Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023

Λόγοι που δείχνουν ότι η Αρπαγή της εκκλησίας θα συμβεί πριν από την Θλίψη (70η εβδομάδα της στεναχωρίας του Ιακώβ):



Ο ΣΚΟΠΟΣ: Ο σκοπός της Θλίψης είναι να τιμωρήσει τα άπιστα έθνη και να προετοιμάσει το Ισραήλ να δεχτεί το Μεσσία του (Ης.ιγ:9-13, κδ:19-23, Ματθ.κδ:37-39, Ζαχ.ιγ:8,9).

Η Εκκλησία δεν ταιριάζει σε κανένα μέρος αυτού του σκοπού.

 

ΕΙΡΗΝΗ: Η ώρα που έρχεται ο Χριστός για την Εκκλησία Του (Αρπαγή) περιγράφεται σαν ξαφνική και απρόβλεπτη (Λουκ.ιβ:35-40).

Πριν, οι άνθρωποι αισθάνονται ασφαλείς και ειρηνικοί (Α’ Θες.ε:1-3)... ενώ ο χρόνος που δίδεται για την επιστροφή του Χριστού για να κρίνει τα Έθνη περιγράφεται σαν «Ευθύς δε μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων» (Ματθ.κδ:29,30), που προφανώς δεν είναι καιρός «Ειρήνης και Ασφάλειας»!

 

ΑΠΟΣΤΑΣΗ: Στην Αρπαγή, ο Ιησούς περιγράφεται σαν ερχόμενος μόνο μέχρι τα «σύννεφα», ότι θα Τον «συναντήσουμε στον αέρα» και θα μας πάρει για να είμαστε μαζί Του για πάντα (Α’ Θες.δ:17).

Ωστόσο, κατά τη Δεύτερη Έλευση, ο Ιησούς περιγράφεται σαν ερχόμενος μέχρι τη Γη, στο Όρος των Ελαιών, κοντά στην Ιερουσαλήμ (Ζαχ.ιδ:4). Αυτό υποδηλώνει ατράνταχτα ότι υπάρχουν δύο φάσεις στην επιστροφή Του.

 

ΦΩΣ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ: Η Α΄Θες.ε:4-11 λέει ότι αφού είμαστε «υιοί φωτός και υιοί ημέρας» (εδ.5), δεν θα μας αιφνιδιάσει η «Ημέρα του Κυρίου» (Θλίψη).

Στην πραγματικότητα, λέει ότι δεν προοριζόμαστε γι’ αυτή την «Οργή» αλλά μάλλον για Σωτηρία (εδ.9). Αλλά, αν πρέπει να περάσουμε από την Θλίψη, τότε είμαστε κι εμείς προορισμένοι να βιώσουμε αυτή την οργή.

ΟΜΑΔΑ ΑΓΙΩΝ: Υπάρχει τόσο ένα γεγονός που περιγράφει τον Ιησού να έρχεται ΓΙΑ τους αγίους Του (Ιωάν.ιδ:3), όσο και μια στιγμή που έρχεται ΜΕ τους αγίους Του (Ιούδ.ιδ).

Ως εκ τούτου, φαίνεται ότι θα έρθει πρώτα για τους αγίους Του (Αρπαγή), και αργότερα θα επιστρέψει μαζί τους στη Γη (Δεύτερη Έλευση).

 

ΟΙ 70 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ: Οι πρώτες 69 εβδομάδες στην Προφητεία του Δανιήλ (Δαν.θ) σχετίζονται αυστηρά με το Ισραήλ σαν Έθνος (πριν από την ύπαρξη της Εκκλησίας), οπότε θα ήταν λογικό να υποθέσουμε ότι και η 70η εβδομάδα θα επικεντρωθεί επίσης μόνο στο Ισραήλ (μετά που η εκκλησία θα φύγει). Η Εκκλησία αρπάζεται πριν από την 70η εβδομάδα, και μετά αυτή ξεκινάει.

 

«ΕΚ ΤΗΣ ΩΡΑΣ»: Η Αποκ.γ:10 περιγράφει την πιστή Εκκλησία και λέει ότι θα φυλαχτούν «εκ της ώρας του πειρασμού, ήτις μέλλει να έλθη επί της οικουμένης όλης». Για να είναι αλήθεια αυτό και η Εκκλησία να φυλαχτεί «έξω» ή «από» μια συγκεκριμένη «Ώρα» (Ώρα του Πειρασμού) σημαίνει ότι η Εκκλησία πρέπει να μεταφερθεί σε ένα μέρος εκτός χρόνου και μακριά από τον κόσμο - όπου έρχεται η κρίση.

 

ΕΛΠΙΔΑ: Στον Τίτ.β:13 και στον Ιάκ.ε:7,8 ενθαρρύνονται οι πιστοί να πάρουν «Ελπίδα» από το γεγονός ότι όταν επιστρέψει ο Χριστός θα ελευθερωθούν από τα σημερινά βάσανά τους.

Ωστόσο, αν η Θλίψη ερχόταν πρώτα και προηγείτο της έλευσης του Χριστού, τότε πιθανότατα θα προτιμούσαν ο Χριστός να μην επέστρεφε στη ζωή τους, αφού θα έπρεπε πρώτα να περάσουν πολύ χειρότερα βάσανα!

 

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΤΟΠΟΥ: Ο Ιησούς λέει στους μαθητές Του στο Ιωάν.ιδ:2,3 «υπάγω να σας ετοιμάσω τόπον». Στη συνέχεια τους ενθαρρύνει ότι θα επιστρέψει και θα τους πάει σ’ εκείνο το μέρος. Αν αρπαχτούμε στον ουρανό πριν τη Θλίψη, αυτό είναι λογικό. Αν ο Ιησούς απλά κατέβει στη Γη για να είναι μαζί μας, γιατί τους ενθάρρυνε αναφέροντας ένα μέρος που ετοιμάζει;

 

ΞΑΦΝΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ: Το Ματθ.κδ και η Α’ Θες.ε περιγράφουν την επιστροφή του Ιησού σαν καιρό που θα φέρει ξαφνική και απρόσμενη κρίση και τιμωρία πάνω σ’ όλη τη γη. Αν ο Ιησούς επιστρέψει μόνο κατά το τέλος της Θλίψης, τι ξαφνική τιμωρία είναι αυτή που φέρνει, αφού φρικτά πράγματα συμβαίνουν ήδη στη Γη τα τελευταία 7 χρόνια κατά τη διάρκεια της Θλίψης;

 

ΓΑΜΗΛΙΟ ΔΕΙΠΝΟ: Το γαμήλιο δείπνο του αρνίου είναι μια μεγάλη γιορτή του Χριστού με τη νύφη του (Εκκλησία), και περιγράφεται στην Αποκ.ιθ:6-10. Όλα αυτά συμβαίνουν πριν ο Χριστός επιστρέψει στη Γη για να κρίνει τα Έθνη, διότι λέει ότι μετά το Γαμήλιο Δείπνο, ο «Ουρανός ανοίγει» και «τα στρατεύματα τα εν τω ουρανώ» «ενδεδυμένοι βύσσινον λευκόν και καθαρόν» «ηκολούθουν αυτόν εφ' ίππων λευκών» (Αποκ.ιθ:11-21). Ωστόσο, αν η Εκκλησία δεν έχει αρπαχτεί και είναι ακόμα στη Γη, τότε ποια είναι η Νύφη που επιστρέφει με το Χριστό από τον Ουρανό;

 

ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΓΕΝΗΤΑΙ: Στη ΒΘες:7, μιλάει για τον Αντίχριστο (ο άνομος) που δεν αποκαλύπτεται μέχρι κάποιος να «εκβληθεί». Ποιος άλλος θα μπορούσε να είναι αυτός ο «κάποιος» (ο κατέχων) εκτός από τον Χριστό, που εκπροσωπείται από το Σώμα Του εδώ στη Γη; Αν η Εκκλησία Αρπαχτεί, τότε ο «κολύων» είναι το Σώμα του Χριστού – εκείνοι με το Πνεύμα του Χριστού μέσα τους. Αν δεν αναφέρεται στην Αρπαγή της εκκλησίας, τότε ποιος είναι αυτός;

 

ΟΙ 7 ΓΙΟΡΤΕΣ: Στο Λευιτ.κγ απαριθμεί τις 7 εβραϊκές γιορτές. Οι ανοιξιάτικες γιορτές έχουν εκπληρωθεί τέλεια στην ώρα τους με τη Σταύρωση, την Ταφή,  την Ανάσταση του Χριστού και την έκχυση του Πνεύματός Του. Οποτεδήποτε και κάθε στιγμή πρέπει να περιμένουμε την Αρπαγή, λόγω των σημείων των καιρών, γι’ αυτό πρέπει να κοιτάμε ψηλά λαχταρώντας να είμαστε με τον Χριστό! Στο εγγύς μέλλον θα αρπαχτούμε και θα συναντήσουμε τον Κύριό μας στον αέρα. Η εορτή των σαλπίγγων σημαίνει να είσαι πάντα έτοιμος (Α’ Θεσ.δ:16). Θα ακολουθούσαν οι «Ημέρες της μετάνοιας» στο εβραϊκό ημερολόγιο (Εβραϊκή ταπείνωση κατά τη διάρκεια της Θλίψης) και μια έκκληση για τον Ισραήλ να επιστρέψει στον Θεό, πριν από τη Δεύτερη Παρουσία του Κυρίου, όταν «πας Ισραήλ θέλει σωθεί» (Ρωμ.ια:25-27) την εβραϊκή «Ημέρα της Εξιλέωσης», την επόμενη φθινοπωρινή γιορτή στη σειρά.

Οι δέκα ημέρες που ξεκινούν με το «Ρος χασάνα» (Εβραϊκή πρωτοχρονιά) και τελειώνουν με το Γιομ Κιπούρ (ημέρα εξιλέωσης) είναι κοινώς γνωστές σαν «Ημέρες Δέους ή Ημέρες Μετάνοιας. Είναι μια περίοδος για σοβαρή ενδοσκόπηση, για να αναλογιστούν τις αμαρτίες του προηγούμενου έτους και να μετανοήσουν πριν από το Γιομ Κιπούρ.

 

ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: Στη Β' Θες.ε:1-4, ο Παύλος λέει στους αναγνώστες του να μην ανησυχούν ότι έχουν χάσει την αρπαγή από τον Κύριο επειδή νομίζουν ότι η «Ημέρα του Κυρίου» (Θλίψη) έχει έρθει. Τους λέει ότι δεν θα έρθει μέχρι να αποκαλυφθεί ο Αντίχριστος (εδ.3). Έτσι, μπορούν να είναι σίγουροι ότι τα βάσανά τους σαν Χριστιανοί, δεν είναι επειδή είναι στην Ημέρα του Κυρίου, έχοντας χάσει την Αρπαγή. (Αν πίστευαν ότι η Αρπαγή θα συμβεί στο μέσο ή στο τέλος της Θλίψης, θα ήταν χαρούμενοι γιατί αφού είναι στη Θλίψη (όπως νόμιζαν) η αρπαγή πρέπει να είναι πολύ κοντά!)

 

ΕΚΦΥΓΗ: Στο Λουκ.κα:5-33, ο Ιησούς δίνει μια περιγραφή των σημείων των εσχάτων ημερών, συμπεριλαμβανομένης της Θλίψης. Στη συνέχεια λέει «Αγρυπνείτε» και «δεόμενοι» ώστε να «εκφύγητε πάντα ταύτα τα μέλλοντα να γείνωσι και να σταθήτε έμπροσθεν του Υιού του ανθρώπου». Φαίνεται ότι εκείνοι που ακολουθούν τον Χριστό θα μπορέσουν να ξεφύγουν από τη Θλίψη και αντ’ αυτού, να σταθούν μπροστά στον Χριστό στον Ουρανό.

 

Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ: Αν παρατηρήσετε στην Αποκ.β & γ, μιλάει αποκλειστικά για τις 7 Εκκλησίες, που αντιπροσωπεύουν την παρούσα Εκκλησιαστική περίοδο. Στην Αποκ.δ, ο Ιωάννης καλείται στον Ουρανό με φωνή «σαν σάλπιγγα» για να δει τι θα ακολουθήσει, αντιπροσωπεύοντας την Αρπαγή της Εκκλησίας με σάλπιγγα (Α ́ Θεσ.δ:16).

Η Θλίψη εξηγείται στη συνέχεια στην Αποκ.ς-ιη, με την εκκλησία να βρίσκεται ήδη στον Ουρανό (Αποκ.ε:9). Τέλος, στην Αποκ.ιθ ο Ιησούς επιστρέφει στη Γη με την Εκκλησία, κάνει κρίση και εγκαθιδρύει την Αιώνια Βασιλεία Του στην Αποκ.κ & κα. Αυτό το χρονοδιάγραμμα δείχνει ότι η Εκκλησία θα αρπαχτεί πριν από τη Θλίψη.