Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Η εθνικότητα του αντίχριστου (2)


Συνέχεια από εδώ

Το θηρίο που αντιπροσωπεύει τον Αντίχριστο και η αναζωπυρωμένη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία έχει επτά κεφάλια που αντιπροσωπεύουν επτά βασίλεια, τα οποία βρίσκονται και στον δράκο που δίνει στο θηρίο τη δύναμή του (Αποκ.ιγ:2). Όπως είδαμε στην Αποκ.ιβ:3, αυτά τα επτά βασίλεια καταπίεσαν το έθνος του Ισραήλ και περιλαμβάνουν τα τέσσερα βασίλεια στο όνειρο του Ναβουχοδονόσωρ και στο όνειρο του Δανιήλ:



Τα δύο βασίλεια πριν από τη Βαβυλώνα ήταν η Αίγυπτος και η Ασσυρία. Η αιγυπτιακή αυτοκρατορία επεκτάθηκε νότια μέσω του Κους και βόρεια μέσω της Συρίας. Η Ασσυριακή Αυτοκρατορία επικεντρωμένη στη Μεσοποταμία ή Βαβυλωνία, γύρω από τους ποταμούς Τίγρης και Ευφράτης.

Το Βασίλειο του Κους ή Κουσιτικό Βασίλειο ή Κους ή ιστορικά Βασίλειο των Αιθιόπων, ήταν ένα αρχαίο βασίλειο στη Νουβία, στη σουδανική και νότια αιγυπτιακή κοιλάδα του Νείλου.

Ο Φαραώ που πρώτος καταπίεσε το Ισραήλ ήταν Ασσύριος:

Ησ.νβ:2-4 Εκτινάχθητι από το χώμα· σηκώθητι, κάθησον, Ιερουσαλήμ· λύσον τα δεσμά από του τραχήλου σου, αιχμάλωτος θυγάτηρ της Σιών. Διότι ούτω λέγει Κύριος· Επωλήθητε διά μηδέν και θέλετε λυτρωθή άνευ αργυρίου. Διότι ούτω λέγει Κύριος ο Θεός· Ο λαός μου κατέβη το πρότερον εις την Αίγυπτον διά να παροικήση εκεί και οι Ασσύριοι αναιτίως κατέθλιψαν αυτούς.

Ο Σενναχειρείμ ο Ασσύριος, ήταν ο δεύτερος που καταπίεσε το Ισραήλ:

Β’ Βασ.ιη:11-13 Και μετώκισεν ο βασιλεύς της Ασσυρίας τον Ισραήλ εις την Ασσυρίαν, και έθεσεν αυτούς εν Αλά και εν Αβώρ παρά τον ποταμόν Γωζάν και εν ταις πόλεσι των Μήδων· διότι δεν υπήκουσαν της φωνής Κυρίου του Θεού αυτών, αλλά παρέβησαν την διαθήκην αυτού, πάντα όσα προσέταξε Μωυσής ο δούλος του Κυρίου, και δεν υπήκουσαν ουδέ έκαμον αυτά. Εν δε τω δεκάτω τετάρτω έτει του βασιλέως Εζεκίου, ανέβη Σενναχειρείμ ο βασιλεύς της Ασσυρίας επί πάσας τας οχυράς πόλεις του Ιούδα και εκυρίευσεν αυτάς.

Και οι δύο άνδρες είναι τύποι του Αντίχριστου. Ένας άλλος τύπος του Αντίχριστου είναι ο Αντίοχος Δ’ ο επιφανής, ο οποίος ήταν βασιλιάς της Ασσυρίας από 175-164 π.Χ. 

Ο Αντίοχος βεβήλωσε τον εβραϊκό ναό, και ονομάστηκε το «βδέλυγμα της ερήμωσης». Τα παρακάτω εδάφια δείχνουν ότι ο Αντίχριστος, ο «ηγούμενος, όστις θέλει ελθεί», θα βεβηλώσει και αυτός τον ναό, κατά την διάρκεια της Θλίψης:

Δαν.θ:26,27 Και μετά τας εξήκοντα δύο εβδομάδας θέλει εκκοπή ο Χριστός, πλην ουχί δι' εαυτόν· και ο λαός του ηγουμένου, όστις θέλει ελθεί, θέλει αφανίσει την πόλιν και το αγιαστήριον· και το τέλος αυτής θέλει ελθεί μετά κατακλυσμού, και έως του τέλους του πολέμου είναι διωρισμένοι αφανισμοί. Και θέλει στερεώσει την διαθήκην εις πολλούς εν μιά εβδομάδι· και εν τω ημίσει της εβδομάδος θέλει παύσει η θυσία και η προσφορά, και επί το πτερύγιον του Ιερού θέλει είσθαι το βδέλυγμα της ερημώσεως, και έως της συντελείας του καιρού θέλει δοθή διορία επί την ερήμωσιν.

Ματθ.κδ:15,16 Όταν λοιπόν ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως, το λαληθέν διά του προφήτου Δανιήλ, ιστάμενον εν τω τόπω τω αγίω -ο αναγινώσκων ας εννοή- τότε οι εν τη Ιουδαία ας φεύγωσιν επί τα όρη·

Μάρκ.ιγ:14 Όταν δε ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως, το λαληθέν υπό Δανιήλ του προφήτου, ιστάμενον όπου δεν πρέπει -ο αναγινώσκων ας εννοή- τότε οι εν τη Ιουδαία ας φεύγωσιν εις τα όρη·

Ενώ υπάρχουν κι άλλοι τύποι του Αντίχριστου στις γραφές που δεν ήταν ασσυριακές, ο Ησαΐας και ο Μιχαίας αποκαλούν τον Αντίχριστο «ο Ασσύριος»:

Ησ.ι:24,25 διά τούτο, ούτω λέγει Κύριος ο Θεός των δυνάμεων. Λαέ μου, όστις κατοικείς εν Σιών, μη φοβηθής από του Ασσυρίου· θέλει σε πατάξει εν ράβδω και θέλει σηκώσει την βακτηρίαν αυτού εναντίον σου κατά τον τρόπον της Αιγύπτου· διότι έτι ολίγον και η οργή θέλει παύσει· και ο θυμός μου θέλει είσθαι εις όλεθρον εκείνων.

Ησ.ιδ:25,26 να συντρίψω τον Ασσύριον εν τη γη μου και να καταπατήσω αυτόν επί των ορέων μου· τότε ο ζυγός αυτού θέλει σηκωθή απ' αυτών και το φορτίον αυτού θέλει αφαιρεθή από των ώμων αυτών. Αύτη είναι η βουλή η βεβουλευμένη καθ' όλης της γής· και αύτη η χειρ η εξηπλωμένη επί πάντα τα έθνη.

Μιχ.ε:3-6 Διά τούτο θέλει αφήσει αυτούς, έως του καιρού καθ' ον η τίκτουσα θέλει γεννήσει· τότε το υπόλοιπον των αδελφών αυτού θέλει επιστρέψει εις τους υιούς Ισραήλ. Και θέλει σταθή και ποιμάνει εν τη ισχύϊ του Κυρίου, εν τη μεγαλειότητι του ονόματος Κυρίου του Θεού αυτού· και θέλουσι κατοικήσει· διότι τώρα θέλει μεγαλυνθή έως των άκρων της γης. Και ούτος θέλει είσθαι ειρήνη. Όταν ο Ασσύριος έλθη εις την γην ημών και όταν πατήση εις τα παλάτια ημών, τότε θέλομεν επεγείρει κατ' αυτού επτά ποιμένας και οκτώ άρχοντας ανθρώπων· και θέλουσι ποιμάνει την γην της Ασσυρίας εν ρομφαία και την γην του Νεβρώδ εν ταις εισόδοις αυτού· και θέλει ελευθερώσει ημάς εκ του Ασσυρίου, όταν έλθη εις την γην ημών και όταν πατήση εν τοις ορίοις ημών.

Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η Ασσυριακή Αυτοκρατορία περιλάμβανε το μεγαλύτερο μέρος του σημερινού Ιράκ. Η Αγία Γραφή δείχνει επίσης ότι ο Αντίχριστος θα κυβερνήσει από την Βαβυλώνα (Ησαΐας ιδ), η οποία θα είναι η πρωτεύουσα του κόσμου κατά τη διάρκεια της Θλίψης (Αποκ.ιη). 

Επιπλέον, ο Δανιήλ αποκαλεί τον Αντίχριστο «βασιλιά του Βορρά», αναφερόμενος στην περιοχή βόρεια του Ισραήλ, η οποία θα μπορούσε να είναι η Ασσυρία ή/και η Βαβυλώνα (Δαν.ια). 

Το Βασίλειο του Βορρά μπορεί να είναι ένα από τα δέκα βασίλεια της αναβιωμένης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, ή μπορεί να είναι ένα μικρότερο Βασίλειο μέσα σε ένα από τα δέκα βασίλεια. 

Με άλλα λόγια, τα δέκα βασίλεια μπορεί να χωριστούν σε μικρότερες διοικούμενες περιοχές όπως οι πολιτείες σε ένα έθνος (ΗΠΑ). Ο λόγος που είναι πιθανόν το τελευταίο, είναι επειδή ο Δανιήλ αποκαλεί τον Αντίχριστο «βασιλιά του Βορρά», ωστόσο δεν είναι ένα από τα δέκα κέρατα της αναβιωμένης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, αλλά ονομάζεται «μικρό κέρας» που έρχεται ανάμεσα στα δέκα κέρατα, που αργότερα δίνουν στο μικρό κέρας τα βασίλεια τους:

Αποκ.ιζ:12,13 Και τα δέκα κέρατα, τα οποία είδες, είναι δέκα βασιλείς, οίτινες βασιλείαν δεν έλαβον έτι, αλλά μίαν ώραν λαμβάνουσιν εξουσίαν ως βασιλείς μετά του θηρίου. Ούτοι έχουσι μίαν γνώμην και θέλουσι παραδώσει εις το θηρίον την δύναμιν και την εξουσίαν εαυτών.

Δαν.ζ:7,8 Μετά τούτο είδον εν τοις οράμασι της νυκτός και ιδού, θηρίον τέταρτον, τρομερόν και καταπληκτικόν και ισχυρόν σφόδρα· και είχε μεγάλους σιδηρούς οδόντας· κατέτρωγε και κατεσύντριβε και κατεπάτει το υπόλοιπον με τους πόδας αυτού· και αυτό ήτο διάφορον πάντων των θηρίων των προ αυτού· και είχε δέκα κέρατα. Παρετήρουν τα κέρατα και ιδού, έτερον μικρόν κέρας ανέβη μεταξύ αυτών, έμπροσθεν του οποίου τρία εκ των πρώτων κεράτων εξερριζώθησαν· και ιδού, εν τω κέρατι τούτω ήσαν οφθαλμοί ως οφθαλμοί ανθρώπου και στόμα λαλούν πράγματα μεγάλα.

Δαν.ζ:24-26 Και τα δέκα κέρατα είναι δέκα βασιλείς, οίτινες θέλουσιν εγερθή εκ της βασιλείας ταύτης· και κατόπιν αυτών άλλος θέλει εγερθή· και αυτός θέλει διαφέρει των πρώτων και θέλει υποτάξει τρεις βασιλείς. Και θέλει λαλήσει λόγους εναντίον του Υψίστου, και θέλει κατατρέχει τους αγίους του Υψίστου, και θέλει διανοηθή να μεταβάλλη καιρούς και νόμους· και θέλουσι δοθή εις την χείρα αυτού μέχρι καιρού και καιρών και ημίσεος καιρού. Κριτήριον όμως θέλει καθήσει, και θέλει αφαιρεθή η εξουσία αυτού, διά να φθαρή και να αφανισθή έως τέλους.

Σε κάθε περίπτωση, ο Αντίχριστος θα κυβερνήσει μια περιοχή βόρεια του Ισραήλ στο πρώτο μέρος της θλίψης, αφού ο Δανιήλ τον αποκαλεί «βασιλιά του Βορρά» και ο Ησαΐας και ο Μιχαίας τον αποκαλούν «Ασσύριο». Επιπλέον, το θηρίο φαίνεται να έχει πτυχές όλων των βασιλείων που εξόρισαν τους Εβραίους από το Ισραήλ, όπως αναφέρθηκε νωρίτερα. Παρατηρήστε τις κοινές περιοχές και των τεσσάρων βασιλείων παρακάτω:



Τα σύγχρονα έθνη που κατακτήθηκαν από τα τέσσερα βασίλεια ήταν το Ισραήλ, μέρη της Τουρκίας, της Αρμενίας, μέρη της Αιγύπτου, του Λιβάνου, της Συρίας και της Ιορδανίας. Ως εκ τούτου, ο Αντίχριστος θα έρθει από την Μέση Ανατολή, αν είναι μια περιοχή κοινή και στα τέσσερα βασίλεια, δεδομένου ότι το θηρίο έχει πτυχές και των τεσσάρων από αυτά τα βασίλεια που εξόρισαν τους Εβραίους από το Ισραήλ (Αποκ.ιγ:1-2).

Συμπωματικά, η καταγωγή σε μεγάλο μέρος της Μέσης Ανατολής επιστρέφει στον Ισμαήλ, τον γιο του Αβραάμ. Ο Θεός καταράστηκε τον Ισμαήλ και είπε ότι «ούτος θέλει είσθαι άνθρωπος άγριος· η χειρ αυτού θέλει είσθαι εναντίον πάντων» (Γέν.ις:12). Όπως γνωρίζουμε σήμερα, οι περισσότεροι απόγονοι του Ισμαήλ στη Μέση Ανατολή βρίσκονται ενάντια στον εκλεκτό λαό του Θεού και στον υπόλοιπο κόσμο κάτω από την θρησκεία του Ισλάμ.

Και μετά υπήρχε ο Ησαύ, που οι απόγονοι του είναι ακόμα επικρατέστεροι στη Μέση Ανατολή σήμερα. Ο Ησαύ απέρριψε τα πρωτοτόκια και ο Θεός τον απέρριψε υπέρ του Ιακώβ (Μαλ.α:2-3). Μετά ο Ησαύ παντρεύτηκε δύο Χαναναίες γυναίκες και μια κόρη του Ισμαήλ, γεγονός που αναστάτωσε τους γονείς του (Γέν.κζ-κη). Είναι ενδιαφέρον ότι ο Νώε καταράστηκε την Χαναάν στην Γέν.θ:25 για την αμαρτία του πατέρα του Χαμ.

Ο Χαμ, ο Χαναάν, ο Ισμαήλ και ο Ησαύ είναι όλοι ενωμένοι σε εξέγερση εναντίον του Θεού και ο Θεός τους καταράστηκε όλους. Ο Σατανάς συνεχίζει να κάνει τους απογόνους τους ένα εμπόδιο ενάντια στον εκλεκτό λαό του Θεού, και εχθρούς εναντίον του Ισραήλ, κάτω από την ομπρέλα του Ισλάμ.

Ο Θεός θα κρίνει το Ισλάμ στους πολέμους της «Μεγάλης Μέσης Ανατολής» και «Γώγ & Μαγώγ». Το Ισλάμ, ουσιαστικά μιλώντας, θα πάψει να υπάρχει μετά τον πρώτο πόλεμο, όπως λέει ο Θεός ότι «θέλει εξολοθρεύσει πάντας τους θεούς της γής» στην κρίση (Σοφον.β:11). Αλλά κάποιος θα αναδυθεί για να μαζέψει τα κομμάτια. Ο Αντίχριστος θα κάνει μια διαθήκη με το Ισραήλ (Δαν.θ:27) και θα κυβερνήσει πάνω σε μία μουσουλμανική περιοχή στην Μέση Ανατολή (Δαν.ια).

Επίσης, θυμηθείτε ότι το θηρίο φαίνεται να προέρχεται από μια περιοχή που ήταν μέρος όλων των βασιλείων που εξόρισαν το Ισραήλ, το οποίο υποδηλώνει ότι είναι από την Μέση Ανατολή με Ασσυριακή καταγωγή. Κλείνοντας, όλα τα ιστορικά και Βιβλικά στοιχεία, δείχνουν τον Αντίχριστο να προέρχεται από το ανατολικό σκέλος της αναζωογονημένης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας στην Μέση Ανατολή - όχι την Ρώμη.