Πού είναι τα όπλα μας; Ο απόστολος Παύλος γράφει, «σε
υπενθυμίζω να αναζωπυρής το χάρισμα του Θεού, το οποίον είναι εν σοι» (Β’
Τιμ.α:6). Οι οδηγίες του ήταν «να αναζωπυρώνεις». Αυτή η λέξη έχει να κάνει με
την φωτιά – σημαίνει δυναμώνω μια φωτιά για να κατακαύσει τα καύσιμα. Άρα
σημαίνει «ανάβω», «δυναμώνω τις φλόγες». Μη ρίξεις τη θερμοκρασία σου! Αναζωπύρωσε
την φωτιά! Φύσα πάνω στα μισοσβησμένα ξύλα. Ο λόγος του Θεού και τα χαρίσματα
του Πνεύματος είναι τα όπλα μας ενάντια στις επιθέσεις του εχθρού.
Αυτά τα χαρίσματα περιγράφονται στην Α΄ Κορ.ιβ:1-11:
«Περί δε των πνευματικών, αδελφοί, δεν θέλω να αγνοήτε. Εξεύρετε
ότι ήσθε εθνικοί, συρόμενοι όπως εσύρεσθε προς τα είδωλα τα άφωνα. Διά τούτο
σας γνωστοποιώ ότι ουδείς λαλών διά Πνεύματος Θεού λέγει ανάθεμα τον Ιησούν,
και ουδείς δύναται να είπη Κύριον Ιησούν, ειμή διά Πνεύματος Αγίου. Είναι δε
διαιρέσεις χαρισμάτων, το Πνεύμα όμως το αυτό· είναι και διαιρέσεις διακονιών,
ο Κύριος όμως ο αυτός· είναι και διαιρέσεις ενεργημάτων, ο Θεός όμως είναι ο
αυτός, ο ενεργών τα πάντα εν πάσι. Δίδεται δε εις έκαστον η φανέρωσις του
Πνεύματος προς το συμφέρον. Διότι εις άλλον μεν δίδεται διά του Πνεύματος λόγος
σοφίας, εις άλλον δε λόγος γνώσεως κατά το αυτό Πνεύμα, εις άλλον δε πίστις διά
του αυτού Πνεύματος, εις άλλον δε χαρίσματα ιαμάτων διά του αυτού Πνεύματος, εις
άλλον δε ενέργειαι θαυμάτων, εις άλλον δε προφητεία, εις άλλον δε διακρίσεις
πνευμάτων, εις άλλον δε είδη γλωσσών, εις άλλον δε ερμηνεία γλωσσών. Πάντα δε
ταύτα ενεργεί το εν και το αυτό Πνεύμα, διανέμον ιδία εις έκαστον καθώς θέλει».