Ο Θεός έχει μόνο μία θεία φύση, μία ουσία που είναι αδιαίρετη, δεν μπορεί να διαχωριστεί σε πολλαπλότητα προσώπων.
Αν υπάρχει μόνο ένας Θεός, και ο Θεός είναι ο Πατέρας (Μαλαχ.β:10), και αν ο Ιησούς είναι Θεός, τότε προκύπτει λογικά ότι ο Ιησούς είναι ο Πατέρας.
Στην πραγματικότητα, δεν
μπορούμε να δούμε τον Ιησού σαν Θεό, παρά μόνο αν Τον δούμε σαν τον Πατέρα (Α’
Κορ.η:6). Όταν κάποιος αρνείται ότι ο Ιησούς είναι ο Πατέρας, είναι σαν να
αρνείται την θεότητά Του!
Σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, ο Γιάχβε είχε αποκαλύψει το σχέδιό Του να εμφανιστεί με ανθρώπινη μορφή, και εκπλήρωσε αυτές τις γραφές με τον ερχομό Του στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού (Ης.θ:6, μ:3-9, λε:4-6, Λουκ.ζ:22).
Ο Γιάχβε κράτησε τις υποσχέσεις Του, να φανερωθεί εν σαρκί,
κυριολεκτικά να είναι «Μεθ' ημών ο Θεός»
(Ης.ζ:14, Ματθ.α:23).
Δεδομένου ότι δεν υπάρχει κανένας άλλος Θεός παρά μόνο ο
Γιάχβε, σύμφωνα με τις δηλώσεις που ο Ίδιος έχει κάνει (Ησ.μγ:10-11, με:21-23),
συνεπάγεται ότι ο Ιησούς και ο Γιάχβε είναι το ίδιο πρόσωπο. Το παιδί που
γεννήθηκε και ο γιος που δόθηκε είναι επίσης ο Παντοδύναμος Θεός και ο αιώνιος
Πατέρας. Αυτός που φανερώθηκε εν σαρκί, ήταν Εμμανουήλ. Ο
ένας, αιώνιος Θεός (ο Πατέρας), φανερώθηκε εν σαρκί (στον Υιό), και θα εκχύσει
το Πνεύμα Του (Άγιο Πνεύμα), επί πάσαν σάρκα.
Ιωάν.α:14
Και ο Λόγος έγεινε σαρξ και κατώκησε
μεταξύ ημών, και είδομεν την δόξαν αυτού, δόξαν ως μονογενούς παρά του Πατρός,
πλήρης χάριτος και αληθείας.
Σχετικά με αυτό το εδάφιο, η αλήθεια είναι ο
Πατέρας, που είναι Πνεύμα (Ιωάν.δ:24) και γέννησε την σάρκα. Οι διακρίσεις
είναι Πνεύμα και σάρκα, Θεός και άνθρωπος, Πατέρας και Γιος, και όχι ξεχωριστά
και διακριτά πρόσωπα μέσα στην θεότητα. Ο Θεός δεν γέννησε θεό, όπως διδάσκουν
οι τριαδικοί (θεός εκ Θεού). Θα πρέπει να μας εξηγήσουν πως μπορεί ο Θεός να γεννήσει
θεό. Επίσης, αν ο Ιησούς ήταν θεός υιός, τότε η Μαριάμ γέννησε θεό, είναι μητέρα
θεού, όπως διδάσκουν οι Καθολικοί και οι Ορθόδοξοι;