Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021
Γωγ & Μαγώγ
Ο Θεός έχει αφιερώσει δύο ολόκληρα κεφάλαια — Ιεζεκιήλ λη-λθ
— στην λεπτομερή περιγραφή των συγκλονιστικών γεγονότων που θα μεταμορφώσουν το
παγκόσμιο γεωπολιτικό τοπίο όπως το γνωρίζουμε και θα προετοιμάσουν το έδαφος
για τη φρίκη του Αντίχριστου και της Θλίψης.
Εισαγωγή
Αν η βιβλική προφητεία μας διδάσκει κάτι, αυτό είναι ότι ο
Θεός έχει τον πλήρη έλεγχο της ανθρώπινης ιστορίας, ακόμα και στο αποκορύφωμά
της.
Αυτό αναδεικνύει ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της μελέτης του
προφητικού λόγου του Θεού – η εκπλήρωση της προφητείας της Βίβλου, παρέχει μια
αδιαμφισβήτητη απολογητική για την ύπαρξη του Θεού.
Β’ Πέτρ.α:21 διότι δεν ήλθε ποτέ προφητεία εκ θελήματος ανθρώπου, αλλ' υπό του Πνεύματος του Αγίου κινούμενοι ελάλησαν οι άγιοι άνθρωποι του Θεού.
Κυριακή 4 Ιουλίου 2021
ΜΕ ΑΓΚΥΡΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ !
Εβρ.ς:17-20 Εις το οποίον ο Θεός, θέλων να δείξη περισσότερον προς τους κληρονόμους της επαγγελίας το αμετάθετον της βουλής αυτού, μετεχειρίσθη μέσον τον όρκον, ώστε διά δύο πραγμάτων αμεταθέτων, εις τα οποία είναι αδύνατον να ψευσθή ο Θεός, να έχωμεν ισχυράν παρηγορίαν οι καταφυγόντες εις το να κρατήσωμεν την προκειμένην ελπίδα· την οποίαν έχομεν ως άγκυραν της ψυχής ασφαλή τε και βεβαίαν και εισερχομένην εις το εσωτερικόν του καταπετάσματος, όπου ο Ιησούς εισήλθεν υπέρ ημών πρόδρομος, γενόμενος αρχιερεύς εις τον αιώνα κατά την τάξιν Μελχισεδέκ.
Με την άφιξη του κορωνοϊού, μέσα σε πολύ λίγο χρόνο, όλος ο
κόσμος αναγκάστηκε να προσαρμοστεί σ’ έναν νέο τρόπο ζωής: καραντίνα, sms, μάσκες, απαγόρευση
κυκλοφορίας, κλειστές εκκλησίες, κλειστά μαγαζιά….
Όλοι έχουμε επηρεαστεί από τις αλλαγές στην κοινωνία μας.
Βιώνουμε ακυρώσεις προγραμματισμένων εκδηλώσεων, κλείσιμο εστιατορίων και
επιχειρήσεων, κλείσιμο σχολείων, τηλεργασία, διαδικτυακή παρακολούθηση εκκλησιών
φορώντας τις πιτζάμες μας, αποφυγή μετρητών, πλύσιμο χεριών, απολυμαντικά…..
Ακόμη και τα καταστήματα που παραμένουν ανοικτά, είναι πολύ διαφορετικά μετά
την κρίση.
Πράγματι, ήρθαμε αντιμέτωποι με πολλές καινούργιες δυσκολίες, αλλά ανακαλύψαμε ότι μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς πολλά από αυτά τα πράγματα!
Σάββατο 3 Ιουλίου 2021
Βάπτισμα υπέρ των νεκρών.
Τέτοιου είδους βάπτισμα δεν είναι Βιβλικό. Οι νεκροί δεν μπορούν να έχουν σώζουσα πίστη, ούτε μπορούν να μετανοήσουν, γιατί είναι αργά πλέον γι’ αυτούς:
«Καθώς είναι αποφασισμένον εις τούς
ανθρώπους άπαξ νά αποθάνωσι, μετά δέ τούτο είναι κρίσις» (Εβρ.θ:27).
Η Βίβλος σε καμία περίπτωση δεν διδάσκει
ότι ψυχή μπορεί να σωθεί μετά θάνατο, ιδιαίτερα με πράξεις που γίνονται από
άλλους για λογαριασμό της.
Αυτή η σκέψη του βαπτίσματος υπέρ των
νεκρών βασίζεται σε μια λάθος ερμηνεία του εδαφίου Α’ Κορ.ιε:29. Σ’ αυτό το
κεφάλαιο ο Παύλος διδάσκει την ανάσταση του Ιησού και τη μελλοντική ανάσταση
των νεκρών. Σαν μέρος της επιχειρηματολογίας του, ουσιαστικά ρωτάει: «εάν τω
όντι οι νεκροί δέν ανασταίνωνται, διά τί καί βαπτίζονται υπέρ τών νεκρών;».
Υπάρχουν διάφορες θεωρίες όσο αφορά στο τι εννοούσε ο Παύλος, αλλά αυτό το εδάφιο δεν διδάσκει ούτε αποδεικνύει το βάπτισμα υπέρ των νεκρών, ιδιαίτερα για τον λόγο ότι θα αντιφάσκει με ολόκληρη την Γραφή.
Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021
Νηπιοβαπτισμός.
Όπως είδαμε μέχρι τώρα, ο νηπιοβαπτισμός δεν είναι έγκυρος κι ούτε πρόκειται ποτέ να αναγνωριστεί, εφόσον το μωρό δεν έχει συνείδηση πίστης. Μερικοί λένε ότι ο Θεός δίνει πίστη στο νήπιο, προκειμένου να νομιμοποιήσουν αυτό το βάπτισμα. Ωστόσο, εφόσον ο Θεός είναι η απόλυτη πηγή της πίστης, ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος όσο αφορά στην χρήση αυτής της πίστης, έχοντας την ελευθερία της εκλογής να κάνει κάτι ή να μην το κάνει.
Σώζουσα πίστη είναι η συνειδητή και εκούσια ανταπόκριση στον Θεό. Η Βίβλος όταν μιλάει για βάπτισμα, αναφέρεται μόνο σε πιστούς (Μάρκ.ις:16, Πράξ.η:37) και σε όσους έχουν μετανοήσει (Λουκ.γ:8, Πράξ.β:38). Τα μωρά δεν μπορούν ούτε να πιστέψουν ούτε να μετανοήσουν, αλλά ούτε υπάρχουν παραδείγματα νηπιοβαπτισμού μέσα στον λόγο του Θεού.
Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021
Η πίστη είναι απαραίτητη για το βάπτισμα.
Αληθινή πίστη στον Θεό και τον λόγο Του θα οδηγήσει στο βάπτισμα στο νερό. Χωρίς πίστη στον Θεό, το βάπτισμα δεν έχει κανένα νόημα.
Χωρίς πίστη δεν μπορούμε να
ευαρεστήσουμε το Θεό και το βάπτισμα δεν αποτελεί εξαίρεση (Εβρ.ια:6). Το
βάπτισμα στο όνομα του Ιησού είναι άκαρπο εκτός αν ο υποψήφιος πιστεύει πραγματικά
στον Ιησού και στην δύναμη που αντιπροσωπεύει το όνομά Του (Πράξ.ι:43).
Ο Φίλιππος είπε στον Αιθίοπα ότι πρέπει να πιστεύει στον Ιησού πριν μπορέσει να βαπτιστεί (Πράξ.η:37).
Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021
Μελετώντας για τις εξετάσεις!
Έχεις δοκιμάσει ποτέ να δώσεις εξετάσεις χωρίς να διαβάσεις; Δεν είναι καλή ιδέα.
Μελετάμε όταν πρόκειται να δώσουμε εξετάσεις, ακολουθούμε
συνταγές, ελέγχουμε οδηγίες, αναζητούμε τις πινακίδες στον δρόμο και διαβάζουμε
τις οδηγίες για κάθε τι.
Κατά τον ίδιο τρόπο, περιμένουμε από τους γιατρούς, τους δασκάλους, τους υδραυλικούς κ.λπ. να είναι καλά καταρτισμένοι. Οι υπεύθυνοι άνθρωποι λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους τις οδηγίες επειδή θέλουν να κάνουν ό,τι κάνουν με σύνεση, ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.
Τρίτη 29 Ιουνίου 2021
Συγχώρεση και Άφεση.
Κάποιοι διδάσκουν ότι συγχώρεση και άφεση είναι δύο διαφορετικά γεγονότα, που το πρώτο συμβαίνει όταν κάποιος μετανοεί και το δεύτερο στο βάπτισμα στο νερό.
Σύμφωνα μ’ αυτή την διδασκαλία, στην
μετάνοια ο Θεός δέχεται την απολογία του ανθρώπου αποκαθιστώντας τον σε
προσωπική σχέση, και στο βάπτισμα αφαιρεί τον κατάλογο και τον μισθό των
αμαρτιών του παρελθόντος.
Ωστόσο, οι δύο αυτές λέξεις
χρησιμοποιούνται μέσα στη Γραφή εναλλακτικά.
Στην Παλαιά Διαθήκη, η συγχώρεση ήταν συνδεδεμένη με τη θυσία εξιλέωσης. Ο Ισραηλίτης δεν χρειαζόταν μόνο να ομολογήσει την αμαρτία του και να ζητήσει συγχώρεση από τον Θεό, αλλά έπρεπε να προσφέρει και αιματηρή θυσία προκειμένου να συγχωρεθεί κι αυτό φαίνεται πολύ καθαρά από τα παρακάτω εδάφια: Λευιτ.δ:13-35, ε:7-18, ς:1-7, ιθ:22, Αριθ.ιε:22-28 και Δευτ.κα:1-8.
Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021
Ευχαριστώ σοι, Θεέ, ότι δεν είμαι καθώς οι λοιποί άνθρωποι
Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι πιστεύουν στον Χριστό αλλά ποτέ δεν θα ήθελαν να γίνουν μέλη της εκκλησίας επειδή είναι βαθιά πνευματικά άτομα και μπορούν να διακρίνουν ότι όλοι αυτοί που ανήκουν σε κάποια εκκλησία, είναι ανάξιοι τους.
Είναι πολύ δημοφιλές για τους ανθρώπους να ισχυρίζονται ότι
τους αρέσει ή πιστεύουν στον Ιησού, αλλά δεν τους αρέσουν οι Χριστιανοί.
Σίγουροι για τη δικαιοσύνη τους, κρίνουν επικριτικά όλους τους Χριστιανούς σαν υποκριτές:
Κυριακή 27 Ιουνίου 2021
Διότι έτι ολίγον καιρόν, και θέλει ελθεί ο ερχόμενος και δεν θέλει βραδύνει.
Εβρ.ι:35-37 Μη αποβάλητε λοιπόν την παρρησίαν σας, ήτις έχει μισθαποδοσίαν μεγάλην. Διότι έχετε χρείαν υπομονής, διά να κάμητε το θέλημα του Θεού και να λάβητε την επαγγελίαν. Διότι έτι ολίγον καιρόν, και θέλει ελθεί ο ερχόμενος και δεν θέλει βραδύνει.
Οικονομικά βάρη – ανεργία – κούραση – ασθένειες – άνθρωποι
δεν πιστεύουν - ψευδοδιδάσκαλοι….
Β’ Τιμ.γ:1 Γίνωσκε δε τούτο, ότι εν ταις εσχάταις
ημέραις θέλουσιν ελθεί καιροί κακοί·
Στο τέταρτο κεφάλαιο της Γένεσης, βλέπουμε δύο χαρακτήρες, τον Κάϊν και τον Λάμεχ που αποφάσισαν να μην ακολουθήσουν τον Θεό, αλλά τις ορέξεις της σάρκας τους. Έφτιαξαν λοιπόν μουσικά όργανα, μαζεύτηκαν σε πόλεις και άρχισαν να διασκεδάζουν, να το ρίχνουν έξω βρε παιδί μου….
Σάββατο 26 Ιουνίου 2021
Δεν είναι απλά μια δημόσια ομολογία.
Αυτοί που δεν πιστεύουν ότι στο βάπτισμα συγχωρούνται οι αμαρτίες, υποστηρίζουν ότι είναι μια απλή δημόσια ομολογία πίστης, μια ανακοίνωση ότι οι αμαρτίες έχουν ήδη συγχωρεθεί, ή μια διακήρυξη ένωσης με την ορατή εκκλησία.
Ωστόσο, πολλές βιβλικές αναφορές
δείχνουν ότι δεν είναι πρώτιστα μια δημόσια διακήρυξη ή σημείο πνευματικού
γεγονότος του παρελθόντος.
Ο Αιθίοπας ευνούχος βαπτίστηκε
καταμεσής της ερήμου, χωρίς να υπάρχει κανείς να παρακολουθεί την βάπτιση
(Πράξ.η:26-39). Ο δεσμοφύλακας στους Φιλίππους βαπτίστηκε γύρω στα μεσάνυχτα
από τον Παύλο και τον Σίλα, που μόλις είχαν μαστιγωθεί βάναυσα (Πράξ.ις:25-33).
Αν το βάπτισμα ήταν μια απλή δημόσια
τελετή κι όχι άμεση ανάγκη, σίγουρα θα μπορούσαν να περιμένουν μέχρι ο Παύλος
κι ο Σίλας να συνέλθουν λίγο από τις πληγές τους, ή τουλάχιστον μέχρι το πρωί.
Οι μαθητές του Ιωάννη είχαν ήδη βαπτιστεί μία φορά κι είχαν κάνει δημόσια ομολογία, αλλά το χριστιανικό βάπτισμα είναι τόσο σημαντικό που ο Παύλος τους βάπτισε στο όνομα του Ιησού (Πράξ.ιθ:1-5). Ο Κορνήλιος και οι οικιακοί του έλαβαν το Άγιο Πνεύμα και μίλησαν με γλώσσες σαν σημείο προς όλους όσους βρισκόταν εκεί, παρόλα αυτά ο Πέτρος τους διέταξε να βαπτιστούν στο νερό (Πράξ.ι:47-48).