Το ημερολόγιο του 2009 της μονής Βατοπεδίου φανερώνει αυτό που οι δημιουργοί του έχουν στην καρδιά τους :
"..Πρόκειται για το ημερολόγιο της Μονής Βατοπεδίου για το 2009.
Με τη φίρμα των «MCDONALDS». Φαίνεται πως οι ηγούμενοι, μετά τις μπίζνες με τη γη και άλλες επιχειρήσεις, το 'ριξαν και στη διαφήμιση του φαστ-φουντ προς το ποίμνιό τους. Ετσι, για τη σωτηρία της ψυχής με τις αγαθοεργίες της πολυεθνικής...".
Με τη φίρμα των «MCDONALDS». Φαίνεται πως οι ηγούμενοι, μετά τις μπίζνες με τη γη και άλλες επιχειρήσεις, το 'ριξαν και στη διαφήμιση του φαστ-φουντ προς το ποίμνιό τους. Ετσι, για τη σωτηρία της ψυχής με τις αγαθοεργίες της πολυεθνικής...".