Τα Α’ Θες.δ:16-17 και Α’ Κορ.ιε:51-52 είναι προφανώς τελείως διαφορετικά από τα Ματθ.κδ:31 και Μάρκ.ιγ:27.
Ανήκουν σε δύο διαφορετικές οικονομίες του χρόνου που έχουν καθοριστεί από τον Θεό. Τα πρώτα είναι το τέλος της οικονομίας της Εκκλησίας (Ματθ.κη:20) και τα δεύτερα είναι τα τελευταία 7 χρόνια της οικονομίας του νόμου που πρόκειται να έρθει (Δαν. θ:24-27. Αυτή η προφητεία των 70 εβδομάδων του Δανιήλ θα εξηγηθεί αργότερα).
Οι σωζόμενοι αυτής της Εκκλησιαστικής περιόδου, οι
οποίοι ονομάζονται «η νύμφη» (Ιωάν.γ:29), «θα αρπαχτούν» και «θα μεταμορφωθούν»
ακαριαία «εν ριπή οφθαλμού» (Α’ Θες.δ:17, Α’ Κορ.ιε:52). Αυτό σημαίνει ότι θα είμαστε οι πρώτοι από
τους σωζόμενους που θα λάβουμε τα ένδοξα σώματά μας. Ο λόγος του Θεού διδάσκει καθαρά ότι οι
αναγεννημένοι πιστοί αυτής της περιόδου της Εκκλησίας απομακρύνονται από την Γη
πριν από τα 7 χρόνια της οργής του Θεού. Ο Κύριος χρησιμοποιεί το σύμβολο μιας νύφης για να καταδείξει αυτό το
γεγονός. Όπως θα έκανε ένας στοργικός
σύζυγος για την σύζυγό του, αν είχε την δύναμη να το κάνει, ο Χριστός θα
απομακρύνει την νύμφη Του από τα δεινά, πριν εκχύσει την οργή Του στους εχθρούς
Του (Εφεσ.ε:25-29 & Ναούμ α:2). Και πάλι, αυτό συμβαίνει πριν αρχίσει η 7ετής
Θλίψη, όπως θα δούμε με περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα (Εβρ.ια:39-40).
Επιπλέον, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το Ματθ.κδ:15-31,
αφορά το δεύτερο μισό της Θλίψης. Η 7ετής Θλίψη έχει τελειώσει εντελώς, από το
Ματθ.κδ:31, όταν ο Χριστός «... θέλει αποστείλει τους αγγέλους αυτού μετά
σάλπιγγος φωνής μεγάλης, και θέλουσι συνάξει τους εκλεκτούς αυτού εκ των
τεσσάρων ανέμων απ' άκρων ουρανών έως άκρων αυτών.... Έτσι, αυτό το εδάφιο
δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αυτούς που υποστηρίζουν ότι η αρπαγή θα γίνει
στα μέσα της Θλίψης ή πριν από την οργή του Θεού για να δικαιολογήσουν τις
θέσεις τους, και έχουμε ήδη αποδείξει το λάθος της θέσης ότι η Αρπαγή θα γίνει μετά
την Θλίψη. Η μόνη θέση που μπορεί κανείς να κρατήσει σχετικά με αυτό το εδάφιο,
είναι ότι δεν έχει καμία σχέση με την Αρπαγή, όπως έχει αποδειχθεί παραπάνω.
Πώς ξέρουμε ότι αυτό είναι γεγονός; Το ξέρουμε από τα
εδάφια 27 & 28:
Ματθ.κδ:27,28 διότι καθώς η αστραπή εξέρχεται από
ανατολών και φαίνεται έως δυσμών, ούτω θέλει είσθαι και η παρουσία του Υιού του
ανθρώπου. Διότι όπου είναι το πτώμα, εκεί θέλουσι συναχθή οι αετοί.
Αν συγκρίνουμε το Ματθ.κδ:27-28 με την Αποκ.ιθ:17-18
& 21, βλέπουμε ότι ο Χριστός έχει ήδη επιστρέψει πριν από το Ματθ.κδ:31.
Έτσι, πώς μπορούμε να «αρπαχθούμε μετ' αυτών εν νεφέλαις εις
απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα,» όταν έχει ήδη επιστρέψει στην γη;
Αποκ.ιθ:11-21 Και είδον τον ουρανόν ανεωγμένον, και
ιδού ίππος λευκός, και ο καθήμενος επ' αυτόν εκαλείτο Πιστός και Αληθινός, και
κρίνει και πολεμεί εν δικαιοσύνη. Οι δε οφθαλμοί αυτού ήσαν ως φλόξ πυρός, και
επί της κεφαλής αυτού διαδήματα πολλά, και είχεν όνομα γεγραμμένον, το οποίον
ουδείς γνωρίζει ειμή αυτός, και ήτο ενδεδυμένος ιμάτιον βεβαμμένον με αίμα, και
καλείται το όνομα αυτού· ο Λόγος του Θεού. 14. Και τα
στρατεύματα τα εν τω ουρανώ ηκολούθουν αυτόν εφ' ίππων λευκών, ενδεδυμένοι
βύσσινον λευκόν και καθαρόν. Και εκ του στόματος αυτού εξέρχεται ρομφαία
κοπτερά, διά να κτυπά με αυτήν τα έθνη· και αυτός θέλει ποιμάνει αυτούς εν
ράβδω σιδηρά· και αυτός πατεί τον ληνόν του οίνου του θυμού και της οργής του
Θεού του παντοκράτορος· και επί το ιμάτιον και επί τον μηρόν αυτού έχει
γεγραμμένον το όνομα, Βασιλεύς βασιλέων και Κύριος κυρίων. Και είδον ένα
άγγελον ιστάμενον εν τω ηλίω, και έκραξε μετά φωνής μεγάλης, λέγων προς πάντα
τα όρνεα τα πετώμενα εις το μεσουράνημα· Έλθετε και συνάγεσθε εις το δείπνον
του μεγάλου Θεού, διά να φάγητε σάρκας βασιλέων και σάρκας χιλιάρχων και σάρκας
ισχυρών και σάρκας ίππων και των καθημένων επ' αυτών και σάρκας πάντων
ελευθέρων και δούλων και μικρών και μεγάλων. Και είδον το θηρίον και τους
βασιλείς της γης και τα στρατεύματα αυτών συνηγμένα, διά να κάμωσι πόλεμον με
τον καθήμενον επί του ίππου και με το στράτευμα αυτού. Και επιάσθη το θηρίον
και μετά τούτου ο ψευδοπροφήτης, όστις έκαμε τα σημεία ενώπιον αυτού, με τα
οποία επλάνησε τους λαβόντας το χάραγμα του θηρίου και τους προσκυνούντας την
εικόνα αυτού· ζώντες ερρίφθησαν οι δύο εις την λίμνην του πυρός, την καιομένην
με το θείον. Και οι λοιποί εφονεύθησαν με την ρομφαίαν του καθημένου επί του
ίππου, την εξερχομένην εκ του στόματος αυτού· και πάντα τα όρνεα
εχορτάσθησαν εκ των σαρκών αυτών.
Σ’ ένα παράλληλο εδάφιο του εδ.14 στο παραπάνω
απόσπασμα, μαθαίνουμε ότι τα τα στρατεύματα τα εν τω ουρανώ, είναι οι
άγιοι:
Ιούδ.α:14,15 Προεφήτευσε δε περί τούτων και ο Ενώχ,
έβδομος από Αδάμ, λέγων, "Ιδού, ήλθεν ο Κύριος με μυριάδας αγίων αυτού,
δια να κάμη κρίσιν κατά πάντων, και να ελέγξη πάντας τους ασεβείς εξ αυτών, δια
πάντα τα έργα της ασεβείας αυτών, τα οποία έπραξαν και δια πάντα τα σκληρά τα
οποία ελάλησαν κατ' αυτού αμαρτωλοί ασεβείς.
Συνεχίζεται