Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Ζάχαρη


Χωρίς ενδιαφέρον


Ρώτησαν νεαρούς από 15 μέχρι 18 χρονών αν πιστεύουν σε ένα καλύτερο μέλλον. Το 55% απάντησαν «χειρότερο». Μια ζωή χωρίς μέλλον, ένα αύριο χωρίς ενδιαφέρον, ερεθίσματα, αιτία ύπαρξης, χωρίς ελπίδα καμιά. Εδώ ακριβώς είναι που κρύβεται μια βόμβα πιο τρομερή κι από κείνες του νετρονίου. Νέοι μεγαλώνουν χωρίς όρεξη. Ζουν χωρίς ελπίδα για το μέλλον. Η ύπαρξη στον κόσμο μας αυτό έγινε βάρος ασήκωτο, κούραση χωρίς αιτία και αξία καμιά. Χωρίς σκοπό. Μια αρρώστια, μια τιμωρία. Από δω απορρέει η ηθική αρχή των ημερών μας, που λέει πως πρέπει να ζούμε όσο πιο καλά και πιο έντονα μπορούμε. Κάθε ευτυχία που αναβάλλεται είναι οριστικά χαμένη.

O NAOΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ



«H δεν εξεύρετε, ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος του εν υμίν.....»

«Εάν τις φθείρη τον ναόν του Θεού, τούτον θέλει φθείρει ο Θεός» (Α΄Κορ.ς:19 & γ:17)

Τα σώματά μας. Τα παραπάνω εδάφια μας διδάσκουν ότι τα σώματά μας είναι ναός και τόπος κατοίκησης του Πνεύματος του Θεού. Γι’ αυτό το λόγο δεν μπορούμε να μολύνουμε το σώμα μας, αλλά διατασσόμαστε να το κρατάμε άγιο. Αυτό ερμηνεύεται με μια γενική έννοια ότι πρέπει να αποφεύγουμε κάθε είδος αμαρτίας που μπορεί να διαπραχθεί με το σώμα. Σ’ αυτό το κεφάλαιο θα αναφερθούμε σε κάποια συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία  στην πραγματικότητα βλάπτουν το φυσικό μας σώμα. Τα παραπάνω εδάφια μπορεί να μην αναφέρονται μόνο σ’ αυτά, αλλά περιλαμβάνουν κάθε δραστηριότητα η οποία είναι δυνατό να μολύνει το φυσικό μας σώμα. Θα εξετάσουμε, λοιπόν, τη σχέση που έχει η τροφή, το αλκοόλ, ο καπνός και τα ναρκωτικά μ’ αυτά τα εδάφια.

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Καλομελέτα....


ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ



Δυστυχώς όλοι μας, λίγο πολύ, έχουμε πλανηθεί, σχεδιάζοντας δικούς μας δρόμους και ακολουθώντας άλλες διδασκαλίες από αυτές του λόγου του Θεού.

Απογοητευτήκαμε, παρασυρθήκαμε, αποτύχαμε, ακολουθώντας τους δικούς μας δρόμους που μας οδήγησαν μακριά από το Θεό.

Επικίνδυνη αγάπη



ΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ



Η αναβιωμένη Κόρινθος (η παλιά πόλη καταστράφηκε το 145 π.χ.) ιδρύθηκε από τον Ιούλιο Καίσαρα το 44 π.Χ. σαν αποικία της Ρώμης. Η στρατηγική της θέση και το γεγονός ότι οι Ρωμαίοι την οίκισαν με “ελεύθερους” (απελευθερωμένους σκλάβους) που ήταν λίγο πιο πάνω από τους σκλάβους στην κοινωνική κλίμακα, συνδυάστηκαν για να προωθήσουν την γρήγορη ανάπτυξη, κάνοντας την Κόρινθο, μετά τη Ρώμη και την Αλεξάνδρεια, την τρίτη πιο σημαντική πόλη στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.

Αμαρτίες που γίνονται μετά το βάπτισμα.


Σα Χριστιανοί, μπορούμε να συγχωρεθούμε για αμαρτίες που έγιναν μετά το βάπτισμα (Α’ Ιωάν.β:1). Ο Θεός απλά περιμένει να μετανοήσουμε και να ομολογήσουμε τις αμαρτίες μας: «Εάν ομολογώμεν τάς αμαρτίας ημών, είναι πιστός καί δίκαιος, ώστε νά συγχωρήση εις ημάς τάς αμαρτίας καί καθαρίση ημάς από πάσης αδικίας» (Α’ Ιωάν.α:9). Δεν απαιτεί δεύτερο βάπτισμα, το βάπτισμα που κάναμε στο νερό συνεχίζει να μας καλύπτει, αρκεί να μετανοούμε και να ομολογούμε τις αμαρτίες αυτές στο Θεό.

Χωρίς λόγια


Ασφυξία


Το κάνουμε συχνά, να φορτώνουμε στο μέλλον που έρχεται όλες μας τις ελπίδες. Όλα όσα προσδοκούσαμε, μα ακόμα δεν απολαύσαμε, τα σπρώχνουμε στο μέλλον, που στη φαντασία μας δεν απέχει και στις κουβέντες μας δεν απέχει πολύ από την πανάκεια των παλιών ή τη λύδια λίθο των ονειροπαρμένων αλχημιστών του μεσαίωνα. Μα έστω κι αυτές οι απερίσκεπτες και ανόητες ελπίδες μαρτυρούν ζωή, ύπαρξη, είναι «αναπνευστικές κινήσεις». Χωρίς ελπίδα είναι μύτη και στόμα φραγμένα, ασφυχτική κατάσταση, θάνατος πραγματικός.

Κ α λ η μ έ ρ α


Κυριακή 12 Ιουλίου 2015


ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 18 - Η κρίση των εθνών


Θα φαινόταν αλαζονικό εκ μέρους μας να ερχόμαστε σε αντίθεση με τόσες πολλές από τις καθιερωμένες θεωρίες των καθ’ ομολογία Χριστιανών και πράγματι θα ήμασταν, αν δεν είχαμε τις Γραφές να αποδεικνύουν τις θέσεις μας. Στο μάθημα αυτό, σχετικά με την κρίση ή τις κρίσεις, επειδή δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σαν μια γενική κρίση, θα χρησιμοποιήσουμε μια σειρά από Γραφικές αναφορές που ήδη χρησιμοποιήσαμε σε προηγούμενα μαθήματα σχετικά με την Ανάσταση και τη Δεύτερη Έλευση του Κυρίου.

Ηγέτης


Υπάρχει μεταμόρφωση;



Το μάνα στην έρημο, δινόταν τόσο, όσο χρειαζόταν κάθε μέρα.

Ορτύκια έφαγαν τόσο πολλά, που έβγαιναν από τα ρουθούνια τους.

Καλός ο λόγος του Θεού, ωραία τα κηρύγματα, έχουμε ακούσει πολλά κηρύγματα, ΑΛΛΑ αν δεν υπάρχει μεταμόρφωση, κάτι συμβαίνει!

Τα μεγαλύτερα κύματα του κόσμου είναι υποβρύχια

Εσωτερικά κύματα υπάρχουν σε όλους τους ωκεανούς, ωστόσο σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «Nature» τα μεγαλύτερα του κόσμου είναι τα κύματα του Πορθμού του Λουζόν, μιας στενής λωρίδας θάλασσας που χωρίζει τις Φιλιππίνες από την Ταϊβάν και συνδέει τον Ειρηνικό Ωκεανό με τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας.

«Εσωτερικά κύματα», είναι κύματα σε ύψος ουρανοξύστη που διαδίδονται κάτω από την επιφάνεια των ωκεανών.

καλημέρα


Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

ΤΡΕΙΣ ΑΡΧΕΣ


Η διδασκαλία της Α’Κορ.ις:1-2 μας δίνει τρεις αρχές σχετικά με τις προσφορές στην Καινή Διαθήκη.

1.  Ο Παύλος είπε, “κατά την πρώτην της εβδομάδος”. Διδασκόμαστε ότι πρέπει να δίνουμε συστηματικά, όχι απλώς όποτε το αισθανόμαστε.
2.  Ο Παύλος είπε “έκαστος ημών ας εναποθέτη παρ’ εαυτώ”. Διδασκόμαστε ότι όλοι χωρίς εξαίρεση είναι υπεύθυνοι να δίνουν στο Θεό.
3.  Ο Παύλος είπε: “ο,τι αν ευπορείται”. Διδασκόμαστε να δίνουμε ανάλογα μ’ αυτά που κερδίζουμε.

Σήμερα είναι Σάββατο


Η ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΗΜΕΡΑ


Όλα στην ύπαρξη, έχουνε μια αρχή. Μονάχα ο Θεός είναι άναρχος. Είτε υλικά είναι είτε πνευματικά, ξεκινάνε από κάπου. Ειδικότερα ο άνθρωπος, ο κάθε άνθρωπος, έχει μια αφετηρία, μπορεί δε μετά απ’ αυτή - αν το θελήσει - να 'χει και μια δεύτερη. Γενέθλιες δηλαδή μέρες στη ζωή του, μπορεί να 'χει δυο. Ας πλησιάσουμε πιο κοντά στο θέμα μας.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ



ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ


ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σ’ αυτό το κεφάλαιο θα δούμε την έκχυση της πέμπτης πληγής πάνω στη γη, που είναι η πέμπτη σάλπιγγα και το πρώτο ουαί. Σ’ αυτή την πληγή ανοίγεται το φρέαρ της αβύσσου και εξέρχονται ακρίδες πάνω στη γη με εξουσία να βλάψουν και να βασανίσουν τους ανθρώπους πέντε μήνες. Οι ακρίδες αυτές συμβολίζουν δαιμόνια.

Θα δούμε ακόμα την έκτη πληγή, που είναι το δεύτερο ουαί. Σ’ αυτή την πληγή λύνονται οι 4 άγγελοι με εξουσία να θανατώσουν το 1/3 των ανθρώπων. Θα δούμε τι συμβολίζουν αυτοί οι 4 άγγελοι.

Στο τέλος της 6ης σάλπιγγας γίνεται η μάχη του Αρμαγεδδώνα.

Κ α λ η μ έ ρ α


Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015


ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ;


Μερικοί Χριστιανοί πιστεύουν ότι μπορούν να δίνουν χρήματα όπως εκείνοι προαιρούνται στις καρδιές τους (Β’Κορ.θ:7). Αυτή η αρχή ισχύει, όμως, πολλοί από εκείνους που προσφεύγουν σ’ αυτό το εδάφιο ποτέ δεν προαιρούνται να δώσουν μέχρι και 10% . Αντίθετα, προσπαθούν να ξεφύγουν, να αποφύγουν, ή να γλιτώσουν το δέκατο, το μέτρο που ο Θεός καθιέρωσε.

Πόσο μεγάλη αλήθεια!!!



Η διδασκαλία της Καινής Διαθήκης.



Ο τρόπος ντυσίματος της γυναίκας της Παλαιάς Διαθήκης χρησιμοποιείται από τον απόστολο Πέτρο σαν παράδειγμα για το σωστό ντύσιμο των γυναικών της Καινής Διαθήκης (Α’ Πετρ.γ:5). Ξέρουμε ότι οι άγιες γυναίκες της Π.Δ. υπάκουαν στο Δευτ.κβ:5 κι έτσι ο Πέτρος είναι σίγουρος ότι αυτό ισχύει και για σήμερα.

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Είμαστε πολίτες της Βασιλείας του Θεού.


«Κληρονόμοι μεν Θεού, συγκληρονόμοι δε Χριστού» (Ρωμ.η:17).
«Τώρα είμεθα τέκνα Θεού» (Α' Ιωάν.γ:2).
«Ανεγεννήθητε ουχί εκ φθαρτού σπέρματος αλλά αφθάρτου, δια του λόγου του Θεού» (Α' Πέτρ.α:23)
«Τό γεγεννημένον εκ τής σαρκός είναι σάρξ καί τό γεγεννημένον εκ τού Πνεύματος είναι πνεύμα» (Ιωάν.γ:6).
«ίνα διά τούτων γείνητε κοινωνοί θείας φύσεως, αποφυγόντες τήν εν τώ κόσμω υπάρχουσαν διά τής επιθυμίας διαφθοράν» (Β' Πέτρ.α:4).
«διότι αγάπη τού Θεού είναι εκκεχυμένη εν ταίς καρδίαις ημών διά Πνεύματος  Αγίου τού δοθέντος εις ημάς» (Ρωμ.ε:5) .
«διότι μεγαλήτερος είναι εκείνος όστις είναι εν υμίν παρά όστις είναι εν τώ κόσμω» (Α' Ιωάν.δ:4).
«Εν τώ ονόματί μου θέλουσιν εκβάλλει δαιμόνια» (Μάρκ.ις:17).



Αλήθεια και Ψέμα


Από πολύ παλιά μέχρι σήμερα το μέλλον υπήρξε αντικείμενο έρευνας και γόνιμου ενδιαφέροντος. Μόνο αυτό από τις τρεις διαστάσεις του χρόνου - παρελθόν, παρόν, μέλλον - που μέσα τους κινείται και ξοδεύεται όλη η ζωή μας, ερέθιζε και ερεθίζει τη φαντασία του ανθρώπου καταναλώνοντας όλη την ικμάδα των ενδιαφερόντων του. Γεννιέται ο άνθρωπος και τα μάτια του είναι στυλωμένα στο μέλλον. Όλη του τη ζωή   αγωνίζεται και δαπανιέται για το μέλλον το δικό του, των παιδιών του, δεν έχει σημασία, και στο τέλος όταν η αχόρταγη νεροφίδα του έχει ρουφήξει όλο το βιός, πεθαίνει με τη στιφή απογοήτευση πως κάποιος τον ξεγέλασε, πως δεν κατάφερε να πατήσει τις κορφές των ονείρων του, πως κάποιος αλύπητα του στερεί το μέλλον, του κλέβει τη ζωή με ένα δεσποτικό «πάμε, αρκετά μέχρις εδώ», ή κάτι παρόμοιο.

Νηπιοβαπτισμός.

Όπως είδαμε μέχρι τώρα, ο νηπιοβαπτισμός δεν είναι έγκυρος κι ούτε πρόκειται ποτέ να αναγνωριστεί, εφόσον το μωρό δεν έχει συνείδηση πίστης. Μερικοί λένε ότι ο Θεός δίνει πίστη στο νήπιο, προκειμένου να νομιμοποιήσουν το βάπτισμα. Ωστόσο, εφόσον ο Θεός είναι η απόλυτη πηγή της πίστης, ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος όσο αφορά στη χρήση αυτής της πίστης, έχοντας την ελευθερία της εκλογής να κάνει κάτι ή να μην το κάνει. Σώζουσα πίστη είναι η συνειδητή και εκούσια ανταπόκριση στο Θεό. Η Βίβλος όταν μιλάει για βάπτισμα, αναφέρεται μόνο σε πιστούς (Μάρκ.ις:16, Πράξ.η:37) και σε όσους έχουν μετανοήσει (Λουκ.γ:8, Πράξ.β:38). Τα μωρά δεν μπορούν ούτε να πιστέψουν ούτε να μετανοήσουν, αλλά ούτε υπάρχουν παραδείγματα νηπιοβαπτισμού μέσα στο λόγο του Θεού.

Κ α λ η μ έ ρ α