Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024

Ιησούς



Πράξ.ζ:55-59 Ο δε Στέφανος, πλήρης ων Πνεύματος Αγίου, ατενίσας εις τον ουρανόν, είδε την δόξαν του Θεού και τον Ιησούν ιστάμενον εκ δεξιών του Θεού και είπεν· Ιδού, θεωρώ τους ουρανούς ανεωγμένους και τον Υιόν του ανθρώπου ιστάμενον εκ δεξιών του Θεού. Τότε φωνάξαντες μετά φωνής μεγάλης, έφραξαν τα ώτα αυτών και ώρμησαν ομοθυμαδόν επ' αυτόν, και εκβαλόντες έξω της πόλεως ελιθοβόλουν. Και οι μάρτυρες απέθεσαν τα ιμάτια αυτών εις τους πόδας νεανίου τινός ονομαζομένου Σαύλου. Και ελιθοβόλουν τον Στέφανον, επικαλούμενον και λέγοντα· Κύριε Ιησού, δέξαι το πνεύμά μου.

Ο Στέφανος είδε μόνο ένα πρόσωπο, τον Ιησού.

Ιωάν.α:18 Ουδείς είδε ποτέ τον Θεόν· ο μονογενής Υιός, ο ων εις τον κόλπον του Πατρός, εκείνος εφανέρωσεν αυτόν.

Ακόμα, η Γραφή μας λέει ότι, όστις μόνος έχει την αθανασίαν, κατοικών φως απρόσιτον, τον οποίον ουδείς των ανθρώπων είδεν, ουδέ δύναται να ίδη (Α' Τιμ.ς:16).

Ο Θεός δεν έχει δεξιά και αριστερά!

Ο Θεός σαν άπειρος, «ο ουρανός και ο ουρανός των ουρανών δεν είναι ικανοί να σε χωρέσωσι» (Α’ Βας.η:27), δεν μπορεί να έχει δεξί μέρος, γιατί πληροί τα πάντα και αυτή η λογική Τον δεσμεύει! Άρα, ο Στέφανος δεν είδε κάποιο πρόσωπο και δεξιά του ένα άλλο πρόσωπο, δεν γίνεται αυτό, έχοντας μια απλή γνώση των ιδιοτήτων του Θεού!

Λογικά θα αναρωτηθεί κανείς, γιατί δεν είδε το Άγιο Πνεύμα; Που ήταν;

Βέβαια, έχει δοθεί και η απάντηση «ήταν πάνω στον Στέφανο»!!! (Ο δε Στέφανος, πλήρης ων Πνεύματος Αγίου)!!! (χωρίς σχόλια).

Ο Στέφανος είδε τον Ιησού με όλη τη δόξα, τη δύναμη, την εξουσία, το μεγαλείο, την εξοχότητα του Θεού.

Γι’ αυτό απευθύνθηκε μόνο σ’ Αυτόν.

Ησ.μ:5 και η δόξα του Κυρίου θέλει φανερωθή και πάσα σαρξ ομού θέλει ιδεί· διότι το στόμα του Κυρίου ελάλησε.

Ο Ιησούς φανέρωσε την δόξα του Θεού.

Ο Στέφανος είδε την δόξα του Θεού όταν είδε τον Ιησού. Είδε τον υψωμένο Ιησού. Όχι πια σαν άνθρωπο, αλλά σαν τον Θεό.

Μάρκ.ις:19 Ο μεν λοιπόν Κύριος, αφού ελάλησεν προς αυτούς, ανελήφθη εις τον ουρανόν και εκάθισεν εκ δεξιών του Θεού.

Εβρ.α:3 όστις ων απαύγασμα της δόξης και χαρακτήρ της υποστάσεως αυτού, και βαστάζων τα πάντα με τον λόγον της δυνάμεως αυτού, αφού δι' εαυτού έκαμε καθαρισμόν των αμαρτιών ημών, εκάθησεν εν δεξιά της μεγαλωσύνης εν υψηλοίς,

Εβρ.ι:11,12 Και πας μεν ιερεύς ίσταται καθ' ημέραν λειτουργών και τας αυτάς πολλάκις προσφέρων θυσίας, αίτινες ποτέ δεν δύνανται να αφαιρέσωσιν αμαρτίας· αλλ' αυτός αφού προσέφερε μίαν θυσίαν υπέρ αμαρτιών, εκάθησε διαπαντός εν δεξιά του Θεού,

Η έννοια του «κάθισε», είναι ότι τελείωσε το έργο Του!

    ·       Ποτέ πια ελαττωμένος ή περιορισμένος.

    ·       Ποτέ πια ο πάσχων δούλος

    ·       Ποτέ πια η δόξα Του δε θα είναι κρυμμένη.

Τώρα είναι ο Κύριος πάντων, ο δίκαιος Κριτής, ο Βασιλιάς πάσης της γης!

Γι’ αυτό ο Στέφανος δεν Τον είδε όπως Τον ήξερε, σαν κανονικό άνθρωπο, αλλά ντυμένο με τη δόξα του Θεού.

Β’ Κορ.ε:16 Ώστε ημείς από του νυν δεν γνωρίζομεν ουδένα κατά σάρκα· αν δε και εγνωρίσαμεν κατά σάρκα τον Χριστόν, αλλά τώρα πλέον δεν γνωρίζομεν.

Ενδυναμωθήκαμε με το Άγιο Πνεύμα για να ανέβουμε ψηλότερα απ’ αυτόν τον κόσμο, σε ένα άλλο επίπεδο… γι’ αυτό λέει:

Κολ.γ:1 Εάν λοιπόν συνανέστητε μετά του Χριστού, τα άνω ζητείτε, όπου είναι ο Χριστός καθήμενος εν δεξιά του Θεού,

Φιλ.γ:20 Διότι το πολίτευμα ημών είναι εν ουρανοίς, οπόθεν και προσμένομεν Σωτήρα τον Κύριον Ιησούν Χριστόν,

Είμαι του Χριστού, σημαίνει αλλαγή, ανανέωση, τα αρχαία παρήλθον, ιδού, τα πάντα έγειναν νέα..(Β’ Κορ.ε:17).

Ο ανανεωμένος άνθρωπος λειτουργεί κάτω από καινούριες αρχές, με νέους κανόνες, με νέα παρέα, νέους φίλους, νέα ενδιαφέροντα.

Ιησούς: Κολ.α:17 και αυτός είναι προ πάντων, και τα πάντα συντηρούνται δι' αυτού,

Άτομα, ηλεκτρόνια, πυρήνες, διάσπαση του ατόμου, - ποιος τα συγκρατεί όλα αυτά;

Το ίδιο θέλει να κάνει και σ’ εμάς. Η εκκλησία είναι το ανθρώπινο σώμα του Χριστού. Είμαστε μέλη ενός σώματος του οποίου η κεφαλή είναι ο Χριστός.

Α΄Κορ.ιβ:12,13 Διότι καθώς το σώμα είναι εν και έχει μέλη πολλά, πάντα δε τα μέλη του σώματος του ενός, πολλά όντα, είναι εν σώμα, ούτω και ο Χριστός· διότι ημείς πάντες διά του ενός Πνεύματος εβαπτίσθημεν εις εν σώμα, είτε Ιουδαίοι είτε Έλληνες, είτε δούλοι είτε ελεύθεροι, και πάντες εις εν Πνεύμα εποτίσθημεν.

Στο σώμα μας, ο εγκέφαλος δίνει τις εντολές για όλες τις λειτουργίες.

Αν κάποιος δεν είναι εντάξει, δείχνουμε με το δάχτυλο το κεφάλι μας.

Αν ο Χριστιανός δεν είναι εντάξει, σημαίνει ότι ο Χριστός δεν είναι κεφαλή του.

Ζωή είναι ό, τι σε ζωντανεύει. Για τα παιδιά είναι τα παιχνίδια, για τους νέους είναι τα ραντεβού, τα αμάξια, τα ρούχα.

Για τον Παύλο, ήταν ο Χριστός!

Φιλ.α:21 Διότι εις εμέ το ζην είναι ο Χριστός και το αποθανείν κέρδος.

Ο Ιησούς χωρίς εμάς, είναι ο Θεός.

Εμείς χωρίς τον Ιησού, δεν είμαστε τίποτα.

Αν θέλουμε να κερδίσουμε από τη ζωή, πρέπει να πάρουμε Αυτόν που είναι η ζωή.

Κολ.β:10 και είσθε πλήρεις εν αυτώ, όστις είναι η κεφαλή πάσης αρχής και εξουσίας,

Ότι θέλουμε να ξέρουμε περί Θεού, έχει γίνει γνωστό εν Χριστώ. Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτε άλλο, απαντήσεις διευκρινήσεις…

Ο Ιησούς δεν είναι το πλήρωμα της θεότητας για όποιον χρειάζεται κάτι άλλο για να γεμίσει το κενό του.

Η γνώση ότι ο Θεός κατοικεί πλήρως στον Χριστό, δε σημαίνει ότι και εμείς είμαστε πλήρεις.

Μπορεί να είμαστε δογματικά σωστοί, αλλά πνευματικά άδειοι.