Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

Η ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ, ΣΤΙΣ ΔΡΥΣ ΜΑΜΒΡΗ.


Λένε, σχετικά με τη φανέρωση του Κυρίου στον Αβραάμ στις δρυς Μαμβρή, ότι ήταν τα τρία πρόσωπα της τριάδας που φανερώθηκαν, γι' αυτό και ο Αβραάμ είδε τρεις άνδρες και όχι μόνο έναν.

Έτσι επιπόλαια πάλι βγάζουν το συμπέρασμα ότι οι τρεις αυτοί άνδρες, είναι η φανέρωση της τριάδας.

Εμείς τώρα θα δούμε τι ακριβώς λέει ο λόγος του Θεού στο θέμα αυτό.


 

Τρίτη 12 Μαρτίου 2024

Sausalito CA

 

Αποκάλυψη (23) 16 09 2006


 

Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Για να μπορέσουμε να καταλάβουμε το νόημα όλων των εδαφίων που αναφέρονται άμεσα ή έμμεσα στο πρόσωπο του Χριστού, στη διακονία Του, στη θέση Του και τη σχέση Του με τον Πατέρα Θεό, είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε από καθαρά (όχι διφορούμενα ή μεταφορικού λόγου) εδάφια, τι λέει ο λόγος του Θεού σχετικά με την προέλευση του Χριστού, για τη γέννησή Του και γενικότερα την προΰπαρξη Του.


 

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024

Sausalito CA

 

Προς Ρωμαίους (34) 31 01 2024


 

Η θεία φύση του Ιησού Χριστού


Μέχρι τώρα είδαμε τον Κύριο Ιησού σαν τον άνθρωπο που έγινε το εξιλαστήριο μέσο, ώστε όλοι όσοι Τον δέχτηκαν να απολαμβάνουν τη λύτρωση. Όμως ο λόγος του Θεού δεν μένει στην ανθρώπινη φύση του Χριστού, αλλά μας Τον συστήνει σαν τον «επί πάντων Θεόν», σαν τον «αιώνιον Πατέρα», τον «ισχυρόν Θεόν»!

Αυτό που πρέπει να εξετάσουμε αμερόληπτα, είναι τι ο ίδιος ο Κύριός μας είπε για τη θεότητά Του, αλλά και τι φανερώνει όλος ο λόγος του Θεού ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία ποιος είναι ο Ιησούς Χριστός.


 

Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

Beautiful Instrumental Hymns, Peaceful Music, Piano & Flute "Blessed As...

Sausalito CA

 

Αποκάλυψη (22) 2006


 

Λαοδίκεια

Αποκ.γ:15 Εξεύρω τα έργα σου, ότι ούτε ψυχρός είσαι ούτε ζεστός· είθε να ήσο ψυχρός ή ζεστός·

Εδώ ο Ιησούς περιγράφει την κατάσταση αυτής της εκκλησίας.

Με την λέξη «ψυχρός», ο Ιησούς τους λέει ότι καλύτερα να ήταν τελείως αδιάφοροι για τα πνευματικά, παρά έτσι που νομίζουν ότι είναι εντάξει απέναντι στον Θεό ενώ δεν είναι, ώστε να δυσφημείται η εκκλησία και η αλήθεια.


 

Σάββατο 9 Μαρτίου 2024

Sausalito CA

 

Προς Ρωμαίους (33) 24 01 2024


 

Η ΔΙΠΛΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

Μέχρι τώρα είδαμε τη μια φύση του Κυρίου μας, την ανθρωπινή, η οποία όπως είδαμε εκφράζεται καθαρότατα και τέλεια, μέσα στο λόγο του Θεού.

Όμως η Γραφή δεν σταματάει μόνον στον άνθρωπο Χριστό Ιησού, πηγαίνει πολύ πιο βαθειά, για να μας δείξει την άλλη φύση του Χριστού. Θα δούμε τώρα τέτοιες μαρτυρίες, που διευκρινίζουν τις δύο φύσεις Του.


 

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024

Sausalito CA

 

Αποκάλυψη (21) 2006


 

Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ


Ο Θεός είναι Πνεύμα, Άπειρος, Ένας στη φύση Του, έχει μια υπόσταση και ένα πρόσωπο. Για να δούμε τώρα πως ο Κύριος Ιησούς αναφέρεται στη θεότητα Του, πρέπει πάλι να εξετάσουμε το λόγο του Θεού.

Πρέπει απ’ το μέρος μας, να μπούμε στο φρόνημα των μαθητών του Κυρίου, που ήταν Εβραίοι, πίστευαν και λάτρευαν τον ένα Θεό, τον Πατέρα, άκουσαν, είδαν και γεύτηκαν τον Κύριο Ιησού το Μεσσία, γνώριζαν το Πνεύμα το Άγιο, που έχριε τους προφήτες και παρόλα αυτά πίστευαν στον ίδιο Θεό της Παλαιάς Διαθήκης.


 

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024

Sausalito CA

 

Αποκάλυψη (20) 2006


 

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ «ΕΛΟΧΙΜ» ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ.

 



Για να μπορέσει ο αναγνώστης να καταλάβει περί τίνος πρόκειται και να εκτιμήσει ανάλογα τα επιχειρήματα που θα ακολουθήσουν, θα δώσουμε πρώτα τον ορισμό αυτής της λέξης.

Η λέξη «ΕΛΟΧΙΜ» είναι Εβραϊκή και είναι η αντίστοιχη της λέξης «ΘΕΟΣ».

Είναι στον πληθυντικό αριθμό, και προέρχεται από τη ρίζα «OΥΛ», που σημαίνει «το να είναι κανείς ΠΡΩΤΟΣ, ΑΡΧΗΓΟΣ, ή ΙΣΧΥΡΟΣ, ΔΥΝΑΤΟΣ».


 

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024

Sausalito CA

 

Αποκάλυψη (19) 2006


 

«Έλθετε ας καταβώμεν…» (Γέν.ια:6-7)


Εδώ έχουμε μια άλλη δήθεν απόδειξη της τριάδας, απλά και μόνο επειδή υπάρχει πληθυντικός αριθμός στα εδάφια αυτά:

Και είπεν ο Κύριος, Ιδού, εις λαός, και πάντες έχουσι μίαν γλώσσαν, και ήρχισαν να κάμνωσι τούτο· και τώρα δεν θέλει εμποδισθή εις αυτούς παν ό,τι σκοπεύουσι να κάμωσιν· έλθετε, ας καταβώμεν και ας συγχύσωμεν εκεί την γλώσσαν αυτών, διά να μη εννοή ο εις του άλλου την γλώσσαν.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να πούμε πριν προχωρήσουμε παρακάτω, είναι ότι αυτοί οι πληθυντικοί δεν είναι απαραίτητο να αναφέρονται αποκλειστικά και μόνο στη Θεότητα, αλλά στο Θεό και κάποιον ή κάποιους άλλους. Κι αυτό μπορούμε να το καταλάβουμε από τη σύνταξη στα εδάφια αυτά αλλά και στα επόμενα.