Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

12 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΛΙΨΗ


Γνωρίζουμε ότι όταν ο Ιησούς δίνει μια εντολή, πρέπει να δώσουμε πολύ μεγάλη προσοχή σε αυτήν. Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι την υπακούμε προσεκτικά (Ιωάν.ιε:10). Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον Χριστιανό που αναζητά και σπεύδει για τον ερχομό του Κυρίου (Β’ Πέτρ.γ:11-12).

Ένας άγρυπνος πιστός γνωρίζει τους χρόνους και τους καιρούς μέσα στους οποίους ζει. Ακριβώς όπως τα σύννεφα προμηνύουν μια επερχόμενη καταιγίδα, έτσι και τα γεγονότα δείχνουν την σύντομη επιστροφή του Ιησού Χριστού (Λουκ.ιβ:54-56).

Πάνω από 300 φορές διδασκόμαστε στην Βίβλο ότι ο Ιησούς έρχεται ξανά. Ενώ ο κόσμος βυθίζεται συνεχώς στο σκοτάδι, πρόκειται να συμβεί το πιο ένδοξο και υπέροχο γεγονός που συνέβη ποτέ στη ζωή μας, η Αρπαγή της Εκκλησίας! 

Το ερώτημα που μαστίζει την εκκλησία εδώ και χρόνια είναι, πότε; Πότε θα συμβεί; Θα είναι πριν από το την Θλίψη, στην μέση της Θλίψης, πριν από την οργή, μετά την Θλίψη, ή μήπως δεν θα γίνει καθόλου!; Πιστεύω ότι η Αγία Γραφή διδάσκει ξεκάθαρα ότι η αρπαγή της εκκλησίας θα συμβεί πριν από την 7ετή περίοδο της Θλίψης.

 

Ακολουθούν 12 λόγοι για τους οποίους το πιστεύω:

 

     1.     Ο Ιησούς δίνει μια υπόσχεση διαφυγής.

Λουκ.κα:34-36 Προσέχετε δε εις εαυτούς μήποτε βαρυνθώσιν αι καρδίαι σας από κραιπάλης και μέθης και μεριμνών βιωτικών, και επέλθη αιφνίδιος εφ' υμάς η ημέρα εκείνη· διότι ως παγίς θέλει επέλθει επί πάντας τους καθημένους επί πρόσωπον πάσης της γης. Αγρυπνείτε λοιπόν δεόμενοι εν παντί καιρώ, διά να καταξιωθήτε να εκφύγητε πάντα ταύτα τα μέλλοντα να γείνωσι και να σταθήτε έμπροσθεν του Υιού του ανθρώπου.

Πρέπει να προσευχόμαστε ώστε να «εκφύγουμε»; Κάποιοι θα εκφύγουν; ΝΑΙ! Η Εκκλησία θα ξεφύγει από την οργή του Θεού στην γη επειδή ο Ιησούς Χριστός πήρε αυτή την οργή πάνω Του.

 

     2.     Ο Ιησούς υπόσχεται ότι θα φυλαχτούμε εκ της ώρας του πειρασμού.

Αποκ.γ:7-10 Και προς τον άγγελον της εν Φιλαδελφεία εκκλησίας γράψον· Ταύτα λέγει ο άγιος, ο αληθινός, ο έχων το κλειδίον του Δαβίδ, όστις ανοίγει και ουδείς κλείει, και κλείει και ουδείς ανοίγει· Εξεύρω τα έργα σου· ιδού, έθεσα ενώπιόν σου θύραν ανεωγμένην, και ουδείς δύναται να κλείση αυτήν· διότι έχεις μικράν δύναμιν και εφύλαξας τον λόγον μου και δεν ηρνήθης το όνομά μου. Ιδού, θέλω κάμει τους εκ της συναγωγής του Σατανά, οίτινες λέγουσιν εαυτούς ότι είναι Ιουδαίοι, και δεν είναι, αλλά ψεύδονται ιδού, θέλω κάμει αυτούς να έλθωσι και να προσκυνήσωσιν ενώπιον των ποδών σου και να γνωρίσωσιν ότι εγώ σε ηγάπησα. Επειδή εφύλαξας τον λόγον της υπομονής μου, και εγώ θέλω σε φυλάξει εκ της ώρας του πειρασμού, ήτις μέλλει να έλθη επί της οικουμένης όλης, διά να δοκιμάση τους κατοικούντας επί της γης.

Ο Ιησούς έδωσε μια ένδοξη υπόσχεση στην «εκκλησία» της Φιλαδέλφειας: «εγώ θέλω σε φυλάξει εκ της ώρας του πειρασμού, ήτις μέλλει να έλθη επί της οικουμένης όλης».

 

     3.     Αυτή την στιγμή ζούμε βιβλικά στην οικονομία της χάρης.

Β’ Κορ.ε:19 δηλονότι ο Θεός ήτο εν τω Χριστώ διαλλάσσων τον κόσμον προς εαυτόν, μη λογαριάζων εις αυτούς τα πταίσματα αυτών, και ενεπιστεύθη εις ημάς τον λόγον της διαλλαγής.

Ζούμε σε μια χρονική περίοδο όπου ο Θεός δεν καταλογίζει τις αμαρτίες των ανθρώπων εναντίον Του, όταν μετανοούν και υπακούν στο ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού. Αν αμαρτάνεις τώρα, έχεις σωτήρα! Αν ομολογήσεις τις αμαρτίες σου, σε συγχωρεί. Αλλά σύντομα αυτή η χρονική περίοδος θα αντικατασταθεί με μια περίοδο κρίσης.

Ματθ.κδ:21 Διότι τότε θέλει είσθαι θλίψις μεγάλη, οποία δεν έγεινεν απ' αρχής κόσμου έως του νυν, ουδέ θέλει γείνει.

 

     4.     Υπάρχουν διαφορετικές «θλίψεις» που διδάσκονται στην Βίβλο.

Πρώτα υπάρχουν οι θλίψεις με μικρό «θ». Πρόκειται για γενικές θλίψεις και δοκιμασίες που ο Ιησούς υποσχέθηκε ότι θα έρχονταν στην Εκκλησία Του ενώ ζούσαν στην γη.

Ιωάν.ις:33 Ταύτα ελάλησα προς εσάς, διά να έχητε ειρήνην εν εμοί. Εν τω κόσμω θέλετε έχει θλίψιν· αλλά θαρσείτε, εγώ ενίκησα τον κόσμον.

Ιακ.α:2,3 Πάσαν χαράν νομίσατε, αδελφοί μου, όταν περιπέσητε εις διαφόρους πειρασμούς, γνωρίζοντες ότι η δοκιμασία της πίστεώς σας εργάζεται υπομονήν.

Β’ Τιμ.γ:12 Και πάντες δε οι θέλοντες να ζώσιν ευσεβώς εν Χριστώ Ιησού θέλουσι διωχθή.

Μετά, υπάρχει η Θλίψη, με κεφαλαίο «Θ». Αυτό αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη 7ετή περίοδο κρίσης που περιγράφεται λεπτομερώς στην Αποκ.ς-ιθ.

Αυτή είναι επίσης γνωστή σαν «καιρός της στενοχωρίας του Ιακώβ» (Ιερεμ.λ:7) και σαν η 70η Εβδομάδα του Δανιήλ (Δαν.θ).

Αυτή η Θλίψη θα έρθει στην γη από τον ουρανό. Οι γενικές θλίψεις προέρχονται από τον Σατανά, από τον κόσμο και από την σάρκα μας. Η Θλίψη ονομάζεται «Οργή του Θεού», τω ποτηρίω της οργής αυτού (Αποκ.ιδ:10).  Το παιδί του Θεού, μέσω της πίστης του στον Ιησού Χριστό, δεν προορίζεται για αυτή την οργή.

Ρωμ.ε:9 Πολλώ μάλλον λοιπόν αφού εδικαιώθημεν τώρα διά του αίματος αυτού, θέλομεν σωθή από της οργής δι' αυτού.

Α’ Θεσ.ε:9 διότι ο Θεός δεν προσδιώρισεν ημάς εις οργήν, αλλ' εις απόλαυσιν σωτηρίας διά του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού,

 

    5.     Κατά την διάρκεια της Θλίψης, η Εκκλησία ψάλει ένα νέο ύμνο στον ουρανό!

Αποκ.ε:8-10 Και ότε έλαβε το βιβλίον, τα τέσσαρα ζώα και οι εικοσιτέσσαρες πρεσβύτεροι έπεσον ενώπιον του Αρνίου, έχοντες έκαστος κιθάρας και φιάλας χρυσάς πλήρεις θυμιαμάτων, αίτινες είναι αι προσευχαί των αγίων· και ψάλλουσι νέαν ωδήν, λέγοντες· Άξιος είσαι να λάβης το βιβλίον και να ανοίξης τας σφραγίδας αυτού, διότι εσφάγης και ηγόρασας ημάς εις τον Θεόν διά του αίματός σου εκ πάσης φυλής και γλώσσης και λαού και έθνους, και έκαμες ημάς εις τον Θεόν ημών βασιλείς και ιερείς, και θέλομεν βασιλεύσει επί της γης.

Ποιος μπορεί να τραγουδήσει αυτόν τον νέο ύμνο; Όχι οι άγγελοι, ούτε οι άγιοι της Παλαιάς Διαθήκης. Μόνο η εκκλησία μπορεί να ψάλει αυτόν τον ύμνο, επειδή έχει λυτρωθεί με το αίμα του Αμνού!

 

    6.     Αναφορές της Εκκλησίας στην Αποκάλυψη, και η απουσία της!

Στο βιβλίο της Αποκάλυψης, η Εκκλησία αναφέρεται περίπου 19 φορές στο τρίτο κεφάλαιο. Στη συνέχεια, δεν αναφέρεται ξανά πριν από το κεφ.ιθ. Γιατί? Επειδή πιστεύουμε ότι η Εκκλησία βρίσκεται στον ουρανό κατά την διάρκεια της περιόδου της Θλίψης που μας περιγράφει η Αποκ.δ-ιθ.

 

     7.     Ο Θεός ξέρει πώς να ελευθερώνει τους ευσεβείς από τους πειρασμούς!

Ο Θεός πάντα κάνει διάκριση μεταξύ ευσεβών και ασεβών, πιστών και άπιστων σε όλη την ιστορία. Στην Γέν.ιη μαθαίνουμε για την απελευθέρωση του Λωτ από τα Σόδομα ΠΡΙΝ την κρίση. Ο Θεός το κανόνισε αυτό.  Κατά τον ίδιο τρόπο, η Αρπαγή της Εκκλησίας είναι η απελευθέρωση όλων των αληθινών πιστών ΠΡΙΝ από την κρίση της Θλίψης που θα έρθει.

Β’ Πέτρ.β:4-9 Διότι εάν ο Θεός δεν εφείσθη αγγέλους αμαρτήσαντας, αλλά ρίψας αυτούς εις τον τάρταρον δεδεμένους με αλύσεις σκότους, παρέδωκε διά να φυλάττωνται εις κρίσιν, και εάν τον παλαιόν κόσμον δεν εφείσθη, αλλά φέρων κατακλυσμόν επί τον κόσμον των ασεβών εφύλαξεν όγδοον τον Νώε, κήρυκα της δικαιοσύνης, και κατέκρινεν εις καταστροφήν τας πόλεις των Σοδόμων και της Γομόρρας και ετέφρωσε, καταστήσας παράδειγμα των μελλόντων να ασεβώσι, και ηλευθέρωσε τον δίκαιον Λωτ καταθλιβόμενον υπό της ασελγούς διαγωγής των ανόμων· διότι ο δίκαιος, κατοικών μεταξύ αυτών, δι' οράσεως και ακοής, εβασάνιζεν από ημέρας εις ημέραν την δικαίαν αυτού ψυχήν διά τα άνομα έργα αυτών· εξεύρει ο Κύριος να ελευθερόνη εκ του πειρασμού τους ευσεβείς, τους δε αδίκους να φυλάττη εις την ημέραν της κρίσεως, διά να κολάζωνται,

 

    8.  Υπάρχει σαφής διάκριση μεταξύ της ΑΡΠΑΓΗΣ της Εκκλησίας και της ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ.

Στην Αρπαγή, ο Ιησούς έρχεται ΓΙΑ τους αγίους Του.

Στην Δεύτερη Έλευση, ο Ιησούς έρχεται ΜΕ τους αγίους Του.

Ιούδ.α:14 Προεφήτευσε δε περί τούτων και ο Ενώχ, έβδομος από Αδάμ, λέγων, "Ιδού, ήλθεν ο Κύριος με μυριάδας αγίων αυτού,

Με την Αρπαγή, ο Ιησούς έρχεται στα ΣΥΝΝΕΦΑ (Α΄Θες.δ:17).

Στην Δεύτερη Έλευση, ο Ιησούς έρχεται στην ΓΗ.

Ζαχ.ιδ:4 Και οι πόδες αυτού θέλουσι σταθή κατά την ημέραν εκείνην επί του όρους των ελαιών, του απέναντι της Ιερουσαλήμ εξ ανατολών· και το όρος των ελαιών θέλει σχισθή κατά το μέσον αυτού προς ανατολάς και προς δυσμάς και θέλει γείνει κοιλάς μεγάλη σφόδρα· και το ήμισυ του όρους θέλει συρθή προς βορράν και το ήμισυ αυτού προς νότον.

Υπάρχει μια περίοδος 7 ετών μεταξύ αυτών των 2 γεγονότων.

Αυτή η 7ετής περίοδος είναι γνωστή σαν Θλίψη.

Στεναχωρία του Ιακώβ – 70η εβδομάδα του Δανιήλ.

Είναι μια περίοδος κρίσης που η γη δεν έχει δει ποτέ.

Ματθ.κδ:21 Διότι τότε θέλει είσθαι θλίψις μεγάλη, οποία δεν έγεινεν απ' αρχής κόσμου έως του νυν, ουδέ θέλει γείνει.

 

   9. Οι σάλπιγγες στην Α ́ Θεσσαλονικείς & Α ́ Κορινθίους ΔΕΝ είναι οι ίδιες με τις σάλπιγγες της Αποκάλυψης.

Υπάρχουν εκείνοι που εστιάζουν στην σάλπιγγα που ακούγεται στην Α’ Θες.δ:16 και λένε:  Βλέπεις, αυτή είναι η 7η σάλπιγγα κρίσης στην Αποκάλυψη. Έτσι καταλήγουν ψευδώς στο συμπέρασμα ότι η Εκκλησία ΠΡΕΠΕΙ να περάσει από την Θλίψη. Την συγκρίνουν επίσης με την Α’ Κορ.ιε:52.

Είναι όντως η 7η σάλπιγγα της Αποκάλυψης, έτσι ώστε η εκκλησία να περάσει έστω ένα μέρος της Θλίψης;

ΠΡΩΤΟΝ: Η σάλπιγγα στην Αρπαγή ονομάζεται «σάλπιγγα Θεού».

ΑΛΛΑ Η 7η σάλπιγγα στην Αποκάλυψη, σαλπίζεται από άγγελο!

Αποκ.ια:15 Και ο έβδομος άγγελος εσάλπισε και έγειναν φωναί μεγάλαι εν τω ουρανώ, λέγουσαι· Αι βασιλείαι του κόσμου έγειναν του Κυρίου ημών και του Χριστού αυτού, και θέλει βασιλεύσει εις τους αιώνας των αιώνων.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Η σάλπιγγα στην Αρπαγή ανακοινώνει ένα γεγονός που συμβαίνει σε μια στιγμή, σε ένα ανοιγόκλειμα του ματιού.

ΑΛΛΑ Η 7η σάλπιγγα στην Αποκάλυψη καλύπτει μια περίοδο ημερών.

Αποκ.ι:7 αλλ' εν ταις ημέραις της φωνής του εβδόμου αγγέλου, όταν μέλλη να σαλπίση, τότε θέλει τελεσθή το μυστήριον του Θεού, καθώς εφανέρωσε προς τους εαυτού δούλους τους προφήτας.

ΤΕΛΙΚΑ: Η σάλπιγγα στην Αρπαγή είναι ένδοξη και μεγαλειώδης, συμβαίνουν υπέροχα πράγματα, θα δούμε τον Κύριο και θα είμαστε για πάντα μαζί Του!

ΑΛΛΑ Η 7η σάλπιγγα στην Αποκάλυψη είναι ένα από τα «ουέ», δηλαδή καταστροφή και συμφορά.

Αποκ.ια:14,15 Η ουαί η δευτέρα απήλθεν· ιδού, η ουαί η τρίτη έρχεται ταχέως. Και ο έβδομος άγγελος εσάλπισε και έγειναν φωναί μεγάλαι εν τω ουρανώ, λέγουσαι· Αι βασιλείαι του κόσμου έγειναν του Κυρίου ημών και του Χριστού αυτού, και θέλει βασιλεύσει εις τους αιώνας των αιώνων.

Σίγουρα εντελώς διαφορετικές σάλπιγγες!

 

     10.Ο Θεός έχει κάνει σαφή διάκριση μεταξύ εκκλησίας και Ισραήλ.

Ο Θεός έχει 2 διαφορετικές ομάδες με τις οποίες ασχολείται. Το Ισραήλ ξεκίνησε στην Παλαιά Διαθήκη όταν ο Θεός κάλεσε τον Αβραάμ έξω από την γη της ΟΥΡ. Η εκκλησία γεννήθηκε στην Πεντηκοστή και οικοδομείται από τον Ιησού. Στην εκκλησία έχουμε ένα μείγμα Εβραίων και Εθνικών χωρίς άλλες διακρίσεις. Ή είσαι εν Χριστώ ή όχι.

Α’ Κορ.ι:32 Μη γίνεσθε πρόσκομμα μήτε εις Ιουδαίους μήτε εις Έλληνας μήτε εις την εκκλησίαν του Θεού,

Υποσχέσεις που δόθηκαν στο Ισραήλ δεν ισχύουν απαραίτητα για την εκκλησία και οι υποσχέσεις προς την εκκλησία δεν είναι και για το Ισραήλ. Για παράδειγμα, ο Θεός έδωσε στο Ισραήλ την γη της Παλαιστίνης, όχι σε μένα σαν μέρος της εκκλησίας. Τους δόθηκε για πάντα, άνευ όρων! Λοιπόν, τι συνέβη στο Ισραήλ;

Ρωμ.ια:25 Διότι δεν θέλω να αγνοήτε, αδελφοί, το μυστήριον τούτο, διά να μη υψηλοφρονήτε, ότι τύφλωσις κατά μέρος έγεινεν εις τον Ισραήλ, εωσού εισέλθη το πλήρωμα των εθνών,

Όταν ο Ιησούς μπήκε στην Ιερουσαλήμ πάνω στο πωλάριον, ο κόσμος αλάλαζε «Ωσαννά τω υιώ Δαβίδ· ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου· Ωσαννά εν τοις υψίστοις», αλλά δεν πέρασαν πολλές μέρες και αυτές οι κραυγές άλλαξαν σε «Σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν».

Ιωάν.α:11-13 Εις τα ίδια ήλθε, και οι ίδιοι δεν εδέχθησαν αυτόν. Όσοι δε εδέχθησαν αυτόν, εις αυτούς έδωκεν εξουσίαν να γείνωσι τέκνα Θεού, εις τους πιστεύοντας εις το όνομα αυτού· οίτινες ουχί εξ αιμάτων ουδέ εκ θελήματος σαρκός ουδέ εκ θελήματος ανδρός, αλλ' εκ Θεού εγεννήθησαν.

Σύμφωνα με τον Δαν.θ, υπάρχει ακόμα μια περίοδος 7 ετών που απομένει να εκπληρωθεί η δοσοληψία του Θεού με το έθνος του Ισραήλ.

Δαν.θ:26,27 Και μετά τας εξήκοντα δύο εβδομάδας θέλει εκκοπή ο Χριστός, πλην ουχί δι' εαυτόν· και ο λαός του ηγουμένου, όστις θέλει ελθεί, θέλει αφανίσει την πόλιν και το αγιαστήριον· και το τέλος αυτής θέλει ελθεί μετά κατακλυσμού, και έως του τέλους του πολέμου είναι διωρισμένοι αφανισμοί. Και θέλει στερεώσει την διαθήκην εις πολλούς εν μιά εβδομάδι· και εν τω ημίσει της εβδομάδος θέλει παύσει η θυσία και η προσφορά, και επί το πτερύγιον του Ιερού θέλει είσθαι το βδέλυγμα της ερημώσεως, και έως της συντελείας του καιρού θέλει δοθή διορία επί την ερήμωσιν.

Ιερ.λ:7 Ουαί· διότι μεγάλη είναι η ημέρα εκείνη· ομοία αυτής δεν υπήρξε και είναι καιρός της στενοχωρίας του Ιακώβ· πλην θέλει σωθή εξ αυτής.

Για 7 χρόνια, ο Θεός θα στρέψει και πάλι την προσοχή Του προς το έθνος του Ισραήλ. Μια εποχή που γνωρίζουμε σαν Περίοδο της Θλίψης.  Έχει εισέλθει το πλήρωμα των εθνικών, η οικονομία της εκκλησίας τελείωσε και η εκκλησία βρίσκεται στον ουρανό!

Ξέρουμε ότι είναι ακόμα να συμβεί στο μέλλον, καθώς κοιτάμε γύρω μας: Έχεις δει αιώνια δικαιοσύνη;  Βλέπεις να έχει χρισθή ο Άγιος των αγίων; Να έχει σφραγισθή όρασις και προφητεία; ΌΧΙ.

Από την ημέρα του θανάτου του Ιησού μέχρι σήμερα υπάρχει ένα τεράστιο κενό. Αυτή η 70η εβδομάδα δεν έχει εκπληρωθεί. Για πάνω από 2.000 χρόνια, η καρδιά του Θεού στράφηκε στους Εθνικούς.

Ρωμ.θ-ι-ια, θα υπάρξει μια στιγμή, πολύ σύντομα όπου η καρδιά του Θεού θα στραφεί και πάλι στο εβραϊκό έθνος. 2.000 χρόνια κενό από τότε που το ρολόι του χρόνου για το Ισραήλ σταμάτησε. Αλλά, έρχεται η ώρα που θα εισέλθει το πλήρωμα των Εθνών και θα εκπληρωθεί και η 70η εβδομάδα του Δανιήλ.

 

     11.Η Αρπαγή μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή!

Δεν περιμένουμε τον αντίχριστο, αλλά τον Ιησού Χριστό! Κοιτάμε σε όλο τον κόσμο σήμερα και βλέπουμε το κακό να είναι αχαλίνωτο. Προφανώς οι έσχατοι καιροί είναι παντού γύρω μας.

Β’ Θεσ.β:3-6 Ας μη σας εξαπατήση τις κατ' ουδένα τρόπον· διότι δεν θέλει ελθεί η ημέρα εκείνη, εάν δεν έλθη πρώτον η αποστασία και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος εναντίον εις πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα, ώστε να καθήση εις τον ναόν του Θεού ως Θεός, αποδεικνύων εαυτόν ότι είναι Θεός. Δεν ενθυμείσθε ότι ενώ ήμην έτι παρ' υμίν σας έλεγον ταύτα; Και τώρα γνωρίζετε εκείνο, το οποίον κωλύει αυτόν, ώστε να αποκαλυφθή εν τω εαυτού καιρώ·

Τι είναι αυτό το οποίον κωλύει αυτόν, ώστε να αποκαλυφθή εν τω εαυτού καιρώ; Πιστεύω ότι είναι η παρουσία της εκκλησίας στη γη σήμερα, μέσα στην οποία κατοικεί το Άγιο Πνεύμα.

Ματθ.ε:13,14 Σεις είσθε το άλας της γής· εάν δε το άλας διαφθαρή, με τι θέλει αλατισθή; εις ουδέν πλέον χρησιμεύει ειμή να ριφθή έξω και να καταπατήται υπό των ανθρώπων. Σεις είσθε το φως του κόσμου· πόλις κειμένη επάνω όρους δεν δύναται να κρυφθή·

Μόλις φύγει το ΑΛΑΤΙ, η γη γίνεται σάπια, άγευστη και χωρίς προφύλαξη, αποσυντίθεται γρήγορα.

Μόλις φύγει το ΦΩΣ, η γη γίνεται σκοτεινή, χωρίς κατεύθυνση, χωρίς πνευματική αποκάλυψη ή κατανόηση. Ο κόσμος θα είναι ώριμος να υποδεχθεί τον Αντίχριστο... για να τον σώσει!

Ιωάν.ε:43 εγώ ήλθον εν τω ονόματι του Πατρός μου, και δεν με δέχεσθε· εάν άλλος έλθη εν τω ονόματι εαυτού, εκείνον θέλετε δεχθή.

 

     12.Έχει ξανασυμβεί σε τύπο!

·       Ο Ενώχ βίωσε μια γεύση από αυτό.

Γέν.ε:24 Και περιεπάτησεν ο Ενώχ μετά του Θεού, και δεν ευρίσκετο πλέον· διότι μετέθεσεν αυτόν ο Θεός.

·        Ο Ηλίας βίωσε μια γεύση από αυτό.

Β’ Βασ.β:11 Και ενώ αυτοί περιεπάτουν έτι λαλούντες, ιδού, άμαξα πυρός και ίπποι πυρός, και διεχώρισαν αυτούς αμφοτέρους· και ανέβη ο Ηλίας με ανεμοστρόβιλον εις τον ουρανόν.

·        Ο Ιωάννης βίωσε μια γεύση από αυτό – Αποκ.δ:1-2

·        Ο Νώε απελευθερώθηκε από την κρίση – Γέν.ζ:13-16

·        Ο Λωτ απελευθερώθηκε από την κρίση – Γέν.ιθ:15-16

Όλα γίναν ξαφνικά, αρπάχτηκαν αμέσως. Με την ΑΡΠΑΓΗ, θα βρεθούμε να είμαστε με τον Κύριο στον αέρα... Πριν την επερχόμενη Θλίψη.

Ξέρω, ξέρω ότι υπάρχουν ένα σωρό άνθρωποι που θα ακούσουν αυτή τη διδασκαλία για την Αρπαγή και θα τα αρνηθούν όλα! Έλα, ηρέμησε…. Αλήθεια το πιστεύεις αυτό;

Όταν φύγει η εκκλησία θα το πιστέψεις και θα τρέχεις να μπεις μέσα σε μια εκκλησία.... Τι συμβαίνει;  Ωχ, όχι,! Ω ναι!

Είναι ώρα να συμφιλιωθείς με τον Κύριο και την αλήθεια του λόγου Του!