Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019
Λόγοι για να μην χάνεις καμία συνάθροιση της εκκλησίας.
Οι μέρες είναι μικρές και είμαστε πολύ απασχολημένοι. Το να
βρεις ελεύθερο χρόνο για να πας στην εκκλησία, μπορεί και να
φαίνεται αδύνατο. Το ξέρω γιατί έχω χάσει την εκκλησία κάποιες φορές στα 35 χρόνια
που είμαι πιστός, γι’ αυτό είμαι το σωστό άτομο να σου πω μερικούς λόγους για
να μη χάσεις ούτε μία συνάθροιση.
Πίστεψα στον Ιησού όταν ήμουν 31 χρονών, έχοντας μια δική μου
επιχείρηση η οποία πήγαινε πάρα πολύ καλά. Λόγω φόρτου δουλειάς, νόμιζα ότι
είχα καλύτερα πράγματα να κάνω τις Κυριακές. Περιπλανήθηκα, νομίζοντας ότι είμαι
ανίκητος και ότι είχα τον έλεγχο της τύχης μου. Επιφανειακά ήταν όλα καλά. Ποτέ
δεν είχα μπλεξίματα με το νόμο. Δούλευα καλά και πλήρωνα όλες τις υποχρεώσεις
μου. Προσπαθούσα να είμαι ευγενικός και χρήσιμος για τους γύρω μου.
Πίστη για θεραπεία (1)
Η θεία θεραπεία είναι
ένα σημείο που ακολουθεί τους πιστούς. Ο Ιησούς υποσχέθηκε, «Σημεία δε εις τους πιστεύσαντας θέλουσι
παρακολουθεί ταύτα, Εν τω ονόματί μου θέλουσιν εκβάλλει δαιμόνια· θέλουσι λαλεί
νέας γλώσσας· όφεις θέλουσι πιάνει· και εάν θανάσιμόν τι πίωσι, δεν θέλει
βλάψει αυτούς· επί αρρώστους θέλουσιν επιθέσει τας χείρας, και θέλουσιν
ιατρεύεσθαι» (Μάρκ.ις:17-18).
Όλοι οι πιστοί — όχι
μόνο οι απόστολοι, οι προφήτες, ή οι κήρυκες — μπορούν να νικήσουν τη δύναμη
του Σατανά, να μιλήσουν σε άγνωστες γλώσσες, να αισθάνονται ασφαλείς κάτω από
την προστασία του Θεού, και να προσεύχονται με επιτυχία για τη θεία θεραπεία
των αρρώστων.
Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019
Η σκέψη της ανθρώπινης αθλιότητας
Όταν δεν είσαι κοντά στο Θεό, όσα αγαθά και αν κατέχεις, θα
σε συνοδεύει πάντα η αθλιότητα και η δυστυχία.
ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ μακριά από το Θεό, θα είσαι πάντοτε άθλιος
και δυστυχής.
Γιατί χάνεις το θάρρος και την ηρεμία σου όταν δεν έρχονται
τα πράγματα όπως τα θέλεις;
Υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος πάνω στη γη που να τα έχει
όλα πάντοτε όπως τα θέλει;
Τρίτη 12 Μαρτίου 2019
Η πνευματική άσκηση
Ο καρδιογνώστης
Κύριος, πρέπει να μας βρίσκει καθημερινά καλύτερους.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ πρέπει να στολίζουν τη ζωή του αληθινού
αγωνιστή του πνεύματος. Μόνο έτσι θα υπάρχει συμφωνία μεταξύ εσωτερικής ζωής
και εξωτερικής κλήσης.
Περισσότερο δε υποδειγματική και τέλεια πρέπει να είναι η εσωτερική
ζωή, γιατί ο Θεός ερευνά τις καρδιές. Δεν πρέπει να υπάρξει μέσα μας ούτε η
παραμικρή περίπτωση που δεν θα είμαστε μπροστά στα μάτια του Θεού καθαροί και
αγνοί.
Ισραήλ
Δευτ.λ:1-10 Και
όταν έλθωσιν επί σε πάντα τα πράγματα ταύτα, η ευλογία και η κατάρα, την οποίαν
έθεσα ενώπιόν σου, και ανακαλέσης ταύτα εις την καρδίαν σου εν τω μέσω πάντων
των εθνών, όπου αν διασκορπίση σε Κύριος ο Θεός σου, και
επιστραφής προς Κύριον τον Θεόν σου και υπακούσης εις την φωνήν αυτού, κατά
πάντα όσα εγώ προστάζω εις σε σήμερον, συ και τα τέκνα σου, εξ όλης της καρδίας
σου και εξ όλης της ψυχής σου, τότε Κύριος ο Θεός σου θέλει
σε επαναφέρει εκ της αιχμαλωσίας, και θέλει σε σπλαγχνισθή, και πάλιν θέλει σε
συνάξει εκ πάντων των εθνών, όπου σε διεσκόρπισε Κύριος ο Θεός σου·
Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019
Ερωτήματα που υποβάλλουν οι σκεπτικιστές για τον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης (11 - τελευταίο)
ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΜΕ
ΤΟΝ ΘΕΟ
Ο δρ. William H. Willimon, καθηγητής
Χριστιανικής διακονίας στο πανεπιστήμιο Duke, κηρύττοντας σε κάποια τελετή
αποφοίτησης, μιλούσε από τα κεφ. 13-14 των Αριθμών, και άρχισε με την
αναμενόμενη ενθάρρυνση. Όμως, σε λίγο, άρχισε να επικεντρώνει το κήρυγμά του
πάνω στον Θεό, που οργίστηκε τόσο πολύ με την απιστία των Ισραηλιτών, ώστε
απειλούσε να τους εξολοθρεύσει, αλλά ύστερα μεταμελήθηκε, ακούοντας
τον Μωυσή, που ικέτευε για έλεος και συγχώρεση. Είπε ο καθηγητής: «Ξαφνικά, δεν
ήθελα να κηρύξω το μικρό, συμβατικό μου κήρυγμα για τη δύναμη της θετικής
σκέψης πάνω στην επιτυχία. Ήθελα να κηρύξω για έναν Θεό που είναι μεγάλος, και
που προσβάλλεται εύκολα, και που έχει ανθρωπομορφικά χαρακτηριστικά – που
μοιάζει κατά πολύ με μας. Ήθελα να είμαι στην παρουσία ενός Θεού που χρειαζόταν
ανθρώπους σαν τον Μωυσή, οι οποίοι να σταθούν και να επιχειρηματολογήσουν μαζί
Του, και να Τον κρατήσουν υπόλογο στις υποσχέσεις Του. Ήθελα να μιλήσω για ένα
Θεό, που έχει αισθήματα και που μπορεί να πληγωθεί από ανθρώπους που αγαπάει».
Θεραπεία (5)
Γιατί μερικές φορές δεν έρχεται η θεραπεία;
Πολλές φορές ο διάβολος
μας προσβάλει κάνοντας μας ν’ αμφιβάλουμε ή να ταλαντευόμαστε, ξέροντας ότι
μπορεί να κλέψει τη νίκη μας αν δεν μείνουμε σταθεροί. Για παράδειγμα, αν κόψω
ένα δέντρο στην αυλή μου, κι ο γείτονας έρθει και μου πει: «Α! αυτό το δέντρο
είναι ακόμα ζωντανό», εγώ θα πω: «Όχι, είναι κομμένο». Ο γείτονας μπορεί να
σκέφτεται με ειλικρίνεια ότι αφού τα φύλα του δέντρου είναι ακόμα πράσινα, το
δέντρο είναι ζωντανό. Όμως η αλήθεια του πράγματος είναι ότι το δέντρο είναι
νεκρό, αφού το έχω κόψει απ’ τη ρίζα. Θα πεθάνει σε λίγο και τα φύλα του θα
γίνουν καφέ κι έτσι θα πειστεί κι ο γείτονας.
Κυριακή 10 Μαρτίου 2019
Θεραπεία (4)
Πίστη, όταν η απελευθέρωση ή η θεραπεία δεν έρχεται.
Η πίστη μας πρέπει να
αναπαύεται στο Θεό, όχι σε μια θεολογία άμεσης απελευθέρωσης ή θεραπείας.
Μερικές φορές ο Θεός δεν απαντά στις προσευχές μας με τον τρόπο που θα θέλαμε ή
περιμέναμε. Ωστόσο, έχουμε εμπιστοσύνη σ ' αυτόν.
Ο Ιώβ είπε: «Και αν με θανατόνη, εγώ θέλω ελπίζει εις
αυτόν» (Ιώβ ιγ:15). Ο Θεός δεν
είναι ο πρωτουργός των ασθενειών ή των δυσκολιών - η αμαρτία του ανθρώπου έφερε
αυτά τα πράγματα στον κόσμο - αλλά Αυτός επιτρέπει να συμβούν στο δρόμο μας.
Ερωτήματα που υποβάλλουν οι σκεπτικιστές για τον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης (10)
ΕΡΩΤΗΣΗ 9
Γιατί ο Θεός
της Παλαιάς Διαθήκης έδειχνε να ευνοεί περισσότερο τους άντρες εις βάρος των γυναικών;
Είναι γεγονός
ότι στα χρόνια της Παλαιάς Διαθήκης, η γυναίκα δεν ήταν ισότιμη κοινωνικά με
τον άντρα. Ο άντρας μπορούσε να δώσει διαζύγιο στη γυναίκα του, η γυναίκα,
όμως, όχι. Κατά τη διάρκεια της λατρείας, οι γυναίκες έπρεπε να βρίσκονται σε ξεχωριστή
θέση από τους άντρες. Ακόμα και στα πλαίσια του τελετουργικού νόμου, οι
γυναίκες έπρεπε να περάσουν από ειδικές τελετές καθαρισμού κάθε μήνα ή ύστερα
από τη γέννηση κάποιου παιδιού. Εκτός απ’ αυτά, η γυναίκα ήταν, τελετουργικά,
δύο φορές ακάθαρτη, όταν γεννούσε κορίτσι, παρά όταν γεννούσε αγόρι.
Σάββατο 9 Μαρτίου 2019
Η ανοχή στα ελαττώματα των άλλων
Είναι απαραίτητο να
βαστάζουμε «τα βάρη αλλήλων».
ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ η διόρθωση δεν εξαρτάται από την θέλησή
μας, πρέπει με υπομονή να το υποφέρουμε, έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στον Θεό.
Σ’ αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να σκέπτεσαι πως ίσως
καλλίτερα τα πράγματα να γίνονται έτσι, ώστε να δοκιμάζεται η υπομονή σου και
να γυμνάζεται η ψυχή σου που έχει αξία ανεκτίμητη.
Θεραπεία (3)
Προοδευτική θεραπεία
Η θεραπεία μερικές φορές
έρχεται άμεσα, μερικές φορές είναι σταδιακή ή προοδευτική. Το ανθρώπινο σώμα
έχει ενσωματωμένο ένα μηχανισμό θεραπείας. Όταν κόψουμε το δάχτυλο, συνήθως θα
θεραπευτεί από μόνο του αν το κρατάμε καθαρό και απαλλαγμένο από μικρόβια.
Δεδομένου ότι ο Θεός έχει σχεδιάσει τα σώματά μας με τη θαυμαστή ικανότητα της
ανάρρωσης, μπορούμε να πούμε σε γενικές γραμμές ότι κάθε θεραπεία είναι από το
Θεό. Ο χειρούργος δεν θεραπεύει πραγματικά το σώμα, αλλά διορθώνει το πρόβλημα,
έτσι ώστε το σώμα να μπορεί να αυτοθεραπευτεί. Κατά τον ίδιο τρόπο, ο Θεός
μπορεί μερικές φορές απλά να αφαιρέσει ότι εμποδίζει το σώμα από το να
αυτοθεραπευτεί και στη συνέχεια το αφήνει να ξαναρχίσει την κανονική λειτουργία
του. Στην περίπτωση αυτή, η θεραπεία θα είναι σταδιακή, αλλά και πάλι είναι από
το Θεό.
Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019
Ερωτήματα που υποβάλλουν οι σκεπτικιστές για τον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης (9)
ΕΡΩΤΗΣΗ 8
Εφόσον ο Θεός
της Παλαιάς Διαθήκης παραδεχόταν ότι μισούσε ορισμένους ανθρώπους, πώς μπορεί
να είναι ένα και το αυτό με το Θεό της Καινής Διαθήκης, που μας δίδαξε να
αγαπούμε τους εχθρούς μας;
Η ερώτηση αυτή
βασίζεται εν μέρει στο γεγονός ότι ο Θεός, στο Μαλ.α:2-3, λέει ότι αγαπά τον
έναν από τους δύο αδελφούς και μισεί τον άλλο:
«Εγώ σας ηγάπησα, λέγει Κύριος· και σεις
είπετε, Εις τι μας ηγάπησας; δεν ήτο ο Ησαύ αδελφός του Ιακώβ; λέγει Κύριος·
πλην ηγάπησα τον Ιακώβ, τον δε Ησαύ εμίσησα και κατέστησα τα όρη αυτού ερήμωσιν
και την κληρονομίαν αυτού κατοικίας ερήμου».
Η απάντηση σ’
αυτό το προφανές πρόβλημα, περιστρέφεται γύρω από τη σημασία που έχει στην
Εβραϊκή γλώσσα η λέξη «μίσησα». Σήμερα, όταν λέμε ότι μισούμε κάποιον, έρχεται
στο μυαλό μας έντονη αντιπάθεια και μοχθηρία. Όμως, στα χρόνια της Βίβλου, η
λέξη «μίσος», δεν είχε μόνον αυτή τη σημασία.
Θεραπεία (2)
Θεραπεία κατά την εξιλέωση
Η θεραπεία είναι πιο
εμφανής στην Αγία Γραφή από πολλά άλλα χαρίσματα, προφανώς για διάφορους
λόγους: είναι ορατή, υπηρετεί περισσότερο άμεσα επείγουσες ανάγκες του ανθρώπου
και είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στον Ευαγγελισμό. Συνδέεται στενά με το
σχέδιο της σωτηρίας του Θεού, το οποίο σχεδίασε για να ακυρώσει όλες τις
συνέπειες της αμαρτίας. Μας δημιούργησε σαν φυσικά και πνευματικά όντα, και ο
τελικός σκοπός Του είναι να μας λυτρώσει σωματικά και πνευματικά.
Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019
Το {ΒΙΒΛΙΚΟ} σχέδιο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ
(Σας παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά)
Η
αναγέννηση συνεπάγεται τρία συγκεκριμένα βήματα:
1ο ΜΕΤΑΝΟΙΑ από την ΑΜΑΡΤΙΑ
Αυτό δεν έχει
να κάνει με το πολύ - ειπωμένο «δέξου
τον Χριστό στην καρδιά σου»!
Η μετάνοια από
την αμαρτία είναι κάτι παραπάνω από την ομολογία της αμαρτίας σου. Μετάνοια από
την αμαρτία σημαίνει πραγματικά να ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ την αμαρτία σου. Αυτό είναι αληθινή
μετάνοια.
Παρ.κη:13 Ο κρύπτων τας αμαρτίας αυτού δεν θέλει
ευοδωθή· ο δε εξομολογούμενος και παραιτών αυτάς θέλει ελεηθή.
ΘΕΡΑΠΕΙΑ (1)
Εκτός από το χάρισμα
πίστης και τις ενέργειες θαυμάτων, τα χαρίσματα δύναμης περιλαμβάνουν τα «χαρίσματα ιαμάτων» (Α’ Κορ.ιβ:9).
Θεραπεύω σημαίνει
«αποκαθιστώ την υγεία ή την καλή κατάσταση, περιποιούμαι, νοσηλεύω, παρέχω ιατρική
περίθαλψη, διορθώνω, φροντίζω».
Υπό την ευρύτερη έννοια,
η θεραπεία μπορεί να αναφέρεται στη σωματική, στην ψυχική και στην πνευματική
αποκατάσταση. Όταν πρωτοπιστεύουμε, όλοι οι Χριστιανοί λαμβάνουμε πνευματική
θεραπεία, συμπεριλαμβανομένης της συγχώρεσης των αμαρτιών, της συμφιλίωσης με
το Θεό, και της νέας πνευματικής ζωής. Καθώς αυξανόμαστε στη χάρη, αρχίζουμε να
αναπτύσσουμε θετικά, συναισθηματικά και πνευματικά χαρακτηριστικά όπως αγάπη,
ειρήνη, χαρά, αυτοέλεγχο, τα οποία η Αγία Γραφή ονομάζει καρπό του Πνεύματος
(Γαλ.ε:22-23).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)