Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

"αγία" φοροδιαφυγή


Η κηδεία της ηλικιωμένης κυρίας, μητέρας παιδικού μου φίλου, γινόταν σε μικρή επαρχιακή   πόλη της Πελοποννήσου. Η οικογένεια είχε καλέσει παπά, φίλο της εκλιπούσης, από την Αθήνα, να τελέσει το "μυστήριο". Ο παπάς της ενορίας, ένας γεμάτος μεσήλικος, έπαιζε επικουρικό ρόλο στη διάρκεια της τελετής και πρωταγωνιστικό στο περιθώριό της.

Πρώτα διευκρίνισε μεγαλοφώνως στην νύφη της νεκρής ότι τα έξοδα δεν θα μειωθούν λόγω της μικρής συμμετοχής του. Ο κόσμος που άκουγε πολύς αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον παπά να της εξηγήσει τις υποχρεώσεις της.“ Θα βάλεις σε επτά φακέλλους από 50 ευρώ, για μένα, τους ψάλτες, τον νεωκόρο κλπ, και ανάλογα με τη δύναμη της οικογένειας βάλε και περισσότερα”. Κοίταξα γύρω τους ανθρώπους, κανείς δεν εντυπωσιάστηκε – η συναλλαγή τούς ήταν γνώριμη. “ Για τα τρίημερα θα φέρεις στάρι και άσε τα υπόλοιπα πάνω μου”. “Μα θα είμαστε στην Αθήνα”. “Θα έρθετε για την δούλη του Θεού. Τα εννιάμερα θα τα κάνουμε μεσημέρι γιατί έχω άλλο μνημόσυνο”. “Δεν θέλουμε εννιάμερα”. “Θου Κύριε φυλακήν το στόματί μου”.

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012


Οι χρονολογίες των πατριαρχών

Όλες οι χρονολογίες βασίζονται στο 966 π.Χ. που ήταν το 4ο έτος της βασιλείας του Σολομώντα (Α΄ Βασιλέων ς:1) και στα 430 χρόνια της παρεπιδημίας στην Αίγυπτο (Έξοδος ιβ:40-41).




ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ
ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ π.Χ.

ΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ
ΗΛΙΚΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ

ΑΔΑΜ
4174
Γένεση ε:3-5
130
930

ΣΗΘ
4044
Γένεση ε:6-8
105
912

ΕΝΩΣ
3939
Γένεση ε:9-11
90
905

ΚΑΙΝΑΝ
3849
Γένεση ε:12-14
70
910

ΜΑΑΛΑΛΕΗΛ
3779
Γένεση ε: 15-17
65
895

ΙΑΡΕΔ
3714
Γένεση ε: 18-20
162
962

ΕΝΩΧ
3552
Γένεση ε: 21-24
65
365

ΜΑΘΟΥΣΑΛΑ
3487
Γένεση ε: 25-27
187
969

ΛΑΜΕΧ
3300
Γένεση ε: 28-31
182
777

ΝΩΕ
3118
Γένεση ε: 32
500 Σημ
950

ΣΗΜ
2618
Γένεση ια:10-11
100
600

ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ 2518
ΑΡΦΑΞΑΔ
2516
Γένεση ια:12-13
35
438

ΚΑΙΝΑΝ
;
Λουκάς γ:36
;
;

ΣΑΛΑ
2481
Γένεση ια:14-15
30
433

ΕΒΕΡ
2451
Γένεση ια:16-17
34
464

ΦΑΛΕΓ
2417
Γένεση ια:18-19
30
239

ΡΑΓΑΥ
2387
Γένεση ια:20-21
32
239

ΣΕΡΟΥΧ
2355
Γένεση ια:22-23
30
230

ΝΑΧΩΡ
2325
Γένεση ια:24-25
29
148

ΘΑΡΑ
2296
Γένεση ια:26-32
70; 130
205

ΑΒΡΑΑΜ
2166
Γένεση κα:5
100
175

ΙΣΑΑΚ
2066
Γένεση κε:20
60
180

ΙΑΚΩΒ
2006
Γένεση μζ:9,28
130*
147

Το 1876 ο Ιακώβ μπαίνει στην Αίγυπτο.

ΙΩΣΗΦ
;
Γένεση ν:26
;
110


- Για τη γέννηση του Νώε μπορούμε να δούμε ακόμα στη Γέν.ζ:6,11 & θ:29
- Για τη γέννηση του Θάρα μπορούμε να δούμε ακόμα στη Γέν.ιβ:4 & Πράξεις ζ:4
- Ο Αβραάμ προφανώς δεν ήταν πρωτότοκος.
* Όταν ο Ιακώβ μπήκε στην Αίγυπτο

ΓΕΝΕΣΗ μη-ν

Γέν.μη:1-6

οι δύο υιοί σου είναι ιδικοί μου: Υιοθετεί τους γιους του Ιωσήφ κι έτσι οι φυλές του Ισραήλ γίνονται 13 από 12. Στη θέση του Ιωσήφ, τώρα είναι ο Μανασσή και ο Εφραίμ. Δίνει δηλαδή εδώ ο Ιακώβ στον Ιωσήφ τη διπλή μερίδα του πρωτότοκου αφού ο Ρουβήν την έχασε όταν ατίμασε την παλλακίδα του πατέρα του (Α’Χρον.ε:1-2). Αυτό όσο αφορά την υλική ευλογία, γιατί πνευματικά, ο Ηγούμενος θα ερχόταν απ’ τον Ιούδα.
Όσο αφορά στη γήινη κληρονομιά, μοιράστηκε πάλι σε 12 φυλές αφού οι Λευίτες δεν είχαν κλήρο σ’ αυτή τη γη.

Γέν.μη:7

Με την αναφορά του στο θάνατο της Ραχήλ, ο Ιακώβ δείχνει ότι την θυμάται και την θεωρεί σαν την πρώτη του γυναίκα. Με το να δώσει τα πρωτοτόκια στον Ιωσήφ, τιμά αυτή τη γυναίκα που πραγματικά αγάπησε.

η χρυσή αυγή είναι βγαλμένη από το..αστραφτερό σκοτάδι του εωσφόρου !


Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Παγκοσμιοποίηση

Δεν είναι ούτε μυστικό ούτε άγνωστο, αφού ακούγεται καθημερινά όλο και πιο έντονα και το βλέπουμε να εισχωρεί όλο και πιο βαθιά στη ζωή μας.

Είναι το νέο πιστεύω, το νέο δόγμα της παγκοσμιοποίησης των πάντων στη ζωή μας. Για την ώρα ετοιμάζονται τα μικρά κομματάκια ξεχωριστά το καθένα, ανεξάρτητα, ασύνδετα, θα έλεγε ένας ανυποψίαστος παρατηρητής.

Όμως πίσω από το μωσαϊκό της παγκοσμιοποίησης κρύβεται «Ο μεγάλος νους», ο σατανικός νους, που κατευθύνει τον κόσμο μας σταθερά στον όλεθρο και την αιώνια καταστροφή.

γλάροι απειλούν τις φάλαινες !


Σχέδιο για εξόντωση των γλάρων στην Αργεντινή επειδή...επιτίθενται στις φάλαινες !
Ακούγεται σαν σενάριο ταινίας τρόμου, αλλά δεν είναι παρά ένα σχέδιο για την σωτηρία των φαλαινών που αποτελούν μεταξύ άλλων και πόλο έλξης τουριστών στην περιοχή - από την επίθεση γλάρων στα παγωμένα νερά του Νότιου Ατλαντικού. Πιο συγκεκριμένα, οι τοπικές αρχές της επαρχίας Τσουμπούτ στην Αργεντινή αποφάσισαν να πυροβολούν τα θαλασσοπούλια, ελπίζοντας ότι σύντομα θα μειωθεί ο πληθυσμός τους.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Associated Press, εχει γίνει πλέον καθημερινό φαινόμενο στην περιοχή γλάροι να επιτίθενται στην ράχη των φαλαινών προκειμένου να βρουν τροφή, κάθε φορά που αυτές έρχονται στην επιφάνεια για να αναπνεύσουν. Οι γλάροι περιμένουν εκείνη τη στιγμή για να τσιμπήσουν με τα ράμφη τους την ράχη των φαλαινών δημιουργώντας τους ανοιχτές πληγές, και κόβοντας κάθε φορά λίγο από το δέρμα και το λίπος των άτυχων θηλαστικών.


Πηγή: tovima.gr

11 Σεπτεμβρίου 2001




Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012


Η ιστορική εξέλιξη του Δόγματος της "Αγίας Τριάδας" - 6

Εκτός από την τοπική καλλιέργεια της ειδωλολατρικής τριάδας (και την εισαγόμενη Ινδουιστική τριαδική λατρεία), η Αλεξάνδρεια φιλοξένησε το Νεοπλατωνισμό (ο οποίος επίσης υιοθετούσε την τριαδική έννοια, καθώς ήρθε από τον Πυθαγόρα, τον Πλάτωνα στο δυτικό κόσμο). Από την εποχή του Ιησού μέχρι περίπου το 150 μ.Χ. οι χριστιανικές διδασκαλίες έχουν περάσει σε αρκετά καθαρή μορφή. Όπως το αξιοσέβαστο (και ιδιαίτερα τριαδικό) χριστιανικό ιστορικό κείμενο Christianity Through the Centuries, ορίζει:

Κριτές των πάντων

Από την ώρα που ανοίγουμε τα μάτια μας το πρωί, έως το βράδυ που θα πάμε για ύπνο, κρίνουμε. Κοιτάμε έξω από το παράθυρο και κρίνουμε τον καιρό. Κρίνουμε το πρόγευμά μας αν είναι νόστιμο, κρίνουμε τους ανθρώπους γύρω μας, κρίνουμε τον εαυτό μας. Κρίνουμε τους άλλους οδηγούς και πολύ αυστηρά τον τροχονόμο που τόλμησε να μας σταματήσει γιατί οδηγούσαμε μιλώντας στο κινητό μας ή γιατί περάσαμε με κόκκινο επειδή αργήσαμε στη δουλειά μας.

ανάμνηση μιας άλλης εποχής ;

Στις 9 Μαιου του 2007 στα βουνά της βόρειας Αλβανίας στην πόλη Πατοκ ένας λύκος πιάστηκε αιχμάλωτος. Για να τον ταίσουν αποφάσισαν να του παραχωρήσουν να φάει ένα γέρικο και ταλαιπωρημένο γαιδουράκι. Το γαιδουράκι ήταν παραμελημένο από τους πρώην ιδιοκτήτες του και τους ήταν πλέον άχρηστο.
Αυτό που θα επακολουθούσε ηταν εκπληκτικό. Και τα δυο ζώα ευρισκόμενα στην ίδια θέση συμπεριφέρθηκαν απρόσμενα...
Ο λύκος κοίταξε τον γαιδαράκο και ο γαιδαράκος τον λύκο αντίστοιχα...και εκτοτε εγιναν οι καλυτεροι φιλοι !
Σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η απληστία, η κακία, ο εγωισμός και η αλαζονεία του πεσμένου ανθρώπου, η συμπεριφορά των ζώων αυτών είναι το καλύτερο μαθημα..στους κυνηγούς ανθρώπινων κεφαλών.