Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Αρπαγή


Το θέμα της Αρπαγής είναι κάτι που πρέπει να έχουμε άποψη και να μπορούμε να την υπερασπιστούμε γραφικά.

Τελευταία ακούγονται πολλά!

Σύμφωνα με την προφητεία του Δανιήλ, η Θλίψη έχει να κάνει με τον Ισραήλ και τους άδικους, όχι με την εκκλησία.

Δαν.θ:24-27 Εβδομήκοντα εβδομάδες διωρίσθησαν επί τον λαόν σου και επί την πόλιν την αγίαν σου, διά να συντελεσθή η παράβασις και να τελειώσωσιν αι αμαρτίαι, και να γείνη εξιλέωσις περί της ανομίας και να εισαχθή δικαιοσύνη αιώνιος και να σφραγισθή όρασις και προφητεία και να χρισθή ο Άγιος των αγίων. Γνώρισον λοιπόν και κατάλαβε ότι από της εξελεύσεως της προσταγής του να ανοικοδομηθή η Ιερουσαλήμ έως του Χριστού του ηγουμένου θέλουσιν είσθαι εβδομάδες επτά και εβδομάδες εξήκοντα δύο· θέλει οικοδομηθή πάλιν η πλατεία και το τείχος, μάλιστα εν καιροίς στενοχωρίας. Και μετά τας εξήκοντα δύο εβδομάδας θέλει εκκοπή ο Χριστός, πλην ουχί δι' εαυτόν· και ο λαός του ηγουμένου, όστις θέλει ελθεί, θέλει αφανίσει την πόλιν και το αγιαστήριον· και το τέλος αυτής θέλει ελθεί μετά κατακλυσμού, και έως του τέλους του πολέμου είναι διωρισμένοι αφανισμοί. Και θέλει στερεώσει την διαθήκην εις πολλούς εν μιά εβδομάδι· και εν τω ημίσει της εβδομάδος θέλει παύσει η θυσία και η προσφορά, και επί το πτερύγιον του Ιερού θέλει είσθαι το βδέλυγμα της ερημώσεως, και έως της συντελείας του καιρού θέλει δοθή διορία επί την ερήμωσιν.

Ιερ.λ:7 Ουαί· διότι μεγάλη είναι η ημέρα εκείνη· ομοία αυτής δεν υπήρξε και είναι καιρός της στενοχωρίας του Ιακώβ· πλην θέλει σωθή εξ αυτής.

Εδώ, η Θλίψη ονομάζεται στενοχωρία του Ιακώβ. Ονομάζεται έτσι, επειδή είναι μια μοναδική στιγμή κατά την οποία ο Θεός ταρακουνάει τους Εβραίους για να αγκαλιάσουν τον Ιησού σαν Μεσσία τους.

Στο Δευτ.δ:29-31 ο Μωυσής έκανε  μια αξιοσημείωτη δήλωση:

Και εκείθεν θέλετε εκζητήσει Κύριον τον Θεόν σας και θέλετε ευρεί αυτόν, όταν εκζητήσητε αυτόν εξ όλης της καρδίας σας και εξ όλης της ψυχής σας. Όταν ευρεθής εν θλίψει και σε εύρωσι πάντα ταύτα εν ταις εσχάταις ημέραις, τότε θέλεις επιστρέψει προς Κύριον τον Θεόν σου και θέλεις ακούσει την φωνήν αυτού. Διότι Κύριος ο Θεός σου είναι Θεός οικτίρμων· δεν θέλει σε εγκαταλείψει ουδέ θέλει σε εξολοθρεύσει ουδέ θέλει λησμονήσει την διαθήκην των πατέρων σου, την οποίαν ώμοσε προς αυτούς.

 

Η εκκλησία κρίνεται τώρα.

Η οργή του Θεού κατά της αμαρτίας ικανοποιήθηκε απόλυτα στο σταυρό του Ιησού Χριστού. Όταν ο Ιησούς είπε «Τετέλεσται», εννοούσε ότι οι άγιες απαιτήσεις της δικαιοσύνης του Θεού ήταν απόλυτα ικανοποιημένες.

Ο απόστολος Πέτρος, μας προειδοποιεί, «Διότι έφθασεν ο καιρός του να αρχίση η κρίσις από του οίκου του Θεού και αν αρχίζη πρώτον αφ' ημών (τους πιστούς της Καινής Διαθήκης), τι θέλει είσθαι το τέλος των απειθούντων εις το ευαγγέλιον του Θεού;» (Α’ Πέτρ.δ:17).

 

Αν περιμένεις να μπεις στην Θλίψη για να ετοιμαστείς, ατιμάζεις το έργο του Χριστού για σένα!!

 

Πριν ξεκινήσει το άνοιγμα των 7 σφραγίδων της αποκάλυψης, άνθρωποι βρίσκονται στον ουρανό και δοξάζουν τον Θεό.

Αποκ.δ:2-7 Και ευθύς ήλθον εις πνευματικήν έκστασιν· και ιδού, θρόνος έκειτο εν τω ουρανώ, και επί του θρόνου ήτο τις καθήμενος. και ο καθήμενος ήτο όμοιος κατά την θέαν με λίθον ίασπιν και σάρδινον· και ήτο ίρις κύκλω του θρόνου ομοία κατά την θέαν με σμάραγδον. Και κύκλω του θρόνου ήσαν θρόνοι εικοσιτέσσαρες· και επί τους θρόνους είδον καθημένους τους εικοσιτέσσαρας πρεσβυτέρους, ενδεδυμένους ιμάτια λευκά, και είχον επί τας κεφαλάς αυτών στεφάνους χρυσούς. Και εκ του θρόνου εξήρχοντο αστραπαί και βρονταί και φωναί· και ήσαν επτά λαμπάδες πυρός καιόμεναι έμπροσθεν του θρόνου, αίτινες είναι τα επτά πνεύματα του Θεού· και έμπροσθεν του θρόνου ήτο θάλασσα υαλίνη, ομοία με κρύσταλλον· και εν τω μέσω του θρόνου και κύκλω του θρόνου τέσσαρα ζώα γέμοντα οφθαλμών έμπροσθεν και όπισθεν. Και το ζώον το πρώτον ήτο όμοιον με λέοντα, και το δεύτερον ζώον όμοιον με μοσχάριον, και το τρίτον ζώον είχε το πρόσωπον ως άνθρωπος, και το τέταρτον ζώον ήτο όμοιον με αετόν πετώμενον.

 

Αποκ.ε:8-10 Και ότε έλαβε το βιβλίον, τα τέσσαρα ζώα και οι εικοσιτέσσαρες πρεσβύτεροι έπεσον ενώπιον του Αρνίου, έχοντες έκαστος κιθάρας και φιάλας χρυσάς πλήρεις θυμιαμάτων, αίτινες είναι αι προσευχαί των αγίων· και ψάλλουσι νέαν ωδήν, λέγοντες· Άξιος είσαι να λάβης το βιβλίον και να ανοίξης τας σφραγίδας αυτού, διότι εσφάγης και ηγόρασας ημάς εις τον Θεόν διά του αίματός σου εκ πάσης φυλής και γλώσσης και λαού και έθνους, και έκαμες ημάς εις τον Θεόν ημών βασιλείς και ιερείς, και θέλομεν βασιλεύσει επί της γης.

 

Η Αγία Γραφή δηλώνει κατηγορηματικά ότι ο Αντίχριστος δεν αποκαλύπτεται μέχρι να καταργηθεί μια δύναμη συγκράτησης.

«καὶ νῦν τὸ κατέχον οἴδατε εἰς τὸ ἀποκαλυφθῆναι αὐτὸν ἐν τῷ αὐτοῦ καιρῷ. τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας· μόνον ὁ κατέχων ἄρτι ἕως ἐκ μέσου γένηται. καὶ τότε ἀποκαλυφθήσεται ὁ ἄνομος, ὃν ὁ κύριος [Ἰησοῦς] ἀνελεῖ τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρούσιας αὐτοῦ»  (Β’ Θεσ.β:6-8)

Οι λέξεις «τὸ κατέχον» στο εδ.6 και «ὁ κατέχων» στο εδ.7 είναι ταυτόσημες και σημαίνουν:

Εδώ έχουμε μια εικόνα της μεγάλης και αφόρητης δύναμης του κακού που είναι πάντα έτοιμη να εξαπλωθεί σε όλη την δημιουργία του Θεού, αλλά συγκρατείται από μια ακόμα μεγαλύτερη δύναμη. Είναι σαν μια τεράστια στέρνα νερού που ελέγχεται από μία φραγή. Αν ξαφνικά αφαιρεθεί η φραγή, τα νερά θα κατακλύσουν την κοιλάδα κάνοντας μεγάλη καταστροφή.

 

Η εκκλησία είναι αισθητά απούσα από όλα τα εδάφια σχετικά με την Θλίψη.

Η εκκλησία αναφέρεται 19 φορές στα 3 πρώτα κεφάλαια της Αποκάλυψης. Αυτά τα τρία πρώτα κεφάλαια, περιέχουν κυρίως τα μηνύματα του Ιησού με τους επαίνους και τις μομφές προς τις επτά εκκλησίες της εποχής εκείνης. Είναι ενδιαφέρον και επίσης λυπηρό, ότι τα πράγματα που ο Ιησούς ήταν ενάντιος σ’ αυτές τις επτά εκκλησίες, είναι τα ίδια πράγματα που βλέπουμε στις εκκλησίες σήμερα.

Επίσης αξιοσημείωτο είναι ότι η εκκλησία δεν αναφέρεται πάλι μετά το κεφάλαιο γ.

Τα τελευταία 19 κεφάλαια της Αποκάλυψης δεν αναφέρουν την εκκλησία ούτε μία φορά.

Σίγουρα, θα υπάρχουν πιστοί του Ιησού Χριστού στα πρώτα 31/2 χρόνια της επταετίας, αλλά αυτοί θα σωθούν αφού ο Αντίχριστος τους σκοτώσει,  μετά την Αρπαγή.

 

Έχει δοθεί υπόσχεση στην εκκλησία, ότι θα απελευθερωθεί από την ερχόμενη οργή.

 

Διάφορα εδάφια της Αγίας Γραφής, μας διασφαλίζουν ότι οι γνήσιοι πιστοί θα αρπαχτούν πριν από την έναρξη της θλίψης.

Ρωμ.ε:9  «πολλῷ οὖν μᾶλλον δικαιωθέντες νῦν ἐν τῷ αἵματι αὐτοῦ σωθησόμεθα δι' αὐτοῦ ἀπὸ τῆς ὀργῆς». Αν έχεις δικαιωθεί με το αίμα του Ιησού, τότε ο Ιησούς θα σε σώσει από την οργή που πρόκειται να έρθει σε ολόκληρο τον κόσμο.

Α’ Θεσ.α:10 «καὶ ἀναμένειν τὸν υἱὸν αὐτοῦ ἐκ τῶν οὐρανῶν, ὃν ἤγειρεν ἐκ [τῶν] νεκρῶν, Ἰησοῦν τὸν ῥυόμενον ἡμᾶς ἐκ τῆς ὀργῆς τῆς ἐρχομένης».

Η λέξη «ρυόμενον» που χρησιμοποιεί το κρητικό κείμενο προέρχεται από το ρήμα «ρύομαι»:

Δεν σημαίνει να φυλαχτούμε με ασφάλεια μέχρι την μέση των…., ή να σωθούμε μετά την θλίψη. Σημαίνει ότι θα αρπαχτούμε για να είμαστε με τον Ιησού στον ουρανό, πριν ξεκινήσει η Θλίψη.

 

Και οι 7 σφραγίδες ανοίγονται από το Αρνίο.

Αποκ.ιε:1 Και είδον άλλο σημείον εν τω ουρανώ μέγα και θαυμαστόν, αγγέλους επτά, οίτινες είχον τας επτά εσχάτας πληγάς, διότι εν αυταίς ετελέσθη ο θυμός του Θεού.

Με αυτές τελειώνει, δεν ξεκινάει ο θυμός του Θεού!!!

 

Η Θλίψη ξεκινάει πολύ πιο πριν την 7η σάλπιγγα στην Αποκ.ια.

Ξεκινάει από την Αποκ.ς:1 (οργή)

 

Στην Αρπαγή της εκκλησίας όλα γίνονται «εν μια στιγμή», στην αρπαγή των αγίων της θλίψης, σταδιακά.

 

Στην Αρπαγή της εκκλησίας αρπάζονται ζωντανοί και νεκροί. Στην Αρπαγή των αγίων της θλίψης δεν υπάρχουν ζωντανοί.

Το Ματθ.κδ δεν μιλάει για αρπαγή, αλλά για την δεύτερη έλευση.

 

Οι «εκλεκτοί» είναι ο λαός Ισραήλ.

Ιωάν.ι:16 Και άλλα πρόβατα έχω, τα οποία δεν είναι εκ της αυλής ταύτης· και εκείνα πρέπει να συνάξω, και θέλουσιν ακούσει την φωνήν μου, και θέλει γείνει μία ποίμνη, εις ποιμήν.

 

Στην Αρπαγή της εκκλησίας δεν χρειάζονται άγγελοι για να την συνάξουν!

 

Άλλο Ισραήλ άλλο εκκλησία. Ο Θεός τελειώνει με την εκκλησία και αρχίζει να εργάζεται με τον Ισραήλ.

 

Α’ Κορ.ι:32 Μη γίνεσθε πρόσκομμα μήτε εις Ιουδαίους μήτε εις Έλληνας μήτε εις την εκκλησίαν του Θεού  3 ομάδες: Ιουδαίοι, Εθνικοί, εκκλησία!

 

Η συκιά, στην παραβολή του Ιησού στο Ματθ.κδ:32, αναφέρεται στον Ισραήλ. Πάντα η συκιά σε όλο τον λτΘ συμβολίζει τον Ισραήλ.

 

Άλλο οι θλίψεις του πιστού (από τον διάβολο) και άλλο η Θλίψη (από τον Θεό).

Υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη θλίψης:

(1)  Η Θλίψη που αναφέρεται από τον Ιησού, τον Δανιήλ και λεπτομερώς από τον Ιωάννη στην Αποκάλυψη.

(2)  Η θλίψη που υποσχέθηκε ο Ιησούς ότι θα περάσει η Εκκλησία.

Μιλώντας στους μαθητές Του στο Ιωάν.ις:33 ο Ιησούς είπε: «Ταύτα ελάλησα προς εσάς, διά να έχητε ειρήνην εν εμοί. Εν τω κόσμω θέλετε έχει θλίψιν· αλλά θαρσείτε, εγώ ενίκησα τον κόσμον».

Η Εκκλησία θα έχει θλίψη στον κόσμο. Είναι σημαντικό να παρατηρήσουμε ότι η «θλίψη» που αντιμετωπίζει η Εκκλησία προέρχεται από τον κόσμο, από το παγκόσμιο σύστημα που ελέγχεται από τον Σατανά. Ο Σατανάς είναι πίσω από όλες τις επιθέσεις στην Εκκλησία.

Ο Παύλος μας λέει ότι δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου. Οι πνευματικές δυνάμεις πολεμάνε ενάντια στα παιδιά του Θεού, η πηγή της θλίψης μας είναι σίγουρα το παγκόσμιο σύστημα που διέπεται από τον Σατανά.

Η Θλίψη που θα έρθει στη γη προέρχεται από τον Ουρανό. Η οργή του Θεού εκχέεται σαν κρίση ενάντια στους αμαρτωλούς κατά τη διάρκεια αυτής της θλίψης. Όταν η έκτη σφραγίδα ανοίγει στην Αποκ.ς:12, οι κάτοικοι της γης έκρυψαν εαυτούς εις τα σπήλαια και εις τας πέτρας των ορέων, και λέγουσι προς τα όρη και προς τας πέτρας· Πέσατε εφ' ημάς και κρύψατε ημάς από προσώπου του καθημένου επί του θρόνου και από της οργής του Αρνίου και αναρωτιούνται, «τις δύναται να σταθή;». Το Αποκ.ια:18 δηλώνει: «και ήλθεν η οργή σου».

Στην Αποκ.ιδ:10 η Θλίψη αναφέρεται σαν θυμός και οργή του Θεού. Όταν οι σφραγίδες ανοίγουν στον Ουρανό οι αντίστοιχες κρίσεις έρχονται επάνω στη γη. Οι άγγελοι σαλπίζουν στον ουρανό, και καθώς ηχούν οι σάλπιγγες, αντίστοιχες κρίσεις έρχονται επάνω στη γη. Οι φιάλες ανοίγονται από τους επτά αγγέλους, και πάλι αντίστοιχες κρίσεις έρχονται επάνω στη γη. Όλες αυτές οι κρίσεις προέρχονται από τον Θεό, από τον ουρανό.

 

Πως είσαι σίγουρος ότι θα αντέξεις τον διωγμό του Α/Χ;

 

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πού ήταν ο Δανιήλ όταν ο Σεδράχ, Μισάχ και Αβδέ-Νεγώ ήταν μέσα στο καμίνι στο Δαν.γ;

Αυτά τα παιδιά βρισκόταν εκεί επειδή αρνήθηκαν να προσκυνήσουν την εικόνα του Ναβουχοδονόσωρ. Αλλά που ήταν ο Δανιήλ; Σίγουρα ούτε αυτός προσκύνησε, αλλά που βρισκόταν, λείπει από την περιγραφή.

Αυτό είναι το θέμα! Ότι ούτε καν αναφέρεται, αυτό είναι ένα μυστήριο – που προεικονίζει το μυστήριο της Αρπαγής της Εκκλησίας. Όπως ο Νώε, ο Σεδράχ, ο Μισάχ και ο Αβδέ-Νεγώ, αντιπροσωπεύουν τον Ισραήλ και πώς ο Θεός τους προφυλάσσει κατά τη διάρκεια της πύρινης επταετούς δοκιμασίας. Αλλά η απουσία του Δανιήλ απεικονίζει την απουσία της εκκλησίας από την ώρα της δοκιμασίας.

Το σταθερό μοτίβο του Θεού, είναι να διασώζει τον λαό Του πριν από την κρίση.

Ο Θεός έχει δημιουργήσει ένα σταθερό μοτίβο μέσα σε όλη την Αγία Γραφή, τόσο στην Παλαιά, όσο και στην Καινή Διαθήκη, που δείχνει ότι πάντοτε προστατεύει τους δικούς Του προτού πέσει η κρίση. Ας δούμε μερικά παραδείγματα:

  •    Ο Ενώχ μετατέθηκε στον ουρανό πριν από τον κατακλυσμό (Γέν.ε και Εβρ.ια:5.
  •   Ο Νώε και η οικογένειά του ήταν στην κιβωτό πριν από τον κατακλυσμό (Γέν.ζ).
  •    Ο Λωτ οδηγήθηκε έξω από τα Σόδομα, πριν εκχυθεί η κρίση στα Σόδομα και τα Γόμορρα (Γέν.ιθ).
  •    Τα πρωτότοκα των Εβραίων ήταν προστατευμένα με το αίμα του αμνού του Πάσχα πριν πέσει η κρίση στην Αίγυπτο (Έξοδ.ιβ).
  •    Η Ραάβ βρέθηκε σε ασφάλεια έξω από την Ιεριχώ, πριν η κρίση πέσει πάνω στην πόλη (Ι.Ναυή β).
  •    Ο Δανιήλ σώθηκε από το επτά φορές θερμότερο καμίνι του Ναβουχοδονόσωρ (Δαν.γ).

 

Ακόμα, η Γραφή στην Α’ Θες.ε:9 μας λέει ότι «ο Θεός δεν προσδιώρισεν ημάς εις οργήν, αλλ' εις απόλαυσιν σωτηρίας διά του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού».

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η εκκλησία έχει δικαιωθεί με την χάρη, μέσω της πίστης, στο ολοκληρωμένο έργο του Ιησού Χριστού στο Σταυρό.

Ο Θεός ποτέ δεν εκχέει οργή στους δίκαιους. Αν λοιπόν διδάσκω ότι η εκκλησία θα βιώσει μέρος της οργής του Θεού, απλά έρχομαι σε αντίθεση με τους τρόπους και το χαρακτήρα του Θεού.

 

Έχει δοθεί υπόσχεση στην εκκλησία ότι θα κρατηθεί έξω από την θλίψη.

 

Ο Ιησούς υποσχέθηκε στην εκκλησία της Φιλαδέλφειας, ότι θα την φυλάξει εκ της ώρας του πειρασμού…..

Αποκ.γ:10 ὅτι ἐτήρησας τὸν λόγον τῆς ὑπομονῆς μου, κἀγώ σε τηρήσω ἐκ τῆς ὥρας τοῦ πειρασμοῦ τῆς μελλούσης ἔρχεσθαι ἐπὶ τῆς οἰκουμένης ὅλης πειράσαι τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς.



Η φράση «φυλάξει εκ της ώρας του πειρασμού» κυριολεκτικά σημαίνει «φυλάξει έξω από την ώρα του πειρασμού». Δεν σημαίνει θα σας κρατήσω ασφαλείς στη μέση ή κατά τη διάρκεια της Θλίψης. Αυτό σημαίνει ότι ο Ιησούς υπόσχεται στην εκκλησία ότι θα αρπαχτεί, για να μην υποστεί την επερχόμενη δοκιμασία.

Επειδή η Θλίψη θα επηρεάσει ολόκληρο τον κόσμο, αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει πουθενά στην γη μέρος που θα είναι ασφαλές από την οργή του Θεού. Γι' αυτό μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ο Ιησούς θα μας αρπάξει για να Τον συναντήσουμε στα σύννεφα και να μας βάλει στο σπίτι του Πατέρα στον ουρανό, έτσι ώστε να είμαστε ασφαλείς όταν ο Θεός εκχύσει την οργή Του σε όλη την γη.