

Β. ΘΕΜΑ
Ενώ ο Ιησούς του Ναυή είναι ένα βιβλίο νίκης οι Κριταί είναι ένα βιβλίο αποτυχίας. Το κεφ. β:7-19 συνοψίζει όλο το θέμα του βιβλίου. Μετά το θάνατο του Ιησού του Ναυή, η νέα γενιά των Ισραηλιτών συμμάχησε με τα έθνη που η παλιά γενιά άφησε να μείνουν στη γη. Το αποτέλεσμα ήταν να πέσουν στην ειδωλολατρία και την ανηθικότητα. Η κρίση του Θεού τους έφερνε σε αιχμαλωσία σ’ αυτά τα έθνη. Κάθε φορά που έκραζαν στο Θεό ερχόταν ένας ελευθερωτής και αυτοί έμεναν πιστοί στον Κύριο όσο εκείνος ζούσε. Οι λέξεις αμαρτία, αιχμαλωσία, θλίψη και σωτηρία περιγράφουν γλαφυρά το βιβλίο αυτό.