Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

One Hour of Praise & Worship on Piano - 17 contemporary Christian songs ...


 

Κήρυγμα


 

ΜΕ ΑΓΚΥΡΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ !


Εβρ.ς:17-20
Εις το οποίον ο Θεός, θέλων να δείξη περισσότερον προς τους κληρονόμους της επαγγελίας το αμετάθετον της βουλής αυτού, μετεχειρίσθη μέσον τον όρκον, ώστε διά δύο πραγμάτων αμεταθέτων, εις τα οποία είναι αδύνατον να ψευσθή ο Θεός, να έχωμεν ισχυράν παρηγορίαν οι καταφυγόντες εις το να κρατήσωμεν την προκειμένην ελπίδα· την οποίαν έχομεν ως άγκυραν της ψυχής ασφαλή τε και βεβαίαν και εισερχομένην εις το εσωτερικόν του καταπετάσματος, όπου ο Ιησούς εισήλθεν υπέρ ημών πρόδρομος, γενόμενος αρχιερεύς εις τον αιώνα κατά την τάξιν Μελχισεδέκ.

Με την άφιξη του κορωνοϊού, μέσα σε πολύ λίγο χρόνο, όλος ο κόσμος αναγκάστηκε να προσαρμοστεί σ’ έναν νέο τρόπο ζωής: καραντίνα, sms, μάσκες, απαγόρευση κυκλοφορίας, κλειστές εκκλησίες, κλειστά μαγαζιά….

Όλοι έχουμε επηρεαστεί από τις αλλαγές στην κοινωνία μας. Βιώνουμε ακυρώσεις προγραμματισμένων εκδηλώσεων, κλείσιμο εστιατορίων και επιχειρήσεων, κλείσιμο σχολείων, τηλεργασία, διαδικτυακή παρακολούθηση εκκλησιών φορώντας τις πιτζάμες μας, αποφυγή μετρητών, πλύσιμο χεριών, απολυμαντικά….. Ακόμη και τα καταστήματα που παραμένουν ανοικτά, είναι πολύ διαφορετικά μετά την κρίση. 

Πράγματι, ήρθαμε αντιμέτωποι με πολλές καινούργιες δυσκολίες, αλλά ανακαλύψαμε ότι μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς πολλά από αυτά τα πράγματα!

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Σάββατο 3 Ιουλίου 2021


 

Κήρυγμα




 

Βάπτισμα υπέρ των νεκρών.

 


Τέτοιου είδους βάπτισμα δεν είναι Βιβλικό. Οι νεκροί δεν μπορούν να έχουν σώζουσα πίστη, ούτε μπορούν να μετανοήσουν, γιατί είναι αργά πλέον γι’ αυτούς:

«Καθώς είναι αποφασισμένον εις τούς ανθρώπους άπαξ νά αποθάνωσι, μετά δέ τούτο είναι κρίσις» (Εβρ.θ:27).

Η Βίβλος σε καμία περίπτωση δεν διδάσκει ότι ψυχή μπορεί να σωθεί μετά θάνατο, ιδιαίτερα με πράξεις που γίνονται από άλλους για λογαριασμό της.

Αυτή η σκέψη του βαπτίσματος υπέρ των νεκρών βασίζεται σε μια λάθος ερμηνεία του εδαφίου Α’ Κορ.ιε:29. Σ’ αυτό το κεφάλαιο ο Παύλος διδάσκει την ανάσταση του Ιησού και τη μελλοντική ανάσταση των νεκρών. Σαν μέρος της επιχειρηματολογίας του, ουσιαστικά ρωτάει: «εάν τω όντι οι νεκροί δέν ανασταίνωνται, διά τί καί βαπτίζονται υπέρ τών νεκρών;».

Υπάρχουν διάφορες θεωρίες όσο αφορά στο τι εννοούσε ο Παύλος, αλλά αυτό το εδάφιο δεν διδάσκει ούτε αποδεικνύει το βάπτισμα υπέρ των νεκρών, ιδιαίτερα για τον λόγο ότι θα αντιφάσκει με ολόκληρη την Γραφή.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Νηπιοβαπτισμός.

 


Όπως είδαμε μέχρι τώρα, ο νηπιοβαπτισμός δεν είναι έγκυρος κι ούτε πρόκειται ποτέ να αναγνωριστεί, εφόσον το μωρό δεν έχει συνείδηση πίστης. Μερικοί λένε ότι ο Θεός δίνει πίστη στο νήπιο, προκειμένου να νομιμοποιήσουν αυτό το βάπτισμα. Ωστόσο, εφόσον ο Θεός είναι η απόλυτη πηγή της πίστης, ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος όσο αφορά στην χρήση αυτής της πίστης, έχοντας την ελευθερία της εκλογής να κάνει κάτι ή να μην το κάνει.

Σώζουσα πίστη είναι η συνειδητή και εκούσια ανταπόκριση στον Θεό. Η Βίβλος όταν μιλάει για βάπτισμα, αναφέρεται μόνο σε πιστούς (Μάρκ.ις:16, Πράξ.η:37) και σε όσους έχουν μετανοήσει (Λουκ.γ:8, Πράξ.β:38). Τα μωρά δεν μπορούν ούτε να πιστέψουν ούτε να μετανοήσουν, αλλά ούτε υπάρχουν παραδείγματα νηπιοβαπτισμού μέσα στον λόγο του Θεού.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Η πίστη είναι απαραίτητη για το βάπτισμα.

 


Αληθινή πίστη στον Θεό και τον λόγο Του θα οδηγήσει στο βάπτισμα στο νερό. Χωρίς πίστη στον Θεό, το βάπτισμα δεν έχει κανένα νόημα.

Χωρίς πίστη δεν μπορούμε να ευαρεστήσουμε το Θεό και το βάπτισμα δεν αποτελεί εξαίρεση (Εβρ.ια:6). Το βάπτισμα στο όνομα του Ιησού είναι άκαρπο εκτός αν ο υποψήφιος πιστεύει πραγματικά στον Ιησού και στην δύναμη που αντιπροσωπεύει το όνομά Του (Πράξ.ι:43).

Ο Φίλιππος είπε στον Αιθίοπα ότι πρέπει να πιστεύει στον Ιησού πριν μπορέσει να βαπτιστεί (Πράξ.η:37).

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Μελετώντας για τις εξετάσεις!


Έχεις δοκιμάσει ποτέ να δώσεις εξετάσεις χωρίς να διαβάσεις; Δεν είναι καλή ιδέα.

Μελετάμε όταν πρόκειται να δώσουμε εξετάσεις, ακολουθούμε συνταγές, ελέγχουμε οδηγίες, αναζητούμε τις πινακίδες στον δρόμο και διαβάζουμε τις οδηγίες για κάθε τι.

Κατά τον ίδιο τρόπο, περιμένουμε από τους γιατρούς, τους δασκάλους, τους υδραυλικούς κ.λπ. να είναι καλά καταρτισμένοι. Οι υπεύθυνοι άνθρωποι λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους τις οδηγίες επειδή θέλουν να κάνουν ό,τι κάνουν με σύνεση, ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Τρίτη 29 Ιουνίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Συγχώρεση και Άφεση.


Κάποιοι διδάσκουν ότι συγχώρεση και άφεση είναι δύο διαφορετικά γεγονότα, που το πρώτο συμβαίνει όταν κάποιος μετανοεί και το δεύτερο στο βάπτισμα στο νερό.

Σύμφωνα μ’ αυτή την διδασκαλία, στην μετάνοια ο Θεός δέχεται την απολογία του ανθρώπου αποκαθιστώντας τον σε προσωπική σχέση, και στο βάπτισμα αφαιρεί τον κατάλογο και τον μισθό των αμαρτιών του παρελθόντος.

Ωστόσο, οι δύο αυτές λέξεις χρησιμοποιούνται μέσα στη Γραφή εναλλακτικά.

Στην Παλαιά Διαθήκη, η συγχώρεση ήταν συνδεδεμένη με τη θυσία εξιλέωσης. Ο Ισραηλίτης δεν χρειαζόταν μόνο να ομολογήσει την αμαρτία του και να ζητήσει συγχώρεση από τον Θεό, αλλά έπρεπε να προσφέρει και αιματηρή θυσία προκειμένου να συγχωρεθεί κι αυτό φαίνεται πολύ καθαρά από τα παρακάτω εδάφια: Λευιτ.δ:13-35, ε:7-18, ς:1-7, ιθ:22,  Αριθ.ιε:22-28 και Δευτ.κα:1-8.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Ευχαριστώ σοι, Θεέ, ότι δεν είμαι καθώς οι λοιποί άνθρωποι


Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι πιστεύουν στον Χριστό αλλά ποτέ δεν θα ήθελαν να γίνουν μέλη της εκκλησίας επειδή είναι βαθιά πνευματικά άτομα και μπορούν να διακρίνουν ότι όλοι αυτοί που ανήκουν σε κάποια εκκλησία, είναι ανάξιοι τους.

Είναι πολύ δημοφιλές για τους ανθρώπους να ισχυρίζονται ότι τους αρέσει ή πιστεύουν στον Ιησού, αλλά δεν τους αρέσουν οι Χριστιανοί.

Σίγουροι για τη δικαιοσύνη τους, κρίνουν επικριτικά όλους τους Χριστιανούς σαν υποκριτές:

Κ α λ η μ έ ρ α