Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Έλα Κύριε...


ΦΡΙΚΗ: Αμερικανοί στρατιώτες σκότωσαν Αφγανούς για… διασκέδαση!

ΦΡΙΚΗ: Αμερικανοί στρατιώτες σκότωσαν Αφγανούς για… διασκέδαση!
Σοκ προκάλεσε η παραδοχή των Αμερικανών στρατιωτών στο δικαστήριο, πως δολοφόνησαν Αφγανούς άμαχους απλά για να… περάσουν την ώρα τους.
Οι Άντριου Χόλμς, Τζέρεμι Μάρλοκ, Άνταμ Γουίνφιλντ,  Μάικλ Γουάνον και Κάλβιν ήταν οι τέσσερις απάνθρωποι  δολοφόνοι.
«Λάφυρα» των πράξεων τους ήταν τα κεφάλια των θυμάτων αλλά και κομμένα δάχτυλα.
Εγκέφαλος όλων αυτών ήταν ο Κάλβιν ο οποίος αρνήθηκε κάθε κατηγορία.
Ο Χολμς – ηλικίας 21-  φωτογραφήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες του ξένου Τύπου, γεμάτος περιφάνεια για το αποτρόπαιο έγκλημα του, καπνίζοντας τσιγάρο και κρατώντας στα χέρια το κεφάλι ενός εκ των θυμάτων.
Παρόλα αυτά στο δικαστήριο δήλωσε πως «πόζαρε» μετά από διαταγή.
Ο συγκεκριμένος στρατιώτης κατηγορείται για  δολοφονία εκ προ μελέτης και συνεργεία σε θανάτους Αφγανών πολιτών.
Όσο για τον Μάρλοκ, σύμφωνα με την κατάθεση του Χολμς, έβρισκε κάθε φορά διαφορετικούς τρόπους για τις δολοφονίες, κάτι που παραδέχτηκε και ο ίδιος ο Μάρλοκ.

Σεαυτόν αγνόν τήρει

Β΄Κορ.ε:20 «Υπέρ του Χριστού λοιπόν είμεθα πρέσβεις, ως εάν σας παρεκάλει ο Θεός δι' ημών δεόμεθα λοιπόν υπέρ του Χριστού, διαλλάγητε προς τον Θεόν».

Είμαστε πρέσβεις Χριστού. Ο πρέσβης αντιπροσωπεύει το κράτος του, τον αρχηγό του. Η στάση του και η συμπεριφορά του θα πρέπει να είναι αντάξια εκείνου που αντιπροσωπεύει. Ο δικός μας αρχηγός είναι καθαρός και Άγιος. 

το ..ορθόδοξο βάπτισμα

ορθόδοξη "βάφτιση" ενήλικης (λούσιμο, κούρεμα, κ.λ.π.),
με το ένα..
     με το δύο...
με το τρία...

Τα σχολεία άνοιξαν!

Δεν ήμουν ο πρώτος από την τάξη μoυ, έγραψε κάποιος, ούτε κι ο τελευταίος. Στην πορεία όμως της ζωής μου διαπίστωσα πως ήταν πολλά τα πράματα που δεν μου έμαθαν στα σχολεία που φοίτησα. Θέματα σπουδαία και ζωτικά. Γνώσεις που ίσως ορίζουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια ζωή ευτυχισμένη ή αποτυχημένη.
Και το χειρότερο, δεν ήμουν ο μόνος μ' αυτές τις ελλείψεις. Ακόμη κι αυτοί που αποφοίτησαν με πολύ καλύτερους βαθμούς από μένα δεν απέκτησαν αυτές τις γνώσεις επειδή στα σχολεία μας δεν έγινε καμιά προσπάθεια να τις διδάξουν. 

Σ' ευχαριστούμε Ιησού!

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Αλήθεια είναι μόνο η ολόκληρη.

Αγαπητέ μου & αγαπητή μου,

Έχω καταλάβει ότι προσπαθείτε να πείσετε κάποιους ότι «είστε με τον Κύριο...» Στην αρχή, αυτό δεν μπορεί, παρά να γεμίσει κάποιον με χαρά. Όταν μένει κάποιος με τον Κύριο σωστά, αφού έχει ήδη ξεκινήσει μαζί Του, είναι μια θέση χαράς και δύναμης και πάντα ευχαριστούμε το Θεό για τέτοιες αλήθειες. 

ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ 07 - Οι οικονομίες

Οικονομία  ονομάζουμε μια χρονική περίοδο κατά την οποία ο Θεός ασχολείται μ’ ένα ιδιαίτερο τρόπο με τον άνθρωπο, με την αμαρτία του και τις υποχρεώσεις που έχει απέναντί Του. 

Αν κάποιος δεν μπορεί να καταλάβει τις οικονομίες, θα είναι δύσκολο να καταλάβει τη Βίβλο και θα του φαίνεται ένα μπερδεμένο βιβλίο.

Η λέξη “οικονομία” σημαίνει “Θεία τάξη πραγμάτων”, “διαχείριση”, “διοίκηση”.
 
A’Κορ.θ:17 "επειδή εάν κάμνω τούτο εκουσίως, έχω μισθόν· εάν δε ακουσίως, είμαι εμπεπιστευμένος οικονομίαν"

Κατά τη διάρκεια μιας οικονομίας ο άνθρωπος δοκιμάζεται στην υπακοή και σε κάποιες συγκεκριμένες αποκαλύψεις του θελήματος του Θεού.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 17 - Η εξιλέωση (1)

Α. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΙΛΕΩΣΗΣ

Εβρ.θ:22  «Και σχεδόν με αίμα καθαρίζονται πάντα κατά τον νόμον, και χωρίς χύσεως αίματος δεν γίνεται άφεσις

Ολόκληρη η διδασκαλία της σωτηρίας είναι οικοδομημένη πάνω στην εξιλέωση η οποία επιτυγχάνεται με το θάνατο, τη θυσία του Χριστού. Εάν ο άνθρωπος μπορούσε να σωθεί διαφορετικά, ο Χριστός ποτέ δεν θα πέθαινε τον απολυτρωτικό θάνατο στο Γολγοθά.  Καθώς μελετούμε την εξιλέωση, μπορούμε να δούμε τι ο Θεός έκανε έτσι ώστε να προμηθεύσει σωτηρία στον πεσμένο άνθρωπο.
 

ο μόνος μεσίτης

Ποιός είναι ο μόνος μεσίτης μεταξύ ουρανού και ανθρώπων ;
Σύμφωνα με την πιο κάτω απεικόνιση "ορθόδοξης" σελίδας , ο μόνος μεσίτης ειναι το..ιερατείο..!
Το ιερατείο παραδίδει τα αιτήματα των πιστών στους αγγέλους και οι άγγελοι στον Χριστό. 
Και αντίστροφα το θέλημα του Κυρίου μέσω των αγγέλων παραδίδεται στην κάστα των ιερωμενων και μετά στους κοινούς θνητούς..! 
Στο βάθος η παρουσία της παναγίας , ως ξεχωριστής θεότητας , μας θυμίζει ότι υπάρχουν και χειρότερα...

ΤΥΧΗ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ; - Το ιδιότροπο και ατίθασο στοιχείο της φύσης που αψηφά το φυσικό νόμο

Όλα τα φυσικά σώματα στερεά, υγρά, αέρια αντικείμενα όταν θερμαίνονται, διαστέλλονται και όταν ψύχονται συστέλλονται.

Εν τούτοις στο νερό συμβαίνει το αντίθετο σε ορισμένη  θερμοκρασία και τούτο ενέχει σπουδαία σκοπιμότητα. 

Καλημέρα!!

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

παγανισμός και ορθοδοξία

εδώ μέσα σε ορθόδοξη εκκλησία το χριστουγεννιάτικο δένδρο και το  γνωστό ξωτικό santa claus ..

Ανουβις και χριστό-φορος

H κρατική εκκλησία λατρεύει ένα σκυλόμορφο "άγιο" σαν άγιο Χριστό-φορο.   
Οι δικαιολογίες είναι είτε οτι ήταν πολύ..άσχημος(!), είτε ότι κατάγονταν από φυλή.. κανιβάλλων!  
 Στην αρχαία Αίγυπτο ο σκυλόμορφος "θεός" Ανουβις ηταν ο οδηγός των νεκρών στον κάτω κόσμο και κύριος του θανάτου.

Στην "ορθόδοξη" εκκλησία  ο Χριστόφορος  ηταν ο οδηγός που περνούσε τους οδοιπόρους απο κάποιο χείμαρρο που δεν είχε γέφυρα..

ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ - Ιακώβ και Ησαύ

                                                          

ΙΑΚΩΒ & ΗΣΑΥ
ΣΑΡΚΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Τα παιδιά πάλευαν μέσα στην Ρεβέκα. (κε:22)
Η σάρκα και το πνεύμα παλεύουν μέσα στον καθένα από εμάς.

Ο Ησαύ βγήκε πρώτος αλλά ο Ιακώβ του άρπαξε την πτέρνα. (κε:25)
Όταν εμφανίζεται ο σαρκικός άνθρωπος, ο πνευματικός αγωνίζεται.

Ο Ιακώβ ήταν ευθύς, ακέραιος άνθρωπος.

Ο πνευματικός άνθρωπος ζει για το Θεό.

Ο Ισαάκ αγαπούσε τον Ησαύ. (κε:28)
Ο σαρκικός άνθρωπος εξωτερικά φαίνεται ότι υποτάσσεται καλύτερα στον Θεό, απ’ ότι ο πνευματικός. (το κυνήγι, πιο γοητευτικό από την γεωργία)


Όταν πείνασε, ο Ησαύ ξέχασε τα πρωτοτόκια. (κε:32)
Ο σαρκικός άνθρωπος ζητά σαρκικές απολαύσεις και δεν ενδιαφέρεται για πνευματικά πράγματα.


Ο Ιακώβ είπε: Πούλησέ μου τα πρωτοτόκια. (κε:33)

Ο πνευματικός άνθρωπος θα πάρει τις υποσχέσεις του Θεού με κάθε τρόπο.

“Τι με ωφελούσι ταύτα τα πρωτοτόκια;” (κε:32)
Ο σαρκικός άνθρωπος δεν έχει όραση για την αξία των πνευματικών.


Ο Ησαύ: αδιάφορος
Ο Ιακώβ: ζηλωτής
Ο σαρκικός άνθρωπος αυτοδικαιομένος αδιαφορεί.
Ο πνευματικός άνθρωπος γνωρίζοντας ότι δεν έχει δική του δικαιοσύνη, αγωνίζεται να την κερδίσει.  Βιάζει την Βασιλεία.

“Έφαγε και έπιε, και σηκωθείς ανεχώρησε” (κε:34)
Ο σαρκικός άνθρωπος περιφρονεί θέσεις όπως: “Υιός Θεού” για εφήμερα πράγματα.


Ησαύ = βέβηλος (Εβρ.ιβ:16)
Ο σαρκικός άνθρωπος είναι σ’ όλο τον κόσμο ο ίδιος.
Ο πνευματικός άνθρωπος ζει για ουράνια αγαθά.

Ο Ιακώβ κέρδισε την ευλογία, αν και ατελής.

Το ίδιο και ο πνευματικός άνθρωπος, αν και περπατάμε με ατέλειες.

Ο Ησαύ έκλαυσε πικρά.  “Ευλόγησόν με και εμέ, πάτερ μου (κζ:38)
Η σάρκα δεν μετανοεί μπροστά στο Θεό, παρά μόνο κλαίει για τον πόνο που προξενούν τα έργα της.


Ο Ησαύ “εξεζήτησε την μετάνοιαν μετά δακρύων” (Εβρ.ιβ:17)
Η σάρκα δεν ενδιαφέρεται για την πτώση, αλλά ότι θέλει είναι έξω από τον Νόμο του Θεού.


Ο Ησαύ κατηγόρησε τον Ιακώβ ότι τον υπεσκέλισε (κζ:36)
Η σάρκα δεν βλέπει ότι αυτή είναι η αιτία των θλίψεών της.


“Ιδού, κύριόν σου έκαμα αυτόν... και τι λοιπόν να κάνω εις σε τέκνον μου;” (κζ:37)
Η σάρκα δεν έχει θέση στο σχέδιο του Θεού.
Ο πνευματικός άνθρωπος έχει δικαιωματικά κυριαρχία πάνω στη σάρκα.

Ο Ησαύ μίσησε τον Ιακώβ (κζ:41)
Η σάρκα μισεί το πνεύμα και τις πνευματικές ευλογίες.


Αργότερα ο Ησαύ κατεδίωξε τον Ιακώβ.
Ακόμη και όταν το πνεύμα νικήσει, η σάρκα αγωνίζεται.


Τελικά κληρονόμησε ο Ιακώβ.

Ο πνευματικός άνθρωπος θα κληρονομήσει τις υποσχέσεις του Θεού.

Ο Ησαύ διέπετο από “την στιγμή” ο Ιακώβ από την επιθυμία για τα πρωτοτόκια.
Ο σαρκικός άνθρωπος οδηγείται από τα συναισθήματα.
Ο πνευματικός άνθρωπος κυβερνάται από την επιθυμία του προς τον Θεό και τις υποσχέσεις Του.

Τρία δέντρα

Ζούσαν κάποτε σε μια όμορφη πλαγιά τρία καμαρωτά δέντρα. Μέσα στις πολλές ώρες που περνούσαν έτσι όρθια φυτεμένα συζητούσαν, ονειρεύονταν και σχεδίαζαν το μέλλον τους.
«Θα 'θελα κάποτε στη ζωή μου να γίνω ένα όμορφο θησαυροφυλάκιο», είπε το πρώτο. «Να γεμίσω με χρυσάφι, ασήμι και πολύτιμα πετράδια. Θα ήθελα να γίνω ένα σκαλιστό, πανέμορφο σεντούκι και μέσα μου να κρατώ έναν ολόκληρο, ζηλευτό θησαυρό και όλοι να μιλάνε για μένα και να με θαυμάζουν». Αυτά είπε το πρώτο δέντρο και αναστέναξε με λαχτάρα. Σήκωσε τα μάτια του στον ουρανό σαν να προσευχόταν η ευχή του αυτή να γίνει πραγματικότητα. 

καλημέρα

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

οι παλαιοχριστιανοί

Οι μοντανιστές εμφανίστηκαν περί το 156 μ Χ. ακολουθούσαν προφητείες και οράσεις , είτε αυτές συμφωνούσαν με το λόγο του Θεού , είτε όχι (κατι σαν τους σημερινούς "χαρισματικούς").Ορισμένοι μάλιστα είχαν αντικαταστήσει τον άρτο και τον οίνο , με άρτο και τυρί , γι αυτό τους ονόμαζαν "αρτοτυρίτες".

Βάπτιζαν σε τρία πρόσωπα της Θεότητας (Πατηρ-Υιος-Αγ.Πνεύμα) ενώ σε πολλές περιοχές είχαν αρχίσει να βαπτίζουν στην..αγία τετράδα (Πατηρ-Υιος-Μοντανος-Πρισκίλλα).

Ολοι συμφωνούν οτι μόνο η εκκλησία μας πολέμησε με συνέπεια τους μοντανούς . Αντίθετα οι ομάδες της θεολογίας των υποστάσεων (τερτυλλιανοί,ιππόλυτος) όχι μόνο εγκατέλειψαν την αρχική πολεμική εναντίον τους, αλλά προσχώρησαν και συγχωνεύτηκαν στις εκκλησίες τους. 

Δόντια

Τα 32 δόντια του ανθρώπου, αποτελούν καταπληκτικές κατασκευές. Είναι τακτοποιημένα έτσι ώστε οι επιφάνειες των δοντιών της πάνω και της κάτω σιαγόνας να μπορούν να εργάζονται μαζί στο μάσημα και στην ομιλία.
 

η αρπαγή της εκκλησίας

Η ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ - Εισαγωγή - Κεφάλαιο 1


Ε Ι Σ Α Γ Ω Γ Η

Η μελέτη της σκηνής στην έρημο αρχίζει στη Γένεση β:1-3 τότε που ο Θεός έκανε διαθήκη με τον Αβραάμ. Αυτή η διαθήκη πέρασε στο γιο του Αβραάμ, τον Ισαάκ (Γέν.κs:1-5) και μετά στο γιο του Ισαάκ, τον Ιακώβ (Γέν.κn:10-15), του οποίου το όνομα άλλαξε σε Ισραήλ τη στιγμή που νικήθηκε από τον άγγελο του Κυρίου (Γέν.λβ:25-30). Η διαθήκη κληρονομήθηκε αργότερα από τους απογόνους του Ιακώβ που έγιναν γνωστοί σαν ο λαός Ισραήλ.
 

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ο Χριστός της φαντασίας


(αποσπάσματα απο το καθολικό περιοδικο ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ τεύχος ιουν-ιουλ 2006)
 
"...Η Εκκλησία άρχισε σιγά-σιγά να συνειδητοποιεί ότι, άθελά της, είχε συμβάλει και η ίδια ουκ ολίγο στο σχηματισμό του Χριστού της φαντασίας. Αν συνέχιζε δηλ. ν' αντιμετωπίζει το Χριστό ψευδοιστορικά, θα προκαλούσε και τους αντιπάλους της να συνεχίσουν να κάνουν κι εκείνοι το ίδιο, από τη δική τους , φυσικά σκοπιά. Έτσι, στις 30 Σεπ. 1943, ο Πίος ΙΒ΄, με την Εγκύκλιο «Divino afflante Spiritu (=Του θεϊκού εμπνέοντος Πνεύματος)», επεκύρωσε πλήρως την ανεξαρτησία της φιλολογικο-ιστορικής έρευνας της Βίβλου από τη διδακτική εξουσία της Εκκλησίας, επιφυλάσσοντας σ' αυτήν την τελευταία το καθήκον να επεμβαίνει στα θεολογικής φύσεως συμπεράσματα των βιβλιστών. Ας δώσουμε ένα παράδειγμα. Το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον τελειώνει με την παραγγελία του Αναστημένου Χριστού στους μαθητές του «Πορευθέντες ουν μαθητεύσατε πάντα τα έθνη,βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγ. Πνεύματος» (28,19). Μια σύντομη, λοιπόν, ιστορική κριτική θα είχε να παρατηρήσει εδώ ότι και από τις επιστολές του Παύλου και από τις Πράξεις των Αποστόλων γνωρίζουμε ότι οι μαθητές του Ιησού και τα άλλα μέλη της καινοδιαθηκικής Εκκλησίας, το βάπτισμα, το τελούσαν μόνο στο όνομα του Ιησού και όχι της Αγ. Τριάδος.

ΚΥΡΙΑΚΟ ΔΕΙΠΝΟ - Δείπνο (4)

Ο οίνος είναι το σύμβολο του αίματος του Χριστού που χύθηκε πάνω στο σταυρό, και επισφράγισε την καινούρια διαθήκη που ο Θεός έκανε με τον άνθρωπο. Στην Γεν.γ:21 διαβάζουμε ότι όταν ο Αδάμ και η Εύα αμάρτησαν, ο Θεός έσφαξε ζώα που σημαίνει ότι χύθηκε αίμα αθώων - πιστεύω αρνιών - για να σκεπαστεί η αμαρτία τους. Και μας λέει ο λόγος του Θεού στην Εβρ.θ:22 ότι “χωρίς χύσεως αίματος δεν γίνεται άφεσις”.
 
 

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

η απάντηση της Μονότητας

         Η απάντηση στα σχεδιάσματα των καθολικών

Η υπόσταση του Ενός Θεού-Αυτός ο Ιδιος- φανερώθηκε με διαφορετικούς τρόπους, άλλοτε σαν Πατέρας άλλοτε σαν Υιός και άλλοτε σαν Αγιο πνεύμα (απο σελίδα της ενωσης εκκλησιών UPC)
  • Φυσικά η Θεότητα δεν είναι δυνατό να εκφραστεί από κανένα σχεδιάγραμμα, αφού μπορεί να εμφανίζεται με διαφορετικούς τρόπους όχι μόνο διαδοχικά ,αλλά και ταυτόχρονα(την ίδια στιγμή). 

Απέναντι στά σχεδιαγράμματα των τριαδιστών όπου ο Πατέρας, ο Υιός και το Αγιο Πνεύμα είναι καί δέν..είναι !

..και απέναντι στα σκίτσα των αρειανιστών "αγίας" (!) καθολικής αρειανικής και "αποστολικής" εκκλησίας  (http://arian-catholic.org/) όπου ο Iησούς παρουσιάζεται σαν μιά άλλη υπόσταση ή ένας άλλος θεός Υιός διαφορετικός και κατώτερος απο τον Πατέρα ,ενώ το Πνεύμα τό Αγιο δεν είναι το Πνεύμα του Θεού αλλά απλή ενέργεια του Πατέρα ..

Οι θυσίες των Χριστιανών

Οι θυσίες είναι χαρακτηριστικό της λατρείας όλων των λαών, και ιδιαίτερα της ειδωλολατρίας. Η πρώτη Εκκλησία αντιμετώπισε τη λατρεία των ειδώλων και τις θυσίες που γίνονταν σ' αυτά, και το ανάλογο ισχύει ακόμη και σήμερα. Γνωρίζουμε πως ό,τι έχει «ανακαλύψει» ο Διάβολος, δεν είναι παρά κακό αντίγραφο του γνήσιου και αυτό ισχύει επίσης με τις θυσίες. Εδώ όμως θέλουμε να δούμε το γνήσιο.
 

Τι ισχύει, λοιπόν, σήμερα με τις θυσίες;

Ας θυμηθούμε ότι από την εποχή του Αδάμ και της Εύας, ο Θεός τους δίδαξε πώς να προσφέρουν θυσίες σ' Εκείνον. Ο 'Αβελ και ο Κάιν πρόσφεραν θυσίες στον Κύριο. Ο Νώε και ο Αβραάμ, όπως και όλοι οι Πατριάρχες, οι Κριτές και οι Βασιλείς, έκαναν το ίδιο. Όταν τελείωσε ο πρώτος Ναός, ο Σολομώντας θυσίασε εκατόν είκοσι χιλιάδες πρόβατα και είκοσι δύο χιλιάδες βόδια. (Α' Βασ.η:63). Καθώς προσφέρανε τις θυσίες αυτές στο Θεό κατέβηκε η παρουσία του Θεού και σκέπασε το χώρο. Και όταν ζεις μέσα στην παρουσία του Θεού, θέλεις να προσφέρεις θυσίες σ' Εκείνον. Αν ερευνήσουμε το λόγο του Θεού, θα δούμε ότι το στοιχείο της θυσίας κυριαρχεί σε όλα τα βιβλία του.