Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Αρπαγή πριν από την οργή.


Υπάρχει κάποιο κύρος σε αυτή την άποψη;

Ο άνθρωπος που συνέλαβε την άποψη «αρπαγή πριν από την οργή» ονομαζόταν Robert Van Kampen (1938-1999). Ο Van Kampen ήταν ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους της Αμερικής μέσω τραπεζικών επενδύσεων. Κατά τη διάρκεια της ζωής του συγκέντρωσε μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές συλλογές σπάνιων και παλαιών Βίβλων στην Βόρεια Αμερική.

Στην δεκαετία του 1970 ο Van Kampen άρχισε να αναπτύσσει την ιδέα «πριν την οργή», όσο αφορά στον χρόνο της Αρπαγής. Μόλις είχε ολοκληρώσει το έργο του σχετικά με την έννοια, άρχισε να προσπαθεί να βρει ένα πολύ γνωστό πρόσωπο στον τομέα της προφητείας της Βίβλου για να υποστηρίξει τη νέα του άποψη. Αυτό το πρόσωπο τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν ο Marvin Rosenthal, ο οποίος εκείνη την εποχή υπηρετούσε σαν διευθυντής μιας πολύ σημαίνουσας διακονίας με το όνομα «Φίλοι του Ισραήλ».

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Απομυθοποίηση, ότι η Αρπαγή της εκκλησίας βρίσκεται στο Ματθ.κδ


1. Το Ευαγγέλιο του Ματθαίου γράφτηκε για να αποδείξει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Βασιλιάς του Ισραήλ.

2. Γραμμένο πολύ καιρό μετά τις Επιστολές όπως το Ευαγγέλιο του Λουκά και το βιβλίο των Πράξεων, έδινε «την ιστορία» του τι είχε συμβεί στην αρχή. Αυτό εξηγεί γιατί τα Ευαγγέλια και οι Πράξεις θεωρούνται σύμφωνα με τον Κανόνα σαν η «Ιστορία της Καινής Διαθήκης».

3. Η διαχωριστική γραμμή μεταξύ των Διαθηκών (Εβρ.θ:17-19) είναι η Ανάσταση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διακονία διδασκαλίας του Ιησού Χριστού ήταν αυστηρά για το Ισραήλ (Ματθ.ιε:24).

 

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

50 Glorious Hymns - Amazing Grace & more. Piano & Guitar Music for Wors...


 

Κήρυγμα


 

Ας γίνουμε ευγνώμονες….


Κολ.γ:15
Και η ειρήνη του Θεού ας βασιλεύη εν ταις καρδίαις υμών, εις την οποίαν και προσεκλήθητε εις εν σώμα· και γίνεσθε ευγνώμονες.

Ευγνώμονας είναι αυτός που όταν του γίνει ένα καλό, δεν το θεωρεί δικαίωμά του, αλλά λέει ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά του.

Ο Θεός, ό, τι κι αν κάνουμε, δεν σηκώνει το χέρι Του.

«Ανατέλλει τον ήλιον αυτού επί πονηρούς και αγαθούς και βρέχει επί δικαίους και αδίκους» (Ματθ.ε:45)!

Ποιος θα ήθελε να έχει την εμπειρία να σηκώσει ο Θεός το χέρι Του από τη ζωή του; Να μην σε προσέχει, να μην σε φροντίζει, να μην σε οδηγεί, να μην σε….

Β’ Τιμ.β:13 εάν απιστώμεν, εκείνος μένει πιστός· να αρνηθή εαυτόν δεν δύναται.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - 31. Διάκονοι


Πράξ.ς:1-6
Εν δε ταις ημέραις ταύταις, ότε επληθύνοντο οι μαθηταί, έγεινε γογγυσμός των Ελληνιστών κατά των Εβραίων, ότι αι χήραι αυτών παρεβλέποντο εν τη καθημερινή διακονία. Τότε οι δώδεκα, προσκαλέσαντες το πλήθος των μαθητών, είπον· Δεν είναι πρέπον να αφήσωμεν ημείς τον λόγον του Θεού και να διακονώμεν εις τραπέζας. Σκέφθητε λοιπόν, αδελφοί, να εκλέξητε εξ υμών επτά άνδρας μαρτυρουμένους, πλήρεις Πνεύματος Αγίου και σοφίας, τους οποίους ας καταστήσωμεν επί της χρείας ταύτης· ημείς δε θέλομεν εμμένει εν τη προσευχή και τη διακονία του λόγου. Και ήρεσεν ο λόγος ενώπιον παντός του πλήθους· και εξέλεξαν τον Στέφανον, άνδρα πλήρη πίστεως και Πνεύματος Αγίου, και Φίλιππον και Πρόχορον και Νικάνορα και Τίμωνα και Παρμενάν και Νικόλαον, προσήλυτον Αντιοχέα, τους οποίους έστησαν ενώπιον των αποστόλων και προσευχηθέντες επέθεσαν επ' αυτούς τας χείρας.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος

 


Ιωάν.α:1 Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

Ιωάν.α:14 Καὶ ὁ λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας.

Οι τριαδικοί πιστεύουν ότι ο Θεός που φανερώθηκε εν σαρκί ήταν ξεχωριστός από τους θεούς που ήταν μαζί. Αυτό είναι Βιβλικά και θεολογικά ακατόρθωτο.

Πώς μπορεί να λένε ότι υπάρχει μόνο ένας Θεός και στη συνέχεια, να λένε ότι αυτός ο ένας Θεός είναι ξεχωριστός και διακριτός από τους θεούς που ήταν μαζί;

Αυτά τα εδάφια δεν λένε ότι κάποιο άλλο θεϊκό πρόσωπο ήταν μαζί με τον Θεό. Λένε ότι ο Λόγος ήταν με τον Θεό και ήταν Θεός. «Λόγος» σημαίνει μια σκέψη ή έννοια. Με άλλα λόγια, οι σκέψεις του Θεού ήταν μαζί Του στην αρχή και ήταν ένα μέρος από Αυτόν.

Κ α λ η μ έ ρ α




 

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021


 

Κήρυγμα


 

Ορθοτομούντες...

 


Εβρ.θ:24 Διότι ο Χριστός δεν εισήλθεν εις χειροποίητα άγια, αντίτυπα των αληθινών, αλλ' εις αυτόν τον ουρανόν, διά να εμφανισθή τώρα ενώπιον του Θεού υπέρ ημών·

Ενώ νομίζουν ότι αποδεικνύουν την πολλαπλότητα ξεχωριστών προσώπων μέσα στην θεότητα, στην πραγματικότητα φέρνουν στην επιφάνεια εδάφια που ασχολούνται με τη διπλή φύση του Χριστού.

Το πλαίσιο μιλάει για την θυσία του Χριστού, τον θάνατό Του την έκχυση του αίματός Του, πράγματα που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη φύση Του.

Η «παρουσία του Θεού» δείχνει την αντίθεση μεταξύ της ανθρώπινης και θείας φύσης Του. Το αναστημένο, ένδοξο ανθρώπινο σώμα του Χριστού μπήκε στην παρουσία του αιώνιου Πνεύματος.

Οι τριαδικοί πρέπει να απαντήσουν: Ο Ιησούς ήταν Θεός; Θεός μπήκε στην παρουσία Θεού; Ήταν Θεός στην γη, αλλά δεν έχει ακόμα την δική του παρουσία (την παρουσία του Θεού);

Η απάντησή τους οδηγεί σε πολλαπλότητα θεών. Ένας Θεός στην γη, και ένα ξεχωριστό πρόσωπο που είναι ο Θεός στον ουρανό.

Κ α λ η μ έ ρ α


 

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021


 

Κήρυγμα




 

Αρπαγή


Το θέμα της Αρπαγής είναι κάτι που πρέπει να έχουμε άποψη και να μπορούμε να την υπερασπιστούμε γραφικά.

Τελευταία ακούγονται πολλά!

Σύμφωνα με την προφητεία του Δανιήλ, η Θλίψη έχει να κάνει με τον Ισραήλ και τους άδικους, όχι με την εκκλησία.

Δαν.θ:24-27 Εβδομήκοντα εβδομάδες διωρίσθησαν επί τον λαόν σου και επί την πόλιν την αγίαν σου, διά να συντελεσθή η παράβασις και να τελειώσωσιν αι αμαρτίαι, και να γείνη εξιλέωσις περί της ανομίας και να εισαχθή δικαιοσύνη αιώνιος και να σφραγισθή όρασις και προφητεία και να χρισθή ο Άγιος των αγίων. Γνώρισον λοιπόν και κατάλαβε ότι από της εξελεύσεως της προσταγής του να ανοικοδομηθή η Ιερουσαλήμ έως του Χριστού του ηγουμένου θέλουσιν είσθαι εβδομάδες επτά και εβδομάδες εξήκοντα δύο· θέλει οικοδομηθή πάλιν η πλατεία και το τείχος, μάλιστα εν καιροίς στενοχωρίας. Και μετά τας εξήκοντα δύο εβδομάδας θέλει εκκοπή ο Χριστός, πλην ουχί δι' εαυτόν· και ο λαός του ηγουμένου, όστις θέλει ελθεί, θέλει αφανίσει την πόλιν και το αγιαστήριον· και το τέλος αυτής θέλει ελθεί μετά κατακλυσμού, και έως του τέλους του πολέμου είναι διωρισμένοι αφανισμοί. Και θέλει στερεώσει την διαθήκην εις πολλούς εν μιά εβδομάδι· και εν τω ημίσει της εβδομάδος θέλει παύσει η θυσία και η προσφορά, και επί το πτερύγιον του Ιερού θέλει είσθαι το βδέλυγμα της ερημώσεως, και έως της συντελείας του καιρού θέλει δοθή διορία επί την ερήμωσιν.

Ιερ.λ:7 Ουαί· διότι μεγάλη είναι η ημέρα εκείνη· ομοία αυτής δεν υπήρξε και είναι καιρός της στενοχωρίας του Ιακώβ· πλην θέλει σωθή εξ αυτής.

Εδώ, η Θλίψη ονομάζεται στενοχωρία του Ιακώβ. Ονομάζεται έτσι, επειδή είναι μια μοναδική στιγμή κατά την οποία ο Θεός ταρακουνάει τους Εβραίους για να αγκαλιάσουν τον Ιησού σαν Μεσσία τους.

Κ α λ η μ έ ρ α