Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Αποδείξεις της επικείμενης αρπαγής



(Επικείμενη: που πρόκειται να συμβεί σε σύντομο χρονικό διάστημα)

Ο Παύλος δίδαξε ότι η Αρπαγή θα μπορούσε να συμβεί ανά πάσα στιγμή (επικείμενη) στους παραλήπτες της επιστολής. Το κλειδί για τις αναφορές του Παύλου στην Αρπαγή, είναι οι λέξεις «εμείς, εσείς, μας, σας». Με άλλα λόγια, οι πιστοί ΤΩΡΑ πρέπει να είναι έτοιμοι γι’ αυτή την ώρα!

Τα εδάφια που περιέχουν αυτές τις λέξεις «εσείς, εμείς, εμάς, εσάς» και απευθύνονται προς το σώμα του Χριστού, την Εκκλησία των αγίων.


Ιωάν.ιδ:1-3
υπάγω να ΣΑΣ ετοιμάσω τόπον
θέλω ΣΑΣ παραλάβει προς εμαυτόν
διά να είσθε και ΣΕΙΣ, όπου είμαι εγώ 

Ιάκ.ε:7-9
[ΕΣΕΙΣ] στηρίξατε τας καρδίας σας, διότι η παρουσία του Κυρίου επλησίασε..
ιδού [ΕΣΕΙΣ], ο κριτής ίσταται έμπροσθεν των θυρών..

Α’ Θες.α:9-10
και [ΣΕΙΣ] να προσμένητε τον Υιόν αυτού εκ των ουρανών,
τον Ιησούν, όστις ελευθερόνει ΗΜΑΣ από της μελλούσης οργής.

Α’ Θες.β:17-19
Διότι τις η ελπίς ημών ή η χαρά ή ο στέφανος της καυχήσεως; ή ουχί και ΣΕΙΣ έμπροσθεν του Κυρίου ΗΜΩΝ Ιησού Χριστού εν τη παρουσία αυτού; 

Α’ Θες.γ:13
διά να στηρίξη τας καρδίας ΣΑΣ αμέμπτους εις την αγιωσύνην έμπροσθεν του Θεού και Πατρός ΗΜΩΝ εν τη παρουσία του Κυρίου ΗΜΩΝ Ιησού Χριστού μετά πάντων των αγίων αυτού. 

A’ Θεσ.δ:13-18
Δεν θέλω δε να αγνοήτε, αδελφοί, περί των κεκοιμημένων, διά να μη λυπήσθε καθώς και οι λοιποί οι μη έχοντες ελπίδα. Διότι εάν πιστεύωμεν ότι ο Ιησούς απέθανε και ανέστη, ούτω και ο Θεός τους κοιμηθέντας διά του Ιησού θέλει φέρει μετ' αυτού. Διότι τούτο σας λέγομεν διά του λόγου του Κυρίου, ότι ΗΜΕΙΣ οι ζώντες, όσοι απομένομεν εις την παρουσίαν του Κυρίου, δεν θέλομεν προλάβει ΤΟΥΣ κοιμηθέντας· επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ' ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον, έπειτα ΗΜΕΙΣ οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή ΜΕΤ’ ΑΥΤΩΝ εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα, και ούτω ΘΕΛΟΜΕΝ είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου. Λοιπόν παρηγορείτε αλλήλους με τους λόγους τούτους.

Α’ Θες.ε:1-11
Αλλά ΣΕΙΣ, αδελφοί, δεν είσθε εν σκότει, ώστε η ημέρα να ΣΑΣ καταφθάση ως κλέπτης
πάντες ΣΕΙΣ είσθε υιοί φωτός και υιοί ημέρας  
Δεν ΕΙΜΕΘΑ νυκτός ουδέ σκότους.
αλλ' ΗΜΕΙΣ, όντες της ημέρας, ας εγκρατευώμεθα
ο Θεός δεν προσδιώρισεν ΗΜΑΣ εις οργήν, αλλ' εις απόλαυσιν σωτηρίας διά του Κυρίου ΗΜΩΝ Ιησού Χριστού

Α’ Θεσ.ε:23
Αυτός δε ο Θεός της ειρήνης είθε να ΣΑΣ αγιάση ολοκλήρως, και να διατηρηθή ολόκληρον το πνεύμά σας και η ψυχή και το σώμα αμέμπτως εν τη παρουσία του Κυρίου ΗΜΩΝ Ιησού Χριστού. 

ΒΘες.β:1-2
περί της παρουσίας του Κυρίου ΗΜΩΝ Ιησού Χριστού και της εις αυτόν επισυνάξεως ΗΜΩΝ
μη ΣΑΛΕΥΘΗΤΕ ταχέως ….. ότι τάχα επλησίασεν ημέρα του Χριστού

Α’ Τιμ.ς:14
να φυλάξης την εντολήν αμόλυντον, άμεμπτον, μέχρι της επιφανείας του Κυρίου ΗΜΩΝ Ιησού Χριστού, 

Α’ Κορ.ιε:51-52
πάντες μεν δεν ΘΕΛΟΜΕΝ κοιμηθή, πάντες όμως ΘΕΛΟΜΕΝ μεταμορφωθή
οι νεκροί θέλουσιν αναστηθή άφθαρτοι, και ΗΜΕΙΣ θέλομεν μεταμορφωθή

Φιλιπ.γ:20-21
το πολίτευμα ΗΜΩΝ είναι εν ουρανοίς
ΠΡΟΣΜΕΝΟΜΕΝ Σωτήρα τον Κύριον Ιησούν Χριστόν
[ο Χριστός] θέλει μετασχηματίσει το σώμα της ταπεινώσεως ΗΜΩΝ

Τίτ.β:13
ΠΡΟΣΜΕΝΟΝΤΕΣ την μακαρίαν ελπίδα και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ΗΜΩΝ Ιησού Χριστού, 

Α’ Ιωάν.β:28
Και τώρα, τεκνία, μένετε εν αυτώ, ίνα όταν φανερωθή, ΕΧΩΜΕΝ παρρησίαν και μη ΑΙΣΧΥΝΘΩΜΕΝ απ' αυτού εν τη παρουσία αυτού.

Α’ Ιωάν.γ:2-3
ΕΞΕΥΡΟΜΕΝ όμως ότι όταν φανερωθή, ΘΕΛΟΜΕΝ είσθαι όμοιοι με αυτόν, διότι ΘΕΛΟΜΕΝ ιδεί αυτόν καθώς είναι.
όστις έχει την ελπίδα ταύτην επ' αυτόν καθαρίζει ΕΑΥΤΟΝ, καθώς εκείνος είναι καθαρός.
                                            ______________

Ένα εδάφιο κλειδί: (Α’ Θες.α:9-10)

Διότι αυτοί διηγούνται περί ημών οποίαν είσοδον ελάβομεν προς εσάς, και πως επεστρέψατε προς τον Θεόν από των ειδώλων, διά να δουλεύητε Θεόν ζώντα και αληθινόν, και να προσμένητε τον Υιόν αυτού εκ των ουρανών, τον οποίον ανέστησεν εκ νεκρών, τον Ιησούν, όστις ελευθερόνει ημάς από της μελλούσης οργής.

1. Η εκκλησία της Θεσσαλονίκης «δούλευε» και «πρόσμενε» τον Υιόν αυτού εκ των ουρανών, (Δεν δούλευαν μόνο, δεν πρόσμεναν μόνο, έκαναν και τα δύο).
   2. Ο Ιησούς ελευθερόνει ημάς από της μελλούσης οργής.