Α.
ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΒΥΘΙΣΗ.
Αυτό είναι ένα άλλο μέρος του σχεδίου της σωτηρίας που οι άνθρωποι έχουν προσπαθήσει να παρακάμψουν.
Στους Κολ.β:12 λέει συνταφέντες μετ' αυτού εν τω βαπτίσματι.
Έχετε δει εσείς ποτέ ένα θαμμένο σώμα με μερικές χούφτες χώματος ραντισμένο πάνω του; Και βέβαια όχι. Δεν μπορεί να γίνει ποτέ.
Ούτε μπορεί ποτέ να ραντιστεί κάποιος με νερό και να θεωρείται βαπτισμένος.
Η Word Book Εγκυκλοπαίδεια Μέρος πρώτο Σελ.651 λέει: Στην αρχή όλοι οι βαπτισμοί ήταν με ολοκληρωτική καταβύθιση. Στην Καθολική Εγκυκλοπαίδεια, Μέρος Δεύτερο σελ.263 βρίσκουμε ότι στους πρώτους αιώνες όλοι βαπτίζονταν με καταβύθιση σε ποτάμια, λίμνες και βαπτιστήρια.
Η
καταβύθιση δεν ήταν κατάλληλη αφότου η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία καθιέρωσε το
νηπιοβαπτισμό. Ο τρόπος άλλαξε σε ράντισμα (Brittanika Εγκυκλοπαίδεια, 11η
έκδοση, Μέρος 30 Σελίδες 265-266).
Η μετάνοια είναι τύπος του θανάτου του
Χριστού. Το βάπτισμα είναι τύπος της ταφής Του. Βγαίνοντας έξω από τον υγρό
τάφο του βαπτίσματος είναι τύπος της ανάστασής Του.
Β. Ο ΤΥΠΟΣ
ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ.
Γιατί ο Ιησούς έδωσε εντολή να βαπτίζουν στο
όνομα;
· Και δεν
υπάρχει δι ουδενός άλλου η σωτηρία διότι ούτε όνομα είναι υπό τον ουρανόν
δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων, δια του οποίου πρέπει να σωθώμεν. Πράξ.δ:12
· Δια
τούτο και ο Θεός υπερύψωσεν αυτόν, και εχάρισεν εις αυτόν όνομα το υπέρ πάν
όνομα. Φιλιπ.β:9-11.
· ...υπεράνω πάσης αρχής και εξουσίας και
δυνάμεως και κυριότητας και παντός ονόματος ονομαζομένου, ου μόνον εν τω αιώνι
τούτω, αλλά και εν τω μέλλοντι. Εφεσ.α:21.
· και παν
ότι αν πράττητε εν λόγω ή εν έργω, πάντα εν τω ονόματι του Κυρίου Ιησού
πράττετε. Κολ.γ:17. Το βάπτισμα είναι και λόγος και έργο.
· ...αλλά απελούσθητε, αλλά αγιάσθητε, αλλ’
εδικαιώθητε δια του ονόματος του Κυρίου Ιησού, και δια του πνεύματος του Θεού ημών.
Α' Κορ.ς:11