Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2025

Χολαργός

 

Η εκκλησία


 

Ο Ένας Θεός που υπάρχει έχει ένα πρόσωπο

 


Σαν συνέχεια αυτών που είδαμε σχετικά με τη φύση του Θεού, ότι είναι Εις, Μόνος, Μονήρης, ο λόγος του Θεού μας βεβαιώνει άλλη μια φορά για την ευλογημένη αυτή αλήθεια, αναφέροντας ότι ο Θεός έχει ένα πρόσωπο και όχι πολλά.

Υπάρχουν ενενήντα αναφορές στο πρόσωπο του Θεού στην Παλαιά Διαθήκη και άλλες οκτώ στην Καινή Διαθήκη. Εμείς θα αναφέρουμε ορισμένες από αυτές ώστε να γίνει φανερή αυτή η αλήθεια μια για πάντα, ώστε να λατρεύουμε το Θεό σωστά.


 

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2025

Χολαργός

 

Κήρυγμα


 

Ο Ένας Θεός που υπάρχει είναι ο Πατέρας.



Σήμερα υπάρχει μεγάλη σύγχυση σχετικά με αυτή την τόσο απλή αλήθεια.

Ενώ ο κάθε άνθρωπος που είναι ανεπηρέαστος όταν προσεύχεται στο Θεό, νοερά προσεύχεται σε ένα πρόσωπο (πάντα διά Ιησού Χριστού) και γνωρίζει ότι Αυτός είναι ο Πατέρας, όταν υπάρχει λάθος διδασκαλία και διαβάζουμε το λόγο του Θεού σχετικά με την αλήθεια αυτή προκατειλημμένα, αυτή η απλότητα φεύγει και ο άνθρωπος δεν γνωρίζει ποιος Θεός είναι κάθε φορά που αναφέρεται. Άλλοτε λέει ότι είναι ο Πατέρας, άλλοτε ο Υιός και άλλοτε το Πνεύμα το Άγιο.


 

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025

100 of the Most Beautiful Hymns 💕 Cello & Piano 💕 NO REPEATS

Χολαργός

 

Κήρυγμα


 

Φοβούμενοι ή πιστεύοντες;



Σύμφωνα με την ψυχολογία, ο λογικός φόβος και ο παράλογος φόβος είναι οι πιο βασικές μορφές φόβου.

Γνωρίζουμε, ωστόσο, ότι ο φόβος είναι πάντα αντιπαραγωγικός, είτε λογικός είτε παράλογος.

Για παράδειγμα, η Α΄ Σαμουήλ περιγράφει τον Γολιάθ και τα όπλα του με μεγάλη λεπτομέρεια, όχι μόνο για να τονίσει τη δύναμη του Θεού πάνω στους εχθρούς του λαού Του, αλλά και για να υπονοήσει ότι οι άνδρες του Σαούλ τον φοβόντουσαν για έναν βάσιμο λόγο.


 

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2025

Χολαργός

 

Κήρυγμα


 

«Διότι ούτος ο Μελχισεδέκ……»



Εβρ.ζ:1-3 Διότι ούτος ο Μελχισεδέκ, βασιλεύς Σαλήμ, ιερεύς του Θεού του Υψίστου, όστις συνήντησε τον Αβραάμ επιστρέφοντα από της καταστροφής των βασιλέων και ηυλόγησεν αυτόν, εις ον ο Αβραάμ εχώρισε και δέκατον από πάντων των λαφύρων, όστις πρώτον μεν ερμηνεύεται βασιλεύς δικαιοσύνης, έπειτα δε βασιλεύς Σαλήμ, το οποίον είναι βασιλεύς ειρήνης, απάτωρ, αμήτωρ, αγενεαλόγητος, μη έχων μήτε αρχήν ημερών μήτε τέλος ζωής, αλλ' αφωμοιωμένος με τον Υιόν του Θεού, μένει ιερεύς πάντοτε.


 

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025

Χολαργός

 

Κήρυγμα


 

και τώρα Κύριος ο Θεός απέστειλεν εμέ και το πνεύμα αυτού

 


«Πλησιάσατε προς εμέ, ακούσατε τούτο· απ' αρχής δεν ελάλησα εν κρυπτώ· αφότου έγεινε τούτο, εγώ ήμην εκεί και τώρα Κύριος ο Θεός απέστειλεν εμέ και το πνεύμα αυτού» (Ησ.μη:16)

Λένε πάλι εδώ, ότι αναφέρεται στο θεό Υιό, ο οποίος αποστέλλεται από τον Θεό Πατέρα, το πρώτο πρόσωπο της τριάδας, και το Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της τριάδας.

Ας δούμε όμως και πάλι προσεκτικά τι λέει το εδάφιο, ώστε να καταλάβουμε τη σωστή ερμηνεία του.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ρωτήσουμε είναι αν το εδάφιο αυτό είναι προφητικό, ή αν την ώρα που μίλησε ο Ησαΐας, έγινε αυτή η αποστολή. Η απάντηση είναι εύκολη και δίδεται άμεσα και από τους υποστηρικτές της τριάδας.


 

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2025

Χολαργός

 

Η Σκηνή του Μαρτυρίου (16)




 

«και τώρα δόξασόν με συ, Πάτερ, πλησίον σου με την δόξαν, την οποίαν είχον παρά σοι πριν γείνη ο κόσμος» (Ιωάν.ιζ:5).



Εδώ, η θεωρία της τριάδας, βλέπει τον προϋπάρχοντα «θεό Υιό».

Λένε δε ότι αυτή είναι μια καταφανής ομολογία του ίδιου του Χριστού για την προΰπαρξη Του δίπλα στον Πατέρα.

Ας δούμε το εδάφιο αυτό από το κριτικό κείμενο:

«καὶ νῦν δόξασον με σύ, πάτερ, παρὰ σεαυτῷ τῇ δοξῇ ᾗ εἶχον πρὸ τοῦ τὸν κόσμον εἶναι παρὰ σοί».


 

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025

Αγ. Παρασκευή


 

Κήρυγμα


 

και θέλω σώσει αυτούς διά Κυρίου του Θεού αυτών

 


«Τον δε οίκον Ιούδα θέλω ελεήσει και θέλω σώσει αυτούς διά Κυρίου του Θεού αυτών, και δεν θέλω σώσει αυτούς διά τόξου ουδέ διά ρομφαίας ουδέ διά πολέμου, διά ίππων ουδέ διά ιππέων» (Ωσηέ α:7).

Εδώ πάλι κάποιοι βλέπουν δυο θεούς, δύο πρόσωπα μέσα στη θεότητα. Ένα πρόσωπο ο Γιάχβε που μιλάει στον Ωσηέ και άλλο ένα ο θεός που θα τους σώσει.