Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Αποδείξεις ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν από την Μ. Θλίψη. (4)

 


2. Οι πιστοί της Εκκλησίας δεν μπορούν να γνωρίζουν την ώρα, αλλά οι άγιοι της Θλίψης μπορούν:

Εμείς, σήμερα, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την ώρα, την ημέρα ή ακόμα και τον καιρό, της επιστροφής του Κυρίου στον αέρα για να μας παραλάβει.

Πράξ.α:6-8 Εκείνοι λοιπόν συνελθόντες ηρώτων αυτόν, λέγοντες· Κύριε, τάχα εν τω καιρώ τούτω αποκαθιστάνεις την βασιλείαν εις τον Ισραήλ; Είπε δε προς αυτούς· Δεν ανήκει εις εσάς να γνωρίζητε τους χρόνους ή τους καιρούς, τους οποίους ο Πατήρ έθεσεν εν τη ιδία αυτού εξουσία, αλλά θέλετε λάβει δύναμιν, όταν επέλθη το Άγιον Πνεύμα εφ' υμάς, και θέλετε είσθαι εις εμέ μάρτυρες και εν Ιερουσαλήμ και εν πάση τη Ιουδαία και Σαμαρεία και έως εσχάτου της γης (Δες Α’ Θες.ε:1).

Ματθ.κε:13 Αγρυπνείτε λοιπόν, διότι δεν εξεύρετε την ημέραν ουδέ την ώραν, καθ' ην ο Υιός του ανθρώπου έρχεται.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Αποδείξεις ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν από την Μ. Θλίψη. (3)

 

Τα Α’ Θες.δ:16-17 και Α’ Κορ.ιε:51-52 είναι προφανώς τελείως διαφορετικά από τα Ματθ.κδ:31 και Μάρκ.ιγ:27

Ανήκουν σε δύο διαφορετικές οικονομίες του χρόνου που έχουν καθοριστεί από τον Θεό. Τα πρώτα είναι το τέλος της οικονομίας της Εκκλησίας (Ματθ.κη:20) και τα δεύτερα είναι τα τελευταία 7 χρόνια της οικονομίας του νόμου που πρόκειται να έρθει (Δαν. θ:24-27. Αυτή η προφητεία των 70 εβδομάδων του Δανιήλ θα εξηγηθεί αργότερα).

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Αποδείξεις ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν από την Μ. Θλίψη. (2)

 

Α’ Θεσ.β:19 Διότι τις η ελπίς ημών ή η χαρά ή ο στέφανος της καυχήσεως; ή ουχί και σεις έμπροσθεν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού εν τη παρουσία αυτού;

Α’ Ιωάν.β:28 Και τώρα, τεκνία, μένετε εν αυτώ, ίνα όταν φανερωθή, έχωμεν παρρησίαν και μη αισχυνθώμεν απ' αυτού εν τη παρουσία αυτού.

Με ενοχλεί να βλέπω Χριστιανούς να εγκαταλείπουν την υγιή βιβλική διδασκαλία της Αρπαγής της εκκλησίας, πριν από την Μεγάλη Θλίψη, στις μέρες μας. Είμαι σίγουρος ότι πολλοί  από αυτούς είναι σωσμένοι, αλλά πετάνε μια ένδοξη υπόσχεση. Αυτή η διδασκαλία είναι αγαπητή στην καρδιά μου και θα πρέπει να είναι σε όλους τους πιστούς!

 

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Αποδείξεις ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν από την Μ. Θλίψη. (1)


Ματθ.γ:1,2
Εν εκείναις δε ταις ημέραις έρχεται Ιωάννης ο βαπτιστής, κηρύττων εν τη ερήμω της Ιουδαίας και λέγων· Μετανοείτε· διότι επλησίασεν η βασιλεία των ουρανών.

Ματθ.γ:11,12 Εγώ μεν σας βαπτίζω εν ύδατι εις μετάνοιαν· ο δε οπίσω μου ερχόμενος είναι ισχυρότερός μου, του οποίου δεν είμαι άξιος να βαστάσω τα υποδήματα· αυτός θέλει σας βαπτίσει εν Πνεύματι Αγίω και πυρί. Όστις κρατεί το πτυάριον εν τη χειρί αυτού και θέλει διακαθαρίσει το αλώνιον αυτού και θέλει συνάξει τον σίτον αυτού εις την αποθήκην, το δε άχυρον θέλει κατακαύσει εν πυρί ασβέστω.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα





 

Απορίες:


Πως είναι δυνατόν, σε μια θεότητα, που αποτελείται από τρία πρόσωπα, (κατά τους υποστηρικτές αυτής της θεωρίας αυτά τα πρόσωπα είναι ο Πατέρας, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα) τα οποία είναι ίσα, συνάναρχα, παντοδύναμα, πάνσοφα κτλ, κτλ, …….

1)    Η σωτηρία να μην υπάρχει «δι' ουδενός άλλου», παρά μόνο δια Ιησού Χριστού (Πράξ.δ:12); Ο Πατέρας και το Άγιο Πνεύμα δεν μπορούν να σώσουν; Γιατί να μην είναι «δεδομένον υπό τον ουρανόν» το όνομα του Πατέρα ή του Αγίου Πνεύματος «διά του οποίου πρέπει να σωθώμεν»;

2)    Γιατί «παν ό,τι αν πράττουμε εν λόγω ή εν έργω, πάντα εν τω ονόματι του Κυρίου Ιησού να πράττουμε»; (Κολ.γ:17). Γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι στο όνομα του Πατέρα ή στο όνομα του Αγίου Πνεύματος;

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Υπομονή


Ιακ.α:2-4

Πάσαν χαράν νομίσατε, αδελφοί μου, όταν περιπέσητε εις διαφόρους πειρασμούς, γνωρίζοντες ότι η δοκιμασία της πίστεώς σας εργάζεται υπομονήν. Η δε υπομονή ας έχη έργον τέλειον, διά να ήσθε τέλειοι και ολόκληροι, μη όντες εις μηδέν ελλιπείς.

Για να είμαστε τέλειοι και ολόκληροι χρειαζόμαστε το τέλειο έργο της υπομονής. Θα ήθελα λοιπόν σήμερα να δούμε το θέμα της υπομονής και την σημασία της.

 

1. Γιατί την χρειαζόμαστε ;

 

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Το ευαγγέλιο του Ιούδα

 


Το ευαγγέλιο του Ιούδα έχει προξενήσει το ζωηρό ενδιαφέρον πολλών ανθρώπων μια και το περιεχόμενο του έρχεται σε αντίθεση με βασικές αλήθειες του χριστιανισμού και μας φανερώνει μια εντελώς διαφορετική εικόνα για το πρόσωπο του Ιούδα του Ισκαριώτη. Ασχολούμαστε με το κείμενο αυτό γιατί κάποιοι, εχθροί του ευαγγελίου του Χριστού, προσπαθούν να δημιουργήσουν σύγχυση ως προς τα πραγματικά γεγονότα που παρατίθενται από τα κανονικά ευαγγέλια.

Το ευαγγέλιο του Ιούδα ανακαλύφτηκε πιθανώς το 1978, το οποίο ύστερα από μια μεγάλη περιπέτεια για την πώληση του και πολύ δουλειά για την αποκατάσταση του, δημοσιοποιήθηκε στο ευρύ κοινό. Είναι αντίγραφο του 3ου με 4ου αιώνα, γραμμένο στην κοπτική, το πρωτότυπο του οποίου, σύμφωνα με μια αναφορά του πατέρα της πρωτοχριστιανικής εκκλησίας Ειρηναίου της Λυών, πρέπει να ανάγεται στα μέσα του δευτέρου αιώνα, γραμμένο στην ελληνική γλώσσα και είναι έργο της γνωστικής αίρεσης των σηθιανών.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Η διδασκαλία της τριάδας είναι Βιβλική;



Ιωάν.δ:24 Ο Θεός είναι Πνεύμα, και οι προσκυνούντες αυτόν εν πνεύματι και αληθεία πρέπει να προσκυνώσι.

 

Πολλοί άνθρωποι υποθέτουν ότι ο Πατέρας Θεός, ο Ιησούς Χριστός ο γιος και το Άγιο Πνεύμα συνθέτουν αυτό που κοινά είναι γνωστό σαν Τριάδα. Το δόγμα της Τριάδας συνήθως συνοψίζεται στην πίστη σε ένα Θεό που έχει τρία χωριστά αλλά ίσα πρόσωπα – κάποιοι μιλάνε για υποστάσεις.

Έχετε όμως συνειδητοποιήσει ότι, παρόλο που είναι μια κοινή παραδοχή μεταξύ πολλών θρησκευτικών ανθρώπων, η λέξη Τριάδα δεν υπάρχει πουθενά μέσα στην Αγία Γραφή;

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Γιατί οι μονοθεϊστές μπορούν να είναι και ταπεινοί και σίγουροι;

Μία από τις πιο κοινές εναντιώσεις που έχουν γίνει στις απόλυτες αξιώσεις του Χριστιανισμού, είναι ότι οι Χριστιανοί είναι αλαζόνες. Οι Χριστιανοί είναι αλαζόνες ισχυριζόμενοι ότι έχουν δίκιο, είναι αλαζονικό να ισχυρίζονται ότι όλοι οι άλλοι είναι λάθος, αλαζονικό να ισχυρίζονται ότι μπορεί κανείς να γνωρίσει την αλήθεια.

Δυστυχώς, εν μέσω τέτοιων κατηγοριών, κανείς δεν νοιάζεται να ζητήσει τον ορισμό της ταπεινοφροσύνης που χρησιμοποιείται. Με τα χρόνια, ο ορισμός της ταπεινοφροσύνης έχει υποστεί μια σταδιακή και τελικά μια ριζική αλλαγή. Ειδικά ανάμεσα σ’ αυτούς που λένε ότι είναι πνευματικοί.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Κήρυγμα


 

Από πού προήλθε η θεωρία της Τριάδας; (2)


Η απόφαση της συνόδου δεν τελείωσε τη συζήτηση

Η σύνοδος της Νίκαιας δεν τελείωσε τη διαμάχη. Ο Karen Armstrong εξηγεί: «ο Αθανάσιος κατάφερε να επιβάλει τη θεολογία του στους συνέδρους... με τα χνώτα του αυτοκράτορα πάνω από το λαιμό τους...

Η καταπιεστική συμφωνία ευχαρίστησε τον Κωνσταντίνο, ο οποίος δεν είχε καμία κατανόηση των θεολογικών ζητημάτων, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπήρχε ομοφωνία στη Νίκαια. Μετά τη σύνοδο, οι επίσκοποι συνέχισαν να διδάσκουν όπως έκαναν πριν, και η διαμάχη με τον Άρειο συνεχίστηκε για άλλα εξήντα χρόνια. Ο Άρειος και οι οπαδοί του αγωνίστηκαν και κατάφεραν να επανακτήσουν την αυτοκρατορική εύνοια. Ο Αθανάσιος εξορίστηκε τουλάχιστον πέντε φορές (σελ. 110-111).

Κ α λ η μ έ ρ α