Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021
Η Σκηνή του Μαρτυρίου (12)
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ ΣΚΗΝΗ
Ήταν η ενοικούσα παρουσία του Θεού που έκανε την Σκηνή της ερήμου τόσο
σημαντική για τους υιούς Ισραήλ. Ο Θεός είπε στον Μωυσή: “Και ας κάμωσιν εις εμέ αγιαστήριον, διά να κατοικώ μεταξύ αυτών”
(Έξοδ.κε:8).
Ωστόσο, ο λαός φοβόταν την παρουσία Του. Ήθελαν την προστασία Του και
την πρόνοιά Του, αλλά δεν Τον ήθελαν να τους μιλάει ανοικτά. Αναγνώριζαν
την φανέρωση της παρουσίας Του στη νεφέλη και στο στύλο της φωτιάς πάνω από την
Σκηνή, όμως δεν μπορούσαν να μπουν μέσα. Μπορούσαν να λάβουν τις εντολές
και τις οδηγίες του Θεού μόνο μέσω του Μωυσή. Κατά συνέπεια, εκτός από
συγκεκριμένους προφήτες, ιερείς, και βασιλιάδες, ο Ισραήλ, σαν έθνος, δεν είχε
προσωπική επαφή με τον Θεό.
Αυτός ήταν ο λόγος που τόσοι πολλοί απέτυχαν και ο λόγος που οι περισσότεροι από την παλιά γενιά ποτέ δεν μπήκαν στην Γη της Επαγγελίας. Ο Ισραήλ μπορούσε να κοιτάξει την Σκηνή και να δει ένα μέρος της υπηρεσίας των ιερέων, αλλά δεν μπορούσαν να έχουν σαν εμπειρία ή να δουν την δόξα του Θεού. Μπορούσαν μονάχα να υπακούν τις οδηγίες του Μωυσή, τα συνθήματα των σαλπίγγων, και να ακολουθούν την νεφέλη και τον στύλο της φωτιάς. Γι’ αυτό, ο λαός είχε μικρή κατανόηση και αντίληψη μιας πνευματικής ζωής. Σκέφτονταν μόνο σύμφωνα με τις ανάγκες, τις επιθυμίες, και τις απολαύσεις της σαρκικής ζωής.
Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021
Η Σκηνή του Μαρτυρίου (11)
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΜΕΓΑΛΟΣ
ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ ΜΑΣ
Η ιεροσύνη του Ιησού
Χριστού, είναι θεία και αιώνια. Ο Παύλος, μιλώντας για την μεγάλη ιεροσύνη του Χριστού είπε:
“Και εκείνοι μεν
έγιναν πολλοί ιερείς, επειδή εμποδίζοντο υπό του θανάτου να παραμένωσιν εκείνος
όμως, επειδή μένει εις τον αιώνα, έχει αμετάθετον την ιερωσύνην. Όθεν δύναται
και να σώζη εντελώς τους προσερχόμενους εις τον Θεόν δι’ αυτού, ζων πάντοτε διά
να μεσιτεύση υπέρ αυτών. Διότι τοιούτος αρχιερέας έπρεπεν εις ημάς, όσιος,
άκακος, αμίαντος, κεχωρισμένος από των αμαρτωλών, και υψηλότερος των ουρανών
γενόμενος όστις δεν έχει καθ’ ημέραν ανάγκην, ως οι αρχιερείς, να προσφέρη
πρότερον θυσίας υπέρ των ιδίων αυτού αμαρτιών, έπειτα υπέρ των του λαού διότι
άπαξ έκαμε τούτο, ότε προσέφερε εαυτόν διότι ο νόμος καθιστά αρχιερείς
ανθρώπους, έχοντας αδυναμίαν ο λόγος όμως της ορκωμοσίας της μετά τον νόμον,
κατέστησε τον Υιόν, όστις είναι τετελειωμένος εις τον αιώνα” (Εβρ.ζ:23-28).
Αυτός ήταν ο Υιός της προφητείας του Ησαΐα, του οποίου το όνομα είναι θαυμαστός, Σύμβουλος, Θεός ισχυρός, Πατήρ αιώνιος, Άρχων ειρήνης (Ης.θ:6).
Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021
Η Σκηνή του Μαρτυρίου (10)
H ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ
Ο Θεός διόρισε μία διακονία από ιερείς προ καταβολής κόσμου. Αυτό ήταν μέρος του σχεδίου της απολύτρωσης εν Χριστώ. Μαθαίνουμε από την Βίβλο, ότι οι άνθρωποι ήταν εξοικειωμένοι με την διακονία των ιερέων, από την αρχή της ιστορίας του ανθρώπινου γένους.
Η παλαιότερη αναφορά ιερέα ήταν αυτή του
Μελχισεδέκ. Ήταν βασιλιάς της Σαλήμ και ιερέας του Θεού του Υψίστου. Συνάντησε
και ευλόγησε τον Αβραάμ, ο οποίος επέστρεφε από την σφαγή των βασιλέων αφού είχε
σώσει τον Λωτ και τον λαό των Σοδόμων (Γέν.ιδ:14-20).
Η διακονία του ιερατείου είναι πολύ σημαντική στο έργο του Κυρίου. Στον καιρό των Πατριαρχών, ο πατέρας (κεφαλή) της κάθε οικογένειας ή φυλής, γινόταν ο ιερέας της. Ο Μελχισεδέκ ήταν ένας τέτοιος ιερέας.
Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021
Η Σκηνή του Μαρτυρίου (9)
Η ΝΕΦΕΛΗ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ
(Αριθμοί ι:1-36)
Πριν ανέβει η νεφέλη από την Σκηνή, ο Κύριος
είπε στον Μωυσή: “Κάμε εις αυτόν δύο
σάλπιγγας αργυράς σφυρήλατους θέλει κάμει αυτάς, και θέλουσιν είσθαι εις σε διά
να συγκαλής την συναγωγήν, και να βάλλης εις κίνησην τα στρατόπεδα” (Αριθμοί
ι:2).
Θα πρέπει να ήταν πολύ δύσκολο για τον Μωυσή
να διευθύνει τις φυλές του Ισραήλ καθώς στρατοπέδευαν και ταξίδευαν χωρίς τα
συνθήματα των σαλπίγγων.
Οι σάλπιγγες μπορούσαν να ακουστούν στα πιο
απομακρυσμένα στρατόπεδα των φυλών. Ο Κύριος επίσης συμβούλεψε τον Μωυσή
σχετικά με τα διάφορα συνθήματα, και σε ποια συγκεκριμένη ομάδα θα έπρεπε να
απευθύνεται το κάθε σύνθημα.
Ο Μωυσής, με την σειρά του, πληροφόρησε όλο τον λαό σχετικά με το νόημα των διαφόρων συνθημάτων των σαλπίγγων. Οι σάλπιγγες χρησιμοποιούνταν επίσης για άλλες περιπτώσεις, αλλά ίσως να ήταν πιο βοηθητικές στο να διευθύνουν τις κινήσεις αυτής της μεγάλης συναγωγής στα ταξίδια της.
Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021
Η Σκηνή του Μαρτυρίου (8)
ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
(Αριθμοί β:1-34)
Αυτοί που δεν πιστεύουν στην οργάνωση στο
έργο του Κυρίου χρειάζονται να μελετήσουν την οργάνωση του Θεού στην κατασκευή
της Σκηνής, τις υπηρεσίες του ιερατείου, την διάταξη του στρατοπέδου του Ισραήλ,
τις υπηρεσίες των Λευιτών, και τον σχηματισμό αυτής της τεράστιας ομάδας
ανθρώπων καθώς ταξίδευαν στην έρημο.
Μέσα σε όλη τη Βίβλο ο Θεός φανερώνεται σαν
Θεός τάξης και οργάνωσης. Όταν οποιαδήποτε φάση του έργου του Θεού είναι σωστά
οργανωμένη σύμφωνα με το θείο σχέδιό Του, όλα θα κινηθούν ομαλά.
Αλλά χωρίς την σωστή οργάνωση υπάρχει μονάχα χάος. Ο Κύριος χρησιμοποίησε τον Μωυσή, τον Ααρών, τους γιους του Ααρών, τους Λευίτες, τους αρχηγούς των φυλών, και τους αρχηγούς των οικογενειών αλλά τα σχέδια και οι οδηγίες προήλθαν από Αυτόν. Έδωσε τις οδηγίες Του στον Μωυσή, και ο Μωυσής μετέφερε τον λόγο Του στην υπεύθυνη ομάδα.
Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021
Η Σκηνή του Μαρτυρίου (7)
Η ΦΥΛΗ ΤΟΥ ΛΕΥΙ ΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
(Αριθμοί α:1-54)
Ένα μήνα μετά το στήσιμο της Σκηνής, ο Κύριος
είπε στον Μωυσή να απαριθμήσει όλους τους άνδρες άνω των είκοσι ετών, της συναγωγής
των υιών του Ισραήλ, που ήταν ικανοί να πάνε για πόλεμο.
Απαριθμήθηκαν πρώτα σε οικογένειες, και
έπειτα σε φυλές. Το σύνολο που είχαν προσόντα πολεμιστή ήταν 603.550 (Αριθμοί
α:1-46). Με θεία εντολή, οι Λευίτες εξαιρέθηκαν από αυτήν την απαρίθμηση.
Οι 12 φυλές του Ισραήλ προήλθαν από τους 12 γιους του Ιακώβ. Όμως, καθώς επανεξετάζουμε τα ονόματα των δώδεκα φυλών, δεν βρίσκουμε καμία φυλή με το όνομα Ιωσήφ. Πριν ο Ιακώβ πεθάνει, είπε στον Ιωσήφ: “Και εγώ δίδω εις σε μερίδιον εν υπέρ τους αδελφούς σου, το οποίον έλαβον εκ της χειρός των Αμορραίων διά της μάχαιρας μου και διά του τόξου μου” (Γέν.μη:22).
Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021
Επίκειται κατάρρευση της παγκόσμιας αλυσίδας ανεφοδιασμού ΚΑΙ τροφοδοσίας
https://www.proionta-tis-fisis.com/epikeitai-katarrefsi-tis-pagkosmias-alysidas-anefodiasmou-kai-trofodosias/
Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
Πρώτη φάση, η Αρπαγή.
Ο λόγος του Θεού διδάσκει τόσο καθαρά την δεύτερη
έλευση του Ιησού, που δεν υπάρχει λόγος να πληροφορήσει κανείς γι’ αυτό το
θέμα, κάποιον που διαβάζει την Γραφή.
Ο ερχομός του Κυρίου δεν είναι απλά η ελπίδα του
Χριστιανού, αλλά η μόνη του ελπίδα.
Κάποτε, που οι μαθητές του Χριστού ήταν
στεναχωρημένοι γιατί επρόκειτο να τους αφήσει, Αυτός παρηγόρησε τις καρδιές
τους λέγοντάς τους ότι θα επιστρέψει.
Ιωάν.ιδ:1-3 «Ας μη
ταράττηται η καρδία σας, πιστεύετε εις τον Θεόν, και εις εμέ πιστεύετε. Εν τη
οικία του Πατρός μου είναι πολλά οικήματα ει δε μη, ήθελον σας ειπεί, υπάγω να
σας ετοιμάσω τόπον. Και αφού υπάγω και σας ετοιμάσω τόπον, πάλιν έρχομαι, και
θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν, διά να ήσθε και σείς όπου είμαι εγώ».
Όταν ήρθε ο καιρός ν’ αναληφθεί στον ουρανό για να πάρει την θέση Του σαν ο Αρχιερέας μας μέσα στα αληθινά Άγια των Αγίων, έδωσε στους μαθητές Του τις τελευταίες οδηγίες σχετικά με το έργο τους στην γη και τους οδήγησε στο όρος των Ελαιών, απ’ όπου και αναλήφθηκε μπροστά στα μάτια τους.
Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2021
Η Σκηνή του Μαρτυρίου (6)
ΣΤΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ
(Έξοδ.μ:1-38)
Η μίτρα του αρχιερέα ήταν το τελευταίο
κομμάτι όλου του έργου για να είναι τελειωμένη η Σκηνή. Δεν είχε ακόμη στηθεί,
αλλά κάθε είδος που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή της, η αυλή, η επίπλωση,
και οι ιερατικές στολές ήταν έτοιμα, ακριβώς όπως παρήγγειλε ο Κύριος στο
Μωυσή. Οι ικανοί τεχνίτες και οι πρόθυμοι εργάτες κοπίασαν με πιστότητα για 9
μήνες περίπου. Τώρα τα έφεραν όλα στον Μωυσή για να στηθούν (Έξοδ.λθ:32-43).
“Και ελάλησε Κύριος προς τον Μωυσήν, λέγων, την πρώτην
ημέραν του πρώτου μηνός θέλεις στήσει την σκηνήν, την σκηνήν του μαρτυρίου. Και
τον πρώτον μήνα του δεύτερου έτους, την πρώτην του μηνός, εστήθη η σκηνή” (Έξοδ.μ:1,2,17).
Είχε περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που ο Θεός, διά χειρός Μωυσή, είχε οδηγήσει τον λαό Ισραήλ έξω από την Αίγυπτο. Βγήκαν έξω την 15η του πρώτου μήνα του νέου έτους τους, που ήταν η επόμενη του πρώτου Πάσχα που είχαν (Έξοδ.ιβ:1-11, 29-36, 40-42).