Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 17 Απριλίου 2022

Η εκκλησία στις μέρες μας (1)

 


Αποκ.γ:7 Καὶ τῷ ἀγγέλω τῆς ἐν Φιλαδελφείᾳ ἐκκλησίας γράψον· Τάδε λέγει ὁ ἅγιος, ὁ ἀληθινός, ὁ ἔχων τὴν κλεῖν Δαυὶδ, ὁ ἀνοίγων καὶ οὐδεὶς κλείσει καὶ κλείων καὶ οὐδεὶς ἀνοίγει·

 

ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Αυτή η εκκλησιαστική περίοδος αναφέρεται σε μας που ζούμε στους καιρούς που αυτή η προφητική γραφή πρόκειται να εκπληρωθεί.

Ζούμε μαζί με όλο τον λαό του Θεού, σ’ όλο τον κόσμο, στην περίοδο της Φιλαδέλφειας που αρχίζει με την έκχυση του Αγίου Πνεύματος στις αρχές του 19ου αιώνα και πρόκειται να τελειώσει με την Αρπαγή.

Είναι αδύνατον να ορίσουμε την ημερομηνία λήξης αυτής της περιόδου διότι ουδείς γνωρίζει την ημέρα και την ώρα ειμί ο Κύριος.

Φιλαδέλφεια σημαίνει «αδελφική αγάπη» κι αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα της εκκλησίας της αρπαγής.

Οι μέρες που ζούμε είναι αυτές που ο Θεός υποσχέθηκε ότι θα τελειοποιήσει την Νύμφη Του και θα μας φέρει όλους σε ενότητα πίστης (Εφεσ.δ:13).

Είμαστε λοιπόν κάπου προς το τέλος αυτής της περιόδου της Φιλαδέλφειας. Μέρος της πέρασε και είναι ήδη παρελθόν, και μέρος  της πρόκειται να εκπληρωθεί που σημαίνει ότι αυτές οι συμβουλές που δίνει το Πνεύμα σε μας είναι γεμάτες αλήθεια που μας αφορά άμεσα.

 

Τάδε λέγει ο άγιος

Αν υπάρχει κάτι που χρειάζεται να γνωρίζουμε αυτές τις ημέρες, είναι ότι ο Ιησούς είναι Άγιος.

Προσκαλεί ένα λαό που θα περπατήσει άγια μπροστά Του και θα ζήσει χώρια από την αμαρτία και το πνεύμα του κόσμου, από τους συμβιβασμούς και τους πειρασμούς.

Πρέπει να βαδίσουμε μέσα σ’ αυτή την αγιότητα του Θεού σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Στη συμπεριφορά μας, στον τρόπο που επικοινωνούμε με άλλους ανθρώπους, στη δουλειά μας, και ιδιαίτερα με τους αδελφούς και τις αδελφές εν Χριστώ.

Εβρ.ιβ:14 Ζητείτε ειρήνην μετά πάντων, και τον αγιασμόν, χωρίς του οποίου ουδείς θέλει ιδεί τον Κύριον,

Α’ Πέτρ.α:16 διότι είναι γεγραμμένον· Άγιοι γίνεσθε, διότι εγώ είμαι άγιος.

 

ο αληθινός

Φανερώνεται ακόμα σαν ο «Αληθινός». Μας καλεί να φανερώσουμε στον κόσμο την αλήθεια του λόγου Του. Μας καλεί εμείς οι ίδιοι να είμαστε αληθινοί και όχι υποκριτές σε ό,τι κάνουμε.

Μας λέει ότι Αυτός είναι η πραγματοποίηση όλων των τύπων και των σκιών. Μας καλεί να εκπληρώσουμε όπως Εκείνος το σχέδιο της σωτηρίας του Θεού και να γίνουμε μέλη Του και έκφρασή Του εδώ στην γη.

Παρουσιάζεται σαν ο αληθινός, ο πραγματικός, η εκπλήρωση του λόγου του Θεού, η εκπλήρωση όλων των τύπων και των σκιών.

Στην Π.Δ. ο λαός στην έρημο έτρωγε μάννα που κατέβαινε απ’ τον ουρανό, όμως στο Ιωάν.ς:48-51 ο Ιησούς είπε «εγώ είμαι (το μάνα) ο άρτος ο καταβάς εκ του ουρανού».

Α’ Ιωάν.ε:20 Εξεύρομεν δε ότι ο Υιός του Θεού ήλθε και έδωκεν εις ημάς νόησιν, διά να γνωρίζωμεν τον αληθινόν· και είμεθα εν τω αληθινώ, εν τω Υιώ αυτού Ιησού Χριστώ. Ούτος είναι ο αληθινός Θεός και η ζωή η αιώνιος.

Όπως λοιπόν Εκείνος είναι αληθινός, έτσι κι εμείς πρέπει να είμαστε ειλικρινείς μαζί Του, γιατί αυτή είναι η αποκάλυψή Του σήμερα για μας.

 

ο έχων την κλείν του Δαβίδ

Το κλειδί φανερώνει εξουσία να μπεις ή να βγεις από κάπου, όποτε θέλεις. Φανερώνει λοιπόν δύναμη και εξουσία πάνω σ’ ένα σπίτι ή κτίριο του οποίου έχεις το κλειδί.

Έχει το κλειδί του Δαβίδ. Ο Ιησούς έχει εξουσία επάνω στον οίκο του Δαβίδ. Ο Θεός υποσχέθηκε στον Δαβίδ ότι θα ανάσταινε Βασιλιά από την οσφύ του ο οποίος θα είχε βασιλεία αιώνια και Αυτός ο Βασιλιάς είναι ο Ιησούς Χριστός.

Δαβίδ σημαίνει: αγαπητός! Όταν ο Ιησούς πήγε στον Ιορδάνη για να βαπτιστεί, ο Θεός μαρτύρησε στον Ιωάννη και είπε: «Ούτος εστί ο Υιός μου ο αγαπητός είς τον οποίον ευηρεστήθην».

Ο Ιησούς ήταν τέλειος και ευαρέστησε τον Πατέρα κατά πάντα. Γι’ αυτό αποκαλύπτεται τώρα σε μας κατ’ αυτό τον τρόπο.

Μας λέει ότι θέλει να γίνουμε άνθρωποι αγαπητοί κατά την καρδίαν του Θεού και τότε θα μας δώσει το κλειδί του Δαβίδ. Θα έχουμε την ίδια εξουσία γιατί είμαστε εν Χριστώ Ιησού, είμαστε δικοί Του!!

 

 

Αποκ.γ:8 Οἶδα σου τὰ ἔργα, ἰδοὺ δέδωκα ἐνώπιον σου θύραν ἠνεῳγμένην, ἣν οὐδεὶς δύναται κλεῖσαι αὐτὴν, ὅτι μικρὰν ἔχεις δύναμιν καὶ ἐτήρησας μου τὸν λόγον καὶ οὐκ ἠρνήσω τὸ ὄνομα μου.

 

Η κατάσταση της επιτόπιας εκκλησίας των ημερών του Ιωάννη ήταν πολύ καλή. Ήταν πιστοί στον λόγο του Θεού, τον δίδασκαν και βάδιζαν σύμφωνα μ’ αυτόν. Ο Ιησούς δεν λέει τίποτα αρνητικό για την εκκλησία της Φιλαδέλφειας.

 

ιδού δέδωκα ενώπιόν σου θύραν ανεωγμένην

Αυτή την θύρα μπορούμε να την δούμε και να εισέλθουμε

Πράξ.ιδ:27 Ελθόντες δε και συνάξαντες την εκκλησίαν, ανήγγειλαν όσα έκαμεν ο Θεός δι' αυτών, και ότι ήνοιξεν εις τα έθνη θύραν πίστεως.

Υπήρχε μια θύρα ανοικτή να κηρυχτεί το Ευαγγέλιο στα έθνη. Αυτό το ονομάζει ο λόγος του Θεού θύρα και μάλιστα «πίστεως».

Ο Ιησούς υποσχέθηκε ότι το ευαγγέλιο θα κηρυχθεί σ’ όλο τον κόσμο, είναι θύρα ανοικτή και κανείς δεν μπορεί να την κλείσει. Κανείς δεν μπορεί να σταματήσει την διακονία του λόγου τις τελευταίες ημέρες.

Ιωήλ β:23 και Ωσηέ ς:3 μιλάνε για την όψιμη βροχή της διδασκαλίας του λόγου και τη μεγάλη άγρα τω ψυχών στις τελευταίες ημέρες πριν την Αρπαγή.

Ο Κύριος θα ρίξει βροχές διδασκαλίας της αλήθειας σ’ όλο τον κόσμο, ώστε ο λαός Του να μάθει την αλήθεια και να σχηματισθεί η Νύμφη Του η εκλεκτή. Πρέπει λοιπόν να τρέξουμε να θερίσουμε τη μεγάλη αυτή σοδειά του Θεού, να μπούμε σ’ αυτή τη θύρα της διακονίας του λόγου για να ευαρεστήσουμε τον Κύριο μας.

Ιακ.ε:7 «Μακροθυμήσατε λοιπόν, αδελφοί, έως της παρουσίας του Κυρίου. Ιδού ο γεωργός περιμένει τον πολύτιμον καρπόν της γής, και μακροθυμεί δι’ αυτόν εωσού λάβει βροχήν πρόϊμον και όψιμον». Μέχρι να έρθει, εμείς πρέπει να εργαστούμε για να θερίσουμε αυτό τον καρπόν για τον Κύριο.

Ησ. νε:10-13 «.... σηκώθητι αγαπητή μου, ωραία μου και ελθέ διότι ιδού ο χειμών παρήλθεν, η βροχή διέβη, απήλθε....».

Μετά απ’ αυτή την βροχή, τότε που ο Ισραήλ είναι σχεδόν καιρός να επιστρέψει και να αναγνωρίσει Αυτόν που εξεκέντησε και να μετανοήσει, ο Κύριος καλεί την αγαπημένη Του, την ωραία Του εκκλησία, να έλθει μαζί Του στην ουράνια κατοικία Του πριν έλθει η Θλίψη.

 

ότι μικράν δύναμιν έχεις

Η αιτία που δίνει την ανοικτή θύρα, είναι γιατί έχουμε μικρή δύναμη. Δεν λέει ότι είμαστε αδύνατοι, αλλά σε σύγκριση με την δύναμη του κόσμου και του παγκόσμιου συστήματος του Α/Χ που γιγαντώνεται γύρω μας φαίνεται στο φυσικό μάτι ότι έχουμε μικρή δύναμη.

Είμαστε πολύ λίγοι σε σχέση με τον κόσμο, όμως πρέπει να εμπιστευτούμε τον Ιησού, ότι η δύναμή Του μέσα μας θα νικήσει τον κόσμο και την αμαρτία.

Όπως τις πρώτες μέρες η εκκλησία είχε δύναμη (Πραξ.α:8, Α’ Κορ.ιβ:10)  έτσι και τώρα σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα η εκκλησία θα έχει την δύναμη του Αγίου Πνεύματος.

Β’ Κορ.ιβ:9 «Διότι η δύναμίς μου εν αδυναμία δεικνύεται τελεία».

Η δύναμη του Κυρίου εκδηλώνεται δια μέσου ανθρώπων που αναγνωρίζουν ότι είναι αδύνατοι. Η μικρή δύναμη είναι ανεκτίμητη αξία για τον Κύριο.

Είναι ικανός να πάρει τα «μη όντα» και να εξουθενήσει τα «όντα», στοιχεία που για την σάρκα φαίνονται μικρά και εξουθενημένα, ο Θεός θα τα χρησιμοποιήσει ένδοξα για να εκπληρώσει τα σχέδιά Του.

Ο Ιησούς λέει και σε μας σήμερα «μη φοβού μικρό ποίμνιο...» (Λουκ.ιβ:32), παρόλο που όλος ο κόσμος φαίνεται να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, μη φοβάστε. Εγώ σας οδηγώ με ασφάλεια και θα σας χρησιμοποιήσω έτσι ώστε να δοξαστεί το όνομά μου. Μη φοβάστε αλλά κάνετε αυτό που σας λέω. Αυτό είναι όλο που ζητά ο Ιησούς από εμάς.

 

ετήρησάς μου τον λόγον

Ιωάν.ιζ:6 Εφανέρωσα το όνομά σου εις τους ανθρώπους, τους οποίους μοι έδωκας εκ του κόσμου. Ιδικοί σου ήσαν και εις εμέ έδωκας αυτούς, και τον λόγον σου εφύλαξαν.

Ιωάν.ς:63 το πνεύμα είναι εκείνο το οποίον ζωοποιεί, η σαρξ δεν ωφελεί ουδέν· οι λόγοι, τους οποίους εγώ λαλώ προς εσάς, πνεύμα είναι και ζωή είναι.

Το να κρατάς τον λόγο του Θεού δεν σημαίνει να τον αποστηθίζεις, παρόλο που κι αυτό δεν είναι μικρό, αλλά μάλλον σημαίνει να τον υπακούσουμε, να γίνει μέρος του εαυτού μας.

Να προσκολληθούμε πάνω στον λόγο έτσι ώστε η ταυτότητά μας σαν άνθρωποι να χαθεί, και να γίνουμε πράγματι λόγος Θεού, στην σκέψη και στην πράξη, να γίνουμε η έκφραση του Θεού στον κόσμο αυτό.  Το «τηρώ» έχει εδώ την έννοια του κρατώ κάτι με ζήλο και ευθύνη.

Μας λέει ότι θα λάβουμε μέρος στην Αρπαγή μόνο αν τηρήσουμε πλήρως και μέχρι τέλους τον λόγο του Θεού.

Ο Ιησούς ήρθε να εκφράσει τον λόγο του Θεού στην ζωή Του και μας καλεί όλους να κάνουμε το ίδιο. Καλούμαστε λοιπόν ν’ αφιερωθούμε σ’ Αυτόν και να ζήσουμε την ζωή του αγιασμού και της αφιέρωσης που έζησε Εκείνος. Να φέρουμε τους ίδιους καρπούς μ’ αυτούς που έφερε ο Ιησούς.

Καλούμαστε ν’ αφήσουμε τον λόγο του Θεού να εργαστεί ελεύθερα μέσα μας, να κατοικήσει μέσα μας πλούσια ώστε να γίνουμε επιστολή γιγνωσκομένη και αναγιγνωσκομένη υπό πάντων. Δεν μπορούμε να τηρήσουμε τον λόγο του Θεού αν δεν τον έχουμε στην καρδιά μας, αν δεν είναι ο ακριβός θησαυρός της ζωής μας.

 

ουκ ηρνήσω το όνομά μου

Αυτή είναι η καρδιά της Νύμφης προς τον Νυμφίο. Θα σε νυμφευθώ διότι έμεινες αληθινή και κράτησες το όνομά μου. Έδειξες ότι θέλεις να έχεις το όνομά μου για όλη την αιωνιότητα κι αυτό ακριβώς πρόκειται να κάνω. Θα σου δώσω το Νέο μου όνομα.

Για να γίνει αυτό πρέπει να αποχωριστείς απ’ τον κόσμο, την αμαρτία και το ψεύδος, ακόμη και από ορισμένους αδελφούς όχι γιατί δεν τους αγαπάς, αλλά γιατί δεν θέλουν να κρατήσουν την αποκάλυψη του ονόματός μου.

Όπως ο Ιωσήφ, έτσι και ο υιός ο άρσεν θ’ αποβληθεί από τα αδέλφια του, όμως τελικά, ο Ιωσήφ ανυψώθηκε κι έγινε δεύτερος μετά τον Φαραώ και τροφοδότης όλου του κόσμου, τροφοδότης του λόγου του Θεού σ’ όλους τους πεινασμένους. Παρόλο που οι αδελφοί του τον απέβαλαν, ο Θεός τον ύψωσε και τον χρησιμοποίησε να διατηρήσει τη ζωή των αδελφών του. Αυτό θα γίνει και με τον Υιό άρσενα αυτές τις τελευταίες ημέρες.

Υπάρχουν άτομα σ’ αυτή την περίοδο της εκκλησίας, που είναι η εκκλησία της Αρπαγής, που θα σταθούν για το όνομα του Ιησού. Όσοι δεν σταθούν για το όνομα του Ιησού, για την μαρτυρία Του, που δεν θ’ αντέξουν στην λοιδορία και στους διωγμούς εξαιτίας του ονόματός Του, θα χάσουν την θαυμαστή αυτή θέση κοντά Του.

Σήμερα οι άνθρωποι συνηθίζουν να κάνουν σχετικές προσευχές, δηλαδή προσεύχονται σε μια ανώτερη δύναμη, σε ένα απρόσωπο Θεό, και δεν αναφέρουν καθόλου το όνομα του Ιησού στις προσευχές τους (Κολ.γ:17).

Υπάρχει ένα υψηλό κόστος που πρέπει να πληρώσουμε τις τελευταίες αυτές ημέρες όσοι μείνουμε πιστοί στο όνομά Του.

Ακόμη όμως πιο οδυνηρός για τις καρδιές μας θα είναι ο διωγμός όχι από τον κόσμο ή την πολιτικοθρησκευτική εξουσία, αλλά από τους αδελφούς μας.

Αυτό θα είναι το χειρότερο γιατί αντί να δουν την χάρη, την δύναμη και το έλεος του Θεού, μας ονομάζουν αιρετικούς και δεν δέχονται αυτό που έχουμε να τους δώσουμε.

Only Jesus, μας λένε!!

 

Αποκ.γ:9 ἰδοὺ δίδω ἐκ τῆς συναγωγῆς τοῦ Σατανᾶ τῶν λεγόντων ἑαυτοὺς Ἰουδαίους εἶναι, καὶ οὐκ εἰσὶν ἀλλὰ ψεύδονται. ἰδοὺ ποιήσω αὐτοὺς ἵνα ἥξουσιν καὶ προσκυνήσουσιν ἐνώπιον τῶν ποδῶν σου καὶ γνῶσιν ὅτι ἐγὼ ἠγάπησα σε..

 

ιδού ποιήσω αυτούς ίνα ήξουσιν

Αυτό φανερώνει βεβαιότητα, ότι πράγματι θα έρθουν. Στον Μέγα Λευκό θρόνο της κρίσης θα αναγνωρίσουν όλοι μπροστά στον Θεό τι έκαναν.

Εκεί θα φανερωθούν τα κρυπτά της καρδιάς. Θα υπάρξουν όμως κι αυτοί που θα έρθουν και θα αναγνωρίσουν την θέση τους και θα μετανοήσουν πριν από την Αρπαγή, θα ενωθούν με τον λαό του Θεού και θα γίνουν μέλη της νύμφης του Ιησού Χριστού.

 

εκ της συναγωγής του Σατανά

Αναφέρεται στους Ιουδαίους που μέχρι τώρα αντιστέκονται πεισματικά στο ευαγγέλιο του Ιησού. Λένε ότι είναι Ιουδαίοι, αλλά ο πραγματικός, πνευματικός Ιουδαίος είναι αυτός που αγαπάει τον Ιησού.

Αναφέρεται όμως και στους κατ’ όνομα χριστιανούς που εμποδίζουν τον λαό του Θεού να έρθει σ’ επίγνωση της αλήθειας. Τον κρατούν μακριά με ειδωλολατρικές παραδόσεις, ήθη και έθιμα. Αυτούς ο λόγος του Θεού τους ονομάζει συναγωγή του Σατανά, που δεν είναι άλλοι από το ψευδοεκκλησιαστικό σύστημα του οποίου αρχηγός θα γίνει ο ψευδοπροφήτης.

 

και προσκυνήσουσιν ενώπιον των ποδών σου

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι Χριστιανοί θα λάβουν προσκύνηση, κάτι που ανήκει μόνο στον Θεό, αλλά ότι ο Θεός θα κάνει αυτούς που λένε ότι είναι Ιουδαίοι και δεν είναι, ν’ αναγνωρίσουν τον αληθινό λαό του Θεού, την εκκλησία.

Θα δουν τη δόξα της την στιγμή της Αρπαγής και αργότερα στην Αρπαγή των 144.000 Ισραηλιτών κι αυτό ίσως τους κάνει να μετανοήσουν και να επιστρέψουν όταν ο Χριστός έρθει στην 2η έλευση με τους αγίους Του.

Προσκυνώντας τον Ιησού, προσκυνούν και το σώμα Του που είναι η εκκλησία!

Όσο αφορά στους ψευδοχριστιανούς και αυτούς ο Θεός θα τους κάνει να προσκυνήσουν μπροστά στα πόδια της εκκλησίας, πολλοί αμέσως μετά την Αρπαγή με το να προσχωρήσουν στον λαό του Θεού και να γίνουν μέλη της εκκλησίας της Λαοδίκειας, άλλοι θα προσκυνήσουν όταν έρθει ο Χριστός με τους αγίους για να κυβερνήσουν την γη εν ράβδω σιδηρά, και οι πιο σκληροί και αμετανόητοι, θα το κάνουν κατά την κρίση του Λευκού θρόνου (πολύ αργά).

«των λεγόντων εαυτούς Ιουδαίους είναι, και ουκ εισίν αλλά ψεύδονται». Αυτό δεν αναφέρεται στους Χριστιανούς που πρόκειται να χάσουν την Αρπαγή επειδή δεν δέχονται όλη την αλήθεια του Κυρίου ή είναι χλιαροί. Αυτούς θα τους πάρει ο Χριστός στον ουρανό μέσα στην Θλίψη, αν αρνηθούν να πάρουν το χάραγμα. Αυτοί στους οποίους αναφέρεται εδώ είναι:

α) Οι ψευδοχριστιανοί της ψευδοεκκλησίας του συστήματος του Α/Χ που ο λόγος του Θεού λέει ότι πρόκειται να σχηματισθεί στις μέρες μας. Αυτοί λένε ότι είναι λαός του Θεού ενώ δεν είναι και ψεύδονται.

β) Οι ψευδοχαρισματικοί που λένε ότι είναι μέρος της κίνησης του Αγίου Πνεύματος αυτές τις τελευταίες ημέρες και που ίσως ακόμη να το πιστεύουν ότι είναι, ψεύδονται όμως είτε εν γνώσει τους είτε εν αγνοία.

 

και γνώσιν ότι εγώ ηγάπησά σε

Ωσ.β:19-21 Και θέλω σε μνηστευθή εις εμαυτόν εις τον αιώνα· και θέλω σε μνηστευθή εις εμαυτόν εν δικαιοσύνη και εν κρίσει και εν ελέει και εν οικτιρμοίς· και θέλω σε μνηστευθή εις εμαυτόν εν πίστει· και θέλεις γνωρίσει τον Κύριον. Και εν εκείνη τη ημέρα θέλω αποκριθή, λέγει Κύριος, θέλω αποκριθή προς τους ουρανούς, και αυτοί θέλουσιν αποκριθή προς την γήν·

Αυτή η προφητεία εκπληρώθηκε με τους αληθινούς Ιουδαίους εν Χριστώ Ιησού.