Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Κεφ.β:23-28

 

Αποκάλυψη β:23 Και τα τέκνα αυτής αποκτενώ εν θανάτω, και γνώσονται πάσαι αι εκκλησίαι ότι εγώ ειμί ο ερευνών νεφρούς και καρδίας, και δώσω υμίν εκάστω κατά τα έργα υμών

 

Και τα τέκνα αυτής αποκτενώ εν θανάτω.

Με άλλα λόγια θα γευθούν τον δεύτερο θάνατο στην λίμνη του πυρός.

Άρα, υπάρχουν εκείνοι που δεν προσέχουν τις προειδοποιήσεις του Ιησού και δεν βγαίνουν έξω από αυτό το τερατώδες σατανικό σύστημα που στέλνει τις ψυχές στον Άδη.

Αυτό ισχύει τόσο για τα άτομα όσο και για τις εκκλησίες, «τα τέκνα της», που βγήκαν από την πόρνη Ιεζάβελ, την Καθολική εκκλησία. Αν δεν προσέξουν και δεν απομακρυνθούν από τις ειδωλολατρικές της πράξεις θα αποκτανθούν εν θανάτω. Θα ριχτούν στην κλίνη των αιωνίων θλίψεων και βασανισμών. Τώρα πολλές αποχρώσεις αρχίζουν και επιστρέφουν πίσω στην μητέρα πόρνη, ξεχνώντας τους αγώνες τους για ν’ απαλλαγούν από τα ματωμένα νύχια της. Αν ενωθούν μαζί της, θα πεθάνουν τον δεύτερο θάνατο.

 

ότι εγώ ειμί ο ερευνών νεφρούς και καρδίας

Είναι το Πνεύμα του Θεού που κάνει αυτή την δουλειά (Ρωμ.η:27). Οι νεφροί θεωρούντο σαν η έδρα των βαθέων και των συναισθημάτων του ανθρώπου. Η δε καρδιά εννοεί την ψυχή, το θέλημα καθώς και τα αισθήματα του ανθρώπου.

 

και δώσω υμίν εκάστω κατά τα έργα υμών

Αυτό δεν εννοεί μόνο αυτούς που μετέχουν στην αμαρτία της Ιεζάβελ, αλλά ολόκληρη την περίοδο της εκκλησίας. Θα κρίνει δίκαια τον καθένα και αυτούς που στέκονται ενάντια σ’ αυτήν, μένουν καθαροί και πράττουν τον λόγο του Θεού, θα τους κρίνει κατά τα έργα τους.

 

Αποκάλυψη β:24 υμίν δε λέγω τοις λοιποίς τοις εν Θυατείροις, όσοι ουκ έχουσιν την διδαχήν ταύτην οίτινες ουκ έγνωσαν τα βαθέα του Σατανά, ως λέγουσι, ού βάλλω εφ’ υμάς άλλο βάρος.

 

υμίν δε λέγω

Αναφέρεται στον αληθινό λαό του Θεού, τους δίκαιους, που δεν συγκοινωνούν με την πνευματική Βαβυλώνα, την Ιεζάβελ και τις διδασκαλίες της.

Είναι αυτοί που γνωρίζουν και πιστεύουν ότι ο Ιησούς είναι η κεφαλή της εκκλησίας και όχι αυτοί οι απατεώνες που με χλιδή και πολυτέλεια στέκονται ντυμένοι ρούχα γεμάτα χρυσάφι και πετράδια και λένε ότι είναι Πατριάρχες και Πάπες, και δεν είναι παρά όργανα του Σατανά για να πλανούν την οικουμένη όλη.

 

τα βαθέα του Σατανά, ως λέγουσι

Αναφέρεται στους ψεύτικους ανθρώπους του Θεού. Βέβαια δεν έλεγαν ότι αυτά που δίδασκαν ήταν τα βάθη και τα μυστήρια του Σατανά, γιατί τότε θα ήταν απάτη.

Όπως είδαμε είμαστε σε μια περίοδο που ο λόγος του Θεού δεν ήταν ανοικτός σε όλους γιατί οι κεφαλές της εκκλησίας το απαγόρευαν (όπως και σήμερα). Φυσικό λοιπόν ήταν, τα πάντα να έχουν καταληφθεί από δαιμόνια, γιατί αυτό είναι το αποτέλεσμα κάθε φορά που ο λόγος του Θεού κλειδώνεται και δεν διδάσκεται κι έτσι έχουμε μια περίοδο που η μαγεία συνυπάρχει με την «εκκλησία».

Μιλούσαν όμως για μυστήρια και βαθέα πράγματα που οι ίδιοι εφεύραν και ονόμασαν, όπως το μυστήριο της Μετουσίωσης, το μυστήριο της αειπαρθενίας και ένα σωρό άλλα μυστήρια τα οποία είναι τόσο βαθέα που μόνο οι «ιερείς» πρέπει να γνωρίζουν και όχι ο λαός γιατί δεν μπορεί να τα καταλάβει. Απλά πράγματα του λόγου του Θεού, μετατρέπονται σε μυστήρια, όπως το «χρίσμα» που δεν είναι τίποτα άλλο από το βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος, το οποίο ο Κύριος δίνει στα παιδιά Του.

Επειδή όμως αυτοί δεν μπορούσαν να το έχουν, αφού δεν ήταν γνήσια παιδιά του Θεού, για να το αντικαταστήσουν το μετέτρεψαν σε μια επάλειψη με λάδι. Έτσι, όλοι αυτοί οι «ιερείς» οι πόρνοι οι κλέφτες και υποκριτές εννοείται ότι είναι χρισμένοι κατά κάποιο μυστηριώδη τρόπο, βαθύ, που ο κόσμος δεν καταλαβαίνει.

Το ίδιο συμβαίνει με το «μυστήριο της ιεροσύνης». Ο Θεός είπε ότι όλοι οι πιστοί είναι βασιλεία ιερέων (Α’ Πετρ.β:9). Αυτοί όμως έκλεψαν τα δίκαια δικαιώματα των πιστών, την πολύτιμη θέση τους μπροστά στον Θεό σαν υιοί και συγκληρονόμοι του Χριστού.

Ήθελαν να εκμεταλλευτούν και να άρχουν παράνομα πάνω στον λαό του Θεού. Έτσι, έφτιαξαν μια ειδική τάξη, την τάξη των ιερέων, περιέβαλαν τους εαυτούς τους με βαθιά μυστήρια και βάθη «του Σατανά» κι έτσι βασιλεύουν μέχρι τώρα.

Δεν υπάρχει λοιπόν στην ουσία κανένα βάθος, γι’ αυτό λέει «ως λέγουσι», αλλά απλά είναι το ίδιο παλιό παιχνίδι που παίζει ο Σατανάς με την Βαβυλώνα και πλανά τον κόσμο ώστε να παρασύρεται από τα ψεύδη και να καταστρέφεται.

 

Ου βάλλω εφ’ υμάς άλλο βάρος

Ο κόσμος που στεκόταν για την αλήθεια, ήταν πραγματικά αξιέπαινος γιατί το σκοτάδι, η πλύση εγκεφάλου και τα δεσμά που υπήρχαν γύρω του ήταν σε τέτοιο βαθμό, που χρειαζόταν πολύ δύναμη μόνο και μόνο για να σταθούν στην πίστη.

Η μόνη εκκλησία που υπήρχε ήταν η Καθολική (Ανατολική και Δυτική) κι αν τολμούσες να επαναστατήσεις ήσουν μόνος σου, γιατί ήσουν αυτόματα αντίθετος με την κατεστημένη πανίσχυρη και πάνοπλη (όχι με τα όπλα του φωτός) ψευδοεκκλησία.

Ο Ιησούς τους λέει λοιπόν ότι το ότι στέκονται, έστω και τόσο, παρόλο που δεν γνωρίζουν τον λόγο, δεν έχουν το βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος, δεν έχουν όλη την αποκάλυψη, δεν ξέρουν τα μεγαλεία του Θεού, είναι αρκετό και δεν πρόκειται να βάλει άλλο βάρος επάνω τους γιατί είναι αρκετό αυτό που έχουν. Αρκεί να κρατάνε αυτό το λίγο που έχουν, να μένουν μέχρι τέλους πιστοί, και ο Κύριος θα τους ανταμείψει.

 

Αποκάλυψη β:25 πλήν ό έχετε κρατήσατε άχρις ού αν ήξω

 

πλήν ό έχετε

Αναφέρεται στο εδ.19 δηλαδή στα έργα, την αγάπη, την πίστη, τη διακονία και την υπομονή. Αυτά να τα κρατήσουν και να επιμείνουν σ’ αυτά.

 

άχρις ού αν ήξω

Το «αν» εδώ είναι αοριστολογικό και ερμηνεύεται σαν «έως, οποτεδήποτε» δηλαδή υπάρχει μια αοριστία για τον ερχομό του Ιησού σ’ αυτή την περίοδο. Ο Ιησούς βέβαια ήρθε και για εκείνους, ήρθε με την έννοια, ότι τους πήρε μαζί Του όταν πέθαναν.

 

Αποκάλυψη β:26 και ο νικών και ο τηρών άχρι τέλους τα έργα μου, δώσω αυτώ εξουσίαν επί των εθνών

 

ο τηρών άχρι τέλους τα έργα μου

Τα έργα του Ιησού είναι αυτά που είδαμε παραπάνω. Είναι αλήθεια ότι ο Ιησούς πέθανε για να συγχωρεθούν οι αμαρτίες μας, ότι ο δίκαιος θα ζήσει εκ πίστεως, ότι χωρίς την αναγέννηση δεν μπορούμε να λεγόμαστε Χριστιανοί.

Έπρεπε να έχουν τις αλήθειες αυτές ζωντανές μέσα στην καρδιά τους. Ο Ιησούς τους λέει να τηρήσουν τα δικά Του έργα, όχι τα τυπικά ξερά έργα που η ψευδοεκκλησία βάζει να κάνουν οι αμαθείς και φανατισμένοι άνθρωποι.

Ο Πάπας έλεγε ότι όποιος ανέβει τα σκαλοπάτια του Αγ. Πέτρου της Ρώμης γονατιστός (βλέπε τι γίνεται σήμερα στην Τήνο) και φιλήσει κάθε σκαλοπάτι, θα γλυτώσει ανάλογες μέρες απ’ το πουργατόριο. 

Η υπόθεση με τα συγχωροχάρτια είχε σκοπό να μαζευτούν χρήματα για να κτιστεί ο Αγ. Πέτρος της Ρώμης. Έλεγαν δε στους αφελείς ότι όταν το νόμισμα κτυπά στο κουτί που τα έριχναν, αμέσως οι ψυχές των συγγενών τους ελευθερωνόταν από το πουργατόριο.

Ακόμα μνημόσυνα, κόλλυβα για τους νεκρούς, προσκύνηση εικόνων και αγαλμάτων, λιτανείες με εικόνες, κι ένα σωρό άλλα σκουπίδια που ο διάβολος έφερε μέσα στην απλή, καθαρή εκκλησία του Ιησού Χριστού που κήρυττε το απλό Ευαγγέλιο.

Αυτή την εποχή ήταν μόδα να είναι κάποιος καλόγερος ή καλογριά. Ο καθένας που δεν ήθελε να δουλεύει, να κουράζεται, πήγαινε σ’ ένα μοναστήρι και καθόταν.

 

Ιωαν.ς:28,29 Ο Ιησούς μας έδειξε ποια έργα πρέπει να κάνουμε. Τα έργα του Θεού χρειάζονται ζωντανή και ενεργητική πίστη γεμάτη από αγάπη για Εκείνον που πέθανε για μας.

Ο Ιησούς τους ζητά να μείνουν πιστοί μέχρι το τέλος της ζωής τους και να μην αποκάμουν από το αντίξοο, Αντίχριστο, Βαβυλωνιακό, Ιεζαβελικό φρόνημα που επικρατούσε γύρω τους, αλλά να κρατήσουν την μαρτυρία τους και τον λόγο Του.

Δεν θέλει ο λαός Του να είναι απομονωμένος μέσα σε κελιά και τρύπες αλλά μέσα στην δυσκολία κι εκεί να νικάει!

Μέσα σ’ αυτό τον κόσμο δεν πρέπει ν’ αποκάμουμε να πράττουμε το αγαθό Γαλ.ς:9. Δεν μπορούμε να πούμε κάποια στιγμή, «κουράστηκα να είμαι Χριστιανός, κουράστηκα να λέω την αλήθεια, κουράστηκα να είμαι άγιος....»

 

εξουσίαν επί των εθνών

Αν ο Κύριος δεν μπορούσε να εκπληρώσει την υπόσχεσή Του δεν θα την έδινε, άρα, υπάρχει λόγος που λέει ότι στους νικώντας θα δώσει εξουσία επί των εθνών. 

 

Αποκάλυψη β:27 και ποιμάνει αυτούς εν ράβδω σιδηρά, ως τα σκεύη τα κεραμικά συντρίβεται

 

και ποιμάνει αυτούς

Ο Ιησούς με τους αγίους Του (ο νικών και τηρών άχρι τέλους) θα ποιμάνει όλα τα έθνη με ράβδο σιδηρά.

Αυτό θα γίνει στην Χιλιετή Βασιλεία όταν οι άγιοι του Θεού θα βασιλέψουν πάνω στην γη για χίλια χρόνια και θα εκπληρωθεί η προσευχή του Ιησού που λέει «ελθέτω η βασιλεία Σου».

Τότε, ο Θεός δεν θα ανεχτεί πλέον την ανυπακοή γιατί λέει ότι θα τους ποιμάνει με ράβδο σιδηρά, που σημαίνει με εξουσία και δύναμη.

Το «αυτούς» αναφέρεται στα έθνη που είδαμε στο προηγούμενο εδάφιο. Έθνη είναι οι φυλές των ανθρώπων που θα διοικηθούν δίκαια πλέον από τον Θεό δια μέσου των αγίων Του.

 

ως τα σκεύη τα κεραμικά συντρίβεται

Η σύγκριση που βλέπουμε εδώ είναι ενός παλιού ραγισμένου κεραμικού αγγείου που δεν αξίζει πλέον τίποτα ή δεν χρησιμεύει για τίποτε και ο κεραμέας το σπάει σε μικρά κομμάτια. 

Τα έθνη θα κατασυντριφτούν στη μάχη του Αρμαγεδδώνα κατά την 2η έλευση του Ιησού όταν εγκαθιδρυθεί η Χιλιετής Βασιλεία όπου κυβερνούν οι άγιοι του Κυρίου.

Την εκκλησία Του ο Θεός την ονομάζει «βασιλεία». Δεν θα μας δώσει ο Κύριος μόνο στον ουρανό την Βασιλεία, αλλά θα δώσει εξουσία στα παιδιά Του, για χίλια χρόνια, πάνω στην γη. 

Μπορεί βέβαια να μην υπάρχει ο διάβολος, (έχει δεθεί τα χίλια αυτά χρόνια στην άβυσσο Αποκ.κ:3) αλλά θα υπάρχουν άνθρωποι που αμαρτάνουν από μόνοι τους. Θα έχουν λοιπόν τα παιδιά του Θεού εξουσία πάνω στην γη για να υπάρξει η ειρήνη, η τάξη και η ομορφιά του Θεού.

Στο Λουκ.ιθ:12-19 ο Ιησούς λέγοντας μια παραβολή δίνει σε άλλον εξουσία επί 10 πόλεων και σε άλλον επί 5 πόλεων. Το λέει αυτό, γιατί ανάλογα με το πόσο παραχωρείται ο άνθρωπος, ανάλογα με τα τάλαντα τα οποία έχει, ανάλογα με το πόσο αφιερώνεται στον Θεό, έχει καρπούς. Ο Θεός που είναι δίκαιος θα δώσει στον καθένα ανάλογα με το πόσο πρόσφερε.

 

Αποκάλυψη β:28 ως καγώ είληφα παρά του πατρός μου, και δώσω αυτώ τον αστέρα το πρωινόν.

 

ως καγώ είληφα παρά του πατρός μου

Βλέπουμε ότι ο Ιησούς έλαβε όλη την εξουσία από τον Πατέρα Του: «κάθου εκ δεξιών μου έως ού θέσω τους εχθρούς σου υποπόδιο των ποδών σου».

Τώρα ο Ιησούς μας δίνει την ίδια εξουσία να ποιμάνουμε τα έθνη, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από το αν θα νικήσουμε και θα κρατήσουμε μέχρι τέλους τα έργα Του.

 

και δώσω αυτώ τον αστέρα τον πρωινόν

Ο πρωινός αστέρας είναι το τελευταίο αστέρι που φέγγει πριν ροδίσει η μέρα. Ο Ιησούς λοιπόν λέει στους πιστούς αυτής της περιόδου ότι πράγματι ζουν μέσα σε πυκνό σκοτάδι, τόσο που σκεπάζει όχι μόνο τα έθνη αλλά και ολόκληρη την εκκλησία, ώστε να είναι δύσκολο να διακρίνεις τους λίγους πιστούς που έμειναν με το φωτάκι τους ψηλά, ενάντια στο σκοτάδι και στην απάτη των σκοτεινών αιώνων την Παποκρατίας.

Τους λέει ότι επειδή έμειναν πιστοί στην αλήθεια Του και κράτησαν μέχρι τέλους τα έργα Του, θα τους δώσει τον αστέρα τον πρωινό. Πρόκειται να έρθει η μέρα και σαν προάγγελος της θα υπάρξει ο πρωινός αστέρας ο οποίος θα ανατείλει στις καρδιές τους, που δεν είναι άλλος από τον Κύριο Ιησού Χριστό. Τους υπόσχεται λοιπόν τον Εαυτό Του.

Ο Κύριος φανερώνεται εδώ κατ’ αυτό τον τρόπο, γιατί σαν άνθρωπος ήταν κι Αυτός εργάτης, ο απόστολος της ομολογίας μας, ο πρώτος γιος, ο πρώτος αδελφός, ο καλύτερος εργάτης, το πιο λαμπρό αστέρι, ο Αυγερινός.

Ο Ιησούς υπόσχεται στους πιστούς Του που έζησαν στη σκοτεινή αυτή περίοδο, μια καινούρια ημέρα και σαν σύμβολο τους δίνει αυτό το αστέρι.

Αποκ.κβ:16 Εγώ είμαι ο αστήρ ο λαμπρός και ο πρωινός.

Β’ Πετρ.α:19 «Εωσού έλθει η αυγή της ημέρας, και ο φωσφόρος ανατείλει εν ταις καρδίαις υμών». Είναι ο Ιησούς εν ημίν η ελπίς της δόξης. Μας δίνει ελπίδα για την επερχόμενη δόξα όταν θα μεταμορφωθούμε εν μια στιγμή εν ριπή οφθαλμού.

 

Πνευματικά μαθήματα  για μας σήμερα από την εκκλ. περίοδο των Θυάτειρων.

Αρχικά βλέπουμε ότι η Ιεζάβελ, μια γυναίκα άπιστη στον σύζυγο της, πλανά τα παιδιά του Θεού. Σ’ αυτή την περιγραφή δεν ταιριάζει τίποτε άλλο παρά μόνο το θρησκευτικό σύστημα της Καθολικής εκκλησίας τόσο της Ανατολής όσο και της Δύσης.

Το σύστημα αυτό οδηγεί αυτούς που το ακολουθούν στην ειδωλολατρία, στον τυπικισμό, μακριά από την σωτηρία και τον λόγο του Θεού. Γενικά κάθε διδασκαλία του λόγου του Θεού είναι με κάποιο τρόπο χαλασμένη και διαστρεβλωμένη απ’ αυτό το σύστημα.

Πρέπει να έχουμε σαν παράδειγμά όλους αυτούς που έδωσαν την ζωή  τους για να ελευθερωθούν απ’ τα δίχτυα της. Δεν πρέπει να μας ξεγελάσει με κάποια καινούρια μάσκα, όπως με το να δείξει υπερβολική αγάπη για την ενότητα, ίσως με ανθρώπινη δόξα, με θάμβος, με εύκολη εξουσία και φήμη.

Ας μην ξεγελαστούμε, πίσω απ’ αυτά κρύβεται η γυναίκα που είδε ο Ιησούς, η Ιεζάβελ, η ίδια Βαβυλώνα, με νύχια ματωμένα απ’ το αίμα των αγίων, προσπαθώντας να τραβήξει όσο το δυνατόν περισσότερους μαζί της στον Άδη.

Αυτό το σύστημα, «η Ιεζάβελ», μας λέει ο Ιησούς, ότι δεν πρόκειται να μετανοήσει γιατί δεν θέλει. Ας μην ξεγελιόνται ορισμένοι ότι θα μπορέσουν να ντύσουν με δικαιοσύνη την παλιά Ιεζάβελ, την Βαβυλώνα, γιατί μάλλον θα γίνει το αντίθετο. Αυτή δεν πρόκειται να μετανοήσει, να αφήσει την πορνεία της, γι’ αυτό πρέπει να παρακινήσουμε όσους μπορούμε, να βγουν από κει μέσα το γρηγορότερο.

«Εξέλθετε εξ αυτής ο λαός μου» λέει ο Κύριος και μάλιστα να μην έχουμε καμία κοινωνία με τα έργα της.

Μπορεί στο μέλλον να δούμε τις δύο πόρνες (Ανατολική και Δυτική Ρωμαιοκαθολική εκκλησία) να ενωθούν σε μία, όπως παλιά και ν’ αλλάξουν φόρμα λειτουργίας. Αυτό όμως ας μη μας ξεγελάσει γιατί το «δόγμα» της και οι «κανόνες» της παραμένουν οι ίδιοι.

Η Καθολική διδασκαλία αποτελείται από 2 κύρια μέρη:

α) Το τελετουργικό που είναι η εξωτερική φόρμα, η σειρά των λειτουργιών, τι θα ακουστεί, πότε, γιορτές αγίων, κτλ. Αυτό αλλάζει και θ’ αλλάξει ακόμη περισσότερο. 

β) Την Δογματική και τους κανόνες. Αυτή είναι η βάση και το θεμέλιο, τα ψεύδη του καθολικισμού που δεν πρόκειται ν’ αλλάξουν. Δεν πρόκειται να συμβιβαστούν σ’ αυτά για την ενότητα. Θα συμβιβαστούν στην εξωτερική φόρμα της λειτουργίας, για να προσελκύσουν κι άλλες αποχρώσεις, η Δογματική όμως και οι κανόνες θα παραμείνουν οι ίδιοι.

Ο Ιησούς προειδοποιεί όλους αυτούς που θέλουν να μένουν στους λερωμένους με αίμα αγίων κόλπους της ψεύτικης αυτής εκκλησίας ότι «τα τέκνα αυτής αποκτενώ θανάτω».

Όταν κάποιος σκοτώνεται, εννοείται ότι είναι νεκρός, έχει θανατωθεί.  Εδώ όμως ο Ιησούς δεν μιλάει για τον φυσικό θάνατο, αλλά για τον δεύτερο θάνατο.

Αναφέρεται στα άτομα που παραμένουν στο ψέμα και στην απάτη, αναφέρεται όμως και σ’ αυτές τις ομάδες που βγήκαν απ’ αυτή την πόρνη εκκλησία και αποχωρίστηκαν.

Αν όλοι αυτοί που βγήκαν από αυτή την παγίδα επανέλθουν τώρα και θελήσουν να ξαναενωθούν μαζί της, τότε ο Ιησούς λέει ότι θα τους αποκτείνει με τον δεύτερο θάνατο στην λίμνη του πυρός. Αυτό είναι η κλίνη του πόνου και της θλίψης.

 

«ο τηρών άρχι τέλους τα έργα μου...»

Ο Ιησούς περιμένει από εμάς να τηρήσουμε τα δικά Του έργα μέχρι τέλους, να σταθούμε δικαιωμένοι δια πίστεως στην σταυρική Του θυσία και όχι στα έργα μας. Να κρατήσουμε τον λόγο Του ψηλά στην καρδιά μας και τότε θα μας δώσει τον στέφανο της νίκης, θα μας δώσει εξουσία πάνω στα έθνη, κατά την Χιλιετή Βασιλεία!!!