ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Στο κεφάλαιο αυτό
βλέπουμε ν’ ανοίγονται οι πρώτες 6 σφραγίδες του βιβλίου της κληρονομιάς του
ανθρώπινου γένους.
Δεν πρέπει να
ξεχνάμε το γεγονός ότι συνεχίζουμε με το ίδιο αντικείμενο του δ:1: Ανάβα ώδε, και δείξω σοι ά δεί γενέσθαι μετά
ταύτα.
Όλο το υπόλοιπο
βιβλίο της αποκάλυψης μιλά για γεγονότα που πρέπει να γίνουν.
Το άνοιγμα των 6
σφραγίδων το βλέπουμε από την ίδια θέση που το βλέπει και ο Ιωάννης, δηλ. τον
θρόνο του Θεού. Οι σφραγίδες καθώς ανοίγονται φανερώνουν γεγονότα που πρέπει να
γίνουν για να εδραιωθεί η δικαιοσύνη του Θεού.
Πρέπει να θυμόμαστε ότι τα γεγονότα αυτά είναι η απόδειξη ότι ο Θεός είναι δίκαιος, καθετί που θα συμβεί πάνω στην οικουμένη, θα είναι δίκαιη κρίση για τον άνθρωπο που αρνήθηκε τελείως τον Θεό.
Ακόμα, ότι πρέπει
να βασιλέψει και να δοξαστεί ανάμεσα σ’ όλους αυτούς που Τον αγαπούν και
παράλληλα θα δείξει που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος, με την ελεύθερη θέλησή
του, χωρίς Αυτόν.
Στα εδάφια 1-8
βλέπουμε τους τέσσερις ιππείς και το τί κάνουν καθώς έρχονται στο πρόσωπο της
γης, και θα δούμε τί αντιπροσωπεύει ο καθένας απ’ αυτούς.
Η 5η
σφραγίδα (εδάφια 9-11) φανερώνει τις ψυχές των σφαγμένων κάτω από το
θυσιαστήριο και τέλος η 6η σφραγίδα δείχνει το μεγάλο σεισμό και τα
σημεία που γίνονται στον ουρανό στο τέλος των πρώτων 3 ½ χρόνων της Μεγάλης
Θλίψης.
Την στιγμή που ο
Ιωάννης βλέπει όλα αυτά, η Αρπαγή έχει γίνει και η νύμφη είναι στον θρόνο του
Θεού. Στα προηγούμενα κεφάλαια είδαμε τα 4 ζώα και τους 24 πρεσβύτερους μέσα
και κύκλω του θρόνου του Θεού να ψάλλουν (ε:9).
Αποκ.ς:1 Και είδον ότε ήνοιξεν το
αρνίον μίαν εκ των επτά σφραγίδων, και ήκουσα ενός εκ των τεσσάρων ζώων
λέγοντος ως φωνή βροντής, Ερχού.
Και είδον ότε ήνοιξεν το αρνίον μίαν εκ των επτά
σφραγίδων
Εδώ το Αρνίο
ανοίγει την πρώτη σφραγίδα απ’ αυτές που όπως είδαμε στο 5ο
κεφάλαιο, ήταν ο μόνος άξιος να το κάνει. Είδαμε επίσης ότι το βιβλίο με τις
εφτά σφραγίδες, ήταν της αιώνιας κληρονομιάς μας, ή της διαθήκης του Θεού με
μας, σχετικά με την θέση μας σαν βασιλείς μετά του Χριστού, στην αιώνια
Βασιλεία Του.
και ήκουσα ενός εκ των τεσσάρων ζώων λέγοντος ως
φωνή βροντής,
Ο Ιωάννης άκουσε
την φωνή ενός από τα τέσσερα ζώα, που ήταν σαν βροντή, να λέει:
Αυτό είναι διαταγή, γιατί είναι προστακτική. Το ερώτημα είναι ποιον διατάζει; Δεν διατάζει τον Χριστό να έρθει, γιατί
είναι άτοπο, αλλά τον λευκό ίππο και τον αναβάτη του.
Διατάζει να συμβεί
ένα γεγονός πάνω στο πρόσωπο της γης, που δεν είναι τίποτε άλλο από τον ερχομό
του αντίχριστου.
Οι 4 ίπποι
πηγαίνουν στην γη με εντολή του Θεού. Ένα από τα 4 ζώα διατάζει και τότε ο
Ιωάννης βλέπει τον λευκό ίππο στο 2ο εδάφιο.
Μπορούμε να πούμε
εδώ ότι το «ερχού» έχει την έννοια
του πήγαινε. Όταν οι Ιουδαίοι πήγαν να συλλάβουν τον Χριστό, ο Κύριος δεν
αντιστάθηκε καθόλου γιατί ήταν η ώρα του σκότους. Εδώ, ένα από τα 4 ζώα
διατάζει τον Α/Χ να έρθει, γιατί θα είναι πάλι η ώρα του σκότους.
Αυτό σημαίνει ότι
ο Θεός επιτρέπει και συμβαίνουν όλα. Όσο η νύμφη ήταν
στην γη, την εξουσίαζαν οι διάφοροι μεγιστάνες και κοσμοκράτορες. Τώρα όμως ο
Κύριος δίνει την εξουσία στην νύμφη, που παίρνει ενεργό μέρος σε όλο το σχέδιο
του Θεού. Γινόμαστε μέτοχοι θείας φύσης και μέτοχοι σε ότι ο Θεός έχει να κάνει
στην αιωνιότητα.
Αποκ.ς:2 και είδον, και ιδού ίππος
λευκός, και ο καθήμενος επ αυτόν έχων τόξον, και εδόθη αυτώ στέφανος, και
εξήλθεν νικών και ίνα νικήση.
και είδον και ιδού ίππος λευκός.
Ποιος είναι ο καθήμενος πάνω
σ’ αυτόν τον ίππο;
Το λευκό κανονικά συμβολίζει
την δικαιοσύνη. Σ’ αυτή την περίπτωση όμως συμβολίζει την ψευδοδικαιοσύνη. Ο
καθήμενος πάνω στον ίππο εμφανίζεται σαν δίκαιος.
Οι ίπποι έχουν σχέση με
πολεμικές επιχειρήσεις σε πολλά εδάφια του λόγου του Θεού (Ψαλμ.κ:7 και Ιώβ
λθ:19-25).
Ο καθήμενος πάνω στο λευκό
ίππο είναι ο Αντίχριστος:
Στο Δαν.ια:21
διαβάζουμε για κάποιον που θα κυριεύσει το βασίλειο με κολακείες.
Ο Χριστός είναι το Αρνίο που
άνοιξε τις σφραγίδες του βιβλίου της κληρονομιάς μας. Συνεπώς δεν μπορεί να
είναι εκείνος που ανοίγει μια από αυτές τις σφραγίδες, ο καθήμενος στον λευκό
ίππο. Είναι κάποιος άλλος που εξέρχεται, την στιγμή που το Αρνίο ανοίγει την
πρώτη σφραγίδα.
Απ’ το κείμενο αντιλαμβανόμαστε
ότι πρόκειται για κάποιον που θα πάρει την ειρήνη από την γη και θα φέρει
καταστροφή. Ο Χριστός δεν μπορεί ναι είναι αυτός που θα κάνει κάτι τέτοιο.
Γνωρίζουμε ότι ο Χριστός είπε δεν ήλθον να βάλλω ειρήνην αλλά μάχαιραν,
αλλά μ’ αυτό δεν εννοούσε ότι θα έφερνε πόλεμο. Ήθελε να πει ότι θα υπήρχε
διαχωρισμός εξ αιτίας της μαρτυρίας των Χριστιανών και ότι θα καταδιώκονταν εξαιτίας
της πίστης τους. Εννοούσε ότι θα έβαζε μάχαιρα διαχωρισμού και όχι ότι θα
έφερνε τον πόλεμο, την καταστροφή και τον θάνατο.
Ο ίδιος ο Ιησούς είχε πει ότι
μας δίνει την δική Του ειρήνη, και γνωρίζουμε ότι Αυτός είναι ο Άρχοντας της
ειρήνης. Η βασιλεία όμως του Α/Χ θα φέρει πόλεμο, πείνα, θάνατο, κόλαση. Αυτά
τα στοιχεία ακριβώς πρόκειται να βρούμε στις επόμενες σφραγίδες: πόλεμο, πείνα,
θάνατο και κόλαση.
Ο θάνατος και η κόλαση
αποτελούν μέρος της 4ης σφραγίδας. Ο Χριστός όμως φέρνει ειρήνη,
ζωή εν αφθονία, χαρά και ανάπαυση. Επομένως δεν μπορεί να είναι ο Ιησούς αυτός
που κάθεται πάνω στον λευκό ίππο και προκαλεί καταστροφή και ερήμωση.
Στο εδ.9 βλέπουμε τις ψυχές των σφαγμένων κάτω από το θυσιαστήριο, όταν
ανοίγεται η 5η σφραγίδα. Αυτοί έχουν θανατωθεί από τον Α/Χ και είναι
οι Μάρτυρες της Μεγάλης Θλίψης. Ο Ιησούς όμως χαρίζει ζωή αιώνια σ’ όσους
πιστεύουν σ’ Αυτόν.
Όμως η δεύτερη έλευση του
Χριστού δεν συμβαίνει παρά μόνο όταν σαλπίσει ο άγγελος στην 7η σάλπιγγα
της 7ης σφραγίδας. Ο Κύριος έχει έρθει κι έχει πάρει τους δικούς Του,
αλλά η 2η έλευση πρόκειται να γίνει στο μέλλον. Συνεπώς δεν είναι ο
Χριστός εκείνος που κάθεται πάνω στο άσπρο άλογο και εξέρχεται για να νικήσει.
Στην Αποκ.ιθ:11-16 περιγράφεται η 2η έλευσή. Δεν
υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι αναφέρεται στον Χριστό. Πάλι μας αναφέρει για ίππο
λευκό, αλλά προσδιορίζει ότι ο καθήμενος εκκαλείτο Πιστός και Αληθινός. Και
παρακάτω μας Τον περιγράφει ακριβώς, και όλοι γνωρίζουμε ότι Αυτός είναι ο Ιησούς
Χριστός.
Όμως στην Αποκ.ς:2 δεν υπάρχει σαφής περιγραφή. Απλά ο Ιωάννης μας λέει
ότι είδε ένα ίππο λευκό και επάνω σ’ αυτόν καθόταν κάποιος στον οποίο εδόθη
στέφανος, είχε τόξο στο χέρι του και εξήλθε νικών και για να νικήσει.
Όταν η ρομφαία πρόκειται να
χτυπήσει το γνωρίζουμε, εκτός αν έχουμε την πλάτη στραμμένη προς το πρόσωπο που
πρόκειται να μας χτυπήσει. Το τόξο όμως είναι ύπουλο όπλο. Μπορεί κάποιος να
βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση και να τον χτυπήσει ύπουλα και χωρίς θόρυβο. Όταν έρχεται ο Κύριος
(Αποκ.ιθ:15), εκ του στόματος Του εξέρχεται ρομφαία κοπτερά, δια να κτυπά με αυτήν
τα έθνη.
Βλέπουμε λοιπόν πώς ο Α/Χ θα νικήσει τα έθνη με απάτη και δόλο. Έρχεται
στην γη ΑΝΤΙ του Χριστού, που σημαίνει ότι θα προσπαθήσει να πείσει τους
ανθρώπους ότι αυτός είναι ο Χριστός και γι’ αυτό έρχεται σε λευκό άλογο όπως ο
Χριστός. Το λευκό είναι σύμβολο ειρήνης, καθαρότητας και αγιασμού. Θα έρθει
λοιπόν σαν θεοσεβής, σαν θρησκευόμενος, σαν άνθρωπος που θα τον βλέπεις και θα
θέλεις να τον προσκυνήσεις, αλλά παράλληλα θα είναι ο άρχοντας του σκότους.
Παρατηρούμε ότι θα δοθεί στον Α/Χ στέφανος. Ο στέφανος αυτός είναι
στέφανος νικητή. Δόθηκε σ’ αυτόν για να έχει βέβαιη νίκη. Όμως ο Χριστός στη 2η
έλευσή Του έρχεται με πολλά διαδήματα πάνω στο κεφάλι γιατί είναι ο Βασιλιά των
βασιλιάδων και ο Κύριος των κυρίων.
Σ’ αυτό το εδάφιο παρατηρούμε ότι ο Α/Χ και ο Σατανάς είναι
περιορισμένοι σε δύναμη και ισχύ. Ο Θεός έχει το βιβλίο, το Αρνίο ανοίγει την
πρώτη σφραγίδα και ένα από τα 4 ζώα λέει πήγαινε.
Η βασιλεία του Α/Χ πρόκειται να παρέλθει γιατί είναι ανθρώπινη. Ο Θεός θα
κρίνει τον άνθρωπο για την αμαρτία του.
Είναι αναπόφευκτο ότι η ανθρωπότητα που επαναστάτησε εναντίον του Θεού
και της βασιλείας Του, θα ενωθεί τελικά κάτω από έναν ασεβή και διεστραμμένο
αρχηγό, γιατί νομίζουν ότι η επανάσταση αυτή εναντίον του Θεού δεν μπορεί να
είναι αποτελεσματική, εκτός αν ενωθούν όλοι μαζί κάτω από έναν ηγέτη.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας πάνω στην γη συνειδητά και με πλήρη
γνώση θα λέει ότι βρίσκεται σε επανάσταση εναντίον του Θεού κι ότι πρέπει να
έχουν κάποιον αρχηγό για να τους βοηθήσει, αλλά οι καρδιές τους θα έχουν
επαναστατήσει. Έτσι, ο κατ’ εξοχήν επαναστάτης εναντίον του Θεού, στο πρόσωπο
του Α/Χ, δεν θα δυσκολευτεί να βρει ακόλουθους.
Η ανθρωπότητα υπηρετεί τον Σατανά με κάθε τρόπο, κάποιοι τον λατρεύουν
και τώρα αυτό παίρνει επίσημο χαρακτήρα.
Στη Ρωμ.α:28-32 μεταξύ των άλλων λέει ότι επειδή οι άνθρωποι
απεδοκίμασαν να έχουν επίγνωση του Θεού έγιναν υβριστές (εδ.30). Το λεξικό
ερμηνεύει την λέξη ΥΒΡΙΣ: αυθάδης βία (πηγάζουσα εκ της συναισθήσεως
υπερβολικής δυνάμεως, ή εξ υπερβολικού πάθους), αυθάδεια, αλαζονεία, ακολασία,
προπέτεια, ασέλγεια, λαγνεία.
Στον Ιππόλυτο ο Ευριπίδης δίνει ένα απλό και καθαρό ορισμό: ΥΒΡΙΣ είναι
να θέλεις να είσαι πιο δυνατός από τους θεούς. Με άλλα λόγια να μην δέχεσαι να
υποταχθείς μέσα στα όρια της φύσης σου, τα καθορισμένα από τον Θεό, αλλά να
ενεργείς με στόχο να τα ξεπεράσεις ή να Τον ξεπεράσεις, το ίδιο είναι !
Αληθινά υπήρξε μια πραγματική διαρκής ύβρις και πρόκληση η πορεία του
ανθρώπου πάνω σε τούτον τον πλανήτη. Η προσκόλλησή του στην πίστη της
παντοδυναμίας του τον οδήγησε, έστω και πρόσκαιρα, σε παραμόρφωση της ψυχής
του. Η φιλαυτία του άνοιξε το δρόμο στην απληστία και την εκμηδένιση κάθε
λογικού φραγμού. Ακόμα τον στέρησε κι από αυτές τις στοιχειώδεις ενστικτώδεις
αντιδράσεις.
Αυτά έρχονται πρώτα. Μετά ακολουθεί η κατάρρευση, η απελπισία , ο
πανικός. Μπροστά σε μια απρόβλεπτη έκρηξη κάποιων από τις αδάμαστες δυνάμεις
γύρω του, ενός σεισμού, ενός σπασμού κάποιου ηφαιστείου, συνειδητοποιεί την
αδυναμία του ο άνθρωπος, ξαναβρίσκει το φυσικό του μέγεθος και χάνει τον
αφύσικο όγκο του, αυτό που έχει να κάνει με την ύβρη, με την πρόκληση, την
άρνηση, τον εγωισμό και την αλαζονεία. Και είναι γεγονός πως ακόμα πιο
συγκλονιστική γίνεται η συντριβή μας, όταν η συμφορά μας προέρχεται από τα ίδια
μας τα χέρια, από τα δικά μας δημιουργήματα (Τσερνομπίλ ).
Μέσα στον λόγο του Θεού η ανθρώπινη πρόκληση εικονογραφείται στην Π.Δ.
με τη σύλληψη και το χτίσιμο του πύργου της Βαβέλ. Αυτό που κατάληξε να είναι
ένα ερείπιο μνημείο της πρόκλησης, του άκρατου εγωισμού μας.
Όταν έρθει η ώρα της αναμέτρησης, της δοκιμασίας, συχνά η ανθρώπινη
ανεπάρκεια είναι τόση, που ο ίδιος ο άνθρωπος μένει μόνος, προδομένος και
αβοήθητος. Ο Θεός λέει: Εμέ εγκατέλειπον
την πηγήν των ζώντων υδάτων.
Όσες βελτιώσεις κι αν συμφωνήσουμε για τον πλανήτη μας, όσο αγώνα κι αν
κάνουμε για καλύτερες συνθήκες ζωής, χωρίς το φως, την αγάπη, τη σοφία του
Πατέρα, σκάβουμε λάκκους συντετριμμένους, οίτινες
δεν δύνανται να κρατήσωσιν ύδωρ. (Ιερ.β:13). Η ανάγκη ταπείνωσης και
συντριβής στην παρουσία του Θεού είναι η πρώτη μεγάλη ανάγκη του ανθρώπου.
Σήμερα οι άνθρωποι φοβούνται και καλά κάνουν, γιατί θα χειροτερέψουν τα
πράγματα. Φοβούνται γιατί ενώ το Φως ήρθε στον κόσμο, αυτοί πρόκριναν το
σκοτάδι.
Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά. Την ώρα που αυτοί φοβούνται και τρέμουν,
κάποιοι άλλοι αναστενάζουν με λαχτάρα ναι,
έρχου Κύριε Ιησού. Αυτοί είναι οι νέοι άνθρωποι που έχουν αιώνια ζωή μέσα
τους. Είπαν όχι στην αμαρτία και τα κάλλη της, αντιστάθηκαν και νίκησαν την
πρόκληση, τον θάνατο. Γι’ αυτούς δεν υπάρχει φόβος, αλλά μονάχα η αγάπη του
Ιησού Χριστού, ο ουρανός. Ίσως πει κάποιος ότι είναι λίγοι. Ίσως, μα τι σημασία
έχει αυτό όταν μιλάμε για το θάνατο και τη Ζωή !!!
Έτσι η αληθινή βασιλεία του Θεού και η ψεύτικη κι απατηλή βασιλεία του
Σατανά έρχονται αντιμέτωπες, καθώς αρχίζει αυτή η κατάσταση να γίνεται φανερή.
Το μαύρο, το σκοτάδι, η αμαρτία, θα γίνει πιο πυκνό για να δει όλη η
ανθρωπότητα τι θα συμβεί στον άνθρωπο που θέλει να υπηρετεί το Σατανά.
Από την άλλη πλευρά το λευκό, η δικαιοσύνη, το φως του Θεού θα γίνει πιο
λαμπρό και αυτό θα δείξει τι θα συμβεί στον άνθρωπο που θα θελήσει ν’
ακολουθήσει και να υπηρετήσει το Θεό.
Ο Θεός θα κάνει πολύ εμφανείς αυτές τις καταστάσεις, καθώς ο δίκαιος θα
γίνεται έτι δίκαιος, ο αγνός πιο αγνός, και ο ασεβής θα ασεβεί πιο πολύ (Δαν.ιβ:10
και Αποκ.κβ:11). Η διαφορά αυτή θα γίνεται όλο και μεγαλύτερη, ώστε να μπορεί ο
καθένας να καταλάβει, αν θέλει, ποιος είναι ο αληθινός Βασιλιάς.
Δεν είναι ευχάριστο στον Θεό, ούτε το ήθελε ποτέ να υπάρχει η βασιλεία
του Α/Χ. Όμως θα υπάρξει εξαιτίας του ανθρώπου ο οποίος με την ελεύθερη θέλησή
του διάλεξε να υπακούσει τον Σατανά και όχι τον Θεό. Ο Θεός λέει ότι αυτό θα
γίνει, είναι από τα πράγματα που πρέπει να γίνουν.
και στέφανος εδόθη εις αυτόν.
Στον αναβάτη του λευκού ίππου δόθηκε στέφανος. Το γεγονός αυτό σημαίνει
ότι ο κόσμος του παραχωρεί εξουσία και ισχύ. Παραχωρούν τους εαυτούς τους σ’
αυτόν, όπως και τα 10 κέρατα, οι 10 παντοδύναμοι οικονομικά άνδρες, οι οποίοι
θα βασιλέψουν μια ώρα με το θηρίο, θα δώσουν όλη την ισχύ και την εξουσία τους
στον Αντίχριστο.
Αποκ.ιζ:12 Και τα δέκα κέρατα, τα οποία είδες, είναι δέκα βασιλείς, οίτινες βασιλείαν
δεν έλαβον έτι, αλλά μίαν ώραν λαμβάνουσιν εξουσίαν ως βασιλείς μετά του θηρίου.
Αποκ.ιζ:13 Ούτοι έχουσι μίαν γνώμην και θέλουσι παραδώσει εις το θηρίον την δύναμιν
και την εξουσίαν εαυτών.
Έτσι θα δοθεί στον Α/Χ ο στέφανος του νικητή για ορισμένο χρονικό
διάστημα.
Ακόμα ο Σατανάς παραχωρεί σ’ αυτόν τον στέφανο του νικητή, αλλά μόνο
επειδή ο Θεός το επιτρέπει, ακριβώς επειδή ο άνθρωπος έκανε αυτή την εκλογή.
Είχαν πει για τον Ιησού: δεν
θέλομεν τούτον να βασιλεύση εφ’ ημάς (Λουκ.ιθ:14). Και στο Ιωαν.ε:42-43 ο
Ιησούς είπε: εγώ ήλθον εν τω ονόματι του
Πατρός μου και δεν με δέχεστε. Εάν άλλος ήθελεν ελθεί εν τω ονόματι αυτού,
τούτον ηθέλετε δεχθή. Αυτό είναι προφητεία για τον Αντίχριστο!!
Γιατί όμως οι άνθρωποι θα του επιτρέψουν να έρθει και να βασιλέψει πάνω
τους; Γιατί θα παραδώσουν σε αυτόν όλη την δύναμη και την εξουσία τους; Ο λόγος
είναι επειδή θα υποσχεθεί ότι θα φέρει ειρήνη, ασφάλεια, ευημερία. Οι άνθρωποι
σήμερα διψάνε για ειρήνη και ασφάλεια στον καιρό της αναταραχής και του φόβου.
Στην Α’ Θεσ.ε:3 λέει: όταν λέγωσι
ειρήνη και ασφάλεια, τότε επέρχεται επ’ αυτούς αιφνίδιος όλεθρος, καθώς αι
ωδίνες εις την εγκυμονούσαν, και δεν θέλουσι εκφύγει.
Στον Δαν.ια:38 λέει ότι ο Α/Χ θα δοξάσει το θεό Μαουζείμ. Η λέξη αυτή
σημαίνει πολεμικά φρούρια, και ο θεός του Α/Χ θα είναι η πολεμική μηχανή (την
οποία όμως ο Κύριος θα απολέσει και θα εξαφανίσει με το πνεύμα του στόματος
Αυτού όπως λέει στην Β’ Θεσ.β:8).
Σήμερα, ο πολεμική αυτή μηχανή εκφράζεται τέλεια στο πρόσωπο του ΟΗΕ που
έχει δικό του στρατό και διαθέτει τον τελειότερο εξοπλισμό. Μια ερμηνεία για τα
UFO είναι ότι είναι υπερσύγχρονα όπλα τα οποία δοκιμάζουν αυτοί που τα έχουν
(ΟΗΕ) και για να ξεγελάσουν τον κόσμο τα ονόμασαν έτσι.
Στη δεδομένη στιγμή, αυτός ο οργανισμός θα πάρει θέση αστυνομίας που θα
επιβάλλει την τάξη δια της βίας σε όλο τον κόσμο. Και ξέρουμε ότι ο στρατός του
ΟΗΕ αποτελείται από στρατιώτες απ’ όλα τα κράτη μέλη. Σήμερα υπάρχουν ήδη
τέτοια τέλεια όπλα, που μπορούν να εξαφανίζουν (όχι απλώς να σκοτώνουν) τον
άνθρωπο. Γι’ αυτό λέει στον Δαν.η:24 ότι θέλει αφανίζει εξαισίως. Βέβαια αυτά δεν είναι πλατιά γνωστά, αλλά όμως υπάρχουν
και δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τα συμβατικά όπλα.
Στις σφραγίδες που ακολουθούν, καθώς εγκαθιδρύεται η βασιλεία του Α/Χ,
και ιδιαίτερα στη δεύτερη (εδ.4) λέει ότι στον καθήμενο πάνω στον κόκκινο ίππο,
που συμβολίζει τον πόλεμο, εδόθη να σηκώσει την ειρήνη από την γη. Καθώς ο Α/Χ
θα υποτάσσει τα έθνη της γης στο σύστημά του εν ονόματι της ειρήνης, η ειρήνη
θα έχει αφαιρεθεί από την γη.
και εξήλθε νικών, και διά να νικήση.
Αυτό τώρα φαίνεται παράξενο,
ότι εξήλθε νικών και για να νικήσει. Εννοεί ότι ο σκοπός του ήταν να νικήσει
και να κυριαρχήσει. Εξήλθε νικών, με σκοπό να νικήσει και να επικρατήσει.
Ο στόχος του δεν είναι να
εγκαθιδρύσει μια δοξασμένη βασιλεία, να φέρει ειρήνη, ισότητα, δικαιοσύνη,
ασφάλεια, ευημερία και θεραπεία στα έθνη. Δεν είναι καθόλου αυτός ο σκοπός του.
Είναι μόνο να νικήσει και να κατακτήσει!
Εξήλθε νικών με σκοπό να
νικήσει! Και όταν κάποιος νικά κυβερνά!!!! Έχει πλήρη κατοχή και ασκεί πλήρη
έλεγχο και εξουσία. Θέλει να είναι όλα δικά του και να χειρίζεται τα πάντα.
Αυτή είναι η καρδιά και ο στόχος του Σατανά και αυτή θα είναι και του Α/Χ.