Ο Θεός πάντοτε έδινε νόμους, από τον κήπο της Εδέμ!
Ο διάβολος ονομάζεται «ο άνομος» και η Γραφή μιλάει για το
μυστήριο της ανομίας!
Ιωάν.ιδ:15-24
Πολλές
φορές θα το ’χεις πει ή θα το ’χεις ακούσει: «αν μ’ αγαπάς, δεν θα μ’ αρνηθείς
αυτή τη χάρη». Και μεις σπεύδουμε με χαρά να εκτελέσουμε κάθε επιθυμία, εκείνου
που αγαπάμε. Όμως, ενώ έτσι φερόμαστε στους ανθρώπους, ποια είναι η συμπεριφορά
μας απέναντι στον Χριστό! Σκέφθηκες αλήθεια ποτέ, πάνω σ’ αυτό το θέμα; Αν όχι,
να η ευκαιρία.
Το
εδάφιο 15, μ’ άλλα λόγια λέει- «Λες πως αγαπάς το Χριστό. Αν όμως ο άγιος λόγος
Του ούτε σε ελκύει ούτε τον μελετάς, η αγάπη σου προς το Χριστό μόνο θεωρητική
σημασία έχει». Πρόσεξε δε κάτι ακόμα πιο βαθύ στο εδάφιο 21. Λέει- «αυτός που
έχει τις εντολές Μου και αυτός που τις εκτελεί, είναι αυτός που πραγματικά Με
αγαπά». Το να έχεις στο γραφείο σου ή στο κομοδίνο σου την Καινή Διαθήκη, είναι
καλό. Όμως μοιάζει με το να ’χεις ένα καλό φάρμακο στο κομοδίνο σου, και να το
βλέπεις και να το χαϊδεύεις, χωρίς να το παίρνεις.
Εβρ.δ:12 Διότι ο λόγος του Θεού είναι ζων και ενεργός
και κοπτερώτερος υπέρ πάσαν δίστομον μάχαιραν και διέρχεται μέχρι διαιρέσεως
ψυχής τε και πνεύματος, αρμών τε και μυελών, και διερευνά τους διαλογισμούς και
τας εννοίας της καρδίας·
Αμώς ζ:7 Ούτως έδειξεν εις εμέ, και ιδού, ο Κύριος
ίστατο επί τοίχου εκτισμένου με στάθμην, έχων εν τη χειρί αυτού στάθμην.
Έχουμε
ανάγκη να διδαχτούμε τον λόγο του Θεού, γιατί οι επιθέσεις θ’ αυξάνουν.
Β’
Τιμ.δ:2 κήρυξον τον λόγον, επίμενε εγκαίρως ακαίρως,
έλεγξον, επίπληξον, πρότρεψον, μετά πάσης μακροθυμίας και διδαχής.
Β’ Τιμ.α:13 Κράτει το υπόδειγμα των υγιαινόντων λόγων,
τους οποίους ήκουσας παρ' εμού, μετά πίστεως και αγάπης της εν Χριστώ Ιησού.
Β’ Τιμ.γ:13-17 Πονηροί δε άνθρωποι και γόητες θέλουσι
προκόψει εις το χείρον, πλανώντες και πλανώμενοι. Αλλά συ μένε εις εκείνα, τα
οποία έμαθες και επιστώθης, εξεύρων παρά τίνος έμαθες, και ότι από βρέφους
γνωρίζεις τα ιερά γράμματα, τα δυνάμενα να σε σοφίσωσιν εις σωτηρίαν διά της
πίστεως της εν Χριστώ Ιησού. Όλη η γραφή είναι θεόπνευστος και ωφέλιμος προς
διδασκαλίαν, προς έλεγχον, προς επανόρθωσιν, προς εκπαίδευσιν την μετά της
δικαιοσύνης, διά να ήναι τέλειος ο άνθρωπος του Θεού, ητοιμασμένος εις παν
έργον αγαθόν
Β’
Τιμ.β:1,2 Συ λοιπόν, τέκνον μου, ενδυναμού διά της
χάριτος της εν Χριστώ Ιησού, και όσα ήκουσας παρ' εμού διά πολλών μαρτύρων,
ταύτα παράδος εις πιστούς ανθρώπους, οίτινες θέλουσιν είσθαι ικανοί και άλλους
να διδάξωσι.
Β’
Τιμ.β:15 Σπούδασον να παραστήσης σεαυτόν δόκιμον εις
τον Θεόν, εργάτην ανεπαίσχυντον, ορθοτομούντα τον λόγον της αληθείας.
Α’
Τιμ.α:15 Πιστός ο λόγος και πάσης αποδοχής άξιος…………..,
Α’ Τιμ.δ:6,7 Ταύτα συμβουλεύων εις τους αδελφούς, θέλεις
είσθαι καλός διάκονος του Ιησού Χριστού, εντρεφόμενος εν τοις λόγοις της
πίστεως και της καλής διδασκαλίας, την οποίαν παρηκολούθησας. Τους δε βεβήλους
και γραώδεις μύθους παραιτού και γύμναζε σεαυτόν εις την ευσέβειαν·
Α’ Τιμ.δ:13,15 Έως να έλθω, καταγίνου εις την ανάγνωσιν,
εις την προτροπήν, εις την διδασκαλίαν· ……… Ταύτα μελέτα, εις ταύτα μένε, διά
να ήναι φανερά εις πάντας η προκοπή σου.
Α’ Τιμ.ε:21 Διαμαρτύρομαι ενώπιον του Θεού και του
Κυρίου Ιησού Χριστού και των εκλεκτών αγγέλων, να φυλάξης ταύτα, χωρίς
προτιμήσεως, μηδέν πράττων κατά χάριν.
Α’ Τιμ.ς:3-5 Εάν τις ετεροδιδασκαλή και δεν ακολουθή τους
υγιαίνοντας λόγους του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και την διδασκαλίαν την κατ'
ευσέβειαν, είναι τετυφωμένος και δεν εξεύρει ουδέν, αλλά νοσεί περί συζητήσεις
και λογομαχίας, εκ των οποίων προέρχεται φθόνος, έρις, βλασφημίαι, υπόνοιαι
πονηραί, μάταιαι συνδιαλέξεις ανθρώπων διεφθαρμένων τον νούν και απεστερημένων
της αληθείας, νομιζόντων την ευσέβειαν ότι είναι πλουτισμός. Απομακρύνου από
των τοιούτων.
Εφεσ.ς:17 και λάβετε την περικεφαλαίαν της σωτηρίας
και την μάχαιραν του Πνεύματος, ήτις είναι ο λόγος του Θεού,
Β’ Πέτρ.α:20,21 τούτο πρώτον εξεύροντες, ότι ουδεμία
προφητεία της γραφής γίνεται εξ ιδίας του προφητεύοντος διασαφήσεως· διότι δεν
ήλθε ποτέ προφητεία εκ θελήματος ανθρώπου, αλλ' υπό του Πνεύματος του Αγίου
κινούμενοι ελάλησαν οι άγιοι άνθρωποι του Θεού.
Β’ Θεσ.α:6-9 επειδή είναι δίκαιον ενώπιον του Θεού να
ανταποδώση θλίψιν εις τους όσοι σας θλίβουσιν, εις εσάς δε τους θλιβομένους
άνεσιν μεθ' ημών, όταν ο Κύριος Ιησούς αποκαλυφθή απ' ουρανού μετά των αγγέλων
της δυνάμεως αυτού εν πυρί φλογός, κάμνων εκδίκησιν εις τους μη γνωρίζοντας
Θεόν και εις τους μη υπακούοντας εις το ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού,
οίτινες θέλουσι τιμωρηθή με όλεθρον αιώνιον από προσώπου του Κυρίου και από της
δόξης της δυνάμεως αυτού,
Ματθ.κβ:23,24,29 Εν εκείνη τη ημέρα προσήλθον προς αυτόν
Σαδδουκαίοι, οι λέγοντες ότι δεν είναι ανάστασις, και ηρώτησαν αυτόν, λέγοντες·
Διδάσκαλε, ο Μωϋσής είπεν, Εάν τις αποθάνη μη έχων τέκνα, θέλει νυμφευθή ο
αδελφός αυτού την γυναίκα αυτού και θέλει αναστήσει σπέρμα εις τον αδελφόν
αυτού…………. Αποκριθείς δε ο Ιησούς, είπε προς αυτούς· Πλανάσθε μη γνωρίζοντες
τας γραφάς μηδέ την δύναμιν του Θεού.
Ματθ.ε:17 Μη νομίσητε ότι ήλθον να καταλύσω τον νόμον
ή τους προφήτας· δεν ήλθον να καταλύσω, αλλά να εκπληρώσω.
Γαλ.α:8 Αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού σας
κηρύττη άλλο ευαγγέλιον παρά εκείνο, το οποίον σας εκηρύξαμεν, ας ήναι
ανάθεμα.
Ρωμ.α:16 Διότι δεν αισχύνομαι το ευαγγέλιον του
Χριστού· επειδή είναι δύναμις Θεού προς σωτηρίαν εις πάντα τον πιστεύοντα
Ιουδαίόν τε, πρώτον και Έλληνα.
Δευτ.δ:2 Δεν θέλετε προσθέσει εις τον λόγον τον
οποίον εγώ σας προστάζω, ουδέ θέλετε αφαιρέσει απ' αυτού· διά να φυλάττητε τας
εντολάς Κυρίου του Θεού σας, τας οποίας εγώ σας προστάζω.
Αποκ.κβ:18,19 Διότι μαρτύρομαι εις πάντα ακούοντα τους
λόγους της προφητείας του βιβλίου τούτου· Εάν τις επιθέση εις ταύτα, ο Θεός
θέλει επιθέσει εις αυτόν τας πληγάς τας γεγραμμένας εν τω βιβλίω τούτω· και εάν
τις αφαιρέση από των λόγων του βιβλίου της προφητείας ταύτης, ο Θεός θέλει
αφαιρέσει το μέρος αυτού από του βιβλίου της ζωής και από της πόλεως της αγίας
και των γεγραμμένων εν τω βιβλίω τούτω.
Ιωάν.η:31,32 Έλεγε λοιπόν ο Ιησούς προς τους Ιουδαίους
τους πιστεύσαντας εις αυτόν· Εάν σεις μείνητε εν τω λόγω τω εμώ, είσθε αληθώς
μαθηταί μου, και θέλετε γνωρίσει την αλήθειαν, και η αλήθεια θέλει σας
ελευθερώσει.
Ψαλμ.α:2 αλλ' εν τω νόμω του Κυρίου είναι το θέλημα
αυτού, και εν τω νόμω αυτού μελετά ημέραν και νύκτα.
Ιησ.α:8 Δεν θέλει απομακρυνθή τούτο το βιβλίον του
νόμου από του στόματός σου, αλλ' εν αυτώ θέλεις μελετά ημέραν και νύκτα, διά να
προσέχης να κάμνης κατά πάντα όσα είναι γεγραμμένα εν αυτώ· διότι τότε θέλεις
ευοδούσθαι εις την οδόν σου, και τότε θέλεις φέρεσθαι μετά συνέσεως.
Ματθ.κη:20 διδάσκοντες αυτούς να φυλάττωσι πάντα όσα
παρήγγειλα εις εσάς· και ιδού, εγώ είμαι μεθ' υμών πάσας τας ημέρας έως της
συντελείας του αιώνος. Αμήν.
Ιερ.ε:14 Διά τούτο ούτω λέγει Κύριος ο Θεός των
δυνάμεων· Επειδή λαλείτε τον λόγον τούτον, ιδού, εγώ θέλω κάμει τους λόγους μου
εν τω στόματί σου πυρ και τον λαόν τούτον ξύλα και θέλει καταφάγει αυτούς.
Α’ Κορ.γ:18-20 Μηδείς ας μη εξαπατά εαυτόν· εάν τις μεταξύ
σας νομίζη ότι είναι σοφός εν τω κόσμω τούτω, ας γείνη μωρός διά να γείνη
σοφός. Διότι η σοφία του κόσμου τούτου είναι μωρία παρά τω Θεώ. Επειδή είναι
γεγραμμένον· Όστις συλλαμβάνει τους σοφούς εν τη πανουργία αυτών· και πάλιν· Ο
Κύριος γινώσκει τους διαλογισμούς των σοφών, ότι είναι μάταιοι.
Α’ Κορ.α:19-21 Επειδή είναι γεγραμμένον· Θέλω απολέσει την
σοφίαν των σοφών, και θέλω αθετήσει την σύνεσιν των συνετών. Που ο σοφός; που ο
γραμματεύς; που ο συζητητής του αιώνος τούτου; δεν εμώρανεν ο Θεός την σοφίαν
του κόσμου τούτου; Διότι επειδή εν τη σοφία του Θεού ο κόσμος δεν εγνώρισε τον
Θεόν διά της σοφίας, ηυδόκησεν ο Θεός διά της μωρίας του κηρύγματος να σώση
τους πιστεύοντας.
Α’ Πέτρ.β:2 επιποθήσατε ως νεογέννητα βρέφη το λογικόν
άδολον γάλα, διά να αυξηθήτε δι' αυτού,
Δευτ.ε:1 Και εκάλεσεν ο Μωϋσής πάντα τον Ισραήλ και
είπε προς αυτούς, Άκουε, Ισραήλ, τα διατάγματα και τας κρίσεις, τας οποίας
εγώ λαλώ εις τα ώτα υμών σήμερον, διά να μάθητε αυτάς, και να προσέχητε
να εκτελήτε αυτάς.
Δευτ.λ:15-20 Ιδού, εγώ έθεσα ενώπιόν σου σήμερον την ζωήν και το αγαθόν, και τον θάνατον και το κακόν· καθότι εγώ προστάζω εις σε σήμερον να αγαπάς Κύριον τον Θεόν σου, να περιπατής εις τας οδούς αυτού και να φυλάττης τας εντολάς αυτού και τα διατάγματα αυτού και τας κρίσεις αυτού, διά να ζης και να πληθύνησαι και διά να σε ευλογήση Κύριος ο Θεός σου εν τη γη, εις την οποίαν εισέρχεσαι διά να κληρονομήσης αυτήν. Εάν όμως παρεκτραπή η καρδία σου και δεν υπακούσης, αλλά αποπλανηθής και προσκυνήσης άλλους θεούς και λατρεύσης αυτούς, εγώ αναγγέλλω προς εσάς σήμερον ότι εξάπαντος θέλετε αφανισθή· δεν θέλετε μακροημερεύσει επί της γης, προς την οποίαν διαβαίνεις τον Ιορδάνην, διά να εισέλθητε εκεί να κατακληρονομήσητε αυτήν. Διαμαρτύρομαι προς εσάς σήμερον τον ουρανόν και την γην, ότι έθεσα ενώπιόν σας την ζωήν και τον θάνατον, την ευλογίαν και την κατάραν· διά τούτο εκλέξατε την ζωήν, διά να ζήτε συ και το σπέρμα σου· διά να αγαπάς Κύριον τον Θεόν σου, διά να υπακούης εις την φωνήν αυτού, και διά να ήσαι προσηλωμένος εις αυτόν· διότι τούτο είναι η ζωή σου και η μακρότης των ημερών σου· διά να κατοικής επί της γης, την οποίαν ώμοσεν ο Κύριος προς τους πατέρας σου, προς τον Αβραάμ, προς τον Ισαάκ και προς τον Ιακώβ, να δώση εις αυτούς.