Α’ Θεσ.ε:1-11 Περί δε των χρόνων και των καιρών, αδελφοί, δεν έχετε
χρείαν να σας γράφη τις· διότι σεις εξεύρετε ακριβώς ότι η ημέρα του Κυρίου ως
κλέπτης εν νυκτί ούτως έρχεται. Επειδή όταν λέγωσιν, Ειρήνη και ασφάλεια, τότε
επέρχεται επ' αυτούς αιφνίδιος όλεθρος, καθώς αι ωδίνες εις την εγκυμονούσαν,
και δεν θέλουσιν εκφύγει. Αλλά σεις, αδελφοί, δεν είσθε εν σκότει, ώστε η ημέρα
να σας καταφθάση ως κλέπτης· πάντες σεις είσθε υιοί φωτός και υιοί ημέρας. Δεν
είμεθα νυκτός ουδέ σκότους. Άρα λοιπόν ας μη κοιμώμεθα ως και οι λοιποί, αλλ'
ας αγρυπνώμεν και ας εγκρατευώμεθα. Διότι οι κοιμώμενοι την νύκτα κοιμώνται,
και οι μεθύοντες την νύκτα μεθύουσιν· αλλ' ημείς, όντες της ημέρας, ας
εγκρατευώμεθα, ενδυθέντες τον θώρακα της πίστεως και αγάπης και περικεφαλαίαν
την ελπίδα της σωτηρίας· διότι ο Θεός δεν προσδιώρισεν ημάς εις οργήν, αλλ' εις
απόλαυσιν σωτηρίας διά του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, όστις απέθανεν υπέρ ημών,
ίνα είτε αγρυπνούμεν είτε κοιμώμεθα ζήσωμεν μετ' αυτού. Διά τούτο παρηγορείτε
αλλήλους και οικοδομείτε ο εις τον άλλον, καθώς και κάμνετε.
Τα παραπάνω εδάφια ασχολούνται με το θέμα της ημέρας του
Κυρίου. Η Βίβλος δείχνει ότι τρομακτικά γεγονότα είναι να συμβούν στον κόσμο.
Συγκεντρωμένα κάτω από την έκφραση «η ημέρα του Κυρίου» είναι μια μεγάλη ομάδα
προφητικών γεγονότων που προβλέπονται τόσο στην Παλαιά όσο και στην Καινή
Διαθήκη.
Το θέμα της αρπαγής της εκκλησίας που αποκαλύπτεται στην Α'
Θες.δ, ωστόσο, δεν αναφέρεται ποτέ στην Παλαιά Διαθήκη. Δεν υπάρχει καμία
αναφορά στην Παλαιά Διαθήκη για τους αγίους που αρπάζονται και μεταφέρονται από
την γη στον ουρανό χωρίς να πεθάνουν. Υπάρχουν πολλές αναφορές στον Χριστό που
επιστρέφει στην γη και στην ανάσταση από τους νεκρούς, αλλά καμία αναφορά στην
αρπαγή, εκτός από την απεικόνιση στις περιπτώσεις του Ηλία και του Ενώχ.