Αποκ.ιζ:6 Και
είδον την γυναίκα μεθύουσαν εκ του αίματος των αγίων και εκ του αίματος των
μαρτύρων του Ιησού. Και ιδών αυτήν, εθαύμασα θαυμασμόν μέγαν.
και είδον την
γυναίκα μεθύουσαν εκ του αίματος των αγίων
Εφόσον πίνει το αίμα των αγίων από το χρυσό ποτήρι που κρατά στο χέρι της, αυτό σημαίνει ότι έχει αναμίξει το αίμα των αγίων και των μαρτύρων του Ιησού με τα βδελύγματά της και τις ακαθαρσίες της πορνείας της. Γι’ αυτό το λόγο βλέπουμε πόσο αυστηρή θα είναι η κρίση του Θεού, όταν θα έρθει να την κρίνει μέσα στο θυμό της οργής Του.
και ιδών αυτήν
εθαύμασα θαυμασμόν μέγαν
Η λέξη θαυμασμός φανερώνει κατάπληξη και απορία. Αυτό
σημαίνει ότι όταν θα εμφανιστεί μέσα στο πλήθος των βδελυγμάτων της, ο κόσμος
θα θαυμάσει γι’ αυτήν. Θα καταπλήξει όλους τους κατοίκους της γης. Ο Ιωάννης
όμως δεν απορεί, ούτε καταπλήσσεται. Απλά θαυμάζει γι’ αυτήν. Πολλοί άνθρωποι
όμως θα συγχυσθούν και θα πλανηθούν και θα νομίσουν ότι αυτή είναι η ενότητα που
περίμεναν τόσο καιρό.
Θα υπάρξει μεγάλη απάτη και ο Σατανάς θα ασκήσει μεγάλη πίεση
πάνω στο νου των ανθρώπων και θα προσπαθήσει να τους πείσει ότι αυτή είναι η εκπλήρωση
του σχεδίου του Θεού, ότι αυτή είναι η ενότητα που διακήρυξε ο Ιησούς όταν
είπε, «Πάτερ, να είναι πάντες εν».
Ο πάπας θα ταπεινωθεί και θα φιλήσει πάλι τα πόδια του
πατριάρχη της Ανατολικής Ορθόδοξης εκκλησίας. Ήδη το έχει κάνει αυτό μια φορά.
Αυτό, θα το ονομάσουν ενότητα και αγάπη αδελφική. Όμως δεν θα
είναι αδελφοί. Δεν ανήκουν στο Θεό. Δεν έχουν ταπεινωθεί ενώπιον του Θεού, ούτε
έχουν δεχτεί το λόγο του Θεού και την αλήθεια Του. Πρόκειται για μια ένωση με
πολιτικά κίνητρα και στόχο την εξουσία.
Εμέθυσε με το αίμα των μαρτύρων του Ιησού. Κατά την περίοδο
της Μεταρρύθμισης, υπολογίζεται ότι περίπου 30 με 60 εκατομμύρια χριστιανών θανατώθηκαν
από τη Ρωμαιοκαθολική εκκλησία, σε μια προσπάθεια να σταματήσουν τη
Μεταρρύθμιση και να επαναφέρουν τα αποστατημένα τέκνα στην πίστη, όπως έλεγαν.
Οι πάπες αποφάσισαν να μην σταματήσουν με κανένα τρόπο, αλλά
να χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο στην προσπάθεια να επαναφέρουν τα τέκνα τους πάλι
πίσω στην πίστη, ακόμη και να τα θανατώσουν αν παραστεί ανάγκη. Το ίδιο θα
γίνει και στις έσχατες μέρες, το παγκόσμιο θρησκευτικό σύστημα πρόκειται να
θανατώσει χιλιάδες χριστιανών.
Αποκ.ιζ:7 Και
μοι είπεν ο άγγελος. Διά τι εθαύμασας; εγώ θέλω σοι ειπεί το μυστήριον της
γυναικός και του θηρίου του βαστάζοντος αυτήν, το οποίον έχει τας επτά κεφαλάς
και τα δέκα κέρατα.
Αυτός ο άγγελος πρόκειται να δείξει στον Ιωάννη το μυστήριο
της γυναίκας. Στην Α’ Κορ.ι:11 λέει ότι όλα έχουν γραφτεί για τη δική μας
νουθεσία, στους οποίους τα τέλη των αιώνων έφτασαν.
Πράγματι τα τέλη των αιώνων έφθασαν και ο Θεός θα μας
αποκαλύψει θαυμαστά πράγματα κατά ένα ιδιαίτερο και καινούριο τρόπο, ώστε να
γνωρίζουμε τί πρόκειται να συμβεί πάνω στον κόσμο στις έσχατες μέρες και να μην
εξαπατηθούμε.
Αποκ.ιζ:8 Το
θηρίον, το οποίον είδες, ήτο και δεν είναι, και μέλλει να αναβή εκ της αβύσσου
και να υπάγη εις απώλειαν· και θέλουσι θαυμάσει οι κατοικούντες επί της γης,
των οποίων τα ονόματα δεν είναι γεγραμμένα εν τω βιβλίω της ζωής από καταβολής
κόσμου, βλέποντες το θηρίον, το οποίον ήτο και δεν είναι, αν και ήναι.
Αυτό το θηρίο το οποίο ήταν και δεν είναι αναφέρεται στο
σύστημα της αναβιωμένης παγκόσμιας κυβέρνησης του Α/Χ των εσχάτων ημερών. Και λέει
ότι μέλλει να ανέβει από την άβυσσο. Τώρα πώς μπορεί το θηρίο, που είναι ο Α/Χ
και το σύστημα του να ανεβεί από την άβυσσο;
1.
Αποκ.θ:1-2 Εδώ
βλέπουμε ότι ορδές δαιμόνων ανέβηκαν από την άβυσσο με τη μορφή ακρίδων.
2.
Αποκ.κ:1-8 Στο
τέλος της χιλιετούς βασιλείας, ο Σατανάς θα λυθεί από την άβυσσο για ένα
σύντομο χρονικό διάστημα για να πλανήσει τα έθνη. Όταν λοιπόν λέει ότι το θηρίο
θα ανέβει από την άβυσσο, αυτό σημαίνει ότι το σύστημα του Α/Χ προέρχεται και
έχει σαν πηγή του τον ίδιο το Σατανά. Όπως ο Ιησούς σαν άνθρωπος είπε ότι
προερχόταν από τον ουρανό, έτσι και ο Α/Χ προέρχεται και θα ανέβει από την
άβυσσο. Βέβαια όταν είπε ο Ιησούς ότι κατέβηκε από τον ουρανό δεν εννοούσε με
αυτό ότι προϋπήρχε αιωνίως μαζί με τον Πατέρα στον ουρανό. Σημαίνει ότι ο
ουρανός ήταν η πηγή Του. Η πηγή της δύναμής Του ήταν ο Θεός, η καρδιά, το
σχέδιο, το φρόνημα του Θεού, και ήλθε από τον ουρανό στο πλήρωμα του χρόνου.
3.
Αποκ.ια:7 Εδώ λέει
ότι το θηρίο που ανεβαίνει από την άβυσσο μαζί με το Σατανά, θα κάνει πόλεμο με
τους αγίους και θα τους νικήσει. Ο Σατανάς θα είναι η πηγή της δύναμής του και
της εξουσίας του, γιατί στο κεφ.ιγ:2,3 λέει ότι ο δράκων έδωσε στο θηρίο το
θρόνο του, την δύναμή του και εξουσία μεγάλη.
Το ότι το θηρίο ήταν και δεν είναι αναφέρεται στην θανατηφόρο
πληγή της έβδομης κεφαλής του θηρίου, της παγκόσμιας κυβέρνησης που θα υπάρχει
τον καιρό της γέννησης του Υιού του άρσεν και της διακονίας του. Η πληγή αυτή
ήταν θανατηφόρα και αυτό αντιστοιχεί στο «δεν είναι».
Κατόπιν όμως ανέζησε, γιατί εθεραπεύθει αυτή η θανατηφόρος
πληγή. Στην Αποκ.ιγ:12 μας λέει ότι ο ψευδοπροφήτης ενεργούσε όλη την εξουσία
του πρώτου θηρίου, και έκαμε τους κατοικούντας στη γη να προσκυνήσουν το θηρίο
το πρώτο, του οποίου εθεραπεύθει η θανατηφόρος πληγή.
Στο εδ.14 λέει ότι πλανούσε τους ανθρώπους και τους είπε να
κάνουν εικόνα στο θηρίο, το οποίο είχε την πληγή της μαχαίρας και έζησε.
Αποκ.ιζ:11 «το θηρίον το οποίον
ήτο, και δεν είναι, είναι και αυτός ο όγδοος, και είναι εκ των επτά και υπάγει
εις απώλειαν».
Όταν η παγκόσμια κυβέρνηση του Α/Χ λαμβάνει αυτό το θανατηφόρο
πλήγμα εξ αιτίας του έργου του Θεού που γίνεται πάνω στη γη από τη διακονία των
αγίων της Αρπαγής, οπότε αναβιώνει και πάλι, όλο αυτό το χρονικό διάστημα το
θηρίο αποκαλείται ο όγδοος.
Υπήρχε αυτή η παγκόσμια κυβέρνηση, όμως τώρα ο Α/Χ ασκεί πλήρη
έλεγχο και εξουσία και γι’ αυτό αποκαλείται ο όγδοος.
και θέλουσι θαυμάσει
οι κατοικούντες επί της γης βλέποντες το θηρίον το οποίον ήτο και δεν είναι αv
και είναι
Το γεγονός ότι εθεραπεύθει αυτή η θανατηφόρος πληγή στο
έβδομο κεφάλι, που είναι η παγκόσμια κυβέρνηση του Α/Χ, θα κάνει τους ανθρώπους
να θαυμάσουν, για το πόσο γρήγορα θεραπεύτηκε και αναλαμβάνει πάλι την εξουσία.
Έρχεται σαν πλημμύρα και ασκεί πλέον πλήρη έλεγχο. Σε πολύ
σύντομο χρονικό διάστημα αναλαμβάνει την εξουσία με μεγαλύτερη ισχύ. Και γι’ αυτό
οι άνθρωποι θα θαυμάσουν.
Αποκ.ιζ:9 Εδώ
είναι ο νούς ο έχων σοφίαν. Αι επτά κεφαλαί είναι επτά όρη, όπου η γυνή κάθηται
επ' αυτών·
εδώ είναι ο νούς
έχων σοφίαν
Ο νους ο οποίος γνωρίζει τη σημασία αυτών που αναφέρονται στη
συνέχεια έχει σοφία. Ποιά είναι τα επτά όρη πάνω στα οποία κάθεται η γυναίκα;
1.
Τα
όρη στην Αγία Γραφή αντιπροσωπεύουν βασιλείες.
Ψαλμ.λ:7 |
Ιερεμ.να:24,25 |
Ιεζεκ.λε:2,3 |
Αμώς δ:1 |
Δαν.β:35,45 |
Αβδ.8,9,19 |
Ζαχ.δ:7 |
|
2.
Αυτή
η γυναίκα, το παγκόσμιο ψευδοθρησκευτικό σύστημα, έχει περιπλεχτεί με κάθε
παγκόσμια αυτοκρατορία. Γι’ αυτό κάθεται πάνω σ’ όλες, και στις 7. Το
Αιγυπτιακό ιερατείο και οι θρησκευτικοί ηγέτες του, το Βαβυλωνιακό, το
Ασσυριακό ιερατείο, το Μηδο-περσικό, το Ελληνικό, το Ρωμαϊκό, και το σύστημα
του Α/Χ όλα αποτελούν εκδήλωση του ίδιου παγκόσμιου συστήματος που είναι εδραιωμένο
πάνω σ’ αυτές τις κοσμοκρατορίες.
Γι’ αυτό λέει ότι οι 7 κεφαλές είναι
7 όρη, πάνω στα οποία κάθεται η γυναίκα, γιατί έχει καθίσει πάνω σ’ όλες αυτές
τις παγκόσμιες βασιλείες.
Όλες αυτές οι θρησκείες και οι
θρησκευτικοί ηγέτες έχουν επηρεάσει βαθύτατα τους λαούς και τα έθνη με την ειδωλολατρία
τους και τις μαγείες τους. Έχουν χρησιμοποιήσει κάθε μέσο για να πλανήσουν και
να μεθύσουν τα έθνη με ψεύδη και απάτες.
Αποκ.ιζ:10 και
είναι επτά βασιλείς· οι πέντε έπεσαν, και ο εις είναι, ο άλλος δεν ήλθεν έτι,
και όταν έλθη, ολίγον πρέπει να μείνη.
Στις μέρες του Ιωάννη ήδη είχαν πέσει πέντε βασιλείς. Οι επτά
βασιλείς αντιπροσωπεύουν επτά βασιλείες.
Δαν.β:38,39 όταν ο βασιλιάς Ναβουχοδονόσορ είδε το ενύπνιο με την
εικόνα, της οποίας η κεφαλή ήταν χρυσή, οι ώμοι και το στήθος από άργυρο, η
κοιλιά και οι μηροί από χαλκό, οι κνήμες από σίδηρο, και τα πόδια από σίδηρο
και πηλό, διαβάζουμε ότι είπε ο Δανιήλ για την κεφαλή την χρυσή: «Σύ είσαι η κεφαλή εκείνη η χρυσή, Ναβουχοδονόσορ».
Στη συνέχεια λέει ότι μετά από αυτόν θα ανασταινόταν άλλη
βασιλεία από άργυρο και αυτή ήταν η Μηδοπερσία. Βλέπουμε λοιπόν ότι εδώ ο
Ναβουχοδονόσορ ταυτίζεται με το βασίλειο του. Ο ίδιος είναι και ο βασιλιάς και
το βασίλειο.
Οι επτά βασιλείς αντιπροσωπεύουν λοιπόν επτά βασιλείες, από
τις οποίες οι πέντε είχαν ήδη πέσει. Στις μέρες του Ιωάννη είχαν πέσει η
Αίγυπτος, η Ασσυρία, η Βαβυλώνα, η Μηδοπερσία, και η Ελλάδα.
Ο ένας που λέει ότι είναι, ήταν η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, η
οποία εξουσίαζε στις μέρες του Ιωάννη. Ο άλλος που δεν ήλθε ακόμη, και όταν
έλθει λίγο πρέπει να μείνει, είναι το σύστημα του Α/Χ, η παγκόσμια κυβέρνηση
των εσχάτων ημερών.
Ορισμένοι σχολιαστές ερμηνεύουν αυτό το εδάφιο ιστορικά και
λένε ότι οι επτά βασιλείς είναι επτά αυτοκράτορες της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας,
και ότι υπήρχαν Ρωμαίοι αυτοκράτορες, που είχαν ήδη πέσει στις μέρες του
Ιωάννη.
Όμως το πρόβλημα είναι ότι στις μέρες του Ιωάννη υπήρχαν
περισσότεροι από πέντε αυτοκράτορες που είχαν πέσει. Η Αποκάλυψη γράφτηκε το
96-100 μ.Χ. και μέχρι τότε υπήρξαν τουλάχιστον 10 Ρωμαίοι αυτοκράτορες που
είχαν πέσει. Συνεπώς δεν μπορεί να αναφέρεται σε Ρωμαίους αυτοκράτορες όταν λέει
ότι οι πέντε είχαν πέσει, γιατί υπήρξαν τουλάχιστον 10:
Αύγουστος |
Τιβέριος |
Γάϊος |
Κλαύδιος |
Νέρων |
Γάλβας |
Οθων |
Βιττέλιος |
Βεσπασιανός |
Τίτος |
Διομητιανός |
Νέρβας |
|
|
|
Τον καιρό του Ιωάννη αυτοκράτορας ήταν ο Τραϊανός, τον καιρό
δηλαδή που γράφτηκε η Αποκάλυψη μεταξύ 98 & 117 μ.Χ.
Μετά τον Τραϊανό όμως δεν υπήρξε κανείς Ρωμαίος αυτοκράτορας,
που να έμεινε στην εξουσία για λίγο χρονικό διάστημα. Συνολικά υπήρξαν 45
αυτοκράτορες συμπεριλαμβανομένου και του Μ. Κων/νου.
Μετά τον Μ. Κων/νο υπήρξαν 21 αυτοκράτορες μέχρι την πτώση
της Ρώμης. Συμπεριλαμβανομένων και των 12 αυτοκρατόρων μέχρι τον καιρό του
Ιωάννη, ο συνολικός αριθμός των Ρωμαίων αυτοκρατόρων ήταν περίπου 77-79. Βλέπουμε
λοιπόν ότι οι επτά βασιλείς δεν είναι επτά Ρωμαίοι αυτοκράτορες.
Επίσης λέει ότι είναι επτά όρη. Συνεπώς πρέπει να είναι επτά
ξεχωριστές βασιλείες. Δεν είναι επτά βασιλείες από το ίδιο βασίλειο, αλλά διαφορετικές
βασιλείες.
Ορισμένοι λένε ότι τα επτά όρη πάνω στα οποία η γυναίκα
κάθεται είναι οι επτά λόφοι της Ρώμης, και η γυναίκα είναι η Καθολική Εκκλησία.
Αυτό δεν φαίνεται να ταιριάζει, γιατί οι πέντε από τους λόφους της Ρώμης δεν
είχαν πέσει. Έστεκαν εκεί, κι έτσι δεν μπορεί να είναι αυτοί τα επτά όρη.
Πρέπει λοιπόν να είναι επτά βασιλείες. Σύμφωνα με το λόγο του
Θεού τα όρη συμβολίζουν βασιλείες.
Υπήρξαν πολύ περισσότερες από επτά αυτοκρατορίες στην
ανθρώπινη ιστορία, όμως επτά ήταν οι μεγαλύτερες και ενδοξότερες που
κυριάρχησαν σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο. Όμως στους έσχατους καιρούς η αυτοκρατορία
του Α/Χ θα εξουσιάσει πάνω σε ολόκληρη τη Γή.
ο είς είναι και ο άλλος δεν ήλθεν έτι
ο είς είναι = η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία που
εξουσίαζε στις μέρες του Ιωάννη
και ο άλλος δεν
ήλθεν έτι = η
αυτοκοατορία του Α/Χ των εσχάτων ημερών.