Ø
Η πλάνη οδηγεί σε φανατισμό.
Ø
Η πολιτική πλάνη γεννάει τυραννία.
Ø
Η γεωργική πλάνη οδηγεί στην κακοποίηση της γης.
Ø
Η θρησκευτική πλάνη υποδουλώνει το ανθρώπινο
πνεύμα.
Ø
Η πλάνη οδηγεί σε φανατισμό.
Ø
Η πολιτική πλάνη γεννάει τυραννία.
Ø
Η γεωργική πλάνη οδηγεί στην κακοποίηση της γης.
Ø
Η θρησκευτική πλάνη υποδουλώνει το ανθρώπινο
πνεύμα.
Πολύς ο λόγος για τις λεγόμενες μεταστροφές των ανθρώπων προς τον Χριστό και
την Εκκλησία Του. Κυρίως όμως για το πώς και πότε συμβαίνει αυτό.
Χιλιάδες φυλλάδια διασκορπίζονται κάθε χρόνο στα πλάτη και μήκη της γης, αντίτυπα της Καινής Διαθήκης και αποσπάσματα των Αγίων Γραφών προσφέρονται, εκστρατείες και ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές διοργανώνονται, με την ελπίδα ότι κάποιος θα μεταστραφεί. [Οι Διαμαρτυρόμενοι χρησιμοποιούν λανθασμένα τον όρο "θα αναγεννηθεί"].
Ø Πρέπει άραγε να γίνουμε Διαμαρτυρόμενοι (Προτεστάντες), για να σωθούμε;
Ø Όχι βέβαια φίλοι μου. Δεν θα έχανα τον καιρό μου να σας πείσω να γίνετε
Διαμαρτυρόμενοι
Ø Αλλά ούτε η Καθολική ή η Ορθόδοξη Εκκλησία πιστεύεις ότι μπορεί να
μάς σώσει, έτσι δεν είναι;
Ø Βεβαίως όχι.
Το όνομα Πόντιος Πιλάτος στην πραγματικότητα καλύπτει δύο
διαφορετικές προσωπικότητες.
Η μία είναι εκείνη του Πιλάτου - Κυβερνήτη μιας επαρχίας, που έχει καθήκον να απονέμει δικαιοσύνη, να φροντίζει για την τήρηση της τάξης, να εντοπίζει και να εξουδετερώνει τις εστίες αντίστασης ή δυσαρέσκειας προς την εξουσία, που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την ειρήνη της περιοχής.
θα ήθελα μ` αυτή την ανάρτηση να σου κάνω μερικές ερωτήσεις με
καλή πρόθεση, επειδή σ’ αγαπώ.
Πιστεύεις ότι η ζωή σου είναι σύμφωνη με το θέλημα του Θεού;
Αν όχι, θα ήθελες να είναι;
Ξέρεις πώς μπορείς να ξέρεις τί ο Θεός θέλει από σένα;
"Ούτω
πρόθυμος είμαι... να κηρύξω το ευαγγέλιον" (Ρωμ.α:15)
Για
τον κάθε αναγεννημένο χριστιανό, για τον κάθε αδύναμο και κλονισμένο πιστό, για
τον κάθε άνθρωπο που νοιώθει μέσα του μια φουρτούνα ταραχής καθώς αισθάνεται
την ενοχή του ενώπιον του Θεού, υπάρχει μια γλυκιά λέξη: Ευαγγέλιο!
Για
τους πρώτους, το ευαγγέλιο και η αξία του είναι κάτι που το έχουν ήδη ανακαλύψει
και γευθεί· αυτοί έχουν χαρά γνωρίζοντας ότι έχουν αποκτήσει και κατέχουν την
από Θεού αιώνια ζωή. Δεν είναι παράξενο που η λέξη αυτή τους προκαλεί μόνο
ευχαρίστηση.
Για τους δεύτερους, ισχύουν τα ίδια. Μπορεί να περνάνε από μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο σε μία συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, μπορεί αγκάθια να φράζουν το στενό τους πέρασμα αλλά η σκέψη και μόνο του ευαγγελίου τους κάνει να ξεχνούν τα γρατσουνίσματα.
Τί πιστεύουμε σχετικά με τον Ιησού Χριστό;
Είναι ο ίδιος Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, ή το δεύτερο πρόσωπο της Τριάδας;
Αν ο Ιησούς δεν είναι ο Γιάχβε, ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, τότε πώς μπορούμε να εναρμονίσουμε και να δεχτούμε τα παρακάτω εδάφια;
«Ο καρπός του δικαίου είναι δένδρον ζωής· και όστις κερδίζει ψυχάς, είναι σοφός» (Παρ.ια:30).
«Όταν λέγω προς τον άνομον, Εξάπαντος θέλεις θανατωθή, και συ δεν νουθετήσης αυτόν και δεν λαλήσης διά να αποτρέψης τον άνομον από της οδού αυτού της ανόμου, ώστε να σώσης την ζωήν αυτού, εκείνος μεν ο άνομος θέλει αποθάνει εν τη ανομία αυτού· πλην εκ της χειρός σου θέλω ζητήσει το αίμα αυτού» (Ιεζ.γ:18).
ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ;
Ναι, κατά κάποιο τρόπο:
Μάρκ.ιε:15 Ο Πιλάτος λοιπόν, θέλων να κάμη εις τον όχλον το αρεστόν, απέλυσεν εις αυτούς τον Βαραββάν και παρέδωκε τον Ιησούν, αφού εμαστίγωσεν αυτόν, διά να σταυρωθή.
Σήμερα, θα δούμε ένα περιστατικό που βρίσκεται στην Α ́ Βας.ιγ:1-34.
Εν συντομία, ένας άνθρωπος του Θεού προβλέπει κρίση στον βασιλιά Ιεροβοάμ.
Ο Θεός τον καθοδηγεί να μην φάει ούτε να πιει τίποτα σ’ εκείνο τον τόπο, αλλά
ένας ηλικιωμένος προφήτης τον εξαπατά.
Ο άνδρας δεν υπακούει και θανατώνεται από ένα λιοντάρι. Ο ηλικιωμένος προφήτης τον βρίσκει και τον θάβει, αναγνωρίζοντας την αλήθεια του μηνύματος του ανθρώπου.
1. Η
λέξη τριάδα, υπάρχει μέσα στη Γραφή; Όχι.
2. Λέει
η Γραφή ότι υπάρχουν τρία πρόσωπα στη θεότητα; Όχι.
3. Λέει η Γραφή ότι ο Θεός έχει ένα πρόσωπο; Ναι, πολλές φορές, 90 φορές στην Π.Δ. και 8 φορές στην Κ.Δ. Γεν.γ:8 Εξ.λγ:20 Ψαλμ.ις:11 ρμγ:7 Θρ.γ:35 Ζαχ.ζ:2 η:21 Β’Θεσ.α:9 Εβρ.θ:24 Α’ Πέτρ.γ:12 Αποκ.κ:11 κβ:4
ΟΔΟΙ ΚΑΙ ΦΡΑΓΜΟΙ
«Και είπεν ο Κύριος προς τον δούλον, Έξελθε εις τας
οδούς και φραγμούς, και ανάγκασον να εισέλθωσι, διά να γεμισθή ο οίκος μου» (Λουκ.ιδ:23).
Είναι πολύ καθαρό ότι ο Ιησούς βρισκόταν στο Ναό κάθε Σάββατο όπως ο νόμος διέταζε. Στην πραγματικότητα ο Ιησούς ξεκίνησε τη διακονία Του στη συναγωγή (Λουκ.δ:16). Ακόμα Τον βρίσκουμε σε πολύ μικρή ηλικία να συνδιαλέγεται στο ναό με τους δασκάλους (Λουκ.β:46). Οι Γραφές αναφέρουν με ακρίβεια ότι ο Ιησούς ήταν πιστός στην παρακολούθηση και τη λατρεία στο ναό.
ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
«Τις άνθρωπος εξ υμών, εάν έχη εκατόν πρόβατα, και
χάση εν εξ’ αυτών, δεν αφίνει τα εννενηκονταεννέα εν τη ερήμω, και υπάγει ζητών
το απολωλός, εωσού εύρη αυτό; Και ευρών αυτό, βάλλει επί τους ώμους αυτού, χαίρων;» (Λουκ.ιε:4-5).
O Ιησούς μας φανερώνει εδώ την κατάσταση αυτού που ενδιαφέρεται να σώσει ψυχές. Αυτός που αποφασίζει να γίνει εργαλείο για να σωθούν ψυχές, απολαμβάνει το ένδοξο συναίσθημα που προέρχεται απ' αυτό το ίδιο το έργο. Όσοι το έχουν κάνει μπορούν να βεβαιώσουν ότι μια θεία ευλογία έρχεται πάνω σου όταν ομολογείς μπροστά στους ανθρώπους.