Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 30 Απριλίου 2024

Αμάρυθος

 

Κήρυγμα


 

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΜΟΝΟΘΕΪΣΜΟΣ



“Άκουε, Ισραήλ, ΚΥΡΙΟΣ ο Θεός ημών είναι εις ΚΥΡΙΟΣ(Δευτ.ς:4)

“Ο Θεός είναι εις” (Γαλ.γ:20).

 

Υπάρχει ένας Θεός. Υπάρχει μόνο ένας Θεός. Η διδασκαλία αυτή είναι το κεντρικό μήνυμα της Γραφής, αφού η Παλαιά και η Καινή Διαθήκη τη διδάσκουν καθαρά και με έμφαση.

Ωστόσο, παρόλη την απλότητα και την καθαρότητα με την οποία αποκαλύπτεται μέσα στην Βίβλο, πολλοί που πιστεύουν στην ύπαρξη του Θεού, δεν την έχουν καταλάβει.

Μέσα στον χριστιανικό κόσμο πολλοί άνθρωποι, ακόμα και θεολόγοι, δεν έχουν κατανοήσει αυτό το τόσο θαυμαστό και σπουδαίο μήνυμα.

Σκοπός μας είναι ν’ ασχοληθούμε μ’ αυτό το πρόβλημα για να θεμελιώσουμε και να εξηγήσουμε την Βιβλική διδασκαλία για τον Ένα Θεό.


 

Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

Αμάρυθος

 

Κήρυγμα


 

Γιατί οι Χριστιανοί δεν πρέπει να θυμώνουν με τους αμαρτωλούς και την αμαρτία τους

Οι Χριστιανοί δεν πρέπει να θυμώνουν με τους χαμένους αμαρτωλούς, αλλά μάλλον να τους αγαπούν και να προσεύχονται γι' αυτούς.

 

Την πρώτη κίνηση την έκανε ο Θεός

 

Πρώτα απ' όλα, δεν είμαστε εμείς, αλλά η χάρη του Θεού, και δεύτερο, ο Θεός μας αγάπησε πρώτα πριν Τον αγαπήσουμε εμείς:


 

Κυριακή 28 Απριλίου 2024

Beautiful Instrumental Hymns, Flute and soft Piano "Beautiful Sunrise" b...

Αμάρυθος

 

Αποκάλυψη (45) 19 05 2007


 

Ταύτα δε έγειναν παραδείγματα ημών



Ψαλμ.λβ:9 Μη γίνεσθε ως ίππος, ως ημίονος, εις τα οποία δεν υπάρχει σύνεσις· των οποίων το στόμα πρέπει να κρατήται εν κημώ και χαλινώ, άλλως δεν ήθελον πλησιάζει εις σε.

Συνετός είναι ο φρόνιμος, ο σοφός.

Παρ.η:12 Εγώ η σοφία κατοικώ μετά της φρονήσεως, και εφευρίσκω γνώσιν συνετών βουλευμάτων.

Παρ.ιβ:16 Ο άφρων φανερόνει ευθύς την οργήν αυτού· ο δε φρόνιμος σκεπάζει το όνειδος αυτού.

Παρ.ιδ:8 Η σοφία του φρονίμου είναι να γνωρίζη την οδόν αυτού· η δε μωρία των αφρόνων αποπλάνησις.


 

Σάββατο 27 Απριλίου 2024

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ – Όπως Σχεδιάζεται Από Τους Παγκόσμιους Ηγέτες

 


Αμάρυθος

 

Προς Ρωμαίους (45) 24 04 2024


 

Τι σημαίνει να αγαπάς τον Θεό;


Οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι πολλές φορές επιχείρησαν να παγιδέψουν τον Ιησού με διάφορες ερωτήσεις. Άλλοι, ρωτούσαν θέλοντας γνήσια να μάθουν.

Υπάρχει μια ερώτηση η οποία δοκιμάστηκε 2 φορές από δυο διαφορετικούς ανθρώπους. Από τον ένα με σκοπό να παγιδέψει τον Ιησού από δε τον άλλο γνήσια με σκοπό μια πραγματική απάντηση. Είναι η ερώτηση του ποια εντολή είναι η πιο μεγάλη από όλες.


 

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

Αμάρυθος

 

Αποκάλυψη (44) 12 05 2007


 

⚠️ Η ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ⚠️

 


Naela Rose & Angelamarie Scafidi.

 

Σαν πρώην δασκάλα γιόγκα, αισθάνομαι ότι έχω την υποχρέωση να προειδοποιήσω τους ανθρώπους για τις πνευματικές επιπτώσεις αυτής της αποκρυφιστικής πρακτικής. Η γιόγκα ΔΕΝ είναι «απλά τέντωμα».

Η γιόγκα πρώτα απ’ όλα είναι μια σπειροειδής πρακτική. Γιόγκα κυριολεκτικά σημαίνει «πρόσδεση» πνευμάτων πίσω από αυτή την πρακτική.


 

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

Αμάρυθος

 

Αποκάλυψη (43) 04 04 2007


 

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (8)


 

«...και Θεός ήν ο λόγος..»

 

Ο Ιωάννης ήταν Ιουδαίος, πιστός στον Ένα και Μόνο Θεό των Πατέρων, δεν γνώριζε ούτε πίστευε σε πολυθεΐες και τριάδες. Μιλά λοιπόν για τον Ένα Θεό, και το «Λόγο Του», που όλοι γνωρίζουμε ότι έχει να κάνει με τον Ιησού Χριστό, το Μεσίτη.

Δεν αναφέρεται σε δύο ξεχωριστούς «θεούς», ούτε σε δύο πρόσωπα μέσα στη θεότητα.


 

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Αμάρυθος

 

Αποκάλυψη (42) 14 04 2007


 

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (7)

 


και ο λόγος ήν προς τον θεόν...'

 

Αυτός ο Λόγος που η Γραφή μας περιέγραψε, «ην ΠΡΟΣ τον θεόν». Η γραμματική μας λέει ότι η πρόθεση «προς» όταν συντάσσεται με αιτιατική «δήλοι κίνησιν προς τι μέρος η διεύθυνσιν προς κάπου». Όταν έχει την έννοια «προς τινά» σημαίνει «εν σχέση προς τινά, εις απάντηση προς τινά» (Λεξικόν της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης του Ιωάννου Σταματάχου σελ.840).