Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Αποδείξεις ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν από την Μ. Θλίψη. (8)

 
7. Ο Θεός δεν έχει προσδιορίσει τα παιδιά του για οργή:

Ο λόγος του Θεού λέει στους πιστούς της Εκκλησίας, «... να προσμένητε τον Υιόν αυτού εκ των ουρανών, τον οποίον ανέστησεν εκ νεκρών, τον Ιησούν, όστις ελευθερόνει ημάς από της μελλούσης οργής» (Α ́ Θες.α:10).  

Αυτοί που πιστεύουν ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν την οργή ή στο μέσο της Θλίψης, ισχυρίζονται ότι το πρώτο μισό της Θλίψης δεν είναι η οργή του Θεού. Αλλά είναι;

Έχουμε ήδη δει ότι «η Ημέρα του Κυρίου» αρχίζει με την 70η Εβδομάδα του Δανιήλ (7χρονη Θλίψη), και ότι περιγράφεται στον Σοφ.β:1-3 με αυτά τα λόγια:

«Συνάχθητε και συναθροίσθητε, το έθνος το μη επιθυμητόν, πριν το ψήφισμα γεννήση το αποτέλεσμα αυτού και η ημέρα παρέλθη ως χνούς, πριν επέλθη εφ' υμάς η έξαψις του Κυρίου, πριν επέλθη εφ' υμάς η ημέρα του θυμού του Κυρίου. Ζητείτε τον Κύριον, πάντες οι πραείς της γης, οι εκτελέσαντες τας κρίσεις αυτού· ζητείτε δικαιοσύνην, ζητείτε πραότητα, ίσως σκεπασθήτε εν τη ημέρα της οργής του Κυρίου»

Οπότε, ναι, όλοι όσοι αναζητούν «πραότητα» (Ιάκ.α:21, Ματθ.ε:5, Ψαλμ.κε:9) και βρίσκουν την «δικαιοσύνη» του Χριστού (Ματθ.ς:33. Ρωμ.γ:22, ε:17, 21, ι:4, Φιλιπ.α:11, γ:9, Β’ Πέτρ.α:1) θα «σκεπαστούν» (Σοφ.β:3, Λουκ.κα:36) «εκείνη την ημέρα» (Μαλ.δ:1, Ης.β:11-12, 17, ιγ:6, 9, 11). Θα πρέπει να συγκεντρωθούν όταν ηχήσει η σάλπιγγα και ο Θεός πει, «Συνάχθητε και συναθροίσθητε, ... πριν επέλθη εφ' υμάς η έξαψις του Κυρίου, πριν επέλθη εφ' υμάς η ημέρα του θυμού του Κυρίου...»

Επιπλέον, σύμφωνα με το Βιβλίο της Αποκάλυψης, ολόκληρη η 7ετής Θλίψη θεωρείται η «οργή του Θεού». Εδώ είναι οι λόγοι:

* Το ήμισυ του πληθυσμού της Γης εξαλείφεται κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού της Θλίψης (Αποκ.θ:15, 18), το ¼ από την 4η σφραγίδα (Αποκ.ς:7-8). Ο Κύριος Ιησούς προσωπικά ανοίγει και τις 7 σφραγίδες, η τελευταία από τις οποίες ξεκινάει την μάχη του Αρμαγεδδώνα. Και οι 7 σφραγίδες και οι 7 σάλπιγγες περιέχουν σαφώς την άμεση οργή του Θεού. Κρίνοντας από το άνοιγμα των πρώτων 4 σφραγίδων που γίνεται πάρα πολύ γρήγορα, φαίνεται ότι τα γεγονότα συμβαίνουν γρήγορα στην αρχή της θλίψης.

* Δεν φαίνεται ότι ο Θεός απλά επιτρέπει αυτά τα πράγματα, αλλά ότι ο Χριστός είναι στην πραγματικότητα που τα προκαλεί, ανοίγοντας τις σφραγίδες:

Αποκ.ς:1 Και είδον, ότε ήνοιξε το Αρνίον μίαν εκ των σφραγίδων, και ήκουσα εν εκ των τεσσάρων ζώων λέγον ως φωνήν βροντής· Έρχου και βλέπε.

* Οι άδικοι εκείνης της εποχής, αμέσως μετά την έναρξη της Θλίψης, θα γνωρίζουν ότι είναι η οργή του Θεού που έχει έρθει επάνω τους:

Αποκ.ς:15,16 και οι βασιλείς της γης και οι μεγιστάνες και οι πλούσιοι και οι χιλίαρχοι και οι δυνατοί και πας δούλος και πας ελεύθερος έκρυψαν εαυτούς εις τα σπήλαια και εις τας πέτρας των ορέων, και λέγουσι προς τα όρη και προς τας πέτρας· Πέσατε εφ' ημάς και κρύψατε ημάς από προσώπου του καθημένου επί του θρόνου και από της οργής του Αρνίου,

* Η Οργή θα έρθει από τον Θεό μέσω των αγίων αγγέλων που θα στείλει: Αποκ.ζ:2,3 Και είδον άλλον άγγελον ότι ανέβη από ανατολής ηλίου, έχων σφραγίδα του Θεού του ζώντος, και έκραξε μετά φωνής μεγάλης προς τους τέσσαρας αγγέλους, εις τους οποίους εδόθη να βλάψωσι την γην και την θάλασσαν, λέγων· Μη βλάψητε την γην μήτε την θάλασσαν μήτε τα δένδρα, εωσού σφραγίσωμεν τους δούλους του Θεού ημών επί των μετώπων αυτών.

* Όταν ηχεί η 5η σάλπιγγα, μόνο όσοι δεν έχουν την σφραγίδα του Θεού στα μέτωπά τους βασανίζονται από τα δαιμόνια που βγήκαν από το φρέαρ της αβύσσου:

Αποκ.θ:4-6 και ερρέθη προς αυτάς να μη βλάψωσι τον χόρτον της γης μηδέ κανέν χλωρόν μηδέ κανέν δένδρον, ειμή τους ανθρώπους μόνους, οίτινες δεν έχουσι την σφραγίδα του Θεού επί των μετώπων αυτών. Και εδόθη εις αυτάς να μη θανατώσωσιν αυτούς, αλλά να βασανισθώσι πέντε μήνας· και ο βασανισμός αυτών ήτο ως βασανισμός σκορπίου, όταν κτυπήση άνθρωπον. Και εν ταις ημέραις εκείναις θέλουσι ζητήσει οι άνθρωποι τον θάνατον και δεν θέλουσιν ευρεί αυτόν, και θέλουσιν επιθυμήσει να αποθάνωσι, και ο θάνατος θέλει φύγει απ' αυτών.

* Ο Θεός είχε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν δαιμόνια για να εκφράσει την οργή Του και το κάνει πάλι κατά την διάρκεια της Θλίψης:

Αποκ.θ:13-15 Και ο έκτος άγγελος εσάλπισε· και ήκουσα μίαν φωνήν εκ των τεσσάρων κεράτων του θυσιαστηρίου του χρυσού του ενώπιον του Θεού, λέγουσαν προς τον έκτον άγγελον, όστις είχε την σάλπιγγα· Λύσον τους τέσσαρας αγγέλους τους δεδεμένους εις τον μέγαν ποταμόν Ευφράτην. Και ελύθησαν οι τέσσαρες άγγελοι, οι ητοιμασμένοι εις την ώραν και ημέραν και μήνα και ενιαυτόν, διά να θανατώσωσι το τρίτον των ανθρώπων.

Ψαλμ.οη:49 Απέστειλεν επ' αυτούς την έξαψιν του θυμού αυτού, την αγανάκτησιν και την οργήν και την θλίψιν, αποστέλλων αυτά δι' αγγέλων κακοποιών.

Τα «παιδιά του Θεού» δεν προορίζονται για την οργή του Θεού, αλλά οι «υιοί της απείθειας»!

Β’ Πέτρ.γ:9 Δεν βραδύνει ο Κύριος την υπόσχεσιν αυτού, ως τινές λογίζονται τούτο βραδύτητα, αλλά μακροθυμεί εις ημάς, μη θέλων να απολεσθώσι τινές, αλλά πάντες να έλθωσιν εις μετάνοιαν.

Ρωμ.β:4-11 Η καταφρονείς τον πλούτον της χρηστότητος αυτού και της υπομονής και της μακροθυμίας, αγνοών ότι η χρηστότης του Θεού σε φέρει εις μετάνοιαν; διά δε την σκληρότητά σου και αμετανόητον καρδίαν θησαυρίζεις εις σεαυτόν οργήν εν τη ημέρα της οργής και της αποκαλύψεως της δικαιοκρισίας του Θεού, όστις θέλει αποδώσει εις έκαστον κατά τα έργα αυτού, εις μεν τους ζητούντας δι' υπομονής έργου αγαθού, δόξαν και τιμήν και αφθαρσίαν ζωήν αιώνιον, εις δε τους φιλονείκους και απειθούντας μεν εις την αλήθειαν, πειθομένους δε εις την αδικίαν θέλει είσθαι θυμός και οργή, θλίψις και στενοχωρία επί πάσαν ψυχήν ανθρώπου του εργαζομένου το κακόν, Ιουδαίου τε πρώτον και Ελληνος· δόξα δε και τιμή και ειρήνη εις πάντα τον εργαζόμενον το αγαθόν, Ιουδαίόν τε πρώτον και Ελληνα· επειδή δεν είναι προσωποληψία παρά τω Θεώ.

Ιωάν.γ:36 Όστις πιστεύει εις τον Υιόν έχει ζωήν αιώνιον· όστις όμως απειθεί εις τον Υιόν δεν θέλει ιδεί ζωήν, αλλ' η οργή του Θεού μένει επάνω αυτού.

Εφεσ.β:1-5 Και εσάς όντας νεκρούς διά τας παραβάσεις και τας αμαρτίας εζωοποίησεν, εις τας οποίας περιεπατήσατέ ποτέ κατά το πολίτευμα του κόσμου τούτου, κατά τον άρχοντα της εξουσίας του αέρος, του πνεύματος το οποίον ενεργεί την σήμερον εις τους υιούς της απειθείας· μεταξύ των οποίων και ημείς πάντες ανεστράφημέν ποτέ κατά τας επιθυμίας της σαρκός ημών, πράττοντες τα θελήματα της σαρκός και των διαλογισμών, και ήμεθα εκ φύσεως τέκνα οργής, ως και οι λοιποί· ο Θεός όμως πλούσιος ων εις έλεος, διά την πολλήν αγάπην αυτού με την οποίαν ηγάπησεν ημάς, και ενώ ήμεθα νεκροί διά τα αμαρτήματα, εζωοποίησεν ημάς μετά του Χριστού· κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι·

Εφεσ.ε:5-8 Διότι τούτο εξεύρετε, ότι πας πόρνος ή ακάθαρτος ή πλεονέκτης, όστις είναι ειδωλολάτρης, δεν έχει κληρονομίαν εν τη βασιλεία του Χριστού και Θεού. Μηδείς ας μη σας απατά με ματαίους λόγους· επειδή διά ταύτα έρχεται η οργή του Θεού επί τους υιούς της απειθείας. Μη γίνεσθε λοιπόν συμμέτοχοι αυτών. Διότι ήσθε ποτέ σκότος, τώρα όμως φως εν Κυρίω· περιπατείτε ως τέκνα φωτός·

Κολ.γ:5-7 Νεκρώσατε λοιπόν τα μέλη σας τα επί της γης, πορνείαν, ακαθαρσίαν, πάθος, επιθυμίαν κακήν και την πλεονεξίαν, ήτις είναι ειδωλολατρεία, διά τα οποία έρχεται η οργή του Θεού επί τους υιούς της απειθείας, εις τα οποία και σεις περιεπατήσατέ ποτέ, ότε εζήτε εν αυτοίς·

Ψαλμ.β:12 Φιλείτε τον Υιόν, μήποτε οργισθή, και απολεσθήτε εκ της οδού, όταν εξαφθή ταχέως ο θυμός αυτού. Μακάριοι πάντες οι πεποιθότες επ' αυτόν.

Α’ Θεσ.ε:9,10 διότι ο Θεός δεν προσδιώρισεν ημάς εις οργήν, αλλ' εις απόλαυσιν σωτηρίας διά του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, όστις απέθανεν υπέρ ημών, ίνα είτε αγρυπνούμεν είτε κοιμώμεθα ζήσωμεν μετ' αυτού.

Γαλ.γ:26 Διότι πάντες είσθε υιοί Θεού διά της πίστεως της εν Χριστώ Ιησού·

Α’ Ιωάν.γ:10 Εν τούτω γνωρίζονται τα τέκνα του Θεού και τα τέκνα του διαβόλου. Πας όστις δεν πράττει δικαιοσύνην δεν είναι εκ του Θεού, ουδέ όστις δεν αγαπά τον αδελφόν αυτού.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Έχουμε δει ότι η «Μεγάλη Θλίψη» είναι τα τελευταία 7 χρόνια των 70 εβδομάδων ετών του Δανιήλ (Δαν.θ:24-27), και ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός εκπλήρωσε τις πρώτες 69 εβδομάδες αυτής της προφητείας το 30 μ.Χ. ακριβώς 483 χρόνια μετά την διαταγή του βασιλιά Αρταξέρξη να χτίσουν τα τείχη της Ιερουσαλήμ (Νεεμ.β:18).

Όταν ένα πλήθος ανθρώπων επέλεξαν σαν Αρνίο και Μεσσία τους, τον Κύριο Ιησού, κατά την θριαμβευτική είσοδό Του στην Ιερουσαλήμ,  η προφητεία του Θεού των 70 Εβδομάδων σταμάτησε, απομένοντας μία ακόμη εβδομάδα (ετών) να τρέξει. Κανείς δεν ξέρει πότε ο Θεός θα θέσει αυτήν την τελευταία εβδομάδα, σε κίνηση. Αλλά πριν το κάνει, θα αρπάξει όλους τους πιστούς της οικονομίας της Εκκλησίας, τόσο νεκρούς όσο και ζωντανούς, στην παρουσία Του.

Σημειώστε και πάλι ότι οι 70 εβδομάδες είχαν οριστεί για «τον λαό» του Δανιήλ (Δαν.θ:24), συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας εβδομάδας (Δαν.ιβ:1).

Δεν είναι για κάθε πιστό της 2.000 ετών οικονομίας της εκκλησίας που ξεκίνησε την επομένη της θριαμβευτικής εισόδου του Κυρίου στην Ιερουσαλήμ. Η 69η εβδομάδα τελείωσε εκείνη την ημέρα. Η τελευταία εβδομάδα είναι τα τελευταία 7 χρόνια της οικονομίας του Νόμου.

 

Επιπλέον, έχουμε δει ότι η σαφής χρονολογική σειρά του Βιβλίου της Αποκάλυψης, απαιτεί την Αρπαγή όλων των αγίων της Οικονομίας της Εκκλησίας πριν ο Θεός εκχύσει την οργή Του σε αυτή την γη. Η Αποκ.α:19 δίνει το τρίπτυχο περίγραμμα του Βιβλίου:

 

«Γράψον όσα είδες και όσα είναι και όσα μέλλουσι να γείνωσι μετά ταύτα».

* Τα «όσα είδες» είναι ο δοξασμένος Κύριος Ιησούς Χριστός και διάφορα σύμβολα που Τον συνοδεύουν.

* Τα «όσα είναι» εκπροσωπούνται από τα 7 γράμματα προς τις  7 εκκλησίες που συμβολίζουν επίσης τα 2.000 χρόνια της Οικονομίας της Εκκλησίας. Αυτό σημαίνει ότι ισχύουν ακόμα και σήμερα.

* Τα «όσα μέλλουσι να γείνωσι μετά ταύτα» είναι τα πράγματα από την Αρπαγή (βλ. Αποκ.δ:1) μέχρι τους Νέους Ουρανούς και τη Νέα Γη (βλ. Αποκ.κα-κβ).

Σήμερα, τα σημάδια στον ουρανό, πριν από την Ημέρα, δείχνουν ότι είμαστε κοντά στη Θλίψη:

Ιωήλ β:28-32 Και μετά ταύτα θέλω εκχέει το πνεύμα μου επί πάσαν σάρκα· και θέλουσι προφητεύσει οι υιοί σας και αι θυγατέρες σας· οι πρεσβύτεροί σας θέλουσιν ενυπνιασθή ενύπνια, οι νεανίσκοι σας θέλουσιν ιδεί οράσεις. Και έτι επί τους δούλους μου και επί τας δούλας μου εν ταις ημέραις εκείναις θέλω εκχέει το πνεύμά μου. Και θέλω δείξει τέρατα εν τοις ουρανοίς και επί της γης, αίμα και πυρ και ατμίδα καπνού. Ο ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος και η σελήνη εις αίμα, πριν έλθη η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής. Και πας όστις επικαλεσθή το όνομα του Κυρίου, θέλει σωθή· διότι εν τω όρει Σιών και εν Ιερουσαλήμ θέλει είσθαι σωτηρία, καθώς είπεν ο Κύριος, και εις τους υπολοίπους τους οποίους ο Κύριος θέλει προσκαλέσει.

Ησ.κς:20,21 Ελθέ, λαέ μου, είσελθε εις τα ταμείά σου και κλείσον τας θύρας σου οπίσω σου· κρύφθητι διά ολίγον καιρόν, εωσού παρέλθη η οργή. Διότι, ιδού, ο Κύριος εξέρχεται από του τόπου αυτού διά να παιδεύση τους κατοίκους της γης ένεκεν της ανομίας αυτών· η δε γη θέλει ανακαλύψει τα αίματα αυτής και δεν θέλει σκεπάσει πλέον τους πεφονευμένους αυτής.

Σοφ.β:1-3 Συνάχθητε και συναθροίσθητε, το έθνος το μη επιθυμητόν, πριν το ψήφισμα γεννήση το αποτέλεσμα αυτού και η ημέρα παρέλθη ως χνούς, πριν επέλθη εφ' υμάς η έξαψις του Κυρίου, πριν επέλθη εφ' υμάς η ημέρα του θυμού του Κυρίου. Ζητείτε τον Κύριον, πάντες οι πραείς της γης, οι εκτελέσαντες τας κρίσεις αυτού· ζητείτε δικαιοσύνην, ζητείτε πραότητα, ίσως σκεπασθήτε εν τη ημέρα της οργής του Κυρίου.

Α’ Θεσ.ε:1-4 Περί δε των χρόνων και των καιρών, αδελφοί, δεν έχετε χρείαν να σας γράφη τις· διότι σεις εξεύρετε ακριβώς ότι η ημέρα του Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί ούτως έρχεται. Επειδή όταν λέγωσιν, Ειρήνη και ασφάλεια, τότε επέρχεται επ' αυτούς αιφνίδιος όλεθρος, καθώς αι ωδίνες εις την εγκυμονούσαν, και δεν θέλουσιν εκφύγει. Αλλά σεις, αδελφοί, δεν είσθε εν σκότει, ώστε η ημέρα να σας καταφθάση ως κλέπτης·

Α’ Θεσ.ε:9,10 διότι ο Θεός δεν προσδιώρισεν ημάς εις οργήν, αλλ' εις απόλαυσιν σωτηρίας διά του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, όστις απέθανεν υπέρ ημών, ίνα είτε αγρυπνούμεν είτε κοιμώμεθα ζήσωμεν μετ' αυτού.