Το να διδάσκει και να υποστηρίζει κάποιος κάτι τέτοιο είναι πάρα πολύ επικίνδυνο, και θα αναφέρουμε τους λόγους:
1) Ο κίνδυνος μιας τέτοιας διδασκαλίας είναι ότι
πράγματι θα υπάρξουν δύο άνθρωποι στην ιστορία, που θα έχουν άμεση επίδραση
πάνω στο πολιτικό και θρησκευτικό σύστημα και αυτοί οι δύο άνθρωποι είναι ο Α/Χ
και ο ψευδοπροφήτης (Β’ Θεσ.β:9 και Αποκ.ιγ:12-15).
Θα δώσουν την δική
τους μαρτυρία στον κόσμο. Ο ψευδοπροφήτης θα μαρτυρήσει για τα σημεία και
τέρατα που θα κάνει ο Α/Χ και θα κάνει τον κόσμο να τον προσκυνήσει.
Αν τώρα υποστηρίξει κάποιος ότι στο τέλος των καιρών πρόκειται να υπάρξουν δύο σπουδαίοι άνδρες, αυτός ο ισχυρισμός του θα τον οδηγήσει τελικά στην πλάνη.
Η ψευτοδικαιοσύνη και
η φαινομενική αγαθότητα αυτών των δύο ανθρώπων θα έχει σαν αποτέλεσμα να
εξαπατηθούν εκατομμύρια άνθρωποι ακόμα και χριστιανοί.
Στην Αποκ.ς:2 ο
Ιωάννης είδε ένα ίππο λευκό, και ο καθήμενος πάνω σε αυτόν είχε τόξο στο χέρι
του, και στέφανος εδόθη σε αυτόν, και εξήλθε νικών και για να νικήσει. Αυτός
είναι ο Α/Χ ο οποίος θα διακηρύσσει την ψευτοδικαιοσύνη του και την
ψευδοαγαθοσύνη του.
Αποκ.ιγ:11 Εδώ ο Ιωάννης βλέπει
τον ψευδοπροφήτη να ανεβαίνει από την γη και να έχει δύο κέρατα όμοια με αυτά
του Αρνίου, ενώ μιλούσε σαν δράκος.
Φαίνεται σαν αρνί και
έχει εξουσία μεγάλη, την οποία ενεργεί με εξωτερική πραότητα μόνο, όπως ο
κλήρος σήμερα. Όμως σύντομα θ’ αποκαλύψει τον σκοπό του, να κατακτήσει τις
καρδιές των ανθρώπων και της εκκλησίας αν είναι δυνατόν.
Αυτοί οι δύο
άνθρωποι, ενώ το σύστημά τους θα βρίσκεται ακόμα στην αρχή της οργάνωσής του,
δεν θα πάρουν θέση αμέσως εναντίον του Ιησού και της αλήθειας του Θεού. Θα
βεβαιώνουν τον κόσμο ότι εκπληρώνουν τον λόγο του Θεού και θ’ αναφέρουν εδάφια
μέσα από την Αγία Γραφή. Θα ισχυριστούν ότι το σύστημά τους είναι η εκπλήρωση
των προφητειών του λόγου του Θεού.
Για την αρπαγή της
Νύμφης, μπορεί να πουν ότι κρατούν κάπου αιχμαλώτους όλους αυτούς που ήταν
αντιδραστικοί στην πρόοδο και την ευημερία του κοινωνικού συνόλου, δηλαδή τους
Χριστιανούς.
Ο Α/Χ και ο
ψευδοπροφήτης θα εκτελούν μεγάλα και θαυμαστά σημεία μπροστά σε όλο τον κόσμο
ώστε να τους πλανήσουν από την αλήθεια, που σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλος
κίνδυνος στο να διδάσκει κάποιος ότι οι δύο μάρτυρες θα είναι δύο άνθρωποι
στους έσχατους καιρούς.
Στο Ματθ.κδ:24 ο Χριστός
λέει ότι στις έσχατες μέρες θα εγερθούν ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήτες που θα
δείξουν σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε να πλανήσουν εάν είναι δυνατόν και τους
εκλεκτούς.
Ο ισχυρισμός ότι
άγιοι που έχουν πεθάνει στο παρελθόν, επιστρέφουν πάλι στην γη, έρχεται σε
αντίθεση με την Αγία Γραφή. Είναι έξω από το πνεύμα του λόγου του Θεού να
υποστηρίξουμε ότι οι άγιοι αυτοί θα επιστρέψουν πάλι στην γη με ανθρώπινο σώμα
για σύντομο χρονικό διάστημα και μετά θα πεθάνουν πάλι.
Απ’ τη στιγμή που ο
άνθρωπος ντύνεται την αθανασία από τον Θεό, δεν υπάρχει κανείς τρόπος να
επιστρέψει στην γη, να γίνει θνητός και να υπόκειται πάλι στον θάνατο. Έχει
περάσει πλέον στην αιωνιότητα. Δεν μπορούμε να αντιστρέψουμε την αλλαγή του
θνητού σώματος σε αθάνατο και από αθάνατο να ξαναγίνει θνητό (Κορ.ιε:53, 54).
Α’ Θεσ.δ:17 Πρόκειται για μια
ανεπίτρεπτη αλλαγή. Θα μεταμορφωθούμε στην αρπαγή και θα είμαστε πάντοτε με τον
Κύριο.
Ο Μωυσής, ο Ενώχ, και
ο Ηλίας δεν θα είναι στην αρπαγή, γιατί ήδη βρίσκονται στην παρουσία του
Κυρίου. Οι μεν Ενώχ και Ηλίας αρπάχτηκαν προς τον Θεό χωρίς να γνωρίσουν
θάνατο, ο δε Μωυσής πέθανε, τον ανέστησε ο Κύριος και τον πήρε στην παρουσία
Του. Δεν πρόκειται ν’ αλλαχτούν πάλι και να έρθουν στην γη, γιατί και αυτοί
είναι πάντοτε μετά του Κυρίου, όπως θα είναι και οι άγιοι της αρπαγής.
Θα είναι μια τρομερή
έκπληξη για τους νεκρούς εν Χριστώ που έχουν ήδη ντυθεί την αθανασία και τώρα
λούζονται στο ουράνιο φως της δόξας του Θεού, έχουν στενή επικοινωνία μαζί Του
και γεύονται την αγάπη Του με τα ένδοξα σώματά τους, ξαφνικά να επιστρέψουν στην
γη και να πουν ότι η ανάσταση και η αρπαγή τους δεν ήταν αλήθεια, διότι ήρθαν
να πεθάνουν ξανά.
Ο προφήτης Σαμουήλ
τον οποίο κάλεσε ο Σαούλ με πνεύμα μαντείας, ήρθε από τον τόπο των πνευμάτων
που έχουν αναχωρήσει από την ζωή αυτή, πριν λάβει το ένδοξο και αθάνατο σώμα
του, και βλέπουμε ότι η αντίδρασή του ήταν αρνητική. Δεν του άρεσε που τον
κάλεσε ο Σαούλ. Α’ Σαμ.κη:11, 12, 14-16.
Ο Θεός δεν χρειάζεται
ανθρώπους περασμένων χρόνων να επιστρέψουν ξανά στην γη για να δώσουν την
μαρτυρία τους στον κόσμο και να διακηρύξουν ότι ο λόγος του Θεού είναι
αληθινός. Δεν χρειάζεται δύο υπερφυσικούς προφήτες για να δοθεί αυτή η μαρτυρία
στον κόσμο.
Πριν την Θλίψη, ο
Θεός θα σηκώσει με δύναμη τον λαό Του και θα τον χρίσει με το Πνεύμα Του για να
ομολογήσουν δημόσια τον Κύριο. Επίσης στην Θλίψη οι άγιοι της εκκλησίας της
Λαοδίκειας θα είναι μια θαυμαστή μαρτυρία για το όνομά Του.
Η μετάνοια των πιστών
της εκκλησίας της Λαοδίκειας, η λύπη τους και η αναγνώριση της αμαρτωλότητάς
τους, θα τους δώσει τεράστια δύναμη να σταθούν για τον Θεό, καθώς ταπεινώνονται
και αρχίζουν να πιστεύουν στον λόγο Του.
Αν ο Θεός επέτρεπε
στους προφήτες να επιστρέψουν ξανά στην γη, αυτό θα ήταν μεγάλος πειρασμός για
τους Χριστιανούς να τους προσκυνήσουν.
Ακόμα, καθένας θα
εξαρτιόταν από αυτούς αντί από τον Θεό. Η δόξα όμως και η προσκύνηση σε
ανθρώπους είναι έξω από το θέλημα του Θεού.
Αν ο Θεός μπόρεσε να
αναστήσει τον Μωυσή με τόσο θαυμαστό τρόπο στην Π. Δ. με το λίγο πνευματικό φως
που είχαν, πολύ περισσότερο σήμερα στην Κ. Δ. με το άπλετο φως και την
αποκάλυψη που έχουμε, μπορεί ο Θεός να αναστήσει μια τεράστια ομάδα από
προφήτες σαν τον Μωυσή.