Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011
η γραφειοκρατία της αθλιότητας
ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΦΑΪ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΣΙΤΙΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ;
- Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας.
- Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας (λογαριασμός ΔΕΗ).
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
- Πρόσφατο εκκαθαριστικό Εφορίας ή υπεύθυνη δήλωση περί μη υποχρεωτικής υποβολής φορολογικής δήλωσης, θεωρημένης από τη Δ.Ο.Υ.
- Απόφαση Υγειονομικής Επιτροπής ή άλλου δημόσιου φορέα, εφόσον υπάρχει πρόβλημα υγείας.
- Κάρτα ανεργίας, εφόσον πρόκειται για άνεργο (φωτοτυπία και το πρωτότυπο).
- Γνωμάτευση Πρωτοβάθμιας Επιτροπής περί ποσοστού αναπηρίας, εφόσον πρόκειται για ΑΜΕΑ.
- Βεβαίωση από την Κοινωνική Πρόνοια.
- Βεβαίωση από τον ιερέα της ενορίας που ανήκει (!)
- Έντυπο Ε9 θεωρημένο.
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011
ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Η κρίση της εκκλησίας
Το σημαντικό θέμα αυτού του μηνύματος είναι ότι ο Ιησούς διαδικάστηκε με την αμαρτία πάνω στο σταυρό. Πήρε τη θέση μας στην κρίση και μας άφησε τα οφέλη που αποκτήσαμε με την απλή υπακοή στην πίστη. Εξαιτίας της αμαρτίας, θα καταλήγαμε σε κρίση με ποινή τον θάνατο. Ο Ιησούς πήρε τη δική μας αμαρτία πάνω Του και πέθανε στη θέση μας. Η αμαρτία μας κρίθηκε πάνω στο δικό Του σώμα, γιατί «παρεδόθη διά τας αμαρτίας ημών, και ανέστη διά την δικαίωσιν ημών» (Ρωμ.δ:25). Η αμαρτία μας λοιπόν κρίθηκε στον Ιησού, Αυτός πλήρωσε το μισθό της με το θάνατό Του.
ΓΕΝΕΣΗ θ
Γέν.θ:1-2
Η Γραφή σ’ αυτό το κεφάλαιο μας κάνει γνωστή την καινούρια διαθήκη κάτω από την οποία τίθεται η κτίση και ο άνθρωπος μετά τον κατακλυσμό, καθώς και το σημείο αυτής της διαθήκης.
Βλέπουμε ότι ο Θεός, τις εντολές που είχε δώσει στον Αδάμ και την Εύα, τις επαναλαμβάνει στο Νώε και τους γιους του:
<Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και γεμίσατε την γήν>.
ομοιότητες ..
Ποιός είναι ο "μέγας" Αλέξανδρος και ποιός ο "άγιος" Γεώργιος ; Καμμία διαφορά ...
Δίπλα σύμβολο της "θεο"σοφικής εταιρίας.. όλα τα "καλά" μαζί..πεντάλφα , σβάστικα , ο όφις που "τρώει" την ουρά του , και ο..αιγυπτιακός σταυρός.
Υποτίθεται ότι απεικονίζει τον Ιησού , αλλά εάν παρατηρήσουμε προσεκτικά θα δούμε ότι απεικονίζει τον Δία..
η κυρία αριστερά (η Αφροδίτη;) κρατά τον αιγυπτιακό σταυρό , ενώ δεξιά υποτίθεται ότι βλέπουμε την αγία Βαρβάρα να κρατά τον "χριστιανικό" σταυρό .
Δίπλα σύμβολο της "θεο"σοφικής εταιρίας.. όλα τα "καλά" μαζί..πεντάλφα , σβάστικα , ο όφις που "τρώει" την ουρά του , και ο..αιγυπτιακός σταυρός.
Υποτίθεται ότι απεικονίζει τον Ιησού , αλλά εάν παρατηρήσουμε προσεκτικά θα δούμε ότι απεικονίζει τον Δία..
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011
Παγκόσμιος νους
Όλοι όσοι ασχολούνται συστηματικά με τη μελέτη των ιδιόμορφων ημερών του τέλους, πιστεύω πως θα συμφωνήσουν ότι η ερμηνεία των μηνυμάτων και των γεγονότων αυτής της ξεχωριστής περιόδου δεν είναι ούτε εύκολη, ούτε απλή υπόθεση.
Υπάρχουν κίνδυνοι πολλοί και πρέπει να προσέχει κανείς σοβαρά, όταν προσεγγίζει αυτή την περιοχή. Οι γνώσεις μας είναι λίγες, οι εξελίξεις ταχύτατες, απρόβλεπτες, εκπληκτικές και ο Κύριος μας καλεί να περπατήσουμε «δια της πίστεως και όχι δια της όψεως».
Τι μπορώ να κάνω για να εξασφαλίσω το μέλλον μου;
• Σε καμιά άλλη εποχή της ιστορίας, ο άνθρωπος δεν βασανιζόταν με περισσότερα ερωτηματικά όσο σήμερα.
• Ποτέ άλλοτε το άγχος δεν καταπίεζε τον άνθρωπο τόσο, όσο σήμερα.
• Η επιστήμη και η τεχνική ποτέ δεν προχώρησαν με τόση ταχύτητα, όσο τα τελευταία 50 χρόνια.
• Τα επιτεύγματα του ανθρώπου ζαλίζουν και το ίδιο το μυαλό του.
Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011
ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 18 - Η ανάσταση του Ιησού (1)
Α. Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ
Πραξ.β:24 «Τον οποίον ο Θεός ανέστησε, λύσας τάς ωδύνας του θανάτου, διότι δεν ήτο δυνατόν να κρατήται υπ’ αυτού.»
Πράξ.γ:15 «Τον δε αρχηγόν της ζωής εθανατώσατε, τον οποίον ο Θεός ανέστησεν εκ νεκρών, του οποίου ημείς είμεθα μάρτυρες.»
Πραξ.ιζ:31 «Και έδωκεν εις πάντας βεβαίωσιν περί τούτου, αναστήσας αυτόν εκ νεκρών.»
Δεν είναι περίεργo
..πώς ένα ποσό των 20 Ευρώ σας φαίνεται πολύ μεγάλο όταν το δίνετε στην εκκλησία, αλλά είναι μικρό όταν πηγαίνετε για ψώνια;
..που 2 ώρες σας φαίνονται πολλές όταν είστε στην εκκλησία, ενώ σας φαίνονται λίγες όταν παρακολουθείτε μια καλή ταινία;
..το ότι δεν βρίσκετε τι να πείτε όταν προσεύχεστε, αλλά δεν έχετε κανένα πρόβλημα όταν σκέφτεστε για ποιο πράγμα θα μιλήσετε με έναν φίλο;
Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011
διαχρονική υποκρισία
Το 220 μΧ ο επίσκοπός μας (πρεσβύτερος) Ρώμης Κάλλιστος ανήγγειλε ότι οι ευγενικής καταγωγής χριστιανές γυναίκες θα μπορούσαν να παντρεύονται σύμφωνα με την χριστιανική διδασκαλία έναν ταπεινής καταγωγής χριστιανό άνδρα. Ο ίδιος κατηγορήθηκε από τους "ηθικο"λόγους της εποχής του για ανάλογα ζητήματα(για παράδειγμα οι τριαδικοί τερτυλλιανοί τον μέμφονταν επειδή δέχονταν στην εκκλησία τους μετανοούντες αμαρτωλούς..)
Η ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ - Κεφάλαιο 3
Ο ΑΑΡΩΝ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ
(Έξοδος κη:1)
(Έξοδος κη:1)
Ο Ααρών εργάστηκε με το Μωυσή κατά τη διάρκεια ολόκληρης της αναμέτρησης με το Φαραώ. Αργότερα μαζί με τον Ωρ στήριζαν τα χέρια του Μωυσή ενώ ο Ιησούς του Ναυή κέρδιζε τη μάχη ενάντια στον Αμαλήκ (Έξοδος ιζ:8-13). Και στην περίπτωση της πρώτης παραμονής του Μωυσή, των 40 ημερών και 40 νυχτών, στο όρος Σινά, ο Θεός του είπε να χρίσει τον Ααρών σαν αρχιερέα και τους γιους του Ααρών να εργάζονται μαζί του στο ιερατείο (Έξοδος κη:1).
Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011
κριτήριο αγιότητας η δημοφιλία !
Είναι όμορφο να αφιερώνεις στον Θεό λατρεία με μουσική τζάζ και σαξόφωνο , είναι όμως φυσικά βλασφημία να λατρεύεται ένας άνθρωπος και η εικόνα του.
Η Αφρικανική oρθοδοξη εκκλησία των ΗΠΑ ιδρύθηκε το 1892 με την άδεια του πατριαρχείου της Αντιόχειας και με έδρα την αρχιεπισκοπή του Σικάγο.
Η εκκλησία το 1982 έχρισε ιερέα και κατόπιν επίσκοπο έναν πλούσιο επιχειρηματία τον Φράνζο Κινγκ που είχε οικοδομήσει το 1972 στο Σαν Φρανσίσκο τον ναό του αγίου Ιωάννη αφιερωμένο στον σαξοφωνίστα και συνθέτη της τζάζ Τζον Κολτρέιν !
Η Αφρικανική oρθοδοξη εκκλησία των ΗΠΑ ιδρύθηκε το 1892 με την άδεια του πατριαρχείου της Αντιόχειας και με έδρα την αρχιεπισκοπή του Σικάγο.
Η εκκλησία το 1982 έχρισε ιερέα και κατόπιν επίσκοπο έναν πλούσιο επιχειρηματία τον Φράνζο Κινγκ που είχε οικοδομήσει το 1972 στο Σαν Φρανσίσκο τον ναό του αγίου Ιωάννη αφιερωμένο στον σαξοφωνίστα και συνθέτη της τζάζ Τζον Κολτρέιν !
Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011
η τεκτονική κλίμακα
Η θρησκεία της κοινωνικής κατακυρίευσης , σε έναν κόσμο που προσποιείται οτι λειτουργεί με λογικές αποφάσεις και ηθικές επιλογές.
Ενα σχεδίασμα της μασωνικής διαβάθμισης , για να μην ξεχνάμε πως λειτουργεί και πως οικοδομείται το σύστημα του κόσμου πίσω από τα επιφαινόμενα.
Ενα σχεδίασμα της μασωνικής διαβάθμισης , για να μην ξεχνάμε πως λειτουργεί και πως οικοδομείται το σύστημα του κόσμου πίσω από τα επιφαινόμενα.
Στις βαθμίδες και στον προθάλαμο της μασωνίας συνωστίζονται τραπεζίτες και αξιωματούχοι , επίσκοποι και αρχηγοί , βαθύπλουτοι επιχειρηματίες και ανώτεροι στρατιωτικοί , σημαίνοντα πρόσωπα και υψηλόβαθμοι διευθυντές, ανερχόμενοι άνθρωποι της τέχνης και κάθε λογής ανώτεροι διδάσκαλοι , κυβερνήτες και ιερείς...
Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011
Αν ο Θεός υπάρχει και είναι κυρίαρχος ...τότε γιατί το κακό;
Μία από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις για όσους πιστεύουν στη Βίβλο, η οποία ωστόσο απαιτεί ικανοποιητική απάντηση, είναι η ακόλουθη:
«Εάν ο Θεός της αγάπης υπάρχει, τότε γιατί το κακό κυριαρχεί στον κόσμο μας;»
Με την πρώτη ματιά, φαίνεται λογικό να πιστέψει κανείς πως εφόσον ο Θεός δημιούργησε τα πάντα, και εφόσον το κακό όντως υπάρχει, τότε δεν είναι παρά ο ίδιος ο Θεός που δημιούργησε το κακό. Από την άλλη όμως, γνωρίζουμε από τη Βίβλο πως ο Θεός είναι αγαθός και δεν μπορεί να είναι Αυτός ο δημιουργός του κακού. Αν όμως ο Θεός υπάρχει, και είναι ένας Θεός αγάπης, τότε πως ερμηνεύεται η ύπαρξη του κακού; Πώς είναι δυνατό ένας Θεός αγάπης να επιτρέπει στο κακό να υπάρχει, ενώ γνωρίζει πως η ανθρωπότητα, κάτω από την επιρροή του κακού, θα προκαλούσε στον εαυτό της τόσο πόνο και αδικία.
Με την πρώτη ματιά, φαίνεται λογικό να πιστέψει κανείς πως εφόσον ο Θεός δημιούργησε τα πάντα, και εφόσον το κακό όντως υπάρχει, τότε δεν είναι παρά ο ίδιος ο Θεός που δημιούργησε το κακό. Από την άλλη όμως, γνωρίζουμε από τη Βίβλο πως ο Θεός είναι αγαθός και δεν μπορεί να είναι Αυτός ο δημιουργός του κακού. Αν όμως ο Θεός υπάρχει, και είναι ένας Θεός αγάπης, τότε πως ερμηνεύεται η ύπαρξη του κακού; Πώς είναι δυνατό ένας Θεός αγάπης να επιτρέπει στο κακό να υπάρχει, ενώ γνωρίζει πως η ανθρωπότητα, κάτω από την επιρροή του κακού, θα προκαλούσε στον εαυτό της τόσο πόνο και αδικία.
να θυμηθούμε κάποιες μαρτυρίες περί του ..αγίου φωτός
1) Θρύλος και πραγματικότητα για το 'Αγιον Φως
(του π. Γεωργίου Τσέτση πρωτοπρεσβύτερου του οικουμενικού πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως)
"... Τα τεκταινόμενα στην Ιερουσαλήμ και ο κίνδυνος να πολιτικοποιηθεί μια βασική για την πίστη μας λειτουργική πράξη δίνουν πλέον στην εκκλησία την μοναδική ευκαιρία να άρει το πέπλο μυστηρίου που κάλυπτε μέχρι σήμερα τα σχετικά με την αφή του αγίου φωτός, διαφωτίζοντας τους πιστούς όσον αφορά στο θεολογικό υπόβαθρο και στον συμβολισμό της ωραίας και ευφρόσυνης αυτής τελετής.
Και εξηγούμαι.
Υπάρχει, αιώνες τώρα, διάχυτη η πεποίθηση στον ευσεβή μεν, αλλά θεολογικά και λειτουργικά απαίδευτο ορθόδοξο πιστό, που ψάχνει για «θαύματα» προκειμένου να πληρώσει το πνευματικό του κενό, ότι κατά την τελετή της αφής το άγιον φως κατέρχεται θαυματουργικά «ουρανόθεν» για να ανάψει την λαμπάδα του πατριάρχου. Όπως όμως αναφέρει ο διαπρεπής καθηγητής Κωνσταντίνος Καλοκύρης στο περισπούδαστο σύγγραμμά του «το αρχιτεκτονικό συγκρότημα του ναού της αναστάσεως Ιεροσολύμων και το θέμα του αγίου φωτός», πρόκειται για έναν θρύλο, ο οποίος καλλιεργήθηκε στους αγίους τόπους μετά την εισβολή των σταυροφόρων και στο πλαίσιο της διαμάχης ορθοδόξων, λατίνων και Αρμενίων, που ο καθείς διεκδικούσε δι' εαυτόν το προνόμιο του «λαμβάνειν εξ ουρανού» το ανέσπερο φως! Η ευχή την οποία αναπέμπει ο πατριάρχης προ της αφής μέσα στο «ιερό κουβούκλιο» είναι σαφέστατη και δεν επιδέχεται καμιά παρερμηνεία. Ο πατριάρχης δεν προσεύχεται για την διενέργεια θαύματος. Απλώς «αναμιμνήσκεται» της θυσίας και της τριημέρου αναστάσεως του Χριστού και απευθυνόμενος σ' Αυτόν λέγει: «εκ του επί τούτον τον φωτοφόρον σου Τάφον εκκαιομένου φωτός ευλαβώς λαμβάνοντες, διαδιδόαμεν τοις πιστεύουσιν εις σε το αληθινόν φως, και δεόμεθά σου όπως αναδείξης αυτό αγιασμού δώρον..».
Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ο πατριάρχης ανάβει την λαμπάδα του από την ακοίμητη κανδήλα που βρίσκεται πάνω στον πανάγιο τάφο. Όπως ακριβώς πράττει ο κάθε πατριάρχης και ο κάθε κληρικός την μέρα της Λαμπρής, όταν παίρνει φως Χριστού από την ακοίμητη κανδήλα που βρίσκεται υπεράνω της συμβολίζουσας τον τάφο του Κυρίου αγίας τράπεζας.
Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011
Πως ν' αναπτύξεις αυτοπειθαρχία
Άρχισε με τα μικρά πράγματα. Άρχισε με το δωμάτιό σου. Καθάρισέ το.
Μετά, διατήρησέ το καθαρό.
Όταν μερικά πράγματα δεν είναι στη θέση τους, άσκησε τον εαυτό σου να τα τοποθετείς στη θέση τους. Έπειτα κάνε το ίδιο πράγμα για όλο το σπίτι.
Να είσαι συνεπής στην ώρα σου. Αν πρέπει να είσαι κάπου σε μια ορισμένη ώρα, φρόντισε να είσαι εκεί, ακριβώς την ώρα εκείνη. Καλλιέργησε την ικανότητα να επιβάλλεσαι στις επιθυμίες σου, στις δραστηριότητές σου και στις αξιώσεις σου, έτσι που να φτάσεις στην ώρα σου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)