ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΩΧ
ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ;
Επιχειρήματα στήριξης αυτής της δοξασίας και αντίκρουση:
1. Γέν.ε:24 Και περιεπάτησεν
ο Ενώχ μετά του Θεού και δεν ευρίσκετο πλέον διότι μετέθεσεν αυτόν ο Θεός.
2. Εβρ. ια:5 Δια πίστεως μετετέθη
ο Ενώχ δια να μην ίδη θάνατον.
Στην Εβρ.θ:27 λέει ότι είναι αποφασισμένο εις τους ανθρώπους άπαξ
να αποθάνωσι μετά δε τούτο κρίσις.
Χρησιμοποιούν το εδάφιο της Α’ Κορ.ιε:53 όπου λέει ότι το φθαρτόν
τούτο πρέπει να ενδυθεί αφθαρσίαν, και το θνητό τούτο να ενδυθεί αθανασίαν.
Συμπεραίνουν λοιπόν ότι εφόσον πρέπει όλοι οι άνθρωποι να πεθάνουν και
το φθαρτό τούτο σώμα να ντυθεί την αφθαρσία, πρέπει πρώτα αναγκαστικά να
περάσουμε απ’ αυτό το στάδιο της φθοράς και του θανάτου για να ντυθούμε την
αφθαρσία.
Είναι δηλαδή ανάγκη να πεθάνει πρώτα ο άνθρωπος για να περάσει στην
αφθαρσία και την αθανασία. Το ίδιο υποστηρίζουν και για τον Ηλία. Εφόσον το
σώμα του δεν γνώρισε τη φθορά, θα επανέλθει πάλι στη γη να πεθάνει πρώτα, να
περάσει από τη φθορά για να ντυθεί την αφθαρσία.