Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Αγιασμός

Άγιος είναι αυτός που κάνει εύκολο στους άλλους να πιστέψουν στον Θεό!

    · Δεν είναι το ντύσιμο
    · Δεν είναι ο ασκητισμός
    · Είναι ο ίδιος ο Κύριος!

Μη βλέπεις σε πράγματα, αλλά σε ένα πρόσωπο!

Λευιτ.κ:7 Αγιάσθητε λοιπόν και γίνεσθε άγιοι διότι εγώ είμαι Κύριος ο Θεός σας·


Καλύτερα από κάθε λαχείο, λόττο ή τζόκερ!




Κάτι που δίνει ο Θεός και είναι καλύτερο από κάθε τυχερό παιχνίδι.

Οι άνθρωποι παίζουν συνέχεια, ελπίζοντας να κερδίσουν τεράστια χρηματικά ποσά.

Οι πιθανότητες είναι ελάχιστες.

Έρευνες ειδικών έχουν καταλήξει ότι:

Η πιθανότητα να πιάσουμε το Λόττο είναι μια στις 13.983.816 φορές.

Τον τίτλο όμως του πιο απίθανου παιχνιδιού κατέχει δικαιωματικά το Τζόκερ. Για να πιάσουμε τους χρυσούς 5 συν 1 αριθμούς έχουμε μια πιθανότητα στις 24.435.180. Ζήσε Μάη μου δηλαδή.

Κ α λ η μ έ ρ α


Σάββατο 9 Ιουνίου 2018



Γένεση (028)


Γέν.β:23 Και είπεν ο Αδάμ, Τούτο είναι τώρα οστούν εκ των οστέων μου και σαρξ εκ της σαρκός μου· αύτη θέλει ονομασθή ανδρίς, διότι εκ του ανδρός αύτη ελήφθη.

Ανδρίς: Στα Εβραϊκά είναι “Ισσα” εν σχέση με τον άνδρα που είναι “Ισ” και αναφέρεται στον άνδρα με την έννοια του αρσενικού, του συζύγου. Ορισμένες φορές αναφέρεται και στους κατοίκους μιας πόλης.

“Ισσα” είναι ο θηλυκός τύπος του “Ισ”, δηλαδή ένας θηλυκός άνδρας. Παρμένο από τον άνδρα, αλλά είναι θηλυκό. Το μέρος αυτό του άνδρα που μπορεί να αναπαράγει, να τίκτει, και να γεμίζει τη γη. Έτσι ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο τη δύναμη και την ικανότητα του πολλαπλασιασμού.

Ο Θεός χρησιμοποίησε αυτή την ιδιάζουσα μέθοδο για να δημιουργήσει τους πρωτόπλαστους για να δείξει ότι η σχέση του άνδρα και της γυναίκας είναι πολύ πιο στενή από τη σχέση οποιουδήποτε ζώου με το ταίρι του.


Αρπαγή πριν την Μ. Θλίψη

Υπάρχουν τέσσερις κύριες απόψεις όσο αφορά στο πότε θα γίνει η αρπαγή της Εκκλησίας σε σχέση με την επταετή Μ. Θλίψη. Οι περισσότεροι Χριστιανοί πιστεύουν ότι αυτό θα συμβεί πριν από την έναρξη της θλίψης. Αυτό είναι και η δική μου άποψη, επειδή παίρνω κυριολεκτικά τις γραφές σχετικά με την Αρπαγή.


Άλλοι πιστεύουν ότι αυτό θα συμβεί στη μέση της επταετίας. Άλλοι πιστεύουν ότι αυτό θα συμβεί προς το τέλος της επταετίας, πριν ο Θεός εκχύσει το χειρότερο της οργής Του πάνω στη γη (κατά τη διάρκεια της έκχυσης των φιαλών του θυμού του Θεού – Αποκ.ις). Μερικοί Χριστιανοί πιστεύουν ότι η Αρπαγή θα συμβεί κατά τη δεύτερη έλευση του Ιησού. Πιστεύουν ότι ο Χριστός θα μας αρπάξει και θα Τον συναντήσουμε στο μεσουράνημα και στη συνέχεια θα κάνουμε στροφή και θα κατέβουμε πίσω στη γη μαζί Του. Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται σαν Χριστιανοί δεν γνωρίζουν καν τι είναι η Αρπαγή της Εκκλησίας. Ακόμα χειρότερα, κάποιοι που κι αυτοί αυτοπροσδιορίζονται Χριστιανοί δεν πιστεύουν καθόλου στην Αρπαγή.


Καλημέρα


Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018


Γένεση (027)

Γέν.β:18 Και είπε Κύριος ο Θεός, Δεν είναι καλόν να ήναι ο άνθρωπος μόνος· θέλω κάμει εις αυτόν βοηθόν όμοιον με αυτόν.

Παρατηρούμε πως ο Θεός δεν είπε “Ο άνθρωπος χρειάζεται παιδιά, θα φτιάξω σ’ αυτόν μια σύζυγο”. Η πρώτη και σημαντικότερη αιτία για τη δημιουργία της γυναίκας ήταν το γεγονός ότι ο άνδρας θα έπρεπε να έχει ένα βοηθό και σύντροφο. Αυτό αντιβαίνει στις ιδέες για την απελευθέρωση της γυναίκας ή της πολυγαμίας. Σε μερικές χώρες ακόμα και σήμερα τα κορίτσια πουλιούνται κι αγοράζονται, και μια γυναίκα είναι φτηνότερη από μια αγελάδα. Την εποχή που γράφτηκε το βιβλίο της Γένεσης, κάτι τέτοιο ήταν συνηθισμένο σε όλο τον κόσμο. Μόνο οι Γραφές των Εβραίων έδειχναν τη σωστή σχέση ανάμεσα στους άνδρες και τις γυναίκες.


Εννέα αποδείξεις ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν από την Μεγάλη Θλίψη.

Υπάρχουν ορισμένοι που λένε ότι η διδασκαλία της Αρπαγής πριν από την Μεγάλη Θλίψη, είναι προσπάθεια υπεκφυγής, αλλά η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο. Οι Χριστιανοί που αγαπάνε πραγματικά τον Ιησού, και «μαγεμένοι» από την ελπίδα της άμεσης επιστροφής Του για την εκκλησία, έχουν επιδοθεί με συμπόνια στο να σωθούν ψυχές.

Καλημέρα


Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018


Γένεση (026)


Γέν.β:14 Και το όνομα του ποταμού του τρίτου, Τίγρις· ούτος είναι ο ρέων προς ανατολάς της Ασσυρίας. Ο δε ποταμός ο τέταρτος, ούτος είναι ο Ευφράτης.

Τίγρις: Στα Εβραϊκά είναι Κιντεκέλ. Ο Τίγρης και ο Ευφράτης είναι δύο ποτάμια που ξεκινάνε χωριστά αλλά ενώνονται. Πριν τον κατακλυσμό μπορεί να ήταν δυο διαφορετικά ποτάμια. Μπορεί να μην είχαν την ίδια πορεία, αλλά η περιοχή πρέπει να είναι περίπου η ίδια. Ο κατακλυσμός άλλαξε μεγάλο μέρος του εδάφους της Μ. Ανατολής, όμως μπορεί κανείς ακόμη να βρει τους ποταμούς Τίγρη και Ευφράτη σ’ ένα χάρτη του Ιράκ.


Μισή αλήθεια, είναι μόνο ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!


Μισή αλήθεια #18: Η αγάπη του Θεού είναι άνευ όρων.


Ο Σατανάς χαίρεται όταν παραπλανά τους ανθρώπους. Χωρίς αμφιβολία, οι λέξεις «άνευ όρων» έχουν γίνει η πιο δημοφιλής περιγραφή της αγάπης του Θεού, ακόμη και αν δεν βρίσκεται στην Αγία Γραφή και είναι υπεύθυνες για πολλές παρεξηγήσεις. Η αγάπη του Θεού είναι αιώνια, απίστευτη, σπλαχνική, θαυμαστή, τέλεια, δεν την αξίζαμε, και υπό όρους. Η περιγραφή της αγάπης του Θεού σαν «άνευ όρων» μειώνει την ομορφιά και την τελειότητα της αγάπης Του.



Μισή αλήθεια #19: Ο Θεός κυριολεκτικά ξεχνά τις αμαρτίες μου όταν τις συγχωράει.

Με τη νομική έννοια, ο Θεός «ξεχνά» τις αμαρτίες μας (δηλαδή δεν τις μετράει πλέον εναντίον μας). Αλλά δεν τις ξεχνάει με την κυριολεκτική έννοια. Πρέπει να σταματήσουμε να συγχέουμε τη μεταφορική, ποιητική γλώσσα με την κυριολεκτική αλήθεια. Αν δεν πιστεύεις σε μια επίπεδη γη, τότε δεν πρέπει να πιστεύεις ότι ο Θεός ξεχνάει κυριολεκτικά τις αμαρτίες σου. Και δεν θα πρέπει καν να ελπίζεις ότι ο Θεός θα ξεχάσει τις αμαρτίες σου κυριολεκτικά. Αυτό θα Τον έκανε λιγότερο ικανό να σε βοηθήσει και δεν θα ήταν πλέον Παντογνώστης.


Καλημέρα


Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018


Γένεση (025)


Γέν.β:10 Ποταμός δε εξήρχετο εκ της Εδέμ διά να ποτίζη τον παράδεισον· και εκείθεν εμερίζετο εις τέσσαρας κλάδους.

Ψαλμ.ξε:9 «Επισκέπτεσαι την γήν, και ποτίζεις αυτήν υπερπλουτίζεις αυτήν, ο ποταμός του Θεού είναι πλήρης υδάτων».

Όταν ο Θεός αναπαυόταν από τα έργα Του, ολόκληρη η οικουμένη ευλογείτο απ’ αυτό το γεγονός. Η επίδραση της ανάπαυσης, του Σαββάτου του Θεού απλωνόταν σ’ όλη τη γη. Ο ποταμός του Θεού ήταν πλήρης υδάτων ευλογίας. Δυστυχώς όμως, αυτή η όμορφη σκηνή διακόπηκε μόλις ο άνθρωπος αμάρτησε. Δεν σταμάτησε όμως η αμαρτία το Θεό από το έργο Του, απλά ανοίχθηκε ένα καινούριο πεδίο ενέργειας, και παντού όπου ο Θεός ενεργεί, εκεί βλέπουμε τον ποταμό να τρέχει!


Διαχείριση θυμού

Προ ημερών έχασα τον έλεγχό μου.

Οπότε χρειάζομαι αυτή την υπενθύμιση για βιβλική διαχείριση θυμού. Ίσως και κάποιοι από εσάς θα μπορούσατε να την χρησιμοποιήσετε.

Πώς θα ελέγξουμε το άσχημο τέρας του θυμού;

Θα σας πω μερικά πράγματα που εμένα με βοήθησαν στο παρελθόν.

Κ α λ η μ έ ρ α


Τρίτη 5 Ιουνίου 2018


Γένεση (024)


Γέν.β:8 Και εφύτευσε Κύριος ο Θεός παράδεισον εν τη Εδέμ κατά ανατολάς και έθεσεν εκεί τον άνθρωπον, τον οποίον έπλασε.

Εδέμ: στα Εβραϊκά είναι “Εδέν”. Η ακριβής θέση αυτού του κήπου σήμερα είναι άγνωστη. Πιθανότατα καταστράφηκε με τον κατακλυσμό. Επειδή όμως αναφέρει μερικούς ποταμούς όπως θα δούμε παρακάτω, μάλλον ήταν στα Ανατολικά της Ασσυρίας. Με τον κατακλυσμό, οπωσδήποτε πρέπει να άλλαξαν οι κοίτες των ποταμών, αλλά επειδή η μορφολογία του εδάφους έμεινε σχεδόν η ίδια, δεν πρέπει όταν ανασχηματίσθηκαν τα ποτάμια να είχαν μεγάλη διαφορά από την παλιά τους θέση.. Γι’ αυτό λέμε ότι πρέπει να ήταν κάπου στη Μεσοποταμία στην περιοχή δηλαδή μεταξύ Τίγρη και Ευφράτη.

Εδέν στα Εβραϊκά σημαίνει ευχαρίστηση, ηδονή. Ο Θεός έβαλε τον άνθρωπο μέσα σ’ αυτό τον κήπο για να ευχαριστιέται και να απολαμβάνει την ομορφιά. Να αισθάνεται ανακούφιση και ανάπαυση χωρίς άγχος, προβλήματα, δυσκολίες. Το μόνο που είχε να κάνει ήταν να μένει υπάκουος στο Θεό. Το ίδιο ο Θεός θέλει και σήμερα για εμάς, όταν μένουμε υπάκουοι σ’ Αυτόν.


Ο λόγος του Θεού (6)


ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ

Τα πρώτα 17 βιβλία (Γένεση - Εσθήρ) είναι τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ, με κύριο θέμα την περιγραφή ολόκληρης της ιστορίας του Ισραήλ, από την αρχή του κόσμου, μέχρι τον προφήτη Μαλαχία. Στα πρώτα πέντε βιβλία βλέπουμε τον Ισραήλ να εκλέγεται σαν λαός, να λυτρώνεται, να παιδαγωγείται και να καταρτίζεται στον δρόμο του Θεού. Τα υπόλοιπα 12 αναφέρουν το πώς καταχτήθηκε η γη Χαναάν, την περίοδο των κριτών, τον σχηματισμό του ενωμένου βασιλείου των 12 φυλών κάτω από τον Δαυίδ, τον διχασμό αυτού του βασιλείου σε βόρειο (10 φυλές) και νότιο (οι υπόλοιπες τρεις). 

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018


Γένεση (023)


Γέν.β:5,6 και πάντα τα φυτά του αγρού, πριν γείνωσιν επί της γης, και πάντα χόρτον του αγρού, πριν βλαστήση· διότι δεν είχε βρέξει Κύριος ο Θεός επί της γης, και άνθρωπος δεν ήτο διά να εργάζηται την γήν· ο ατμός δε ανέβαινεν από της γης και επότιζε παν το πρόσωπον της γης.

Το εδάφιο αυτό έχει προβληματίσει αρκετούς ανθρώπους γιατί φαίνεται πως έρχεται σε αντίθεση με ότι είδαμε στο πρώτο κεφάλαιο της Γένεσης, ότι η βλάστηση δημιουργήθηκε πριν τον άνθρωπο.


Ο λόγος του Θεού (5)


ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ

Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ

Η Παλαιά Διαθήκη είναι η ιστορία της λύτρωσης του ανθρώπου από την αμαρτία και αποτελεί την βάση πάνω στην οποία είναι στηριγμένη η Καινή Διαθήκη.

Στα γραπτά της Π.Δ. παρατηρούμε μια προοδευτική αποκάλυψη και η προσδοκία της Παλαιάς, εκδηλώνεται και εξελίσσεται στην Καινή.

Η Π.Δ. στρέφεται στο μέλλον δηλ. στην απολύτρωση που πρόκειται να έρθει δια Ιησού Χρίστου, ενώ η Κ.Δ. αναφέρεται στην Παλαιά, στο κεντρικό και κύριο θέμα της που είναι η απολυτρωτική θυσία του Κυρίου Ιησού Χρίστου, του Μεσσία.

Καλημέρα


Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

Τι πρέπει να κάνει ένας Χριστιανός;


Δεδομένου ότι τα περισσότερα απ’ αυτά που δείχνει η τηλεόραση εξυψώνουν την δύναμη, τα χρήματα, την φήμη, την διαστροφή και το σεξ, αναρωτιέται κανείς ποιες είναι πλέον οι αξίες των ανθρώπων ….

Η τηλεόραση πάντα πιέζει τα όρια, τα άκρα.

Επηρεάζει έντονα τον πολιτισμό μας, αλλά δεν τον αντιπροσωπεύει απαραίτητα.


Ζητείται Χριστιανός

Να ζητάς χριστιανό σε μια χριστιανική χώρα, ανάμεσα σε χριστιανούς, φαντάζει κάπως υπερβολικό και περίεργο. Εκτός και αν, με τον τρόπο αυτό, κάτι ιδιαίτερο θέλουμε να πούμε, κάτι ξεχωριστό, σοβαρό, και βρήκαμε αυτόν τον τρόπο για να προσελκύσουμε την προσοχή κάποιων, λίγων έστω. Υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο.

Ένα από τα θλιβερά χαρακτηριστικά της εποχής που διανύουμε είναι η αλλοίωση των λέξεων, των εννοιών, των νοημάτων, και βέβαια και των αξιών.