ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ
ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Αυτή η μαρτυρία είναι
πιο ισχυρή και δεσμευτική όταν γίνεται από δύο ομάδες ανθρώπων διεσπαρμένων σε
όλο το πρόσωπο της γης.
Α’ Κορ.ιγ:1 «επί στόματος δύο η τριών μαρτύρων θέλει βεβαιούσθαι πάς λόγος».
Είναι δύο μάρτυρες,
οι οποίοι προφητεύουν τον καιρό που το βαθύτερο σκοτάδι και η μεγαλύτερη απάτη
και το ψεύδος που έχει δοκιμάσει ποτέ ο άνθρωπος, κυριαρχεί πάνω στην γη.
Τον ίδιο καιρό όμως που φαίνεται ότι ο Σατανάς έχει κυριαρχήσει πάνω στην γη, ο Θεός έχει τους δύο μάρτυρές Του που θ’ αποκαλύψουν το ψεύδος του συστήματος του Α/Χ, ότι πρόκειται να καταστραφεί από τον Θεό για να εγκαθιδρύσει την δική Του πραγματική Βασιλεία ειρήνης.
Ένας άλλος λόγος για
τον οποίο αυτοί οι δύο μάρτυρες δεν είναι δύο άνθρωποι, αλλά δύο ομάδες
ανθρώπων είναι ότι η πόλη στην οποία θα βρίσκονται είναι συμβολική:
Αποκ.ια:8 τα πτώματα αυτών θέλουσι κείσθαι επί της πλατείας της μεγάλης, ήτις
καλείται πνευματικώς Σόδομα και Αίγυπτος, όπου και ο Κύριος ημών εσταυρώθη.
Γνωρίζουμε ότι δεν
υπάρχει κανένα μέρος πάνω στην γη που να καλείται
Σόδομα και Αίγυπτος, όπου ο Κύριος ημών εσταυρώθη.
Αν όμως πάρουμε αυτές
τις πόλεις με την συμβολική τους σημασία, τότε πρόκειται για το παγκόσμιο
σύστημα, το οποίο είναι τόσο σφιχτά δεμένο, ώστε φαίνεται σαν μια πόλη. Αυτή η
πόλη είναι μοναδική, αλλά έχει τρία διαφορετικά ονόματα, και αυτά τα ονόματα
είναι συμβολικά και αναφέρονται στην στάση του κόσμου, στο κοσμικό φρόνημα.
Τα Σόδομα έχουν
καταστραφεί μαζί με τα Γόμορρα και βρίσκονται στον βυθό της Νεκράς θάλασσας.
Δεν υπάρχουν σήμερα σαν πόλεις.
Αίγυπτος δεν είναι το
όνομα κάποιας πόλης. Δεν υπάρχει καμία πόλη πάνω στην γη που να ονομάζεται
Αίγυπτος - η Αίγυπτος είναι κράτος. Όμως η Αίγυπτος είναι τύπος του αμαρτωλού
κόσμου.
Ο Ιησούς δεν
σταυρώθηκε μέσα σε πόλη. Σταυρώθηκε έξω από την πόλη της Ιερουσαλήμ, αλλά μέσα
στην πόλη της παγκόσμιας Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.
Η παγκόσμια κυβέρνηση
των εσχάτων ημερών αναφέρεται μέσα στον λόγο του Θεού σαν μια προέκταση ή
αναβίωση της παλιάς Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.
Στο Δαν.β:31-45 ο
βασιλιάς Ναβουχοδονόσορ είδε ένα ενύπνιο. Είδε σε εικόνα την μορφή του, η οποία ήταν τεράστια και είχε
χρυσή κεφαλή, η οποία συμβόλιζε την Βαβυλωνιακή αυτοκρατορία, το στήθος και οι
βραχίονες ήταν από άργυρο, Μηδο - Περσία, η κοιλιά και οι μηροί από χαλκό, αυτή
ήταν η αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου, και οι κνήμες της ήταν από σίδηρο που
συμβολίζουν την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, και τελευταία τα πόδια της εικόνας ήταν
μέρος πηλού και μέρος σιδήρου. Αυτό συμβολίζει την παγκόσμια κυβέρνηση του Α/Χ
των εσχάτων ημερών. Η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία και το σύστημα του Α/Χ συνδέονται
και ενώνονται μεταξύ τους σαν να είναι ένα πράγμα..
Ο Ιησούς λοιπόν
σταυρώθηκε μέσα σ’ αυτό το παγκόσμιο σύστημα.
Όταν λέει ότι τα
πτώματά τους θα κείνται στην πλατεία της
πόλεως της μεγάλης, όπου και ο Κύριος ημών εσταυρώθη, εννοεί αυτή την
πνευματική τοποθεσία που σταυρώθηκε ο Κύριος.
Έχει το ίδιο πνεύμα,
τις ίδιες αντιλήψεις, και είναι ο ίδιος πνευματικός τόπος που σταυρώθηκε ο
Κύριος. Αποδεικνύεται δε ότι είναι ο ίδιος τόπος, γιατί και τον Κύριο σταύρωσαν
και τους δύο μάρτυρες θανάτωσαν.
Ακόμα, δύο άνθρωποι
δεν μπορούσαν να βρίσκονται σε τρείς διαφορετικούς τόπους ταυτόχρονα. Δεν
υπάρχει κανένα μέρος πάνω στη γη που να ονομάζεται και με τα τρία αυτά ονόματα.
Αυτή είναι μια από τις πιο σημαντικές αποδείξεις, γιατί θα δούμε παρακάτω ότι
υπάρχουν ορισμένοι που διδάσκουν ότι αυτοί οι δύο μάρτυρες είναι ο Μωυσής και ο
Ηλίας ή ο Μωυσής και ο Ενώχ που ξαναγύρισαν στην ζωή.
αι δύο λυχνίαι
Οι δύο μάρτυρες
αποκαλούνται δύο λυχνίες που στέκονται ενώπιον του Θεού της γης.
Στην Αποκ.α:12 &
20 είδαμε ότι οι λυχνίες συμβολίζουν ομάδες ανθρώπων και μάλιστα ήταν 7 λυχνίες
που συμβόλιζαν τις 7 εκκλησίες, που ήταν σύνολα ανθρώπων. Αυτός είναι ένας
άλλος λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι οι δύο μάρτυρες είναι δύο ομάδες
ανθρώπων και όχι δύο άνθρωποι.
Είναι δύο λυχνίες και
δείχνουν συμβολικά το φως του Χριστού. Πρόκειται για την διπλή μαρτυρία των
Ιουδαίων και Εθνικών Χριστιανών.
αι ιστάμεναι ενώπιον του Θεού της γης.
Στη Β’ Κορ.δ:4
ο Σατανάς αποκαλείται θεός του κόσμου τούτου. Δεν είναι όμως ο Θεός της γης.
Δεν δημιούργησε την γη.
Ο Θεός είναι ο κυρίαρχος
και ο κάτοχος της γης. Ο Σατανάς μπορεί να κυριαρχεί στις καρδιές πολλών
ανθρώπων και γι’ αυτό το λόγο αποκαλείται θεός του κόσμου τούτου, του
παγκόσμιου συστήματος. Ο Θεός όμως είναι ο Θεός της γης. Είναι ο μόνος που
κρατά το σύμπαν στα χέρια Του.
Το κείμενο λέει ότι
στέκονται ενώπιον του κυρίου της γης.
Στέκονται ενώπιον του Κυρίου πάσης της γης. Αυτό σημαίνει ότι ο Θεός είναι μαζί
τους, τους γνωρίζει. Είναι πολύτιμοι στα μάτια του Θεού.
Βλέπει ο Θεός τις
δοκιμασίες και τις θλίψεις που περνούν, βλέπει ότι μένουν πιστοί σ’ Αυτόν και
γι’ αυτό πρόκειται να τους καλέσει και να τους πάρει μαζί Του.
Στο Ζαχ.δ:14
αναφέρει πάλι δύο λυχνίες, δύο κεχρισμένων που παρίστανται ενώπιον του Κυρίου
πάσης της γης.
Αποκ.ια:5 Και εάν τις θέλει να βλάψη αυτούς, εξέρχεται πύρ εκ του στόματος αυτών, και κατατρώγει τους εχθρούς αυτών,
και εάν τις θέλει να βλάψει αυτούς, πρέπει και αυτός ούτω να θανατωθεί.
Και εάν τις θέλει να βλάψη αυτούς
Εννοεί όχι μόνο εκείνους
που θα τους βλάψουν στο μέλλον, αλλά και αυτούς που θα έχουν την επιθυμία να το
κάνουν. Το πυρ που εξέρχεται από το στόμα τους δεν συμβαίνει στην
πραγματικότητα αλλά έχει αλληγορική σημασία. Γιατί αν ήταν πραγματικό, τότε θα
ήταν αρκετό για να αμυνθούν και να μη θανατωθούν ποτέ.
Αποκ.ια:17 και ιγ:15
Αυτή η φωτιά που εξέρχεται από το στόμα τους είναι η κρίση του λόγου του Θεού
που διακηρύττουν και θα κρίνει αυτό το ασεβές παγκόσμιο σύστημα που απέρριψε
την αλήθεια.
Β’ Θεσ.β:10-12 Η κρίση του Θεού
είναι μεγάλη, γιατί οι άνθρωποι δεν δέχτηκαν την αγάπη της αλήθειας για να
σωθούν. Γι’ αυτό ο Θεός θα στείλει πάνω τους ενέργεια πλάνης, ώστε να πιστέψουν
στο ψεύδος και να κατακριθούν.
και εάν τις θέλει να βλάψει αυτούς ούτω πρέπει και αυτός
να θανατωθεί.
Είναι ανάγκη αυτοί
που θέλουν να τους βλάψουν, να θανατωθούν κατά τον ίδιο τρόπο, επειδή
αναγγέλλουν ότι θα έρθει όλεθρος σ’ αυτούς που ενώνονται με το σύστημα του Α/Χ,
αν δεν μετανοήσουν.
Ο όλεθρος που
αναγγέλλουν αναφέρεται στον δεύτερο θάνατο, στην λίμνη του πυρός. Όποιος λάβει
το χάραγμα του θηρίου θα καταδικαστεί αιώνια και αν δεν μετανοήσει και βγει
μέσα απ’ αυτό το σύστημα θα χαθεί.
Πολλοί πρόκειται να
θανατωθούν σύντομα μέσα από το παγκόσμιο σύστημα. Βρισκόμαστε στον καιρό που οι
σφραγίδες ανοίγονται από το Αρνίο η μία μετά την άλλη, και ο Α/Χ εξέρχεται για
να νικήσει και να κατακτήσει.
Ακολουθεί πόλεμος,
πείνα, θάνατος και μετά από όλα αυτά έρχεται η χειρότερη περίοδος στην ανθρώπινη
ιστορία, η περίοδος της έκχυσης των 7 πληγών.
Τότε, πολλά
εκατομμύρια ανθρώπων πρόκειται να θανατωθούν. Η συνενοχή και συμμετοχή τους σ’
αυτό το ασεβές σύστημα, έχει σαν αποτέλεσμα να εκχυθούν οι πληγές πάνω τους, κι
έτσι θα θανατωθούν με τον ίδιο τρόπο.
Αποκ.ιδ:9,10 Όσο αφορά στο πώς θα
θανατωθούν, εδώ λέει ότι θα πιούν από τον οίνο του θυμού του Θεού και θα
βασανιστούν με πυρ και θείον.
Αποκ.ς:10 λέει ότι ο Θεός θα
πάρει εκδίκηση για το αίμα των αγίων Του, των δύο μαρτύρων με την έκχυση των
πληγών, αλλά και μετά από αυτή την ζωή θα βασανίζονται αιώνια στο πυρ το
άσβεστο.
Από την άλλη πλευρά
όμως, επειδή ο Θεός δεν θέλει να χαθεί κανείς άνθρωπος, πολλοί που ήταν κατά
της αλήθειας του Θεού θα μετανοήσουν με την μαρτυρία των δύο μαρτύρων και θα
ενωθούν μαζί τους πριν το τέλος της Θλίψης.
Ίσως ακόμα μερικοί
που θανάτωσαν και καταδίωξαν τους Χριστιανούς μετανοήσουν και γίνουν και αυτοί
μάρτυρες για το όνομα του Ιησού. Αυτό το είδαμε να συμβαίνει κατά την διάρκεια
των διωγμών των Χριστιανών από την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Αυτοί που καταδίωκαν
τους Χριστιανούς, αργότερα ενωνόταν μαζί τους και έδιναν την ζωή τους για χάρη
του Ιησού.
Όταν ο λόγος του Θεού
λέει ότι όποιος λαμβάνει το χάραγμα του θηρίου θα βασανιστεί με πυρ και θείον,
αναφέρεται στην ηθελημένη απόφαση που έχουν πάρει να παραδώσουν την ζωή τους
στον Σατανά.
Το τελικό αποτέλεσμα
για όποιον λάβει το χάραγμα είναι η αιώνια καταδίκη. Το να λάβει κάποιος το
χάραγμα του θηρίου δεν είναι θανάσιμη αμαρτία. Μπορεί να μετανοήσει και να βγει
μέσα από αυτό το σύστημα.
Αποκ.ιθ:20 Ο Α/Χ και ο
ψευδοπροφήτης ρίπτονται ζωντανοί στην λίμνη την καιγόμενη με το θείο. Είναι οι
πρώτοι που έβλαψαν τους δύο μάρτυρες και τώρα θανατώνονται όπως και αυτοί.
Υπάρχουν όμως αρκετοί που θα τους ακολουθήσουν.