Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Το πνεύμα της Λαοδίκειας



Αποκ.γ:14 Και προς τον άγγελον της εκκλησίας των Λαοδικέων γράψον· Ταύτα λέγει ο Αμήν, ο μάρτυς ο πιστός και αληθινός, η αρχή της κτίσεως του Θεού. Εξεύρω τα έργα σου, ότι ούτε ψυχρός είσαι ούτε ζεστός· είθε να ήσο ψυχρός ή ζεστός· ούτως, επειδή είσαι χλιαρός και ούτε ψυχρός ούτε ζεστός, μέλλω να σε εξεμέσω εκ του στόματός μου. Διότι λέγεις ότι πλούσιος είμαι και επλούτησα και δεν έχω χρείαν ουδενός, και δεν εξεύρεις ότι συ είσαι ο ταλαίπωρος και ελεεινός και πτωχός και τυφλός και γυμνός· συμβουλεύω σε να αγοράσης παρ' εμού χρυσίον δεδοκιμασμένον εκ πυρός διά να πλουτήσης, και ιμάτια λευκά διά να ενδυθής και να μη φανερωθή η αισχύνη της γυμνότητός σου, και χρίσον τους οφθαλμούς σου με κολλούριον διά να βλέπης. Εγώ όσους αγαπώ, ελέγχω και παιδεύω· γενού λοιπόν ζηλωτής και μετανόησον.

Η χρονική διάρκεια της περιόδου αυτής είναι από την Αρπαγή μέχρι την 6η σφραγίδα του βιβλίου της Αποκάλυψης.

Τότε είναι που όλοι οι μάρτυρες της θλίψης έχουν σκοτωθεί από τον Αντίχριστο, ανασταίνονται και αρπάζονται στον ουρανό. Ο χρόνος αυτής της περιόδου είναι 42 μήνες ή 1260 ημέρες ή 3 ½ χρόνια ή καιροί, καιρός και ήμισυ καιρού.

Υπό μία έννοια, η εκκλησία της Λαοδικείας υπάρχει σήμερα ανάμεσά μας. Γι’ αυτό πρέπει να προσέξουμε το πνεύμα της: πλούσιος είμαι και επλούτησα και δεν έχω χρείαν ουδενός

Είναι Χριστιανοί οι οποίοι όμως είναι χλιαροί, δεν έχουν αγάπη για τον Ιησού και τον λόγο Του.

Είναι ακόμα ολόκληρες εκκλησίες που υπάρχουν σήμερα, που έχουν χάσει το φως της αλήθειας και της κίνησης του Πνεύματος του Θεού και στέκονται αντιμέτωποι με τον Ίδιο το Θεό, όπως στο θέμα της βάπτισης με Πνεύμα Άγιο, της θεότητας, της λατρείας και τόσα άλλα

Το όνομα Λαοδίκεια σημαίνει: «δίκη λαού» με την έννοια ότι ο λαός δικάζει ή ο λαός κυβερνά.

Κυβέρνηση από τα μέλη, τη μάζα της εκκλησίας και όχι από τους εργάτες που ο Θεός έθεσε. Αυτό φανερώνει ανυπακοή και απείθεια. Στην εκκλησία αυτή, αντί να οδηγούνται από τους πρεσβυτέρους, αυτοί οδηγούν το πρεσβυτέριο όπου θέλουν σύμφωνα με τις ορέξεις τους, κάτι που είναι αντίθετο απ’ το θέλημα του Κυρίου.

Σήμερα, υπάρχουν εκκλησίες που πλούσιοι «πιστοί» απολύουν τους ποιμένες, με τα χρήματά τους  ασκούν επιρροή στους πρεσβυτέρους και γενικά κυβερνά ο λαός αντί να κυβερνά ο Ιησούς δια μέσου των «αγγέλων» ή «αστέρων» Του. Ο Ιησούς χρησιμοποιεί αυτό το όνομα για να μας δείξει την κατάσταση της εκκλησίας της Λαοδικείας.

Βιώνουμε μια φρικτή εισβολή του πνεύματος της Λαοδικείας σήμερα, που κάνει τις καρδιές ορισμένων, που κάποτε στεκόταν για τον αγιασμό, να συμβιβάζονται. Το λυπηρό είναι ότι συχνά η αντίδραση ξεκινά από δικά μας αγαπημένα πρόσωπα.

Ο λόγος του Θεού λέει, «και εχθροί του ανθρώπου θέλουσιν είσθαι οι οικιακοί αυτού» (Ματθ.ι:36, Μιχ.ζ:6).

Το πνεύμα αυτό είναι καταστροφικό. Έχω δει ανθρώπους να αλλάζουν μέσα σε μια νύχτα. Εκκλησίες που κάποτε στεκόταν στις επάλξεις της αλήθειας και της αγιότητας, έχουν υποκύψει. Το πνεύμα της εποχής είναι σαρωτικό, σαν μια πληγή ακρίδων πάνω στη γη, καταβροχθίζουν ό, τι μπορούν.

Η προσπάθεια είναι να αισθανθούμε αποθαρρημένοι και νικημένοι.

Έχουμε την τάση να αισθανόμαστε όπως ο Ηλίας, όταν είπε, «Εστάθην εις άκρον ζηλωτής υπέρ Κυρίου του Θεού των δυνάμεων· διότι οι υιοί Ισραήλ εγκατέλιπον την διαθήκην σου, τα θυσιαστήριά σου κατέστρεψαν και τους προφήτας σου εθανάτωσαν εν ρομφαία· και εναπελείφθην εγώ μόνος· και ζητούσι την ζωήν μου, διά να αφαιρέσωσιν αυτήν» (Α’ Βας.ιθ:10).

Αλλά ο Θεός είπε στον Ηλία ότι δεν έχουν χαθεί όλα.

Είπε, «αφήκα όμως εις τον Ισραήλ επτά χιλιάδας, πάντα τα γόνατα, όσα δεν έκλιναν εις τον Βάαλ, και παν στόμα το οποίον δεν ησπάσθη αυτόν» (Α’ Βας.ιθ:18).

Δεν χάθηκαν όλα! Ο Θεός έχει μια εκκλησία, μια καθαρή νύφη που ποτέ δεν θα υποκύψει ή θα παραδοθεί στο πνεύμα του συμβιβασμού και την κοσμικότητα. Ο Θεός σηκώνει Ηλίες, Δανιήλ, και Ιωάννηδες Βαπτιστές που θα σταθούν μέχρι το τέλος.

Πιστεύω ότι η Εκκλησία του Ιησού Χριστού τώρα, είναι στο χωνευτήρι.

«και το πυρ θέλει δοκιμάσει το έργον εκάστου οποίον είναι» μας λέει η Αγία Γραφή (Α’ Κορ.γ:13).

Τα ζιζάνια θα μεγαλώσουν μαζί και ανάμεσα στο σιτάρι.

Οι πέντε μωρές και οι πέντε σοφές ήταν όλες μαζί και ονομαζόταν όλες παρθένες.

Η εκκλησία της Λαοδικείας και η εκκλησία της Φιλαδέλφειας θα συνεχίσουν μαζί, μέχρι ο Κύριος να εκβάλει τη Λαοδίκεια και ανοίξει την πόρτα του ουρανού για την Φιλαδέλφεια.

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός εξακολουθεί να είναι η κεφαλή της Εκκλησίας! Αυτός είναι υπεύθυνος. Ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει και το κάνει!

«κρατεί το πτυάριον εν τη χειρί αυτού και θέλει διακαθαρίσει το αλώνιον αυτού και θέλει συνάξει τον σίτον αυτού εις την αποθήκην, το δε άχυρον θέλει κατακαύσει εν πυρί ασβέστω» (Ματθ.γ:12).

Υπάρχουν εκείνοι που πιστεύουν ότι ο συμβιβασμός είναι τόσο ισχυρός που η Εκκλησία του Ιησού Χριστού θα υποκύψει και θα πάει όπως πάνε και οι άλλοι.

Δεν πιστεύω ότι αυτό ισχύει, αλλά ακόμα κι αν γίνει, ο Θεός εξακολουθεί να έχει μια εκκλησία που θα την σηκώσει για να σταθεί μπροστά Του με αγιότητα, αυτούς τους έσχατους καιρούς.

Βέβαια, είναι αλήθεια, ότι πολλοί που κάποτε στεκόταν για τον αγιασμό, έχουν γίνει τώρα «φιλελεύθεροι» και αποστάτησαν.

Όσοι πιστεύουν και κηρύττουν αγιασμό, αντιμετωπίζουν την καχυποψία, τον δημόσιο εμπαιγμό, τον θεολογικό και εκκλησιαστικό εξοστρακισμό.

Πιστεύω ότι υπάρχει μια κατηγορία επαγγελματιών «εργατών», που ανεβαίνουν στον άμβωνα, χωρίς να τους ενδιαφέρει και τόσο ο λόγος του Θεού, έχουν κάνει χίλια δυο άσχημα πράγματα, αλλά είναι πάντα έτοιμοι να κατηγορήσουν αυτούς που  πρεσβεύουν ή κηρύττουν χριστιανική αγιότητα.

Κι ενώ όλα αυτά συνεχίζονται, ας θυμηθούμε ότι «είναι ανάγκη να υπάρχωσι και αιρέσεις μεταξύ σας, διά να γείνωσι φανεροί μεταξύ σας οι δόκιμοι» (Α’ Κορ.ια:19).

Ο Θεός πάντα βάζει τη σφραγίδα της έγκρισης, το χρίσμα και την ευλογία πάνω στους δικούς Του και πάντα έτσι θα το κάνει.

Εβρ.α:9 Ηγάπησας δικαιοσύνην και εμίσησας ανομίαν· διά τούτο έχρισέ σε, ο Θεός, ο Θεός σου, έλαιον αγαλλιάσεως υπέρ τους μετόχους σου·

Ποτέ δεν θα χάσεις, κρατώντας σταθερά τις αρχές του αγιασμού και της αλήθειας του λόγου του Θεού. Ο Θεός πάντα θα υποστηρίξει αυτούς που μένουν πιστοί σ’ Αυτόν!

Ο Ιησούς είπε αρκετές παραβολές στο Ματθ.ιγ που αποκαλύπτουν ότι η χριστιανοσύνη, ή η ορατή εκκλησία, απαρτίζεται από αγίους και αμαρτωλούς. Η Βασιλεία των ουρανών παρομοιάζεται μ’ ένα χωράφι με στάρι και ζιζάνια, παρομοιάζεται με μια σιναπιά πάνω στην οποία φωλιάζουν όλων των ειδών τα πουλιά, με αλεύρι που όμως έχει και προζύμι, μ’ ένα δίχτυ με όλων των ειδών τα ψάρια.

Στις μέρες μας, η εκκλησία της Λαοδίκειας συνυπάρχει με την εκκλησία της Φιλαδέλφειας. Η Αρπαγή θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα:

Η Φιλαδέλφεια θα αρπαχτεί και η Λαοδίκεια θα μείνει!  Πιστεύουμε ότι αυτές είναι οι τελευταίες μέρες. Οι μοντέρνες εκκλησίες έχουν όμορφα κτίρια, χορωδίες που ψάλουν ωραία, όμορφες τελετές, αλλά ο Χριστός είναι απέξω και κτυπάει την πόρτα για να μπει μέσα. Παρόλο που αυτό χαρακτηρίζει τον χριστιανισμό συνολικά, υπάρχουν ακόμα κάποιες εκκλησίες που η φωτιά του καθαρισμού καίει ανάμεσά τους και που μπορούν να διακρίνουν τους ψευδοπροφήτες. Κρατούν τις αποστολικές διδαχές και το Πνεύμα του Θεού είναι ανάμεσά τους.

Θα πρέπει πάντα να θυμόμαστε, ότι πολλές θρησκευτικές οργανώσεις και παραδόσεις δεν έχουν ολόκληρο το Ευαγγέλιο. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να προσκολλόμαστε με όλους που επαγγέλλονται ότι είναι Χριστιανοί και να τους κάνουμε παρέα σαν αναγεννημένους.

Φυσικά, δεν πιστεύουμε ότι κάποιος πρέπει ν’ ανήκει σ’ ένα συγκεκριμένο δόγμα για να σωθεί. Ακόμα, αυτοί που ονομάζουν τους εαυτούς τους Χριστιανούς υπάρχουν σε κάθε συνάθροιση, αλλά η ζωή τους φανερώνει ότι δεν είναι.

Αποκ.γ:18 συμβουλεύω σοι αγοράσαι παρ’ εμού χρυσίον πεπυρωμένον εκ πυρός ίνα πλουτήσης, και ιμάτια λευκά ίνα περιβάλη και μη φανερωθή η αισχύνη της γυμνότητός σου,

Για να πρέπει να αγοράσουν ιμάτια λευκά, σημαίνει ότι δεν είχαν, δεν είχαν την δικαιοσύνη του Χριστού!

Το Ματθ.κβ:1-14 μας δίνει μια πολύ καλή σχετική εικόνα. Μας δείχνει το πόσο απαραίτητο είναι να έχουμε το λευκό ένδυμα του γάμου, τη δικαιοσύνη δηλαδή του Χριστού, όταν σταθούμε στην παρουσία Του.

Αποκ.γ:19 ἐγὼ ὅσους ἐὰν φιλῶ ἐλέγχω καὶ παιδεύω· ζήλευε οὖν καὶ μετανόησον.

Ο Ιησούς εδώ ανακουφίζει τον λαό Του που βρίσκεται σ’ αυτή την κατάσταση. Το «φιλώ» σημαίνει «αγαπώ». Τους λέει, εγώ επειδή σας αγαπώ σας ελέγχω και σας παιδεύω για να σας βοηθήσω. Αυτή η εκκλησία, της Λαοδίκειας, δεν άφησε το Χριστό να την παιδεύσει όσο ήταν καιρός γιατί προτίμησε τον πλουτισμό του κόσμου, και την αμαρτία. Όμως, δεν γίνεται να τα έχεις με όλους καλά!