Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013
Ομοφυλοφιλία - 4
Η
κρίση μας πρέπει να είναι πάντα βασισμένη στο λόγο του Θεού, να διαμορφώνεται
βάσει των Αγίων Γραφών, οι οποίες είναι επαρκείς και πλήρεις. «Όλη η γραφή
είναι θεόπνευστος και ωφέλιμος προς διδασκαλίαν, προς
έλεγχον, προς επανόρθωσιν,
προς εκπαίδευσιν την μετά της δικαιοσύνης, διά να ήναι τέλειος ο άνθρωπος
του Θεού, ητοιμασμένος εις παν έργον αγαθόν», μας
λέει το Πνεύμα το Άγιο διά του αποστόλου Παύλου (Β΄ Τιμ.γ:16,17).
Η επάρκεια των Γραφών αποτελεί τη
βάση πάνω στην οποία στηριζόμαστε και αν κάποιοι εκφέρουν διάφορες γνώμες και
απόψεις, από τη στιγμή που δεν στηρίζονται στο λόγο του Θεού, δεν μπορούν να
έχουν φως. «Εάν δεν λαλώσιν κατά τον λόγον τούτον, βεβαίως δεν είναι φως εν αυτοίς»
μας λέει ο προφήτης Ησαΐας (η:20). Όλα
αυτά που μας προτείνουν θα τα περάσουμε από τη δοκιμασία του λόγου του Θεού.
Πολλοί
ισχυρίζονται ότι θα πρέπει να κυριαρχεί πάντοτε η αγάπη. Η αγάπη όμως δεν είναι
ένα άμορφο συναίσθημα, που διαμορφώνεται ανάλογα με το τι βρίσκεται μπροστά της.
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Θαύματα θεραπείας (1)
Α. Ο
ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ
Ιωάν.δ:46-54
1. Περιστάσεις
Ο Ιησούς μόλις είχε επιστρέψει από την
Ιερουσαλήμ και πήγε στην Κανά. Το εδάφιο 45 είναι μια περίληψη των γεγονότων
που είδαμε στον Λουκά, για να μας συνδέσει με τον επόμενο τομέα της διακονίας
του.
Ένας άρχοντας που ζούσε στην Καπερναούμ
είχε ένα γιο πολύ άρρωστο που κινδύνευε να πεθάνει. Όταν ο άρχοντας αυτός
άκουσε ότι ο Ιησούς ήταν στην Κανά, πήγε από την Καπερναούμ στην Κανά και παρακάλεσε
τον Ιησού να έλθει και να θεραπεύσει το αγόρι του.
δ:46
βασιλικός:
Υπάλληλος ή αξιωματικός του βασιλιά. Μάλλον κάποιος υπάλληλος του Ηρώδη Αντύπα.
Μπορεί να ήταν Ιουδαίος (εδ.48) ή και Ρωμαίος διότι ο Ηρώδης ήταν βασιλιάς κάτω
από την ηγεμονία της Ρώμης.
Ήταν πλούσιος άνθρωπος αλλά είχε λύπες και
προβλήματα, ήταν ευλογία να οδηγηθούν οικογενειακώς στον Χριστό (εδ.53)
Ορισμένοι λένε ότι ήταν ο Χουζά (Λουκ.η:3).
Άλλοι ο Μαναήν, θετός αδελφός του Ηρώδη (Πράξ.ιγ:1).
Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013
Ομοφυλοφιλία - 3
Εάν τώρα κάποιος
δε θέλει να υπακούσει στο λόγο του Θεού, ποια θέση πρέπει να πάρει η εκκλησία;
Στην Β’ Θες.γ:14 διαβάζουμε: «Και εάν τις
δεν υπακούη εις τον λόγον
ημών τον διά της επιστολής, τούτον σημειώνετε, και μη
συναναστρέφεσθε μετ’ αυτού,
διά να εντραπή». Και αν
κάποιος από ανάμεσά σας αδελφός, όχι κάποιος που έρχεται και προσποιείται, συμπεριφέρεται
με λανθασμένο τρόπο, θα τον νουθετείτε σαν αδελφό, αλλά δεν θα τον αποδεχτείτε
με την αμαρτία του, με τη στραβή του ιδέα.
Επίσης στην Β’ Ιωάν.9 «Πας όστις παραβαίνει και δεν μένει εν τη
διδαχή του Χριστού, Θεόν δεν έχει· ο μένων εν τη
διδαχή του Χριστού, ούτος έχει και τον Πατέρα και τον Υιόν.
Εάν τις έρχηται προς εσάς, και δεν φέρη την διδαχήν ταύτην, μη δέχεσθε αυτόν εις οικίαν,
και μη λέγετε εις αυτόν το χαίρειν. Διότι ο
λέγων εις αυτόν το χαίρειν, γίνεται κοινωνός εις τα
πονηρά αυτού έργα». Είναι ξεκάθαρα τα λόγια του Κυρίου. Δεν χρειάζονται
σχόλια.
Τελευταία,
υπάρχει ένας τίτλος, κυρίως στο εξωτερικό, «ομοφυλόφιλος χριστιανός», δηλαδή
κάποιος που δεν απαρνείται, συνεχίζει να έχει αυτήν την πρακτική, όμως
ταυτόχρονα αγαπάει και τον Χριστό… Θέλει να είναι χριστιανός. Θέλει να πάει και
στον Ουρανό. Θέλει να είναι ανάμεσα στους αδελφούς και στην εκκλησία. Ποια θα πρέπει
να είναι η θέση τής εκκλησίας, ήδη το διαβάσαμε.
Μονόλογος
Δεν μπορώ να σου δώσω λύσεις για όλα τα προβλήματα της ζωής σου, ούτε έχω απαντήσεις για τις αμφιβολίες και τους φόβους σου. Όμως μπορώ να σ’ ακούσω και να τα μοιραστώ μαζί σου.
Δεν μπορώ ν’ αλλάξω το παρελθόν ή το μέλλον σου. Όμως όταν με χρειάζεσαι θα είμαι εκεί μαζί σου.
Δεν μπορώ να αποτρέψω τα παραπατήματα σου. Μόνο μπορώ να σου προσφέρω το χέρι μου να κρατηθείς και να μη πέσεις.
ΕΞΟΔΟΣ - κα
Αυτό το κεφάλαιο, όπως και τα επόμενα τρία,
έχουν αρκετό υλικό για να γεμίσουν την καρδιά μας από θαυμασμό για την
ανεξιχνίαστη σοφία και την άπειρη αγαθότητα του Θεού. Μπορούμε να φανταστούμε
μια βασιλεία που θα κυβερνάται από νόμους που έχει θεσπίσει ο Θεός, αλλά και
πόσο συγκαταβατικός μπορεί να είναι με το λαό Του, ώστε να κρίνει τη διαφορά
μεταξύ δύο ανθρώπων όταν πεθάνει το βόδι που είχε εμπιστευτεί ο ένας στον άλλο
(κβ:10).
Το γεγονός ότι ο Θεός υποχρεώθηκε να
εκδώσει νόμους εναντίον ορισμένων εγκλημάτων, αποδεικνύει ότι ο άνθρωπος ήταν
ικανός να τα διαπράξει. Αν αυτό δεν συνέβαινε ή δεν υπήρχε τέτοια τάση, οι
νόμοι δεν θα χρειαζόταν.
Τρίτη 11 Ιουνίου 2013
Ομοφυλοφιλία - 2
Σημαντικό
και σύγχρονο
Ίσως
να υπάρχει στη σκέψη κάποιων το ερώτημα: γιατί είναι ανάγκη ν’ αναπτύξουμε ένα
τέτοιο θέμα, όπως το θέμα της ομοφυλοφιλίας; Είναι τόσο σημαντικό ώστε να
πρέπει να το ξεχωρίσουμε;
Μία
πρώτη σκέψη είναι ότι μία από τις είκοσι δύο συγκεκριμένες αμαρτίες που
αναφέρονται στο πρώτο κεφάλαιο της προς Ρωμαίους επιστολής, εδάφια 28-32, είναι
αυτή της ομοφυλοφιλίας. Ο Θεός ξεχωρίζει αυτή την ιδιαίτερη αμαρτία και την
αναλύει στα προηγούμενα τέσσερα εδάφια με ιδιαίτερο τρόπο.
Το
θέμα αυτό στις μέρες μας αναδεικνύεται σε μεγάλο πολιτικό και κοινωνικό ζήτημα.
Αρκετοί ίσως γνωρίζουν ότι σε πολλές χώρες, έχει ήδη ψηφιστεί ο νόμος που
κατοχυρώνει νομικά τη δια βίου συμβίωση δύο ανθρώπων του ίδιου φύλου, με ό,τι
συνεπάγεται ο νόμος σε υποχρεώσεις, δικαιώματα και πλεονεκτήματα.
Βαρόμετρο
αυτών των εξελίξεων αποτελεί το ηχηρό παρόν αυτών των ανθρώπων με παρελάσεις,
που γίνονται τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας. Φυσικά αυτό συνέβη και σε
άλλες πρωτεύουσες, όπου σαράντα με πενήντα χιλιάδες άνθρωποι κατά μέσο όρο συμμετείχαν
σε τέτοιες παρελάσεις. Πριν μερικά χρόνια στην Ουάσιγκτον παρέλασαν διακόσιες
χιλιάδες άτομα και οργάνωσαν ένα καρναβάλι, όπως αυτό του Ρίο, με πολλή ηθική
πρόκληση.
ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη
Η ΠΑΡΑΚΜΗ (64 - 325 μ.Χ.)
· Η πρώτη εκκλησία είχε αγάπη για το Θεό, αγάπη για τους ανθρώπους,
οι πιστοί βαπτιζόταν με Πνεύμα Άγιο, αγαπούσαν το όνομα του Ιησού, αγαπούσαν το λόγο του Θεού, ζούσαν άγια ζωή, ομολογούσαν τον Ιησού.
·
Ο Παύλος και άλλοι προειδοποίησαν γι’ αυτή την εξασθένηση
της εκκλησίας. Διάβασε Β’ Θεσ.β:1-12, Α’
Ιωαν.δ:1-3, Ιουδ.α:3-4.
·
Άνθρωποι - λύκοι δεν υπολόγιζαν το ποίμνιο.
Πραξ.κ:28-32 Ματθ.κδ:5
·
Η αγάπη σταδιακά έφυγε απ’ την εκκλησία, κρύωσε. Αποκ.β:4-5 Ιουδ.α:20
Α’ Κορ.ιγ:1
ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ - Ο Παύλος στην Αθήνα
Κείμενο: Πράξ.ιζ:15-34
Α. ΑΘΗΝΑ
Η Αθήνα ήταν μια από τις φημισμένες πόλεις
του αρχαίου κόσμου. Ήταν το παραδεκτό κέντρο διάνοιας, κουλτούρας θρησκείας. Ήταν
η έδρα των επικρατέστερων σχολείων φιλοσοφίας. Η πόλη ήταν «γεμάτη από είδωλα» (εδ.16). Λεγόταν, ότι υπήρχαν πιο πολλοί θεοί
απ’ ότι άνθρωποι στην Αθήνα.
Δεν διαφέρουν καθόλου τα πράγματα σήμερα
στον κόσμο. Σχεδόν ολόκληρο το ανθρώπινο γένος προσκυνά είδωλα που έχουν επινοήσει
άνθρωποι και τα έχουν φτιάξει ανθρώπινα χέρια. Μερικοί λατρεύουν είδωλα από
ξύλο και πέτρα, εικόνες και ομοιώματα, άλλοι λατρεύουν τους θεούς του χρυσού
και του αργύρου, κουλτούρα και «καλούς τρόπους», τέχνες κι επιστήμες.
Ο απόστολος Παύλος άρχισε το μήνυμα του
στον Άρειο Πάγο με την εξής δήλωση: «Κατά
πάντα σας βλέπω εις άκρον θεολάτρας» (εδ.22). Αυτό μπορεί να μεταφραστεί ως
εξής: «Είσαστε πολύ θρησκόληπτοι». Δεν υστερούσαν σε θρησκεία, αλλά μέσα σ’ όλα
αυτά, δεν γνώριζαν τον ένα αληθινό Θεό.
Αναζητώντας την αλήθεια - 024
Α. ΣΑΟΥΛ
Τα
επόμενα 120 χρόνια μετά την περίοδο των Κριτών, οι δώδεκα φυλές έζησαν ειρηνικά
κάτω από τρεις βασιλείς: τον Σαούλ, τον Δαβίδ και τον Σολομώντα. Ο καθένας από
αυτούς βασίλεψε 40 χρόνια. Ο Θεός δεν ήθελε ο Ισραήλ να έχει κανένα άλλο
βασιλιά, παρά μόνο Αυτόν. Θα τους έστελνε μεγάλους ηγέτες, οι οποίοι θα
έπαιρναν οδηγίες κατευθείαν από Αυτόν, αλλά ο Ισραήλ έπεσε σε ταραχή και ζήτησε
βασιλιά όπως τα άλλα έθνη κι ο Θεός ικανοποίησε την επιθυμία τους. Ήταν που
απέρριψαν τον Ίδιο το Θεό, μ’ αυτό τον τρόπο κι όχι τους ηγέτες τους.
Δεν
διάλεξε ο λαός τον πρώτο βασιλιά αλλά ο Θεός. Ο Σαούλ είχε εξαιρετικά χαρίσματα
που τον ανέδειξαν σαν τον πρώτο βασιλιά του Ισραήλ. Ήταν η κεφαλή και οι ώμοι
πάνω στον Ισραήλ (είχε δηλ. απόλυτη κυριαρχία πάνω σ’ όλο τον λαό). Είχε ηθικά
και πνευματικά χαρίσματα, ένα από τα οποία ήταν το χαρακτηριστικό του Ιησού, η
ταπεινότητα. Λαμπρή και δίκαιη ήταν η αυγή, το ξεκίνημα, της ζωής του Σαούλ και
ο πρώτος χρόνος της βασιλείας του, αλλά σύντομα τα σύννεφα άρχισαν να πυκνώνουν
και ο ουρανός σκοτείνιασε. Σε μια περίπτωση, μπήκε μέσα στο χώρο του ιερέα και,
πρόσφερε αυτός τη θυσία. Παράκουσε ξανά την οδηγία του Σαμουήλ στη μάχη με τους
Αμαληκίτες κι έφερε πίσω τον βασιλιά και τα καλύτερα απ’ τα βόδια και τα
πρόβατα για να τα θυσιάσει, ενώ του είχαν δοθεί ρητές οδηγίες να εξολοθρεύσει
τα πάντα. Ο Σαμουήλ είπε: «Μήπως ο Κύριος αρέσκεται εις τα ολοκαυτώματα και εις
τας θυσίας, καθώς εις το να υπακούωμεν της φωνής του Κυρίου; Ιδού, η υποταγή
είναι καλητέρα παρά την θυσίαν.» Α’ Σαμ:ιε:22 Οι θυσίες μας μπροστά στο Θεό δεν
ωφελούν σε τίποτα αν δεν υπακούμε το λόγο Του.
Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013
Σκύλος έσωσε βρέφος πεταμένο στα σκουπίδια
Ένα νεογέννητο μωράκι έσωσε ένας σκύλος στην Ταϊλάνδη, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Bangkok Post. Ο σκύλος, εν ονόματι Πούι, περιπλανιόταν στους δρόμους της συνοικίας Tha Rua όταν βρήκε το νεογέννητο τυλιγμένο σε μια σακούλα και πεταμένο σε μια χωματερή δίπλα στον δρόμο.
Ο σκύλος πήρε τη σακούλα με το μωρό και την πήγε στο σπίτι του ιδιοκτήτη του. Η ανιψιά του άκουσε τον σκύλο να γαβγίζει και κατέβηκε στην αυλή να δει τι συμβαίνει. Όταν αντίκρισε το μωρό στη σακούλα δεν πίστευε στα μάτια της.
Ο ιδιοκτήτης του σκύλου μετέφερε αμέσως το νεογέννητο κοριτσάκι στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με τους γιατρούς το μωρό είχε γεννηθεί πρόωρα, στους επτά μήνες. Ο ιδιοκτήτης του σκύλου δήλωσε ότι θα ήθελε να υιοθετήσει το παιδί.
Ο σκύλος πήρε τη σακούλα με το μωρό και την πήγε στο σπίτι του ιδιοκτήτη του. Η ανιψιά του άκουσε τον σκύλο να γαβγίζει και κατέβηκε στην αυλή να δει τι συμβαίνει. Όταν αντίκρισε το μωρό στη σακούλα δεν πίστευε στα μάτια της.
Ο ιδιοκτήτης του σκύλου μετέφερε αμέσως το νεογέννητο κοριτσάκι στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με τους γιατρούς το μωρό είχε γεννηθεί πρόωρα, στους επτά μήνες. Ο ιδιοκτήτης του σκύλου δήλωσε ότι θα ήθελε να υιοθετήσει το παιδί.
Ομοφυλοφιλία - 1
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ,
ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
«…νωρίς
συνειδητοποίησα τη διαφορετικότητά μου…»
«…κουβαλώντας
αμέτρητες ενοχές…»
«…η
εφηβεία μου ήταν μαρτυρική…»
«…εγώ
μάλλον έτσι ήρθα στη ζωή…»
«…είμαι
βαθιά άρρωστη, σκέφτηκα…»
Το
γιατί
Το
πρώτο, που έρχεται στο μυαλό μου και που πρέπει να απαντήσουμε για να
προχωρήσουμε σωστά και αποτελεσματικά, είναι να καταλάβουμε το μήνυμα, που
προσπαθείτε να στείλετε με αυτή σας την ενέργεια, είτε εσείς – αν είσθε πρόσωπα
υπαρκτά – είτε οι δημοσιεύοντες και αναδημοσιεύοντες τα λόγια σας. Τι θέλετε να πείτε σε μας
όλοι εσείς, πού στοχεύετε να οδηγήσετε το μυαλό μας και τη σκέψη μας;
Μάλλον
δεν θέλετε να σας συμπονέσουμε, ούτε να δείξουμε συμπάθεια και κατανόηση για
την κατάστασή σας. Για κάποιον που ξέρει να διαβάζει, ούτε τα λεγόμενά σας,
ούτε τα σχόλια του «διακομιστή» που τα συνοδεύουν,
δείχνουν κάτι τέτοιο. Μάλλον θέλετε να μας πείσετε ότι πρέπει να σας
αποδεχθούμε όπως είσθε, ότι δεν έχετε εσείς καμιά ευθύνη για τη ζωή που
ζείτε, για τις επιλογές σας, ότι το πρόβλημά σας δεν προέρχεται από εσάς και
ότι δεν είναι καν πρόβλημα. Μάλλον είναι μια προσπάθεια «αποχαρακτηρισμού» σας
θα έλεγα, με επιστράτευση αρκετής δόσης συναισθήματος, το οποίο είναι σίγουρο
ότι δρα συνειρμικά και συνεργικά στη σκέψη και στην καρδιά των ανθρώπων.
ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη
Η
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Ι. Ο αόρατος Θεός είναι ΕΝΑ Πνεύμα. Α’ Τιμ.α:17
·
Αυτός είναι ο βασιλιάς των αιώνων, άφθαρτος, αόρατος. Α’
Τιμ.α:17
·
Κανείς δεν είδε το Θεό. Ιωαν.α:18
·
Ο Θεός είναι Πνεύμα. Ιωαν.δ:24
·
Ο ουρανός είναι ο θρόνος του Θεού και η γη το υποπόδιό Του.
Ματθ.ε:34-35
·
Το Άγιο Πνεύμα είναι ο γεννήτορας (πατέρας) του Ιησού.
Ματθ.α:20
·
Ο Θεός είναι ο Πατέρας του Ιησού. Λουκ.α:30-35
·
Υπάρχει ένας Θεός και Πατέρας όλων. Εφεσ.δ:6
·
Αυτός είναι ο Θεός του ουρανού και της γης. Ησ.ξς:1 Πραξ.ιζ:24
·
Ο Θεός φανερώθηκε μέσα σε σάρκα Α’ Τιμ.γ:16
Κυριακή 9 Ιουνίου 2013
ΤΟ ΦΩΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
Β΄ Κορ.ς:14-18 Γεν.α:1-5, 14-19
«Και χώρισε ο Θεός το Φως από το σκοτάδι»
Η έννοια του
αποχωρισμού, του διαχωρισμού, που τη βλέπουμε να κυριαρχεί στα παραπάνω εδάφια,
αποτελεί ένα από τα κύρια συστατικά μιας ευρύτερης έννοιας, της έννοιας της
αγιότητας. Ανάμεσα στα άλλα, άγιος σημαίνει γενικά ο ξεχωρισμένος, ο
αφιερωμένος σε ένα σκοπό.
Για το Θεό,
«άγιος» είναι ο ξεχωρισμένος από τον κόσμο και την αμαρτία, ο αφιερωμένος
αποκλειστικά σ’ Αυτόν, αφού είναι Θεός «ζηλότυπος», δηλαδή που απαιτεί
αποκλειστικότητα λατρείας –επομένως άγιος σημαίνει καθαρός.
Από τη
Γένεση μέχρι την Αποκάλυψη όλη η Γραφή διέπεται απ’ αυτή την έννοια της
αγιότητας, που για να βιωθεί έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός:
·
Διαχωρισμός του
Άβραμ από τους συμπολίτες του
·
των τελετουργικά
καθαρών από τα ακάθαρτα
·
των Ισραηλιτών
από τους εθνικούς
·
των πιστών από
τους απίστους
·
του φωτός από το
σκοτάδι
αστυνομία τροφίμων
Πρόκειται για τον «Νόμο S 510, για απαγόρευση ελεύθερων καλλιεργειών»! Οι μικροκαλλιεργητές και οι ιδιώτες, δεν θα μπορούν να διατηρούν και φυσικά να φυτεύουν σπόρους, κατ’ αρχήν σε λαχανόκηπους.
Σάββατο 8 Ιουνίου 2013
ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 28 - Ο καρπός του Χριστιανού
Ιωάν.ιε:16 «Σείς δεν εξελέξατε εμέ, αλλ’ εγώ εξέλεξα εσάς, και σας διέταξα, διά να υπάγητε σείς και να κάμητε καρπόν, και ο καρπός σας να μένη ώστε ό,τι αν ζητήσητε παρά του Πατρός εν τω ονόματί μου, να σας δώση αυτό»
Εδώ
έχουμε ένα κάλεσμα του Κυρίου προς τους μαθητές Του. Δεν είναι κάλεσμα για
σωτηρία, αλλά για καρποφορία. Ο Θεός θέλει καρπό στη ζωή των παιδιών Του. Είναι
πιθανό, ένα άτομο να είναι Χριστιανός χωρίς να έχει καρπό, αλλά αυτό δεν μπορεί
να κρατήσει για πολύ γιατί αν συμβεί, θα κοπεί. Στην αρχή αυτού του κεφαλαίου,
διαβάζουμε ότι ο Ιησούς είναι η άμπελος η αληθινή και οι μαθητές Του είναι τα
κλήματα. Αν ένα κλήμα δεν φέρνει καρπό το κόβει, ενώ αντίθετα αυτό που φέρνει
καρπό το καθαρίζει για να φέρει περισσότερο.
ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη
Η
ΠΡΩΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (33 - 64 μ.Χ.)
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ξεκίνησε στην Ιερουσαλήμ, την ημέρα της
Πεντηκοστής, όταν το Άγιο Πνεύμα ήρθε και βάπτισε αυτούς που ήταν μαζεμένοι στο
ανώγειο. Την ίδια μέρα, περίπου 3.000 άτομα προστέθηκαν στη μικρή ομάδα των 120
αφού βαπτίστηκαν στο νερό. Ο Κύριος προσέθετε αυτούς που σωζόταν στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Λουκ.κδ:49 Πραξ.α:4-8 β:1-4, 41, 47.
Οι Εθνικοί συμπεριλήφθηκαν κι αυτοί στην εκκλησία όταν ο
Κορνήλιος, οι συγγενείς και οι στενοί φίλοι του βαπτίστηκαν με Πνεύμα Άγιο. Οι Ιουδαίοι
αναγνώρισαν ότι ο Θεός είχε δώσει και στα έθνη μετάνοια προς ζωή όταν τους
άκουσαν να μιλάνε σε άγνωστες γλώσσες και να μεγαλύνουν το Θεό.
Πραξ.ι:44-48 ια:15-18 Ρωμ.ις:3-4 και Μαρκ.ις:15.
Ο τρόπος του Θεού για να μπει κάποιος στην εκκλησία είναι
μετάνοια, βάπτισμα στο όνομα του Ιησού Χριστού και η δωρεά του Αγίου Πνεύματος.
Λουκ.κδ:45-49 Πραξ.β:38-39 Α’ Κορ.ιβ:13.
Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013
Σας αρέσουν οι Παροιμίες;
Μου αρέσει να διαβάζω τις Παροιμίες της Βίβλου, επειδή αυτό το βιβλίο
έχει πολλά πράγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στην καθημερινή μας ζωή.
Ένα εδάφιο που διαβάζω καθημερινά, επειδή το έχω κολλήσει στο χώρο της εργασίας
μου, είναι το Παρ.ιθ:11 «Η φρόνησις του
ανθρώπου συστέλλει τον θυμόν αυτού· και είναι δόξα αυτού να παραβλέπη την
παράβασιν».
Θα πρέπει να έχει μια επίδραση επάνω μου επειδή πλέον ξέρω ότι δεν
εξοργίζομαι εύκολα. Είναι ένα καλό εδάφιο να το έχετε κι εσείς κατά νου, ειδικά
όταν ασχολείστε με ανθρώπους της μουτζούρας.
Αυτό το βιβλίο έχει πολλές συμβουλές για το τι να πεις και τι όχι! Ο Αβραάμ
Λίνκολν παρέφρασε το χωρίο Παρ.ιζ:28, όταν είπε, «Είναι καλύτερα να σιωπάς και
ας σε πουν ανόητο, παρά ανοίγοντας το στόμα σου να πείσεις τους άλλους για την
ανοησία σου». Αυτό επίσης μπορεί να είναι μια καλή οδηγία ζωής!
Δικαιοσύνη - Μια θεϊκή αρετή
Λέγοντας
«δικαιοσύνη» δεν αναφερόμαστε βέβαια στη “δικαιοσύνη” των δικηγόρων και
ποικίλων “δικολάβων”, σύμφωνα με τους οποίους πάντα το δίκιο είναι με το μέρος
του “πελάτη” τους. Αν τούτη μπορεί να λέγεται “δικαιοσύνη” ή όχι είναι μια άλλη
ιστορία, που δεν μας αφορά. Εδώ ενδιαφερόμαστε για τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ όπως
αυτή αποκαλύπτεται στις σελίδες των Αγίων Γραφών.
Θεμελιώδης
ιδιότητα του Θεού της Αγίας Γραφής είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Αν και στο βιβλικό
κείμενο ο πρώτος που παρουσιάζεται να ομολογεί τούτη την αλήθεια είναι ο Φαραώ,
που παραδέχτηκε ότι «ο Κύριος είναι
δίκαιος»
(Έξοδ.θ:27), στην πραγματικότητα η αντίληψη αυτή υπάρχει βαθιά στην καρδιά των
πιστών του Θεού από την αρχή, αφού ήδη ο Νώε επαινείται από το Θεό διότι ήταν «άνθρωπος δίκαιος, τέλειος μεταξύ των
συγχρόνων αυτού»
(Γεν.ς:9) και ο Αβραάμ θεωρεί δεδομένο ότι «ο κρίνων πάσαν την γην [εννοείται δικαίως] δεν θέλει κάμει κρίσιν;» (Γεν.ιη:25). Αλλά και
ο Μωυσής στο Δευτερονόμιο ψάλλει: «Απόδοτε μεγαλωσύνην εις τον Θεόν ημών. Αυτός είναι ο
Βράχος, τα έργα αυτού είναι τέλεια· διότι πάσαι αι οδοί αυτού είναι κρίσις·
Θεός πιστός, και δεν υπάρχει αδικία εν αυτώ· δίκαιος και ευθύς είναι αυτός» (Ψαλμ.λβ:3-4).
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Εφεσίους (3)
Εφεσ.δ:16-ς:24
Α. ΚΕΦΑΛΑΙΟ δ:17-32
1. Σύγκριση ενός αμαρτωλού μ’ ένα άγιο του Θεού
Ξανά ο απόστολος Παύλος δείχνει
την έντονη διαφορά ανάμεσα στον μη αναγεννημένο κι αυτόν που έχει γεννηθεί απ’
το Πνεύμα του Θεού.
Ο άνθρωπος που δεν έχει σωθεί ζει
μόνο για να ικανοποιεί τις σαρκικές του επιθυμίες κι ό,τι μπορεί να καταλάβει
είναι σκοτάδι. Έχει αποχωριστεί απ’ τη ζωή του Θεού εξαιτίας της άγνοιας κι
έχει επιδοθεί στην αχαλίνωτη ικανοποίηση των ακάθαρτων επιθυμιών του.
Αντίθετα, το παιδί του Θεού είναι
ένας νέος άνθρωπος που έχει κτισθεί κατά Θεό με δικαιοσύνη και αγιότητα.
2. Λαλείτε αλήθειαν
Γραφική αναφορά: δ:25
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)