Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021
Η ιστορική εξέλιξη του Δόγματος της Τριάδας (6)
Τώρα, ας πάμε στον άγιο λόγο του Θεού Α’ Τιμ.δ:1-7:
«Το δε Πνεύμα ρητώς
λέγει ότι εν υστέροις καιροίς θέλουσιν αποστατήσει τινές από της πίστεως,
προσέχοντες εις πνεύματα πλάνης και εις διδασκαλίας δαιμονίων, διά της
υποκρίσεως ψευδολόγων, εχόντων την εαυτών συνείδησιν κεκαυτηριασμένην,
εμποδιζόντων τον γάμον…..».
Και πώς μπορούμε ν’ αναγνωρίσουμε με ακρίβεια εκείνους που «έχουν αποστατήσει από της πίστεως
προσέχοντες εις πνεύματα πλάνης»; Απαγορεύουν το γάμο και προστάζουν αποχή
βρωμάτων!
Καθ’ όλη την ιστορία του βιβλικού Ισραήλ, ο Θεός επέτρεψε στους ιερείς και αρχιερείς Του να παντρεύονται (ακόμη και ο πατέρας του Ιωάννη του Βαπτιστή ήταν έγγαμος ιερέας – Λουκ.α). Και οι χριστιανοί υπηρέτες του Θεού είχαν το δικαίωμα να παντρεύονται (και να παραμένουν παντρεμένοι) σε όλα τα γραπτά της Καινής Διαθήκης (π.χ., Α’ Τιμ.γ:2,4) και μέχρι τον καιρό του Όσιου.
Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021
Η Μεγάλη Επανεκκίνηση – Οι δέκα στόχοι των παγκοσμιοποιητών με τα δικά τους λόγια
Κώνσταντίνος Παπαδόπουλος 12/12/2020
Κάθισα να αποθησαυρίσω τις διάφορες εντολές, συμβουλές και
μοντέλα για το μέλλον που μας ανακοίνωσαν (ή επέβαλαν) στη διάρκεια της
πανδημίας είτε οι εκπρόσωποι της παγκοσμιοποιητικής ΕΕ και του αμερικανικού
Δημοκρατικού Κόμματος, είτε οι “λεσχηάρχες” της παγκοσμιοποιητικής highsociety,
όπως ο κύριος Κλάους Σβαμπ που μας μαθαίνει πόσο πολύ χρειαζόμαστε την “Μεγάλη
Επανεκκίνηση”, είτε μεγιστάνες του πλούτου, όπως οι Μπιλ Γκέιτς και Τζορτζ
Σόρος, που χρηματοδοτούν από μέσα ενημέρωσης και πολιτικά κόμματα, μέχρι τον
Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και το Συμβούλιο της Ευρώπης.
Κατέληξα λοιπόν σε μια λίστα 10 παρεμβάσεων που σηματοδοτούν την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (ή αλλιώς “Μεγάλη Επανεκκίνηση”, η αλλιώς “Γενναίο Νέο Κόσμο”) που ξεκίνησε να υλοποιείται για το “καλό μας”:
Ο ΘΕΟΣ ΗΤΟ ΕΝ ΤΩ ΧΡΙΣΤΩ (Β’ Κορ.ε:19)
Β’ Κορ.ε:19 δηλονότι ο Θεός ήτο εν τω Χριστώ διαλλάσσων τον κόσμον προς εαυτόν, μη λογαριάζων εις αυτούς τα πταίσματα αυτών, και ενεπιστεύθη εις ημάς τον λόγον της διαλλαγής.
Που διδάσκει η Γραφή ότι ο Θεός ήταν σε τρία πρόσωπα; Ο απόστολος Παύλος μας διδάσκει ότι συμφιλιωθήκαμε δια του θανάτου του Χριστού, με την θεότητα που κατοικούσε μέσα Του. Ποιος Θεός ήταν μέσα στον Χριστό; Αν μέσα Του ήταν μόνο ένα από τα τρία πρόσωπα της θεότητας, τότε, σύμφωνα με αυτό το εδάφιο, εμείς δεν έχουμε συμφιλιωθεί με τον Πατέρα ή το Άγιο Πνεύμα. Σημαίνει ότι συμφιλιωθήκαμε μόνο με τον θεό που ήταν στον Χριστό, δηλαδή τον θεό υιό.
Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021
Τι σημαίνει «Μεγάλη Επανεκκίνηση-Great Reset» σε απλά ελληνικά
Από Κατερίνα Μπερλή -21/01/2021
«Σε κάθε ιδέα, πρέπει
να ψάξει κανείς από πού έρχεται και πού πάει. Μόνο έτσι μπορούμε να καταλάβουμε
αν είναι καλή ή όχι» Μπ. Μπρεχτ
Θέμα της φετινής συνάντησης Κορυφής 2021 του Παγκόσμιου
Οικονομικού Forum γνωστού ως Νταβός [Διεθνής ΜΚΟ (INGO)], είναι η «Μεγάλη
Επανεκκίνηση», η μη επιστροφή στην κανονικότητα την εποχή μετά τον covid-19.
Συμμετέχουν οι ισχυροί του κόσμου-
πολυεθνικές, Τράπεζες, φαρμακευτικές, ασφαλιστικές και άλλες,
συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων τεχνολογικών κολοσσών και οι πολιτικοί.
Τι μπορεί να σημαίνει ο γρίφος «μη επιστροφή στην κανονικότητα»; Μέσα από ένα ασαφές κείμενο (και όπου υπάρχει ασάφεια πάντα υποκρύπτεται δολιότητα), σταχυολογούμε μερικές φράσεις κλειδιά όπως βιώσιμη ανάπτυξη, δημοκρατικοποίηση! των υπερκομπιούτερ -HPC, μακράς διάρκειας αποτέλεσμα των εταίρων. Θα αναφερθούμε παρακάτω στο πως εξειδικεύεται ο στόχος της βιώσιμης ανάπτυξης που είναι κυρίαρχος στόχος της συνόδου.
Η ιστορική εξέλιξη του Δόγματος της Τριάδας (5)
Τρεις εξουσιαστικές ομάδες εμφανίστηκαν σ’ αυτή τη σύνοδο:
(1) Oι
Αθανασιακοί.
Βασικά, o Αθανάσιος, τριαδικός από την Αλεξάνδρεια, υποστήριξε ότι «ο Ιησούς είναι απόλυτα ίσος με τον Πατέρα. Είναι προϋπάρχον πρόσωπο και υπήρχε πάντοτε «παρά τω Πατρί». Είναι ακριβώς από την ίδια ουσία (ομοούσιος) με τον Πατέρα». Υπήρχε μια πολύ μικρή μειονότητα των δυτικών Επισκόπων στη Σύνοδο, η οποία συμφώνησε μαζί του (ήταν αυτοί που ήταν επηρεασμένοι από την Αλεξάνδρεια και το Νεοπλατωνισμό, συμπεριλαμβανομένου του τριαδικού Επισκόπου Όσιου).
Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021
ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ – ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ (Α’ Κορ.η:6)
Πώς μπορεί ο Θεός να τονίζει τόσο πολύ ότι είναι ΕΙΣ σε αντίθεση με τις παγανιστικές θεότητες, και την ίδια στιγμή να υπάρχει σαν τριάδα προσώπων;
Γιατί οι Εβραίοι απορρίπτουν την τριαδική έννοια του Θεού,
και επιμένουν στον απόλυτο μονοθεϊσμό;
Ήταν λάθος ο Μωυσής, που είδε τον Θεό πρόσωπο προς πρόσωπο,
να πιστεύει σε έναν μονοπρόσωπο Θεό, σε
αντίθεση με την θεολογία των προσώπων; Παρόλο που ο Μωυσής διέτριψε με τον Γιάχβε,
στο Εβρ.ια:26 μας λέει ότι ο Θεός ήταν ο Ιησούς.
Η θεωρία της τριάδας διδάσκει ότι το Α’ Κορ.η:6 (αλλ' εις ημάς είναι εις Θεός ο Πατήρ, εξ ου τα πάντα και ημείς εις αυτόν, και εις Κύριος Ιησούς Χριστός, δι' ου τα πάντα και ημείς δι' αυτού) αναφέρεται σε δύο πρόσωπα, αλλά γιατί όχι σε τρία; Γιατί δεν υπάρχει καμία αναφορά του Αγίου Πνεύματος; Έτσι, ακόμη και αν αυτό το εδάφιο ερμηνεύεται σαν να διδάσκει διαχωρισμό προσώπων, που δεν το κάνει, δεν θα δίδασκε τριθεϊσμό, αλλά διθεϊσμό.
Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021
Η ιστορική εξέλιξη του Δόγματος της Τριάδας (4)
Τρεις εξουσιαστικές ομάδες εμφανίστηκαν σ’ αυτή τη σύνοδο:
(1) Oι
Αθανασιακοί.
Βασικά, o Αθανάσιος, τριαδικός από την Αλεξάνδρεια, υποστήριξε ότι «ο Ιησούς είναι απόλυτα ίσος με τον Πατέρα. Είναι προϋπάρχον πρόσωπο και υπήρχε πάντοτε «παρά τω Πατρί». Είναι ακριβώς από την ίδια ουσία (ομοούσιος) με τον Πατέρα». Υπήρχε μια πολύ μικρή μειονότητα των δυτικών Επισκόπων στη Σύνοδο, η οποία συμφώνησε μαζί του (ήταν αυτοί που ήταν επηρεασμένοι από την Αλεξάνδρεια και το Νεοπλατωνισμό, συμπεριλαμβανομένου του τριαδικού Επισκόπου Όσιου).
Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021
ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ, ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
Ιωάν.ιδ:9
Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς· Τόσον καιρόν
είμαι μεθ' υμών, και δεν με εγνώρισας, Φίλιππε; όστις είδεν εμέ είδε τον
Πατέρα· και πως συ λέγεις, Δείξον εις ημάς τον Πατέρα;
Αυτό το εδάφιο σημαίνει ότι ο Ιησούς ήταν πραγματικά ο Πατέρας
ή ότι απλά εκπροσωπούσε τον Πατέρα; Ας αφήσουμε την Αγία Γραφή να μιλήσει.
Ο προφήτης Ησαΐας είπε, σχετικά με τον Ιησού, ότι θα ήταν το
«παιδίον
που εγεννήθη εις ημάς», «Θεός ισχυρός» και «αιώνιος πατέρας» (Ης.θ:6).
Ο ίδιος ο Ιησούς, είπε απερίφραστα στον Φίλιππο ότι «ο Πατήρ είναι εν εμοί» και ότι «ο Πατήρ ο μένων εν εμοί αυτός εκτελεί τα έργα» (Ιωάν.ιδ:10).
Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021
Μαθήματα
Ένα ποντίκι τοποθετήθηκε στην κορυφή ενός βάζου γεμάτο με
κόκκους. Ήταν τόσο χαρούμενο που βρήκε τόσο πολύ φαγητό γύρω του που πλέον δεν
ένιωσε την ανάγκη να τρέξει ψάχνοντας για τροφή. Τώρα θα μπορούσε ευτυχισμένο
να ζήσει τη ζωή του. Μετά από λίγες μέρες απόλαυσης των σιτηρών έφτασε στον
πάτο του βάζου.
Ξαφνικά, συνειδητοποίησε ότι ήταν παγιδευμένο και δεν
μπορούσε να βγει έξω. Τώρα πρέπει να εξαρτηθεί πλήρως από κάποιον που θα βάλει
κόκκους στο βάζο για να επιβιώσει.
Τώρα δεν έχει άλλη επιλογή από το να φάει ό, τι του δίνει.
Μερικά μαθήματα για να μάθουμε από αυτό:
Ο ναός του Θεού!
ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑΟΣ;
Λατρεία
ναι, όχι όμως ναός! Ήταν η περίοδος της αθωότητας. Τότε που «η αμαρτία δεν είχε
ακόμη υψώσει μεσότοιχο φραγμού» (Εφες.β:14), ανάμεσα στον Θεό και τον άνθρωπο.
Στην
Εδέμ υπάρχουν τα πάντα, έκτος από Ναό. Υπήρχε η ελεύθερη επικοινωνία του
ανθρώπου με τον Θεό. Ο Θεός «περπατούσε στον Παράδεισο» (Γέν.γ:8) και ο
άνθρωπος πρόσφερε απευθείας την λατρεία του σ’ Αυτόν.
ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ
/ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΝΑΟΙ
Τα
θυσιαστήρια του Άβελ και Κάιν, είναι οι πρώτοι μνημονευόμενοι ανθρωπόφτιαχτοι
ναοί (Γέν.δ).
Αργότερα
οι πατριάρχες Νώε (η:20,21), Αβραάμ (ιγ:18), Ισαάκ (κς:25), Ιακώβ (λγ:20) κλπ.,
οικοδομούν θυσιαστήρια για να λατρεύσουν τον Θεό.
Παντού
δε, μία η κυρίαρχη στάση. Ο άνθρωπος συντριμμένος από τη συναίσθηση της αμαρτωλότητάς
του, προσφέρει ιλαστήριο θυσία στον Θεό. Η απευθείας επικοινωνία με τον Θεό,
είναι - λόγω της αμαρτίας - ανέφικτη πιά.
Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021
Η ιστορική εξέλιξη του Δόγματος της Τριάδας (3)
Ο Τερτυλλιανός ήταν ο ιδρυτής της Λατινικής θεολογίας.... Η
χρήση των λέξεων «τριάδα» και «υπόσταση» για την ουσία της θεότητας και οι
θεωρίες του γι’ αυτή την διδασκαλία προς χρήση από το Χριστιανισμό, στο έργο
του «Κατά Πραξέα» (κεφ.2-3) που γράφτηκε περίπου το 215 μ.Χ. είναι η μεγαλύτερη
συμβολή του στην τριαδική θεολογία - Cairns, σ. 122-123.
... Έγινε Mοντανιστής περίπου το 202 μ.Χ.» - Cairns, σ.117. Και
παρέμεινε Mοντανιστής για το υπόλοιπο της ζωής του.
Η ίδια κρατική Ρωμαϊκή Εκκλησία που υιοθέτησε την «χριστιανική» τριάδα (αρχής γενομένης από το 325 μ.Χ. κατά τη Σύνοδο της Νίκαιας ), το 381 μ.Χ. δήλωσε ότι οι Μοντανιστές θα πρέπει να εκλαμβάνονται σαν ειδωλολάτρες - Cairns, σ.111.
Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021
«ΕΝ»: (Ιωάν.ι:30) Εγώ και ο Πατήρ εν είμεθα.
Αυτό το εδάφιο μιλά για την απόλυτη μονότητα και ενότητα του Ιησού με τον Πατέρα. Δεν λέει, «εγώ και ο πατέρας συμφωνούμε στο ίδιο», σαν να ήταν ενωμένοι στον σκοπό την προστασία ή οτιδήποτε άλλο, αλλά «εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα».
Αυτό δείχνει ότι ο Ιησούς αναγνωρίζει ότι είναι ο Πατέρας. Ο
Ιησούς, σαν Πατέρας μας, είναι προστάτης μας, ενωμένος με την σάρκα με τέτοιο
τρόπο ώστε να σχηματίζουν ένα πρόσωπο, τον Ιησού Χριστό.
Ο ισχυρισμός αυτός του Χριστού, δεν πέρασε απαρατήρητος από
τους αυστηρά μονοθεϊστές Εβραίους που αποτελούσαν το ακροατήριό Του. Κατάλαβαν
πολύ καλά τι έλεγε και Του το είπαν. Γι’ αυτό πήραν πέτρες για να Τον
σκοτώσουν, «διότι συ άνθρωπος ων κάμνεις σεαυτόν Θεόν»
(εδ.33).
Επιπλέον, τα συμφραζόμενα, αυτό επιβεβαιώνουν. Ο Ιησούς είναι ο καλός ποιμένας, και εμείς είμαστε τα πρόβατά Του. Οι γραφές ξεκάθαρα δηλώνουν ότι υπάρχει «μία ποίμνη, εις ποιμήν», μόνο (Ιωάν.ι:16).