Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ;
Πιστεύω ότι οι εκλεκτοί στο Ματθαίο κδ, είναι μια αναφορά
στο εβραϊκό υπόλοιπο που θα πιστέψει στον Μεσσία Ιησού, κατά την διάρκεια της
Θλίψης.
Σε όλο το Ματθ.κδ μιλάει για τους Εβραίους, δεν μιλάει για την εκκλησία.
Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025
Απογοήτευση
Ξέρω ότι δεν υπάρχει ούτε ένα
σπιτικό ανάμεσά μας που να μην περνάει προβλήματα, με αποτέλεσμα η απογοήτευση
να έχει χτυπήσει τις πόρτες μας!
Η απογοήτευση πονάει.
Παρ.ιγ:12 Η ελπίς αναβαλλομένη ατονίζει την καρδίαν· το δε ποθούμενον, όταν έρχηται, είναι δένδρον ζωής.
Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025
Οι εκλεκτοί που θα συνάξει ο Ιησούς στο τέλος της Θλίψης είναι η εκκλησία της αρπαγής ή κάποιοι άλλοι;
Ματθ.κδ:29 Ευθύς δε μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων ο ήλιος θέλει σκοτισθή και η σελήνη δεν θέλει δώσει το φέγγος αυτής, και οι αστέρες θέλουσι πέσει από του ουρανού και αι δυνάμεις των ουρανών θέλουσι σαλευθή.
Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025
. Λοιπόν παρηγορείτε αλλήλους με τους λόγους τούτους.
Στο έκτο κεφάλαιο της Αποκάλυψης, βλέπουμε από την πλευρά
του θρόνου του Θεού, ν’ ανοίγονται οι πρώτες 6 σφραγίδες του βιβλίου της
κληρονομιάς του ανθρώπινου γένους.
Καθώς ανοίγονται φανερώνουν γεγονότα που πρέπει να γίνουν για να εδραιωθεί η Βασιλεία του Θεού.
Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2025
Η Συγχώρηση
«Ορθοτομούντα τον λόγον της αληθείας»
Κάτι έχει πάει στραβά με τη συγχώρηση. Δε μπορώ να σας πω πόσο συχνά τον τελευταίο καιρό έχω προσπαθήσει να ξεκαθαρίσω τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο αυτό.
Το πρόβλημα προκύπτει όταν κάποιοι λένε: «Έκανα λάθος. Λυπάμαι. Τώρα ας συνεχίσουμε τη ζωή. Είναι υποχρέωσή σου να με συγχωρήσεις. Είναι καιρός και για τους δυο μας να το προσπεράσουμε».
Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025
Η Μετάνοια
Επτά
ΜΥΘΟΙ για τη μετάνοια...
Από την κακοποίηση των ανθρώπων δεν ξέφυγε
ούτε η λέξη μετάνοια και η σημασία της. Στους καιρούς τους δικούς μας
ιδιαίτερα, εκείνος που μετανοεί συνήθως είναι το θύμα και όχι ο θύτης.
Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2025
Η Κρίση (2)
Κανείς δεν πρέπει να διστάζει να κρίνει εκείνον που διαπράττει αμαρτία. Ο Παύλος βεβαιώνει, "έκρινα ήδη ως παρών τον ούτω πράξαντα τούτο".
Πολλοί νομίζουν πως θα είναι "καλύτεροι χριστιανοί" όταν δεν κρίνουν τους άλλους.
Αλλά ο Παύλος δεν ένιωθε καμία ενοχή όταν έγραφε τα παραπάνω λόγια. Η πράξη που παραβιάζει το ξεκάθαρο θέλημα του Θεού, είναι αμαρτία, όμως ΑΜΑΡΤΙΑ διαπράττει επίσης και όποιος διστάζει να την ονομάζει με το αληθινό της όνομα. Αμαρτία πρέπει να λέγεται και σαν αμαρτία πρέπει να αντιμετωπίζεται.





























