Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Κεφ.ιθ:7-11

 


Αποκ.ιθ:7 Ας χαίρωμεν και ας αγαλλιώμεθα και ας δώσωμεν την δόξαν εις αυτόν, διότι ήλθεν ο γάμος του Αρνίου, και η γυνή αυτού ητοίμασεν εαυτήν.

 

Ας χαίρωμεν και ας αγαλλιώμεθα και ας δώσωμεν την δόξαν εις αυτόν

Οι άγιοι χαίρονται και αγάλλονται στην παρουσία του Θεού, μεγαλύνουν και ευλογούν το Θεό και Του δίνουν όλη την τιμή και τη δόξα. Όταν θα ντυθούμε τη δικαιοσύνη του Θεού και βρεθούμε μέσα στη δόξα Του, θα δίνουμε αιώνια δόξα στο Θεό.

 

διότι ήλθεν ο γάμος του Αρνίου, και η γυνή αυτού ητοίμασεν εαυτήν.

Αυτή γιορτή του γάμου του Αρνίου αρχίζει κατά το χρονικό διάστημα της Θλίψης και πριν τη Δεύτερη Έλευση του Χρίστου. Ο λόγος του Θεού δεν αναφέρει πότε τελειώνει, αλλά γνωρίζουμε ότι αρχίζει ακριβώς εδώ.

Παρακάτω, στο εδ.11, αναφέρεται η Δεύτερη Έλευση του Χριστού.

Ο γάμος εδώ έχει μεταφορική έννοια και συμβολίζει την πνευματική ένωση του Χρίστου με την εκκλησία. Πρόκειται για τη στενή σχέση και επαφή της εκκλησίας με την κάρδια του Θεού, ενώνεται με Αυτόν για πάντα.

Τώρα όσο αφορά στο φυσικό γάμο, διαβάζουμε στο Ματθ.ιθ:5 ότι θέλουσιν είσθαι οι δύο εις σάρκαν μίαν.

Όμως όσο αφορά στην πνευματική ένωση, στην Α’ Κορ.ς:17 λέει ότι όποιος προσκολλάται με τον Κύριο είναι ένα πνεύμα. Το πνεύμα μας είναι ένα με το Πνεύμα του Κυρίου, γιατί έχουμε προσκολληθεί στον Κύριο. Η πλήρης ένωση δεν έχει έρθει βέβαια ακόμη.

Στην Εφεσ.ε:22-33 ο Παύλος μας περιγράφει αυτό το μυστήριο της πνευματικής ένωσης του Χριστού με την εκκλησία. Ο φυσικός γάμος είναι τύπος της πνευματικής ένωσης στα επουράνια του Αρνίου με την εκκλησία Του.

 

Αποκ.ιθ:8 Και εδόθη εις αυτήν να ενδυθή βύσσινον καθαρόν και λαμπρόν· διότι το βύσσινον είναι τα δικαιώματα των αγίων.

 

και εδόθη εις αυτήν να ενδυθή βύσσινον καθαρόν και λαμπρόν

Της δόθηκε από το Θεό και πήρε αυτό το ένδυμα για να ντυθεί.....

Είπε, «Κάνε με όπως θέλεις Εσύ. Εργάσου μέσα μου με όποιο τρόπο θέλεις. Παραδίδομαι σ’ Εσένα χωρίς όρους. Θέλω να βαδίσω για πάντα μαζί σου». Αυτή είναι η καρδιά της, που την κάνει να ντυθεί τη δικαιοσύνη του Χριστού.

Ιωάν.ιε:1,2,5 ο Χριστός είπε: Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή, εγώ είμαι η άμπελος, σείς τα κλήματα. Ο Χριστός είναι η πηγή της ζωής, η πηγή της δικαιοσύνης. Χωρίς Αυτόν δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Όμως μαζί με Αυτόν μπορούμε να κάνουμε τα πάντα.

 

διότι το βύσσινον είναι τα δικαιώματα των αγίων

Τα δικαιώματα είναι η δικαιοσύνη των αγίων, οι δίκαιες πράξεις τους. Αναφέρεται σε κάτι περισσότερο από το γεγονός ότι οι αμαρτίες μας είναι πλυμένες στο αίμα του Αρνίου, το οποίο είναι η βάση της δικαιοσύνης μας. Αναφέρεται στη ζωή της δικαιοσύνης που απορρέει από τη θέση μας εν Χριστώ καθώς τη δεχόμαστε δια πίστεως και αρχίζουμε να ζούμε μια γνήσια χριστιανική ζωή. 

Η παγκόσμια ψευδοεκκλησία προσέλκυσε τους ανθρώπους με την επίδειξη φανταχτερών χρωμάτων, λαμπρότητας και πολυτέλειας. Όμως η σύζυγος του Αρνίου είναι με αγνά και λευκά ενδύματα, που συμβολίζουν την τέλεια δικαιοσύνη της εκκλησίας χωρίς κηλίδα ή ρυτίδα (Εφεσ.ε:25-27).

 

Αποκ.ιθ:9 Και λέγει προς εμέ· Γράψον, Μακάριοι οι κεκλημένοι εις το δείπνον του γάμου του Αρνίου. Και λέγει προς εμέ· Ούτοι είναι οι αληθινοί λόγοι του Θεού.

 

Εδώ φαίνεται ότι στο γάμο του Αρνίου δεν θα είναι μόνο η νύμφη και ο Χριστός, αλλά θα υπάρχουν αρκετοί προσκεκλημένοι. Μεταφορικά ο λόγος του Θεού μας παρουσιάζει μια γιορτή γάμου, στην οποία είναι πάρα πολλοί προσκεκλημένοι. Δεν είναι η νύμφη του Χριστού, όμως βρίσκονται μέσα στη δόξα Του. Είναι όλοι οι άγιοι της Θλίψης και οι δίκαιοι που είναι προσκεκλημένοι στο γάμο του Αρνίου.

Όμως, και μέσα στη νύμφη θα υπάρχουν διαφορετικές θέσεις δόξας. Όπως λέει ο απόστολος Παύλος στην Α’ Κορ.ιε:41 «διότι αστήρ διαφέρει αστέρος κατά την δόξαν».

Τώρα, ο γάμος του Αρνίου είναι η ένωση του Χριστού με τη Νύμφη Του. Αργότερα στην Αποκ.κα:2 βλέπουμε τη νύμφη μετά τη Χιλιετή Βασιλεία να βρίσκεται στο νέο ουρανό και στη νέα γη. Ο Θεός μας ετοιμάζει ένα αιώνιο κατοικητήριο και το ονομάζει Νέο Ουρανό & Νέα Γή.

Πρόκειται να κατοικήσουμε εκεί αιωνίως μέσα στη δόξα της παρουσίας Του. Βλέπουμε ότι θα υπάρχουν εκτός από τη Νέα Ιερουσαλήμ, που είναι η νύμφη του Χριστού και «έθνη των σωζομένων» (Αποκ.κα:24). Πρόκειται για τους δίκαιους που έχουν σωθεί. Βλέπουμε λοιπόν ότι υπάρχουν διαφορετικές θέσεις δόξας όμως όλοι βρίσκονται μέσα στην παρουσία του Θεού. Και η διαφορά ως προς τη δόξα είναι σχετικά με τη φανέρωση του Θεού μέσα μας.

Ματθ.κβ:1-14 και Λουκ.ιδ:16-24 είναι δύο παραβολές που είπε ο Ιησούς σχετικά με τη γιορτή του γάμου του Αρνίου στα επουράνια.

 

Αποκ.ιθ:10 Και έπεσον έμπροσθεν των ποδών αυτού, διά να προσκυνήσω αυτόν. Και λέγει μοι· Πρόσεχε μη κάμης τούτο· εγώ είμαι σύνδουλός σου και των αδελφών σου, οίτινες έχουσι την μαρτυρίαν του Ιησού· τον Θεόν προσκύνησον· διότι η μαρτυρία του Ιησού είναι το πνεύμα της προφητείας.

Εδώ βλέπουμε ότι ο Ιωάννης πέφτει στα πόδια του αγγέλου που του δίνει αυτές τις αποκαλύψεις για να τον προσκυνήσει. Όμως ο άγγελος τον επιπλήττει και του λέει «πρόσεξε να μην κάνεις αυτό αλλά προσκύνησε τον Θεό» - Η λατρεία και η προσκύνηση ανήκει μόνο στο Θεό.

 

εγώ είμαι σύνδουλός σου και των αδελφών σου οίτινες έχουσι την μαρτυρίαν του Ιησού

Δηλαδή ο άγγελος λέει στον Ιωάννη να μην τον προσκυνήσει γιατί και αυτός ήταν σύνδουλός του, ήταν υπηρέτης του Ιωάννη και των αδελφών του. Δεν του λέει ότι είναι αδελφός του αλλά υπηρέτης του.

 

τον Θεόν προσκύνησον διότι η μαρτυρία του Ιησού είναι το πνεύμα της προφητείας

Το πνεύμα της προφητείας είναι, η καρδιά η έννοια και ο σκοπός της προφητείας. Και η προφητεία αυτή αναφέρεται στην κατ’ ευθείαν αποκάλυψη του Θεού.

Το πνεύμα αυτής της προφητείας είναι η μαρτυρία του Ιησού γιατί ο σκοπός του βιβλίου της Αποκάλυψης είναι να αποκαλύψει τον Ιησού Χριστό (Αποκ.α:1).

Η κατευθυντήρια δύναμη και ο κινητήριος μοχλός του βιβλίου αυτού, όπως το ενέπνευσε το Πνεύμα του Θεού στον Ιωάννη, είναι να αποκαλύψει τον Ιησού Χριστό μέσα στην Βασιλεία Του σαν τον Κύριο των κυρίων και Βασιλιά των βασιλιάδων. Γι’ αυτό του λέει ο άγγελος να μην τον προσκυνήσει, γιατί όλη η προφητεία που του έδινε σκοπό είχε μόνο τη δόξα του Ιησού Χριστού.

Όλη η προφητεία του Θεού σχετικά  με τη μαρτυρία του Ιησού είναι το πνεύμα της προφητείας. Αυτό σημαίνει ότι το πνεύμα της αληθινής θεόπνευστης προφητείας είναι να δοξάσει και να μαρτυρήσει τον Ιησού.

Παρατηρούμε ότι λέει ο άγγελος να προσκυνήσει το Θεό, γιατί η μαρτυρία του Ιησού είναι το πνεύμα της προφητείας. Αυτό που λέει ο άγγελος στην πραγματικότητα είναι ότι ο Ιησούς είναι ο Θεός. Γιατί λέει να προσκυνήσει το Θεό; Γιατί αυτή είναι η μαρτυρία του Ιησού, και αυτό είναι το πνεύμα της προφητείας. Και είναι σαν να του λέει να λατρεύσει και να προσκυνήσει τον Ιησού, γιατί ο Ιησούς είναι ο Θεός.

 

Αποκ.ιθ:11 Και είδον τον ουρανόν ανεωγμένον, και ιδού ίππος λευκός, και ο καθήμενος επ' αυτόν εκαλείτο Πιστός και Αληθινός, και κρίνει και πολεμεί εν δικαιοσύνη.

 

Τώρα ερχόμαστε στη Δεύτερη Έλευση του Χριστού. Ήδη έχουμε δει την ίδια χρονική περίοδο της Δεύτερης Έλευσης στην 7η σάλπιγγα ή φιάλη. Η Δεύτερη Έλευση του Χριστού συμβαίνει στην έβδομη σφραγίδα στην έβδομη σάλπιγγα μαζί με άλλα γεγονότα.

Αποκ.ια:14-19 Όταν σαλπίζει ο 7ος άγγελος ο Κύριος λαμβάνει τη δύναμή Του τη μεγάλη και βασιλεύει. Τότε έρχεται στη Δεύτερη Έλευση μαζί με τους αγίους Του και εγκαθιδρύει τη Χιλιετή Βασιλεία.

Αποκ.ις:17-21 Ο έβδομος άγγελος εκχέει τη φιάλη του στον αέρα, και μια φωνή μεγάλη μέσα από το θρόνο του Θεού είπε: «Ετελέσθη». Τότε πράγματι θα τελεστεί το μυστήριο του Θεού, το οποίο λάλησε στους δούλους Του τους προφήτες, και τότε θα έρθει ο Χριστός μέσα σ’ όλη Του τη δόξα, στην έβδομη σφραγίδα, στην έβδομη σάλπιγγα ή φιάλη.

 

και είδον τον ουρανόν ανεωγμένον

Υπάρχουν κι άλλα εδάφια μέσα στο λόγο του Θεού που αναφέρεται ότι ηνοίχθησαν οι ουρανοί. Στον Ιεζεκ.α:1 λέει ότι ....ηνοίχθησαν οι ουρανοί και είδον οράματα του Θεού. Το ίδιο βλέπουμε στο Ιωάν.α:51 & Ματθ.γ:16. Εδώ στην Αποκάλυψη οι ουρανοί είναι ανοικτοί γιατί ο Ιωάννης πρόκειται να δει το Χριστό μέσα στην όραση να έρχεται στη Δεύτερη Έλευση.

 

και ιδού, ίππος λευκός

Το πρώτο πράγμα που βλέπει ο Ιωάννης στην όραση είναι ένα άσπρο άλογο.

Το άλογο συμβολίζει βασιλικότητα, ισχύ, εξουσία, κρίση & πόλεμο. Και το γεγονός ότι είναι λευκό συμβολίζει τη δικαιοσύνη και την κρίση.

Στην πρώτη Του έλευση, ο Ιησούς ήρθε ταπεινός και πράος, καθήμενος επί πώλου όνου, γιατί είχε έρθει για να δώσει τη ζωή Του λύτρο αντί πολλών. Έλαβε μορφή δούλου και έγινε υπήκοος μέχρι θανάτου. Είχε έρθει σαν σωτήρας & λυτρωτής.

Τώρα όμως, στη Δεύτερη Έλευση, έρχεται πάνω σε ίππο λευκό και κρίνει και πολεμά με δικαιοσύνη. Έρχεται σαν Βασιλιάς βασιλιάδων και σαν Κύριος κυρίων, σαν ο κυρίαρχος του ουρανού και της γης, μέσα σε όλη Του τη δύναμη, τη δόξα, τη μεγαλοπρέπεια. Έρχεται σαν ο δίκαιος κριτής για να κρίνει τη γη, να πάρει τη βασιλεία Του και να την ασφαλίσει από τους εχθρούς Του.

Ψαλμ.με:3-7 Αναφέρεται στην ίδια χρονική περίοδο της Δεύτερης Έλευσης του Χρίστου. Ο Ιησούς έρχεται σαν ο Θεός και λαμβάνει όλη την εξουσία και ασκεί πλήρη έλεγχο πάνω στη γη.

 

και ο καθήμενος επ' αυτόν εκαλείτο Πιστός και Αληθινός

Φαίνεται ξεκάθαρα, χωρίς καμία αμφιβολία, για το ποιος είναι ο καθήμενος . Στο κεφ.ς ο αναβάτης του λευκού ίππου δεν καλείται πιστός και αληθινός γιατί δεν είναι! Είναι ο Αντίχριστος! Όμως εδώ δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ως προς την ταυτότητα αυτού του ιππέα. Είναι Πιστός και Αληθινός!

Υπάρχει μόνο ένας μέσα στο σύμπαν και έξω από αυτό, που είναι Πιστός και Αληθινός, και Αυτός δεν είναι άλλος από τον μεγάλο Θεό και Σωτήρα μας Ιησού Χριστό!

Στην Αποκ.α:5 αποκαλείται ο μάρτυς ο πιστός. Στο κεφ.γ:7,14 αποκαλείται επίσης ο άγιος, ο αληθινός, ο Αμήν, ο μάρτυς ο πιστός και αληθινός.

 

και κρίνει και πολεμεί εν δικαιοσύνη

Δείχνει με αυτό ότι ο πόλεμος που θα κάνει και η κρίση που πρόκειται να εκχυθεί πάνω στη γη είναι απόλυτα δίκαιη, ότι κανείς δεν θα έχει κανένα λόγο να το αμφισβητήσει αυτό, αν και πρόκειται για φοβερή και τρομερή κρίση.

Όμως η κρίση αυτή είναι δίκαιη και δείχνει πάλι το μέγεθος της αμαρτίας και της ανταρσίας εναντίον του Θεού, όταν όλη η ανθρωπότητα θα ενωθεί κάτω από το επαναστατικό σύστημα του Α/Χ και θα είναι εναντίον του Θεού. Έρχεται ο Κύριος για να πάρει εκδίκηση εξ αιτίας της αμαρτίας στη γη.

Αποκ.ιθ:19,20 Εδώ βλέπουμε τη δίκαιη και τρομερή κρίση του Θεού κατά του θηρίου και των βασιλέων της γης καθώς συγκεντρώνονται με τα στρατεύματά τους για να κάνουν πόλεμο με Αυτόν.

Το θηρίο και ο ψευδοπροφήτης πιάνονται και ζώντες ρίπτονται στη λίμνη του πυρός την καιομένη με το θείον.

Ησ.ια:3-5 Εδώ πάλι αναφέρεται σ’ αυτό τον πόλεμο και τη δίκαιη κρίση του Χριστού στη Δεύτερη Έλευση, και λέει ότι θα πατάξει τη γη με τη ράβδο του στόματος Του, και με την πνοή των χειλέων Του θα θανατώσει τον ασεβή.

Ο Χριστός κάνει πόλεμο και κρίνει με δικαιοσύνη γιατί η βασιλεία είναι πλέον δικαιωματικά δική Του. Είναι δίκαιο γι’ Αυτόν να λάβει τη βασιλεία, και την λαμβάνει όχι σαν επίγειος βασιλιάς που αρπάζει μια άλλη βασιλεία και την εξουσιάζει για να επεκτείνει την επικράτειά του και να προστατεύσει τον εαυτό του.

Παίρνει μια βασιλεία που είχε σφετερισθεί ο Σατανάς και δικαιωματικά ανήκει στο Χριστό. Την παίρνει για ένα υψηλότερο, αγιότερο και ενδοξότερο λόγο και σκοπό. Η βασιλεία που Του ανήκει είναι με δικαιοσύνη, ειρήνη και χαρά. Θέλει να έχει μια βασιλεία στην οποία να δίνει την ευλογία Του, θέλει να έχει ψυχές που θα Τον αγαπούν και θα Τον λατρεύουν, που θα Τον γνωρίζουν, και οι οποίοι θα μπορούν να στέκονται αιώνια στην παρουσία Του. Κάνει πόλεμο και κρίνει με δικαιοσύνη, και έρχεται για να εγκαθιδρύσει μια βασιλεία για τη δική Του δόξα.