Ματθ.κς:41 αγρυπνείτε
και προσεύχεσθε, διά να μη εισέλθητε εις πειρασμόν. Το μεν πνεύμα πρόθυμον, η
δε σαρξ ασθενής.
Λουκ.κα:36 Αγρυπνείτε λοιπόν δεόμενοι εν παντί καιρώ, διά να καταξιωθήτε να εκφύγητε πάντα ταύτα τα μέλλοντα να γείνωσι και να σταθήτε έμπροσθεν του Υιού του ανθρώπου.
Είναι αναπόφευκτο, η ανθρωπότητα
που επαναστάτησε εναντίον του Θεού και της βασιλείας Του, να ενωθεί τελικά κάτω
από έναν ασεβή και διεστραμμένο αρχηγό, γιατί νομίζουν ότι η επανάσταση αυτή
εναντίον του Θεού δεν μπορεί να είναι αποτελεσματική, εκτός αν ενωθούν όλοι
μαζί κάτω από έναν ηγέτη.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας
πάνω στη γη συνειδητά και με πλήρη γνώση θα λέει ότι βρίσκεται σε επανάσταση
εναντίον του Θεού κι ότι πρέπει να έχουν κάποιον αρχηγό για να τους βοηθήσει,
αλλά οι καρδιές τους θα έχουν επαναστατήσει.
Έτσι, ο κατ’ εξοχήν επαναστάτης
εναντίον του Θεού, στο πρόσωπο του Α/Χ, δεν θα δυσκολευτεί να βρει ακόλουθους.
Η ανθρωπότητα υπηρετεί τον Σατανά
με κάθε τρόπο, κάποιοι τον λατρεύουν και τώρα αυτό παίρνει επίσημο χαρακτήρα.
Στη Ρωμ.α:28-32 μεταξύ των άλλων
λέει ότι επειδή οι άνθρωποι απεδοκίμασαν να έχουν επίγνωση του Θεού έγιναν
υβριστές:
Ρωμ.α:30 ψιθυρισταί,
κατάλαλοι, μισόθεοι, υβρισταί, υπερήφανοι, αλαζόνες, εφευρεταί κακών,
απειθείς εις τους γονείς,
ΥΒΡΙΣ σημαίνει: αυθάδης βία που πηγάζει
από τη συναίσθηση υπερβολικής δύναμης, ή υπερβολικού πάθους, αυθάδεια,
αλαζονεία, ακολασία, προπέτεια, ασέλγεια, λαγνεία.
Στον Ιππόλυτο ο Ευριπίδης δίνει
ένα απλό και καθαρό ορισμό: ΥΒΡΙΣ είναι να θέλεις να είσαι πιο δυνατός από τους
θεούς.
Με άλλα λόγια να μην δέχεσαι να
υποταχθείς μέσα στο όρια της φύσης σου, τα καθορισμένα από τον Θεό, αλλά να
ενεργείς με στόχο να τα ξεπεράσεις ή να Τον ξεπεράσεις, το ίδιο είναι!
Αληθινά υπήρξε μια πραγματική
διαρκής ύβρις και πρόκληση η πορεία του ανθρώπου πάνω σε τούτο τον πλανήτη.
Η προσκόλλησή του στην πίστη της
παντοδυναμίας του τον οδήγησε, έστω και πρόσκαιρα, σε παραμόρφωση της ψυχής
του.
Η φιλαυτία του άνοιξε το δρόμο
στην απληστία και την εκμηδένιση κάθε λογικού φραγμού. Ακόμα τον στέρησε κι από
αυτές τις στοιχειώδεις ενστικτώδεις αντιδράσεις. Αυτά έρχονται πρώτα. Μετά
ακολουθεί η κατάρρευση, η απελπισία, ο πανικός.
Μπροστά σε μια απρόβλεπτη έκρηξη
κάποιων από τις αδάμαστες δυνάμεις γύρω του, ενός σεισμού, ενός σπασμού κάποιου
ηφαιστείου, συνειδητοποιεί την αδυναμία του ο άνθρωπος, ξαναβρίσκει το φυσικό
του μέγεθος και χάνει τον αφύσικο όγκο του, αυτό που έχει να κάνει με την ύβρη,
την πρόκληση, την άρνηση, τον εγωισμό και την αλαζονεία.
Και είναι γεγονός πως ακόμα πιο
συγκλονιστική γίνεται η συντριβή μας, όταν η συμφορά μας προέρχεται από τα ίδια
μας τα χέρια, από τα δικά μας δημιουργήματα (Τσερνομπίλ - Ιαπωνία).
Μέσα στο λόγο του Θεού η ανθρώπινη
πρόκληση εικονογραφείται στην Π.Δ. με τη σύλληψη και το χτίσιμο του πύργου της
Βαβέλ.
Κάτι ανάλογο προσπάθησαν να
αποδώσουν οι Έλληνες με την απόπειρα του Ικάρου να κατακτήσει τα ύψη, όταν τον
πρόδωσαν τα κέρινα φτερά της φιλοδοξίας του, αποδεικνύοντας πόσο ασύμφορη είναι
για τον ίδιο τον άνθρωπο η θέση της πρόκλησης.
Όταν έρθει η ώρα της αναμέτρησης,
της δοκιμασίας, συχνά η ανθρώπινη ανεπάρκεια είναι τόση, που ο ίδιος ο άνθρωπος
μένει μόνος, προδομένος και αβοήθητος.
Ο Θεός λέει: Εμέ εγκατέλειπον την πηγήν των ζώντων υδάτων.
Όσες βελτιώσεις κι αν συμφωνήσουμε
για τον πλανήτη μας, όσο αγώνα κι αν κάνουμε για καλύτερες συνθήκες ζωής, χωρίς
το φως, την αγάπη, τη σοφία του Πατέρα, σκάβουμε λάκκους συντετριμμένους, οίτινες δεν δύνανται να κρατήσωσιν ύδωρ.
(Ιερ.β:13).
Η ανάγκη ταπείνωσης και συντριβής
στην παρουσία του Θεού είναι η πρώτη μεγάλη ανάγκη του ανθρώπου.
Σήμερα οι άνθρωποι φοβούνται και
καλά κάνουν, γιατί θα χειροτερέψουν τα πράγματα. Φοβούνται γιατί ενώ το Φως
ήρθε στον κόσμο, αυτοί πρόκριναν το σκοτάδι.
Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά.
Την ώρα που αυτοί φοβούνται και τρέμουν, κάποιοι άλλοι αναστενάζουν με λαχτάρα ναι, έρχου Κύριε Ιησού.
Αυτοί είναι οι νέοι άνθρωποι που
έχουν αιώνια ζωή μέσα τους. Είπαν όχι στην αμαρτία και τα κάλλη της,
αντιστάθηκαν και νίκησαν την πρόκληση, τον θάνατο.
Γι’ αυτούς δεν υπάρχει φόβος, αλλά
μονάχα η αγάπη του Ιησού Χριστού, ο ουρανός. Ίσως πει κάποιος ότι είναι λίγοι.
Ίσως, μα τι σημασία έχει αυτό όταν μιλάμε για το θάνατο και τη Ζωή !!!
Έτσι η αληθινή βασιλεία του Θεού
και η ψεύτικη κι απατηλή βασιλεία του Σατανά έρχονται αντιμέτωπες, καθώς
αρχίζει αυτή η κατάσταση να γίνεται φανερή.
Το μαύρο, το σκοτάδι, η αμαρτία,
θα γίνει πιο πυκνό για να δει όλη η ανθρωπότητα τι θα συμβεί στον άνθρωπο που
θέλει να υπηρετεί τον Σατανά.
Από την άλλη πλευρά το λευκό, η
δικαιοσύνη, το φως του Θεού θα γίνει πιο λαμπρό και αυτό θα δείξει τι θα συμβεί
στον άνθρωπο που θα θελήσει ν’ ακολουθήσει και να υπηρετήσει τον Θεό.
Ο Θεός θα κάνει πολύ εμφανείς
αυτές τις καταστάσεις, καθώς ο δίκαιος θα γίνεται έτι δίκαιος, ο άγιος πιο άγιος,
και ο ασεβής θα ασεβεί πιο πολύ:
Δαν.ιβ:10 Πολλοί
θέλουσι καθαρισθή και λευκανθή και δοκιμασθή· και οι ασεβείς θέλουσιν ασεβεί·
και ουδείς εκ των ασεβών θέλει νοήσει· αλλ' οι συνετοί θέλουσι νοήσει.
Αποκ.κβ:11 Όστις
αδικεί ας αδικήση έτι, και όστις είναι μεμολυσμένος ας μολυνθή έτι, και ο
δίκαιος ας γείνη έτι δίκαιος, και ο άγιος ας γείνη έτι άγιος.
Η διαφορά αυτή θα γίνεται όλο και
μεγαλύτερη, ώστε να μπορεί ο καθένας να καταλάβει, αν θέλει, ποιος είναι ο
αληθινός Βασιλιάς.
Δεν είναι ευχάριστο στον Θεό, ούτε
το ήθελε ποτέ να υπάρχει η βασιλεία του Α/Χ. Όμως θα υπάρξει εξαιτίας του
ανθρώπου ο οποίος με την ελεύθερη θέλησή του διάλεξε να υπακούσει τον Σατανά
και όχι το Θεό.
Ο Θεός λέει ότι αυτό θα γίνει,
πρέπει να γίνει. Είναι η πρώτη σφραγίδα απ’ αυτές που πρόκειται ν’ ανοιχθούν.
Είδαμε ότι ένα από τα 4 ζώα λέει: πήγαινε, και ο αναβάτης του λευκού ίππου
πηγαίνει.
Οι άγιοι, μαζί με το Χριστό,
στέκονται σε θέση εξουσίας που τους έχει δοθεί και είναι μια άποψη της
συγκυβερνήσεώς μας με τον Κύριο.
Είναι μερική εκπλήρωση της Α’
Κορινθ.ς:2 όπου ο απόστολος Παύλος λέει: δεν εξεύρετε ότι οι άγιοι θέλουσι κρίνει τον κόσμο;
Α’ Θεσ.ε:3 όταν λέγωσι ειρήνη και ασφάλεια, τότε
επέρχεται επ’ αυτούς αιφνίδιος όλεθρος, καθώς αι ωδίνες εις την εγκυμονούσαν,
και δεν θέλουσι εκφύγει.
Δαν.ια:38 Τον
δε θεόν Μαουζείμ θέλει δοξάσει επί του τόπου αυτού· και θεόν, τον οποίον οι
πατέρες αυτού δεν εγνώρισαν, θέλει τιμήσει με χρυσόν και άργυρον και με
πολυτίμους λίθους και με πράγματα επιθυμητά.
Μαουζείμ σημαίνει πολεμικά
φρούρια, και ο θεός του Α/Χ θα είναι η πολεμική μηχανή (την οποία όμως ο Κύριος
θα απωλέσει και θα εξαφανίσει με το πνεύμα του στόματος Αυτού:
Β’ Θεσ.β:8 και
τότε θέλει αποκαλυφθή ο άνομος, τον οποίον ο Κύριος θέλει απολέσει με το πνεύμα
του στόματος αυτού και θέλει εξαφανίσει με την επιφάνειαν της παρουσίας αυτού·
Σήμερα, ο πολεμική αυτή μηχανή
εκφράζεται τέλεια στο πρόσωπο του ΟΗΕ που έχει δικό του στρατό και διαθέτει τον
τελειότερο εξοπλισμό. Μια ερμηνεία για τα UFO είναι ότι είναι υπερσύγχρονα όπλα
τα οποία δοκιμάζουν αυτοί που τα έχουν (ΟΗΕ) και για να ξεγελάσουν τον κόσμο τα
ονόμασαν έτσι.
Στη δεδομένη στιγμή, αυτός ο
οργανισμός θα πάρει θέση αστυνομίας που θα επιβάλλει την τάξη δια της βίας σε
όλο τον κόσμο. Και ξέρουμε ότι ο στρατός του ΟΗΕ αποτελείται από στρατιώτες απ’
όλα τα κράτη μέλη.
Σήμερα υπάρχουν ήδη τέτοια τέλεια
όπλα, που μπορούν να εξαφανίζουν (όχι απλώς να σκοτώνουν) τον άνθρωπο.
Δαν.η:24 Και
η δύναμις αυτού θέλει είσθαι ισχυρά, ουχί όμως εξ ιδίας αυτού δυνάμεως· και θέλει
αφανίζει εξαισίως και θέλει ευοδούσθαι και κατορθόνει και θέλει αφανίζει
τους ισχυρούς και τον λαόν τον άγιον.
Βέβαια αυτά δεν είναι πλατιά
γνωστά, αλλά όμως υπάρχουν και δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τα συμβατικά όπλα.
και εξήλθε νικών, και διά να νικήση.
Αυτό τώρα φαίνεται παράξενο, ότι
εξήλθε νικών και για να νικήσει. Εννοεί ότι ο σκοπός του ήταν να νικήσει και να
κυριαρχήσει. Εξήλθε νικών, με σκοπό να νικήσει και να επικρατήσει.
Ο στόχος του δεν είναι να
εγκαθιδρύσει μια δοξασμένη βασιλεία, να φέρει ειρήνη, ισότητα, δικαιοσύνη,
ασφάλεια, ευημερία και θεραπεία στα έθνη.
Είναι μόνο να νικήσει και να κατακτήσει!
Εξήλθε νικών με σκοπό να νικήσει! Και όταν κάποιος νικά κυβερνά!!!!
Έχει πλήρη κατοχή και ασκεί πλήρη
έλεγχο και εξουσία. Θέλει να είναι όλα δικά του και να χειρίζεται τα πάντα.
Αυτή είναι η καρδιά και ο στόχος του Σατανά και αυτή θα είναι και του Α/Χ.
Αυτό μας θυμίζει εκείνους τους
πλούσιους ανθρώπους, τους Ιλλουμινάτι, οι οποίοι προσπαθούν να αποκτήσουν
έλεγχο και εξουσία πάνω σ’ όλο τον κόσμο.
Αυτοί είναι οι οικονομικά ισχυροί
που με το χρήμα τους κυβερνούν τον κόσμο.
Ο σκοπός του Α/Χ θα είναι να
νικήσει, να αποκτήσει τον έλεγχο πάνω σ’ όλο το πρόσωπο της γης, να κατέχει και
να χειρίζεται τα πάντα. Αυτό όμως θα είναι χωρίς αξία, χωρίς νόημα, γιατί δεν
θα υπάρχει αγάπη, δεν θα υπάρχει χαρά, επικοινωνία, πραγματική δόξα. Θα υπάρχει
μόνο ερήμωση και καταστροφή.
Λέει ότι εδόθη στον καθήμενο επί
του ίππου να σηκώσει την ειρήνη από την γη που σημαίνει ότι θα φέρει τον πόλεμο
και την καταστροφή πάνω στη
γη. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πως
θα γίνει αυτό.
Όταν θα έρθει ο Α/Χ δεν θα τον
καλοδεχτούν όλοι, αλλά θα υπάρξουν αντιδράσεις στην αρχή. Σε κράτη που έχει
γίνει φοβερή πλύση εγκεφάλου, εύκολα θα επικρατήσει, αλλά όμως θα υπάρξουν
αντιδράσεις από κράτη που είναι οικονομικά ανεξάρτητα και ελεύθερα και που θα
θελήσει να τους στερήσει αυτή την ελευθερία.
Αυτό είναι φυσικό να δημιουργήσει
πολέμους και σκοτωμούς, κι έτσι τελικά θα επικρατήσει. Ο κόσμος νομίζει ότι
μπορεί να ξεφύγει απ’ αυτό, όμως είναι πλάνη και ψέμα, κανείς δεν θα μπορέσει
να ξεφύγει.
Αποκ.ς:5
Και ότε ήνοιξεν την σφραγίδα την τρίτην, ήκουσα του τρίτου ζώου
λέγοντος, Έρχου, και είδον και ιδού ίππος μέλας, και ο καθήμενος επ’αυτόν έχων
ζυγόν εν την χειρί αυτού.
Η ζυγαριά συμβολίζει την πείνα.
Είναι όργανο με το οποίο μετράμε το βάρος της τροφής προσεκτικά. Ο αναβάτης του
μαύρου ίππου αντιπροσωπεύει την πείνα.
Αποκ.ς:6
και ήκουσα φωνήν εν μέσω των τεσσάρων ζώων λέγουσαν, Χοίνιξ σίτου
δηναρίου, και τρείς χοίνικες κριθών δηναρίου, και το έλαιον και τον οίνον μη
αδικήσης.
Ένα δηνάριο ήταν τότε ο μισθός
μιας ημέρας για ένα μέσο εργαζόμενο άνθρωπο. Η ανάλογη αξία σήμερα είναι το
ημερομίσθιο ενός μέσου εργαζόμενου ανθρώπου. Ένα κιλό σιτάρι θα κοστίζει όσο
ένα ημερομίσθιο. Δείχνει μια κατάσταση κατά την οποία οι άνθρωποι θα είναι
αναγκασμένοι να εργάζονται και να ξοδεύουν σχεδόν όλο το εισόδημα τους μόνο για
να επιζήσουν.
Επίσης λέει: τρείς χοίνικες κριθής δι εν δηνάριον. Το κριθάρι είναι κατώτερο σε
αξία από το σιτάρι και γι’ αυτό λέει ότι είναι τρείς φορές φθηνότερο.
Το λάδι και το κρασί θα είναι τα
πιο δαπανηρά είδη. Θα διαφυλαχτούν κυρίως γιατί αντιπροσωπεύουν είδη
πολυτελείας, τα οποία είναι για πλούσιους αγοραστές (άνθρωποι του συστήματος
του Α/Χ).
Τον καιρό που οι άνθρωποι θα
εξαναγκάζονται να εργάζονται ίσα - ίσα για να επιβιώσουν, θα υπάρχουν αυτοί οι
πλούσιοι για τους οποίους θα διαφυλαχτούν το λάδι και το κρασί.
Όλη αυτή η κατάσταση θα έχει σαν
αποτέλεσμα να επέλθει πείνα και ν’ ανέβει σημαντικά ο πληθωρισμός.
Α΄Βασ.ι:14 Το βάρος δε του χρυσίου, το οποίον ήρχετο εις τον Σολομώντα κατ' έτος,
ήτο εξακόσια εξήκοντα εξ τάλαντα χρυσίου (666)!
Στις μέρες μας, λίγο πριν το
τέλος, ο αντίχριστος μαζεύει το χρυσό της Γης! Δεν σας κάνει εντύπωση τα τόσα
μαγαζιά που αγοράζουν χρυσό που έχουν ανοίξει τελευταία; Και δεν είναι Ελληνικό
το φαινόμενο, αλλά παγκόσμιο.