Στο έκτο κεφάλαιο της Αποκάλυψης, βλέπουμε από την πλευρά
του θρόνου του Θεού, ν’ ανοίγονται οι πρώτες 6 σφραγίδες του βιβλίου της
κληρονομιάς του ανθρώπινου γένους.
Καθώς ανοίγονται φανερώνουν γεγονότα που πρέπει να γίνουν
για να εδραιωθεί η Βασιλεία του Θεού.
Πρέπει να θυμόμαστε ότι τα γεγονότα αυτά είναι η απόδειξη
ότι ο Θεός είναι δίκαιος. Καθετί που θα συμβεί πάνω στην οικουμένη, θα είναι η δίκαιη
κρίση για τον άνθρωπο που αρνήθηκε τελείως το Θεό.
Αποκ.ς:2 και
είδον, και ιδού ίππος λευκός, και ο καθήμενος επ αυτόν έχων τόξον, και εδόθη
αυτώ στέφανος, και εξήλθεν νικών και ίνα νικήση.
Ποιος είναι ο καθήμενος πάνω σ’ αυτόν τον ίππο;
Το λευκό κανονικά συμβολίζει τη δικαιοσύνη. Σ’ αυτή την
περίπτωση όμως συμβολίζει την ψευδοδικαιοσύνη. Ο καθήμενος πάνω στον ίππο
εμφανίζεται σαν δίκαιος.
Τα άλογα έχουν σχέση με πολεμικές επιχειρήσεις σε πολλά
εδάφια του λόγου του Θεού (Ψαλμ.κ:7 και Ιώβ λθ:19-25).
Ο καθήμενος πάνω στο λευκό ίππο είναι ο Αντίχριστος
Ο Ιησούς είναι το Αρνίο που άνοιξε τις σφραγίδες του βιβλίου
της κληρονομιάς μας. Συνεπώς δεν μπορεί να είναι Αυτός που ανοίγει τις
σφραγίδες, ο καθήμενος στο λευκό ίππο. Είναι κάποιος άλλος που εξέρχεται, τη
στιγμή που το Αρνίο ανοίγει την πρώτη σφραγίδα.
Απ’ το κείμενο καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για κάποιον που
θα σηκώσει την ειρήνη από τη γη και θα φέρει καταστροφή.
Ο Χριστός είπε «δεν ήλθον να βάλλω ειρήνην αλλά μάχαιραν»,
αλλά μ’ αυτό δεν εννοούσε ότι θα έφερνε πόλεμο.
Ήθελε να πει ότι θα υπήρχε διαχωρισμός εξ αιτίας της
μαρτυρίας των Χριστιανών και ότι θα καταδιώκονταν εξ αιτίας της πίστης τους.
Ο ίδιος ο Ιησούς είχε πει ότι μας δίνει τη δική Του ειρήνη,
και γνωρίζουμε ότι Αυτός είναι ο Άρχοντας της ειρήνης. Η βασιλεία όμως του Α/Χ
θα φέρει πόλεμο, πείνα, θάνατο, κόλαση.
Αποκ.ς:9 Και ότε ήνοιξε την πέμπτην σφραγίδα,
είδον υποκάτω του θυσιαστηρίου τας ψυχάς των εσφαγμένων διά τον λόγον του Θεού
και διά την μαρτυρίαν, την οποίαν είχον.
Αυτοί έχουν θανατωθεί από τον Α/Χ, είναι οι
Μάρτυρες της Θλίψης.
Ένας άλλος λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι είναι ο Α/Χ ο
ιππέας του λευκού ίππου και όχι ο Χριστός, είναι ότι οι 4 ίπποι αναφέρονται
αντίστοιχα στις 4 πρώτες σφραγίδες. Όμως η Δεύτερη Έλευση του Χριστού δεν
συμβαίνει παρά μόνο όταν σαλπίσει ο άγγελος στην 7η σάλπιγγα της 7ης
σφραγίδας.
Ο Κύριος έχει
έρθει κι έχει πάρει τους δικούς Του, αλλά η Δεύτερη Έλευση είναι μελλοντικό
γεγονός. Συνεπώς δεν είναι ο Χριστός εκείνος που κάθεται πάνω στο άσπρο άλογο
και εξέρχεται για να νικήσει.
Στην Αποκ.ιθ:11-16
περιγράφεται η 2η έλευσή. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι αναφέρεται
στο Χριστό.
Πάλι μας αναφέρει
για ίππο λευκό, αλλά προσδιορίζει ότι ο καθήμενος εκκαλείτο Πιστός και
Αληθινός. Τον περιγράφει ακριβώς, και όλοι γνωρίζουμε ότι Αυτός είναι ο Ιησούς
Χριστός.
Ένας άλλος λόγος είναι ότι ο Α/Χ εξαπατά τα έθνη και γι’
αυτό βλέπουμε να κρατά τόξο. Το τόξο είναι διαφορετικό από τη ρομφαία.
Ο Ιησούς, ο Βασιλιάς των βασιλιάδων και ο Κύριος των κυρίων,
κρατεί ρομφαία. Όταν η ρομφαία πρόκειται να χτυπήσει το γνωρίζουμε, εκτός αν
έχουμε στραμμένη την πλάτη. Το τόξο είναι ύπουλο όπλο. Μπορείς να βρίσκεσαι σε
μεγάλη απόσταση και να χτυπήσεις αθόρυβα.
Ο Α/Χ θα νικήσει τα έθνη με απάτη και δόλο. Θα προσπαθήσει
να πείσει τους ανθρώπους ότι αυτός είναι η «λύση».
Το λευκό είναι σύμβολο ειρήνης, καθαρότητας και αγιασμού. Θα
έρθει λοιπόν σαν θεοσεβής, σαν θρησκευόμενος, σαν άνθρωπος που θα τον βλέπεις
και θα θέλεις να τον εμπιστευθείς, αλλά παράλληλα θα είναι ο άρχοντας του
σκότους.
Λέει ότι εδόθη εις αυτόν στέφανος, και εξήλθε νικών και
διά να νικήση. Ο στέφανος αυτός είναι στέφανος νικητή και του δόθηκε για να
έχει βέβαιη νίκη.
Όμως ο Χριστός στη 2η έλευση έρχεται με πολλά
διαδήματα πάνω στο κεφάλι γιατί είναι ο Βασιλιά των βασιλιάδων και ο Κύριος των
κυρίων.
Ένα άλλο ερώτημα είναι γιατί όταν ο Α/Χ έρχεται στη γη, για
σύντομο χρονικό διάστημα, του δίνεται δύναμη και εξουσία;
Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το Αρνίο ανοίγει τις
σφραγίδες και ένα από τα 4 ζώα λέει πήγαινε. Τότε ο Α/Χ εμφανίζεται στη γη.
Στην Αποκ.δ:1 διαβάζουμε: Ανάβα εδώ και θέλω σοι
δείξει όσα πρέπει να γείνωσι μετά ταύτα.
Στο πέμπτο κεφάλαιο βλέπουμε την εικόνα του θρόνου του Θεού.
Παρατηρούμε ότι ο Α/Χ και ο Σατανάς είναι περιορισμένοι σε
δύναμη και ισχύ. Ο Θεός έχει το βιβλίο, το Αρνίο ανοίγει την πρώτη σφραγίδα και
ένα από τα 4 ζώα λέει πήγαινε.
Είναι αναπόφευκτο ότι η ανθρωπότητα που επαναστάτησε εναντίον
του Θεού, θα ενωθεί τελικά κάτω από ένα ασεβή και διεστραμμένο αρχηγό.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας πάνω στη γη συνειδητά και με
πλήρη γνώση θα λέει ότι βρίσκεται σε επανάσταση εναντίον του Θεού, αλλά οι
καρδιές τους θα έχουν επαναστατήσει.
Έτσι, ο κατ’ εξοχήν επαναστάτης εναντίον του Θεού, ο Α/Χ,
δεν θα δυσκολευτεί να βρει ακόλουθους.
Η ανθρωπότητα υπηρετεί το Σατανά με κάθε τρόπο, κάποιοι τον
λατρεύουν και τώρα αυτό παίρνει επίσημο χαρακτήρα.
Στη Ρωμ.α:28-32 μεταξύ των άλλων λέει ότι επειδή οι
άνθρωποι απεδοκίμασαν να έχουν επίγνωση του Θεού, έγιναν υβριστές:
«Και καθώς απεδοκίμασαν το να έχωσιν επίγνωσιν του Θεού,
παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις αδόκιμον νούν, ώστε να πράττωσι τα μη πρέποντα,
πλήρεις όντες πάσης αδικίας, πορνείας, πονηρίας, πλεονεξίας, κακίας, γέμοντες
φθόνου, φόνου, έριδος, δόλου, κακοηθείας· ψιθυρισταί, κατάλαλοι, μισόθεοι, υβρισταί,
υπερήφανοι, αλαζόνες, εφευρεταί κακών, απειθείς εις τους γονείς, ασύνετοι,
παραβάται συνθηκών, άσπλαγχνοι, αδιάλλακτοι, ανελεήμονες· οίτινες ενώ γνωρίζουσι
την δικαιοσύνην του Θεού, ότι οι πράττοντες τα τοιαύτα είναι άξιοι θανάτου,
ουχί μόνον πράττουσιν αυτά, αλλά και συνευδοκούσιν εις τους πράττοντας».
ΥΒΡΙΣ: αυθάδης βία (πηγάζουσα εκ της συναισθήσεως
υπερβολικής δυνάμεως, ή εξ υπερβολικού πάθους), αυθάδεια, αλαζονεία, ακολασία,
προπέτεια, ασέλγεια, λαγνεία.
Στον Ιππόλυτο ο Ευριπίδης δίνει ένα απλό και καθαρό ορισμό:
ΥΒΡΙΣ είναι να θέλεις να είσαι πιο δυνατός από τους θεούς.
Με άλλα λόγια να μην δέχεσαι να υποταχτείς μέσα στα όρια της
φύσης σου, τα καθορισμένα από το Θεό, αλλά να ενεργείς με στόχο να τα
ξεπεράσεις ή να Τον ξεπεράσεις, το ίδιο είναι!
Αληθινά υπήρξε μια πραγματική διαρκής ύβρις και πρόκληση η
πορεία του ανθρώπου πάνω στη γη.
Η προσκόλλησή του στην πίστη της παντοδυναμίας του τον
οδήγησε σε παραμόρφωση της ψυχής του.
Απόρριψη του Θεού έμφαση στην τεχνολογία!
Η φιλαυτία του, άνοιξε το δρόμο στην απληστία και την
εκμηδένιση κάθε λογικού φραγμού.
Ακόμα τον στέρησε κι από αυτές τις στοιχειώδεις ενστικτώδεις
αντιδράσεις. Αυτά έρχονται πρώτα. Μετά ακολουθεί η κατάρρευση, η απελπισία, ο
πανικός.
Μπροστά σε μια απρόβλεπτη έκρηξη κάποιων από τις αδάμαστες
δυνάμεις γύρω του, ενός σεισμού, ενός σπασμού κάποιου ηφαιστείου,
συνειδητοποιεί την αδυναμία του ο άνθρωπος, ξαναβρίσκει το φυσικό του μέγεθος
και χάνει τον αφύσικο όγκο του, αυτό που έχει να κάνει με την ύβρη, με την
πρόκληση, την άρνηση, τον εγωισμό και την αλαζονεία.
Και είναι γεγονός πως ακόμα πιο συγκλονιστική γίνεται η
συντριβή μας, όταν η συμφορά μας προέρχεται από τα ίδια μας τα χέρια, από τα
δικά μας δημιουργήματα (Τσέρνομπιλ).
Μέσα στο λόγο του Θεού η ανθρώπινη πρόκληση εικονογραφείται
στην Π.Δ. με τη σύλληψη και το χτίσιμο του πύργου της Βαβέλ.
Όταν έρθει η ώρα της αναμέτρησης, της δοκιμασίας, συχνά η
ανθρώπινη ανεπάρκεια είναι τόση, που ο ίδιος ο άνθρωπος μένει μόνος, προδομένος
και αβοήθητος.
Ο Θεός λέει: Εμέ εγκατέλειπον την πηγήν των ζώντων
υδάτων.
Όσες βελτιώσεις κι αν συμφωνήσουμε για τον πλανήτη μας, όσο
αγώνα κι αν κάνουμε για καλύτερες συνθήκες ζωής, χωρίς το φως, την αγάπη, τη
σοφία του Πατέρα, σκάβουμε λάκκους συντετριμμένους, οίτινες δεν δύνανται να
κρατήσωσιν ύδωρ (Ιερ.β:13).
Η ανάγκη ταπείνωσης και συντριβής στην παρουσία του Θεού
είναι η πρώτη μεγάλη ανάγκη του ανθρώπου.
Σήμερα οι άνθρωποι φοβούνται και καλά κάνουν, γιατί θα
χειροτερέψουν τα πράγματα. Φοβούνται γιατί ενώ το Φως ήρθε στον κόσμο, αυτοί
πρόκριναν το σκοτάδι.
Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά. Την ώρα που αυτοί φοβούνται
και τρέμουν, κάποιοι άλλοι αναστενάζουν με λαχτάρα ναι, έρχου Κύριε Ιησού.
Αυτοί είναι οι άνθρωποι που έχουν αιώνια ζωή μέσα τους.
Είπαν όχι στην αμαρτία και τα κάλλη της, αντιστάθηκαν και νίκησαν την πρόκληση,
τον θάνατο.
Γι’ αυτούς δεν υπάρχει φόβος, αλλά μονάχα η αγάπη του Ιησού
Χριστού, ο ουρανός. Ίσως πει κάποιος ότι είναι λίγοι.
Ίσως, μα τι σημασία έχει αυτό όταν μιλάμε για το θάνατο και
τη Ζωή!!!
Έτσι η αληθινή βασιλεία του Θεού και η ψεύτικη κι απατηλή
βασιλεία του Σατανά έρχονται αντιμέτωπες, καθώς αρχίζει αυτή η κατάσταση να
γίνεται φανερή.
Το μαύρο, το σκοτάδι, η αμαρτία, θα γίνει πιο πυκνό.
Από την άλλη πλευρά το λευκό, η δικαιοσύνη, το φως του Θεού
θα γίνει πιο λαμπρό.
Ο Θεός θα κάνει πολύ εμφανείς αυτές τις καταστάσεις, καθώς ο
δίκαιος θα γίνεται έτι δίκαιος, και ο ασεβής θα ασεβεί πιο πολύ (Δαν.ιβ:10
και Αποκ.κβ:11).
Η διαφορά αυτή θα γίνεται όλο και μεγαλύτερη, ώστε να μπορεί
ο καθένας να καταλάβει, αν θέλει, ποιος είναι ο αληθινός Βασιλιάς.
Δεν είναι ευχάριστο στο Θεό, ούτε το ήθελε ποτέ να υπάρχει η
βασιλεία του Α/Χ.
Όμως θα υπάρξει εξαιτίας του ανθρώπου ο οποίος με την
ελεύθερη θέλησή του διάλεξε να υπακούσει το Σατανά και όχι το Θεό.
Είδαμε ότι ένα από τα 4 ζώα λέει: πήγαινε, και ο αναβάτης
του λευκού ίππου πηγαίνει.
Οι άγιοι, μαζί με το Χριστό, στέκονται σε θέση εξουσίας και
είναι μια άποψη της συγκυβέρνησής μας με τον Κύριο.
Μερική εκπλήρωση της Α’ Κορινθ.ς:2 όπου ο απόστολος
Παύλος λέει: δεν εξεύρετε ότι οι άγιοι θέλουσι κρίνει τον κόσμο;
και στέφανος εδόθη εις αυτόν.
Στον αναβάτη του λευκού ίππου δόθηκε στέφανος. Αυτό σημαίνει
ότι ο κόσμος του παραχωρεί εξουσία και ισχύ.
Παραχωρούν τους εαυτούς τους σ’ αυτόν, όπως τα 10 κέρατα, οι
παντοδύναμοι οικονομικά άνδρες, οι οποίοι θα βασιλέψουν μια ώρα με το θηρίο και
θα δώσουν όλη την ισχύ και την εξουσία τους στον Αντίχριστο.
Αποκ.ιζ:12 Και τα δέκα κέρατα, τα οποία είδες,
είναι δέκα βασιλείς, οίτινες βασιλείαν δεν έλαβον έτι, αλλά μίαν ώραν
λαμβάνουσιν εξουσίαν ως βασιλείς μετά του θηρίου.
Αποκ.ιζ:13 Ούτοι έχουσι μίαν γνώμην και θέλουσι
παραδώσει εις το θηρίον την δύναμιν και την εξουσίαν εαυτών.
Ακόμα, ο Σατανάς παραχωρεί σ’ αυτόν το στεφάνι του νικητή,
αλλά μόνο επειδή ο Θεός το επιτρέπει, ακριβώς επειδή ο άνθρωπος έκανε αυτή την
εκλογή.
Είχαν πει για τον Ιησού: δεν θέλομεν τούτον να βασιλεύση
εφ’ ημάς (Λουκ.ιθ:14).
Ιωαν.ε:42-43 εγώ ήλθον εν τω ονόματι του Πατρός
μου και δεν με δέχεστε. Εάν άλλος ήθελεν ελθεί εν τω ονόματι αυτού, τούτον
ηθέλετε δεχθή.
Γιατί όμως οι άνθρωποι θα του επιτρέψουν να έρθει και να
βασιλέψει πάνω τους; Γιατί θα παραδώσουν σε αυτόν όλη την δύναμη και την
εξουσία;
Ο λόγος είναι ότι θα υποσχεθεί ειρήνη, ασφάλεια και
ευημερία. Οι άνθρωποι σήμερα διψάνε για ειρήνη και ασφάλεια στον καιρό της
αναταραχής και του φόβου.
Α’ Θεσ.ε:3 όταν λέγωσι ειρήνη και ασφάλεια, τότε
επέρχεται επ’ αυτούς αιφνίδιος όλεθρος, καθώς αι ωδίνες εις την εγκυμονούσαν,
και δεν θέλουσι εκφύγει.
Στον Δαν.ια:38 λέει ότι ο Α/Χ θα δοξάσει τον θεό
Μαουζείμ. Η λέξη αυτή σημαίνει πολεμικά φρούρια, και ο θεός του Α/Χ θα είναι η
πολεμική μηχανή (την οποία όμως ο Κύριος θα απωλέσει και θα εξαφανίσει με το
πνεύμα του στόματος Αυτού όπως λέει στην Β’ Θεσ.β:8).
Σήμερα, ο πολεμική αυτή μηχανή εκφράζεται τέλεια στο πρόσωπο
του ΟΗΕ που έχει δικό του στρατό και διαθέτει τον τελειότερο εξοπλισμό.
Βάζουν τα κράτη να κάνουν πολέμους για να δοκιμάζουν τα όπλα
τους!
Στη δεδομένη στιγμή, αυτός ο οργανισμός θα πάρει θέση
αστυνομίας που θα επιβάλλει την τάξη δια της βίας σε όλο τον κόσμο.
Ξέρουμε ότι ο στρατός του ΟΗΕ αποτελείται από στρατιώτες απ’
όλα τα κράτη μέλη. Σήμερα υπάρχουν ήδη τέτοια τέλεια όπλα, που μπορούν να
εξαφανίζουν (όχι απλώς να σκοτώνουν) τον άνθρωπο. Δεν έχουν να κάνουν τίποτα με
τα συμβατικά όπλα. Γι’ αυτό λέει στον Δαν.η:24 ότι θέλει αφανίζει εξαισίως.
Στις σφραγίδες που ακολουθούν, καθώς εγκαθιδρύεται η
βασιλεία του Α/Χ, και ιδιαίτερα στην δεύτερη (εδ.4) λέει ότι στον καθήμενο πάνω
στον κόκκινο ίππο, που συμβολίζει τον πόλεμο, εδόθη να σηκώσει την ειρήνη από
τη γη. Καθώς ο Α/Χ θα υποτάσσει τα έθνη της γης στο σύστημά του εν ονόματι της
ειρήνης, η ειρήνη θα έχει αφαιρεθεί από τη γη.
και εξήλθε νικών, και διά να νικήση.
Αυτό τώρα φαίνεται παράξενο, ότι εξήλθε νικών και για να
νικήσει. Εννοεί ότι ο σκοπός του ήταν να νικήσει και να κυριαρχήσει. Εξήλθε
νικών, με σκοπό να νικήσει και να επικρατήσει.
Ο στόχος του δεν είναι να εγκαθιδρύσει μια δοξασμένη
βασιλεία, να φέρει ειρήνη, ισότητα, δικαιοσύνη, ασφάλεια, ευημερία και θεραπεία
στα έθνη.
Είναι μόνο να νικήσει και να κατακτήσει! Εξήλθε νικών με
σκοπό να νικήσει! Και όταν κάποιος νικά κυβερνά!!!!
Έχει πλήρη κατοχή και ασκεί πλήρη έλεγχο και εξουσία. Θέλει
να είναι όλα δικά του και να χειρίζεται τα πάντα. Αυτή είναι η καρδιά και ο
στόχος του Σατανά και αυτή θα είναι και του Α/Χ.
Αποκ.ς:3,4 Και
ότε ήνοιξε την δευτέρα σφραγίδα, ήκουσα το δεύτερον ζώον λέγον, έρχου και
βλέπε. και εξήλθεν άλλος ίππος πυρός, και τω καθημένω επ’ αυτόν
εδόθη αυτώ λαβείν την ειρήνην εκ της γής και ίνα αλλήλους σφάξουσιν, και εδόθη
αυτώ μάχαιρα μεγάλη.
Όταν ανοίχτηκε η δεύτερη σφραγίδα εξήλθε ένας άλλος ίππος
κόκκινος. Το κόκκινο είναι το χρώμα της φωτιάς. Το κόκκινο ακόμα συμβολίζει τον
πόλεμο, γιατί έχει να κάνει με το αίμα. Αυτό που ακολουθεί τον ερχομό του Α/Χ
είναι ο πόλεμος.
Ο αναβάτης του κόκκινου ίππου συμβολίζει τον πόλεμο και θα
δούμε μερικούς λόγους γι’ αυτό. Ο ίππος είναι σύμβολο πολέμου όπως είδαμε στον Ιώβ
λθ:19-25.
Λέει ότι δόθηκε στον καθήμενο επί του ίππου να σηκώσει την
ειρήνη από την γη που σημαίνει ότι θα φέρει πόλεμο και καταστροφή πάνω στη γη.
Ο κόσμος νομίζει ότι μπορεί να ξεφύγει απ’ αυτό, όμως είναι πλάνη και ψέμα,
κανείς δεν θα μπορέσει να ξεφύγει.
εδόθη αυτώ μάχαιρα μεγάλη.
Αυτή η μεγάλη μάχαιρα είναι σύμβολο μεγάλης σφαγής, μιας
μεγάλης γενοκτονίας. Γι’ αυτό δόθηκε σ’ αυτόν μεγάλη μάχαιρα, γιατί θα υποτάξει
όλο τον κόσμο προκαλώντας μεγάλη ερήμωση και καταστροφή.
Αποκ.ιγ:7 …… και εδόθη εις αυτό εξουσία επί
πάσαν φυλήν και γλώσσαν και έθνος.
Αποκ.ς:5 Και
ότε ήνοιξεν την σφραγίδα την τρίτην, ήκουσα του τρίτου ζώου λέγοντος, Ερχου,
και είδον και ιδού ίππος μέλας, και ο καθήμενος επ’αυτόν έχων ζυγόν εν την
χειρί αυτού.
Η ζυγαριά συμβολίζει την πείνα. Είναι όργανο με το οποίο
μετράμε το βάρος της τροφής προσεκτικά. Ο αναβάτης του μαύρου ίππου
αντιπροσωπεύει την πείνα.
Αποκ.ς:6 και
ήκουσα φωνήν εν μέσω των τεσσάρων ζώων λέγουσαν, Χοίνιξ σίτου δηναρίου, και
τρείς χοίνικες κριθών δηναρίου, και το έλαιον και τον οίνον μη αδικήσης.
Ένα δηνάριο ήταν τότε ο μισθός μιας ημέρας για ένα μέσο
εργαζόμενο άνθρωπο. Η ανάλογη αξία σήμερα είναι το ημερομίσθιο ενός μέσου
εργαζόμενου ανθρώπου. Ένα κιλό σιτάρι θα κοστίζει όσο ένα ημερομίσθιο. Αυτό
σημαίνει αύξηση του πληθωρισμού. Και δείχνει μια κατάσταση κατά την οποία οι
άνθρωποι θα είναι αναγκασμένοι να εργάζονται και να ξοδεύουν σχεδόν όλο το
εισόδημα τους μόνο για να επιζήσουν.
Το κριθάρι είναι κατώτερο σε αξία από το σιτάρι και γι’ αυτό
λέει ότι είναι τρείς φορές φθηνότερο.
Το λάδι και το κρασί θα είναι τα πιο δαπανηρά είδη. Θα
διαφυλαχτούν κυρίως γιατί αντιπροσωπεύουν είδη πολυτελείας, τα οποία είναι για
πλούσιους αγοραστές (άνθρωποι του συστήματος του Α/Χ).
Αποκ.ς:7,8 Και ότε ήνοιξεν την σφραγίδα την τετάρτην,
ήκουσα φωνήν του τετάρτου ζώου λέγοντος, Έρχου, και είδον και ιδού ίππος
χλωρός, και ο καθήμενος επάνω αυτού όνομα αυτώ θάνατος, και ο άδης ηκολούθει
μετ’ αυτού, και εδόθη αυτοίς εξουσία επί το τέταρτον της γής, αποκτείναι εν
ρομφαία και εν λιμώ και εν θανάτω και υπό των θηρίων της γής.
Άδης είναι ο τόπος όπου φυλάσσονται τα πνεύματα των αδίκων.
Πριν την ανάληψη του Χριστού, στον Άδη υπήρχαν δύο τόποι. Ο κόλπος του Αβραάμ,
όπου πήγαιναν τα πνεύματα των δικαίων και ο τόπος της βασάνου για τους άδικους.
Όταν αναλήφθηκε ο Χριστός ο τόπος των δικαίων μεταφέρθηκε στον ουρανό, όπου και
πηγαίνουν τώρα τα πνεύματά τους. Έμειναν όμως κάτω στον Άδη τα πνεύματα των
αδίκων τα οποία φυλάγονται για την ημέρα της μεγάλης κρίσης.
Τα πνεύματα των αποθανόντων δικαίων βρίσκονται τώρα πλέον
στον ουρανό. Όμως γι’ αυτούς που δεν γνωρίζουν το Θεό, ο Άδης ακολουθεί τον
θάνατο. Μετά το θάνατο, τους περιμένει η κόλαση και η αιώνια καταδίκη.
Βρισκόμαστε στο σημείο που ο Θεός έχει μαζέψει το στάρι στις
αποθήκες Του (αν κι έχουν μείνει ακόμη μερικοί κόκκοι, τους οποίος ο Θεός θα
μαζέψει) και έχουν μείνει στη γη τα σκύβαλα, τα σκουπίδια, το άχυρο.
Για το Θεό είναι σκουπίδια όλοι αυτοί οι άνθρωποι που θα
μείνουν στη γη (εκτός από τους αγίους της θλίψης και τους 144.000 Ισραηλίτες),
γιατί έχουν αρνηθεί τη μαρτυρία του Ιησού Χριστού, έχουν διώξει την εκκλησία,
έχουν σκοτώσει του αγίους της Θλίψης, έχουν πάρει το σφράγισμα και έχουν
ταυτιστεί με τον Α/Χ.
Οι Χριστιανοί που θανατώνονται κατά τη Θλίψη δεν πάνε στον
τόπο της βασάνου όπου βρίσκονται τα πνεύματα των αδίκων, αλλά στην παρουσία του
Θεού και περιμένουν να ενδυθούν τα ένδοξα σώματά τους.
Το άλογο ήταν ωχρό, κίτρινο. Ο ωχρός ίππος συμβολίζει τον
θάνατο επειδή είναι το χρώμα των νεκρών. Είναι το ωχρό, σκούρο πράσινο χρώμα.
και εδόθη εις αυτούς εξουσία επί το τέρτατον της γής.
Αυτή η εξουσία πάνω στο 1/4 του πληθυσμού της γης, δόθηκε
στον θάνατο και στον Άδη. Θα είναι μια τρομερή κρίση πάνω στο πρόσωπο της γης.
Σήμερα, το 1/4 του πληθυσμού της γης αντιπροσωπεύει περίπου δύο δισεκατομμύρια
ανθρώπους. Ποτέ στην ιστορία δεν θανατώθηκαν τόσοι άνθρωποι.
να θανατώσωσι με ρομφαίαν και με πείναν και με θάνατον
και με τα θηρία της γής.
Αυτά είδαμε στις 4 πρώτες σφραγίδες. Θα θανατώσουν με
ρομφαία, η οποία αντιπροσωπεύει τον πόλεμο (2η σφραγίδα) με πείνα και θάνατο
(3η & 4η σφραγίδα).
Λέει ακόμα ότι θα θανατωθούν με τα θηρία της γης που
αντιπροσωπεύουν τον Α/Χ και τα όργανά του, αυτούς που τον ακολουθούν.
Ο Αντίχριστος παρουσιάζεται σαν θηρίο στην Αποκ.ιγ:1 όπου
περιγράφεται σαν θηρίο αναβαίνον από της θαλάσσης, το οποίο είχε κεφαλάς επτά
και κέρατα δέκα.
Η θάλασσα συμβολίζει τις γλώσσες, τους λαούς και τα έθνη,
που σημαίνει ότι ο Α/Χ θα βγει μέσα από τους λαούς.
Επίσης στην Αποκ.ιγ:11 ο ψευδοπροφήτης που είναι ο
θρησκευτικός ηγέτης του κόσμου και θα κάνει όλο τον κόσμο να προσκυνήσει τον
Α/Χ, περιγράφεται σαν θηρίο που ανεβαίνει από τη γη και έχει κέρατα δύο όμοια
με αρνίου. Έτσι τα θηρία της γης εδώ δεν είναι ζώα, αλλά θηρία του συστήματος
του Α/Χ.
Σχετικά με τα θηρία της γης, υπάρχει και μια δεύτερη γνώμη:
Αυτό τον καιρό και τα θηρία της γης θ’ αγριέψουν. Αν υπάρχει τώρα κάποια τάξη,
είναι γιατί η εκκλησία είναι ακόμα στη γη. Όταν όμως φύγουν οι άγιοι του Θεού,
τότε και τα θηρία θ’ αγριέψουν και η γη θ’ αγριέψει. Ο Θεός, αν κρατάει κάποια τάξη, είναι για χάρη του
ευαγγελίου, για να μπορέσει να κηρυχτεί εύκολα ο λόγος του Θεού σε όλο τον
κόσμο.
Α' Θεσ.δ:13-18 Δεν θέλω δε να αγνοήτε, αδελφοί,
περί των κεκοιμημένων, διά να μη λυπήσθε καθώς και οι λοιποί οι μη έχοντες
ελπίδα. Διότι εάν πιστεύωμεν ότι ο Ιησούς απέθανε και ανέστη, ούτω και ο Θεός
τους κοιμηθέντας διά του Ιησού θέλει φέρει μετ' αυτού. Διότι τούτο σας λέγομεν
διά του λόγου του Κυρίου, ότι ημείς οι ζώντες, όσοι απομένομεν εις την
παρουσίαν του Κυρίου, δεν θέλομεν προλάβει τους κοιμηθέντας· επειδή αυτός ο
Κύριος θέλει καταβή απ' ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με
σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον, έπειτα
ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή μετ' αυτών εν νεφέλαις εις
απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα, και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του
Κυρίου. Λοιπόν παρηγορείτε αλλήλους με τους λόγους τούτους.