Η απολύτρωση, που στηρίζεται στο αίμα!
Πριν γίνει ο κόσμος, ο Σατανάς, η αμαρτία, πριν η φωνή του
Θεού διακόψει τη σιωπή της αιωνιότητας και καλέσει το σύμπαν σε ύπαρξη, το
μεγάλο σχέδιο της αγάπης Του ήταν μπροστά Του!
Το θεμέλιο αυτού του σχεδίου δεν έχει σχέση μ’ αυτή τη
δημιουργία, εκπονήθηκε πριν γίνει οτιδήποτε, κι αυτή είναι η ειρήνη μας. Το
αρνίο έπρεπε να κρατηθεί από τη δέκατη μέχρι τη δέκατη τέταρτη μέρα (τέσσερις
μέρες)! Ο Ιησούς εσφάγη σε 4.000 χρόνια από Αδάμ.
Α’ Πέτρ.α:18-20 εἰδότες ὅτι οὐ φθαρτοῖς, ἀργυρίῳ ἢ χρυσίῳ, ἐλυτρώθητε
ἐκ τῆς ματαίας ὑμῶν ἀναστροφῆς πατροπαραδότου. ἀλλὰ τιμίῳ αἵματι ὡς ἀμνοῦ ἀμώμου
καὶ ἀσπίλου Χριστοῦ, προεγνωσμένου μὲν πρὸ καταβολῆς κόσμου φανερωθέντος
δὲ ἐπ' ἐσχάτου τῶν χρόνων δι' ὑμᾶς.
Το εσφαγμένο προ καταβολής κόσμου αρνίο, έπρεπε να φανερωθεί
στους έσχατους καιρούς, για μας!
Ρωμ.ε:12 Διά τούτο καθώς δι' ενός ανθρώπου η αμαρτία
εισήλθεν εις τον κόσμον και διά της αμαρτίας ο θάνατος, και ούτω διήλθεν ο
θάνατος εις πάντας ανθρώπους, επειδή πάντες ήμαρτον·
Στο Πάσχα, ο Θεός έβλεπε μια συναγωγή και μία θυσία (εδ.6),
κάθε οικογένεια, μια τοπική εκκλησία.
Έξοδ.ιβ:7-9 Και θέλουσι λάβει εκ του αίματος και βάλει
επί τους δύο παραστάτας και επί το ανώφλιον της θύρας των οικιών, όπου θέλουσι
φάγει αυτό. Και θέλουσι φάγει το κρέας την νύκτα εκείνην, οπτόν εν πυρί· με
άζυμα, και με χόρτα πικρά θέλουσι φάγει αυτό· μη φάγητε απ' αυτού ωμόν, μηδέ
βραστόν εν ύδατι, αλλά οπτόν εν πυρί· την κεφαλήν αυτού μετά των ποδών αυτού
και μετά των εντοσθίων αυτού·
Το πασχαλινό αρνί ήταν: (1) θεμέλιο ειρήνης (2) κέντρο
ενότητας.
Το αίμα στην πόρτα εξασφάλιζε την ειρήνη (εδ.13) και μετά
όλοι μαζί έτρωγαν.
Δεν χρειαζόταν τίποτε άλλο για να αποφύγουν τον εξολοθρευτή
άγγελο.
Το αίμα έξω από το σπίτι, έδειχνε ότι όλα ήταν τελείως
τακτοποιημένα μέσα σ’ αυτό, αφού ο Θεός είχε επέμβει.
Και απλή σκιά αμφιβολίας θα ήταν ύβρις κατά του θεμελίου της
ειρήνης, του αίματος του εξιλασμού.
Βέβαια, όσοι ήταν μέσα στο σπίτι, όφειλαν να αισθάνονται ότι
η ρομφαία θα τους χτυπούσε, αν έπρεπε να κάνει ανταπόδοση των αμαρτιών τους.
Αλλά, το αρνίο είχε υποστεί την τιμωρία, στη θέση τους.
Πιστεύοντας αυτό, θα μπορούσαν να τρώνε με ειρήνη μέσα στο
σπίτι.
Ο Θεός είχε πει: «όταν
ίδω το αίμα, θέλω σας παρατρέξει, και η πληγή δεν θέλει είσθαι εις εσάς διά να
σας εξολοθρεύση» (εδ.13).
Η ελάχιστη αμφιβολία, θα έκανε ψεύτη το Θεό!
Το αίμα
Λευιτ.ιζ:11 διότι η ζωή της
σαρκός είναι εν τω αίματι και εγώ έδωκα αυτό εις εσάς, διά να κάμνητε εξιλέωσιν
υπέρ των ψυχών σας επί του θυσιαστηρίου· διότι το αίμα τούτο κάμνει εξιλασμόν
υπέρ της ψυχής.
Το αίμα έχει ισχύ σε όλη μας τη
ζωή, δεν ήταν μόνο για τη σωτηρία.
Είναι η βάση της δικαιοσύνης του
Θεού και της εμπιστοσύνης του αμαρτωλού για να μπορεί να πλησιάζει ένα Άγιο Θεό
που (Ιώβ ιε:15) «και οι ουρανοί δεν είναι
καθαροί εις τους οφθαλμούς αυτού».
Ο Θεός θα ήταν δίκαιος
καταδικάζοντας τον αμαρτωλό. Με το αίμα όμως του Ιησού Χριστού, μπορεί να είναι
δίκαιος και Σωτήρας.
Όταν ο άνθρωπος καταλάβει ότι δεν
έχει κανένα δικαίωμα στη ζωή και αναγνωρίσει τα δικαιώματα του Θεού, τότε η
επαγγελία είναι:
«και εγώ έδωκα αυτό εις εσάς, διά να κάμνητε εξιλέωσιν υπέρ των ψυχών σας»
Η εξιλέωση είναι μόνο στο αίμα.
Δεν είναι το αίμα και κάτι άλλο.
Εβρ.θ:22 Και σχεδόν με αίμα
καθαρίζονται πάντα κατά τον νόμον, και χωρίς χύσεως αίματος δεν γίνεται άφεσις.
Εβρ.ι:19 Έχοντες λοιπόν,
αδελφοί, παρρησίαν να εισέλθωμεν εις τα άγια διά του αίματος του Ιησού
Εφεσ.α:7 διά του οποίου
έχομεν την απολύτρωσιν διά του αίματος αυτού, την άφεσιν των αμαρτημάτων, κατά
τον πλούτον της χάριτος αυτού,
Κολ.α1:20 και δι' αυτού να
συνδιαλλάξη τα πάντα προς εαυτόν, ειρηνοποιήσας διά του αίματος του σταυρού
αυτού, δι' αυτού, είτε τα επί της γης είτε τα εν τοις ουρανοίς.
Εφεσ.β:13 Τώρα όμως διά του
Ιησού Χριστού σεις οι ποτέ όντες μακράν εγείνετε πλησίον διά του αίματος του
Χριστού.
Α’ Ιωάν.α:7 εάν όμως
περιπατώμεν εν τω φωτί, καθώς αυτός είναι εν τω φωτί, έχομεν κοινωνίαν μετ'
αλλήλων, και το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης
αμαρτίας.
Αποκ.ιβ:11 Και αυτοί ενίκησαν
αυτόν διά το αίμα του Αρνίου και διά τον λόγον της μαρτυρίας αυτών, και δεν
ηγάπησαν την ψυχήν αυτών μέχρι θανάτου.
Αποκ.ζ:14 Και είπα προς
αυτόν· Κύριε, συ εξεύρεις. Και είπε προς εμέ· Ούτοι είναι οι ερχόμενοι εκ της
θλίψεως της μεγάλης, και έπλυναν τας στολάς αυτών και ελεύκαναν αυτάς εν τω
αίματι του Αρνίου.
Λουκ.κβ:20 Ωσαύτως και το
ποτήριον, αφού εδείπνησαν, λέγων· Τούτο το ποτήριον είναι η καινή διαθήκη εν τω
αίματί μου, το υπέρ υμών εκχυνόμενον.
Ιωάν.ς:54 Όστις τρώγει την
σάρκα μου και πίνει το αίμα μου, έχει ζωήν αιώνιον, και εγώ θέλω αναστήσει αυτόν
εν τη εσχάτη ημέρα.
Με τη δύναμη αυτού του αίματος, ο
Θεός μπορεί να εκπληρώσει όλες τις βουλές της χάρης Του.
Μπορεί να σώσει την εκκλησία
παρόλη τη δύναμη της αμαρτίας και του Σατανά.
Μπορεί να εκπληρώσει τις
επαγγελίες που έγιναν στον Αβραάμ.
Αλλοίμονο αν θεωρηθεί κοινό!
Εβρ.ι:29 πόσον στοχάζεσθε
χειροτέρας τιμωρίας θέλει κριθή άξιος ο καταπατήσας τον Υιόν του Θεού και
νομίσας κοινόν το αίμα της διαθήκης, με το οποίον ηγιάσθη, και υβρίσας το
Πνεύμα της χάριτος;
Λευιτ.ις:15-16 Τότε θέλει σφάξει
τον τράγον της περί αμαρτίας προσφοράς τον περί του λαού· και θέλει φέρει το
αίμα αυτού ένδον του καταπετάσματος και θέλει κάμει το αίμα αυτού, καθώς έκαμε
το αίμα του μόσχου, και θέλει ραντίσει αυτό επί το ιλαστήριον και έμπροσθεν του
ιλαστηρίου. Και θέλει κάμει εξιλέωσιν υπέρ του αγιαστηρίου διά τας ακαθαρσίας
των υιών Ισραήλ, και διά τας παραβάσεις αυτών καθ' όλας αυτών τας αμαρτίας· και
ούτω θέλει κάμει περί της σκηνής του μαρτυρίου, ήτις κατοικεί μεταξύ αυτών εν
τω μέσω της ακαθαρσίας αυτών.
Στο χάλκινο θυσιαστήριο, ήταν το
αίμα. Στο καταπέτασμα της σκηνής, ήταν το αίμα.
Εβρ.θ:13-14 Διότι εάν το αίμα
των ταύρων και τράγων και η σποδός της δαμάλεως ραντίζουσα τους μεμολυσμένους
αγιάζη προς την καθαρότητα της σαρκός, πόσω μάλλον το αίμα του Χριστού, όστις
διά του Πνεύματος του αιωνίου προσέφερεν εαυτόν άμωμον εις τον Θεόν, θέλει
καθαρίσει την συνείδησίν σας από νεκρών έργων εις το να λατρεύητε τον ζώντα
Θεόν;