Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021


 

ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ


Αν ο Χριστός περίμενε να Τον καλωσορίσει ο κόσμος, ακόμη θα περίμενε να γεννηθεί στη Βηθλεέμ. Αντιμετώπισε την απόρριψη από τους περισσότερους. Άλλες φορές Τον καλοδέχονταν στην αρχή, για να Τον εγκαταλείψουν αργότερα όταν έβλεπαν ποιες είναι οι απαιτήσεις της μαθητείας δίπλα Του.

Δεν νομίζω ότι υπήρξε κανείς ποτέ τόσο ανεπιθύμητος όσο ήταν ο Ιησούς. Οι άγγελοι ίσως να ήρθαν ένδοξα για να Τον προϋπαντήσουν, αλλά ελάχιστοι άνθρωποι τους μιμήθηκαν. Και στο ψηλότερο σημείο της διακονίας Του, η μοναξιά Του ήταν απίστευτη.

Ο Χριστός δεν υποσχέθηκε σ’ εμάς κάποια διαφορετική εμπειρία. «Αν ο κόσμος σας μισεί», είπε, «να ξέρετε ότι πριν από σας μίσησε Εμένα» (Ιωάν.ιε:18).

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα

Οι σάλπιγγες


Αυτοί που διδάσκουν ότι η Εκκλησία πρέπει να περάσει από την Θλίψη, προσπαθούν να ταυτίσουν την έσχατη σάλπιγγα της Α’ Κορ.ιε με την έβδομη σάλπιγγα στο Βιβλίο της Αποκάλυψης. 

Όμως, υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες στον παραλληλισμό αυτών των δύο σαλπίγγων.

Πρώτα απ' όλα, η σάλπιγγα που ακούγεται στην Αρπαγή της Εκκλησίας στην Α’ Θες.δ:16 ονομάζεται «σάλπιγγα Θεού». Στην Αποκάλυψη η έβδομη σάλπιγγα είναι η σάλπιγγα του έβδομου αγγέλου.

Η σάλπιγγα της Α' Κορ.ιε χρησιμοποιείται για να διακηρύξει ένα γεγονός που συμβαίνει «εν μιά στιγμή, εν ριπή οφθαλμού».

Ο Παύλος είπε, «Ιδού, μυστήριον λέγω προς εσάς· πάντες μεν δεν θέλομεν κοιμηθή, πάντες όμως θέλομεν μεταμορφωθή, εν μιά στιγμή, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι· διότι θέλει σαλπίσει, και οι νεκροί θέλουσιν αναστηθή άφθαρτοι, και ημείς θέλομεν μεταμορφωθή» (Α’ Κορ.ιε:51,52).


 

Υποστηρίζοντας την πίστη μας!


Πρόσφατα κάποιος μου είπε ότι πρέπει να σταματήσω να προσπαθώ να υπερασπιστώ τον Θεό και τον λόγο Του επειδή ο Θεός μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό Του.

Αυτό το άτομο δεν συνειδητοποίησε ότι το να αγωνιζόμαστε για την πίστη μας είναι απαραίτητο και σημαντικό.

⮞ Υποστηρίζω δεν είναι παθητικό ρήμα. Περιλαμβάνει προσπάθεια και πάθος:

Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Γιατί πιστεύω ότι η Αγία Γραφή διδάσκει αρπαγή πριν από την Θλίψη.


Οι εκκλησίες σήμερα συχνά παραμελούν την μελέτη και το κήρυγμα της βιβλικής προφητείας επειδή την θεωρούν αμφιλεγόμενο και μη πρακτικό θέμα.

Ταυτόχρονα, πολλοί θρηνούν για την απάθεια των πιστών και αγωνίζονται να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους σε αγιασμό.

Οι εκκλησίες που έχουν πιαστεί σ’ αυτή την παγίδα, πρέπει να δουν ότι η διδασκαλία της Αρπαγής, που βρίσκεται μέσα σ’ όλη την Καινή Διαθήκη, αντιμετωπίζει αυτά τα ζητήματα και μπορεί να παρέχει κίνητρα για ευσέβεια.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Αρπαγή πριν από την οργή.


Υπάρχει κάποιο κύρος σε αυτή την άποψη;

Ο άνθρωπος που συνέλαβε την άποψη «αρπαγή πριν από την οργή» ονομαζόταν Robert Van Kampen (1938-1999). Ο Van Kampen ήταν ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους της Αμερικής μέσω τραπεζικών επενδύσεων. Κατά τη διάρκεια της ζωής του συγκέντρωσε μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές συλλογές σπάνιων και παλαιών Βίβλων στην Βόρεια Αμερική.

Στην δεκαετία του 1970 ο Van Kampen άρχισε να αναπτύσσει την ιδέα «πριν την οργή», όσο αφορά στον χρόνο της Αρπαγής. Μόλις είχε ολοκληρώσει το έργο του σχετικά με την έννοια, άρχισε να προσπαθεί να βρει ένα πολύ γνωστό πρόσωπο στον τομέα της προφητείας της Βίβλου για να υποστηρίξει τη νέα του άποψη. Αυτό το πρόσωπο τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν ο Marvin Rosenthal, ο οποίος εκείνη την εποχή υπηρετούσε σαν διευθυντής μιας πολύ σημαίνουσας διακονίας με το όνομα «Φίλοι του Ισραήλ».

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Απομυθοποίηση, ότι η Αρπαγή της εκκλησίας βρίσκεται στο Ματθ.κδ


1. Το Ευαγγέλιο του Ματθαίου γράφτηκε για να αποδείξει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Βασιλιάς του Ισραήλ.

2. Γραμμένο πολύ καιρό μετά τις Επιστολές όπως το Ευαγγέλιο του Λουκά και το βιβλίο των Πράξεων, έδινε «την ιστορία» του τι είχε συμβεί στην αρχή. Αυτό εξηγεί γιατί τα Ευαγγέλια και οι Πράξεις θεωρούνται σύμφωνα με τον Κανόνα σαν η «Ιστορία της Καινής Διαθήκης».

3. Η διαχωριστική γραμμή μεταξύ των Διαθηκών (Εβρ.θ:17-19) είναι η Ανάσταση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διακονία διδασκαλίας του Ιησού Χριστού ήταν αυστηρά για το Ισραήλ (Ματθ.ιε:24).

 

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

50 Glorious Hymns - Amazing Grace & more. Piano & Guitar Music for Wors...


 

Κήρυγμα


 

Ας γίνουμε ευγνώμονες….


Κολ.γ:15
Και η ειρήνη του Θεού ας βασιλεύη εν ταις καρδίαις υμών, εις την οποίαν και προσεκλήθητε εις εν σώμα· και γίνεσθε ευγνώμονες.

Ευγνώμονας είναι αυτός που όταν του γίνει ένα καλό, δεν το θεωρεί δικαίωμά του, αλλά λέει ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά του.

Ο Θεός, ό, τι κι αν κάνουμε, δεν σηκώνει το χέρι Του.

«Ανατέλλει τον ήλιον αυτού επί πονηρούς και αγαθούς και βρέχει επί δικαίους και αδίκους» (Ματθ.ε:45)!

Ποιος θα ήθελε να έχει την εμπειρία να σηκώσει ο Θεός το χέρι Του από τη ζωή του; Να μην σε προσέχει, να μην σε φροντίζει, να μην σε οδηγεί, να μην σε….

Β’ Τιμ.β:13 εάν απιστώμεν, εκείνος μένει πιστός· να αρνηθή εαυτόν δεν δύναται.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - 31. Διάκονοι


Πράξ.ς:1-6
Εν δε ταις ημέραις ταύταις, ότε επληθύνοντο οι μαθηταί, έγεινε γογγυσμός των Ελληνιστών κατά των Εβραίων, ότι αι χήραι αυτών παρεβλέποντο εν τη καθημερινή διακονία. Τότε οι δώδεκα, προσκαλέσαντες το πλήθος των μαθητών, είπον· Δεν είναι πρέπον να αφήσωμεν ημείς τον λόγον του Θεού και να διακονώμεν εις τραπέζας. Σκέφθητε λοιπόν, αδελφοί, να εκλέξητε εξ υμών επτά άνδρας μαρτυρουμένους, πλήρεις Πνεύματος Αγίου και σοφίας, τους οποίους ας καταστήσωμεν επί της χρείας ταύτης· ημείς δε θέλομεν εμμένει εν τη προσευχή και τη διακονία του λόγου. Και ήρεσεν ο λόγος ενώπιον παντός του πλήθους· και εξέλεξαν τον Στέφανον, άνδρα πλήρη πίστεως και Πνεύματος Αγίου, και Φίλιππον και Πρόχορον και Νικάνορα και Τίμωνα και Παρμενάν και Νικόλαον, προσήλυτον Αντιοχέα, τους οποίους έστησαν ενώπιον των αποστόλων και προσευχηθέντες επέθεσαν επ' αυτούς τας χείρας.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος

 


Ιωάν.α:1 Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

Ιωάν.α:14 Καὶ ὁ λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας.

Οι τριαδικοί πιστεύουν ότι ο Θεός που φανερώθηκε εν σαρκί ήταν ξεχωριστός από τους θεούς που ήταν μαζί. Αυτό είναι Βιβλικά και θεολογικά ακατόρθωτο.

Πώς μπορεί να λένε ότι υπάρχει μόνο ένας Θεός και στη συνέχεια, να λένε ότι αυτός ο ένας Θεός είναι ξεχωριστός και διακριτός από τους θεούς που ήταν μαζί;

Αυτά τα εδάφια δεν λένε ότι κάποιο άλλο θεϊκό πρόσωπο ήταν μαζί με τον Θεό. Λένε ότι ο Λόγος ήταν με τον Θεό και ήταν Θεός. «Λόγος» σημαίνει μια σκέψη ή έννοια. Με άλλα λόγια, οι σκέψεις του Θεού ήταν μαζί Του στην αρχή και ήταν ένα μέρος από Αυτόν.

Κ α λ η μ έ ρ α