Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

τα άνω ζητείτε, όπου είναι ο Χριστός, κατά τη διάρκεια του COVID-19


Φίλοι μου, αυτά που θα σας πω, είναι απλά μια υπενθύμιση αυτού που ήδη γνωρίζετε: η παρουσία και η δύναμη του Ιησού στη ζωή σας έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο από τον κορωνοϊό. Η απήχηση που έχει ο Ιησούς στη ζωή σας, είναι μεγαλύτερη από αυτή την ίωση. Αυτό ισχύει τόσο για τα μεγάλα, όσο και για τα μικρά πράγματα της ζωής.

Κολ.γ:1-4 Εάν λοιπόν συνανέστητε μετά του Χριστού, τα άνω ζητείτε, όπου είναι ο Χριστός καθήμενος εν δεξιά του Θεού, τα άνω φρονείτε, μη τα επί της γης. Διότι απεθάνετε, και η ζωή σας είναι κεκρυμμένη μετά του Χριστού εν τω Θεώ· όταν ο Χριστός, η ζωή ημών, φανερωθή, τότε και σεις μετ' αυτού θέλετε φανερωθή εν δόξη.

Αν η ζωή σας είναι κεκρυμμένη μετά του Χριστού εν τω Θεώ· (Κολ.γ:3), τι μπορεί να σου κάνει ο κορωνοϊός με την απόλυτη έννοια;

Ω ναι, μπορεί να αναστατώσει την ζωή, μπορεί να φέρει δυστυχία, πόνο και θάνατο. Πράγματι, έχει και θα φέρει δυστυχία σε συγκεκριμένους ανθρώπους με έναν τρόπο που τα συναισθήματά μου δεν μπορούν να αντέξουν. Και πιθανότατα θα φέρει πόνο και θάνατο σε όλο τον κόσμο με έναν τρόπο που σχεδόν με κατακλύζει.

Είμαι κρυμμένος με τον Χριστό στον Θεό. Εγώ είμαι αδύναμος. Αυτός είναι δυνατός. Στην αδυναμία μου, η δύναμή του φανερώνεται τέλεια. Εγώ είμαι περιορισμένος. Αυτός είναι απεριόριστος. Όταν εγώ φτάνω στα όριά μου, το μεγαλείο Του φανερώνεται.

Ο Covid-19 δεν μπορεί να χωρίσει εμένα ή εσένα από την αγάπη του Θεού εν Χριστώ Ιησού του Κυρίου μας. Δεν μπορεί να εμποδίσει την αγάπη του Θεού να εκχέεται στην καρδιά μου και στην καρδιά σου.

Επειδή είμαστε κρυμμένοι με τον Χριστό στον Θεό, εσείς και εγώ μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτές τις μικρές, αδύναμες και περιορισμένες πράξεις υπηρεσίας κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής. Ο Ιησούς είναι θαυμαστός και παντοδύναμος.

 

όταν ο Χριστός, η ζωή ημών, φανερωθή, δηλαδή όταν η δύναμη, η ομορφιά, η αγιότητα, η μεγαλοπρέπεια και το μεγαλείο Του φανερωθεί για να το δει όλος ο κόσμος, εσείς και εγώ θα είμαστε παρόντες, μαζί Του, εν δόξη  (Κολ.γ:4).

Ένα ένδοξο σώμα μας περιμένει στο μέλλον, την στιγμή της Αρπαγής. Θα είναι άφθαρτο και δεν θα υπόκειται πλέον στην αμαρτία, την ασθένεια, τον πόνο ή τον θάνατο.

Ο κορωνοϊός δεν μπορεί να εμποδίσει με κανένα τρόπο το γεγονός της ένδοξης φανέρωσης του Χριστού μαζί με εσένα κατά την Δεύτερη Έλευσή Του. Τότε, η σκιά του COVID-19 θα εξαφανιστεί στην εκθαμβωτική δόξα της παρουσίας του Ιησού.

Έτσι, καθώς υπηρετούμε ο καθένας με τον τρόπο του, πολλές φορές αθέατα, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, περιμένουμε την στιγμή που θα έρθει για να μας αρπάξει για να είμαστε μαζί Του για πάντα!.

Στην πραγματικότητα εμείς έχουμε ήδη πεθάνει ως προς τον κόσμο (Κολ.γ:3), και ως προς την ψευδο-εξουσία του κορωνοϊού στις μέρες μας και όσων συνεπάγονται. Ακόμα, στην πραγματικότητα, εσείς και εγώ έχουμε επίσης αναστηθεί μαζί με τον Χριστό από αυτόν τον θάνατο (Κολ.γ:1) σε μια νέα ζωή που δεν υπόκειται στον παρόντα αιώνα ούτε σε κανένα κορωνοϊό.

Με πίστη στον Ιησού και το έργο Του, είμαστε ενωμένοι μαζί Του στον θάνατο και την ανάστασή Του. Η σημερινή εποχή (ο κόσμος, η σάρκα και ο διάβολος) δεν έχει πλέον θέση εξουσίας στη ζωή μας. Έχουμε πεθάνει ως προς τις μορφές εξουσίας που κάποτε μας υποδούλωσαν.

Έχουμε αναστηθεί σε μια νέα ζωή, και ο Ιησούς είναι ο Κύριος πάντων.

Ο Covid-19 είχε έχει και θα έχει μια έντονη επίδραση στη ζωή μας. Ο αντίκτυπος του Ιησού στη ζωή, ωστόσο, είναι πολύ μεγαλύτερος από κάθε άποψη, τόσο σε αυτή την παρούσα κακή εποχή όσο και στην ένδοξη αιωνιότητα που μας περιμένει.