Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025


 

Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ



Α. Ο ΙΗΣΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΘΕΟΣ.

Ιωάν.κ:28 “Ο Κύριός μου και Θεός μου”

Ρωμ.θ:5 “Θεός ευλογητός εις τους αιώνας”

Τίτ.β:13 “του μεγάλου Θεού και σωτήρος ημών Ιησού Χριστού”

Εβρ.α:8 “προς δε τον υιόν ο θρόνος σου ο Θεός εις τον αιώνα του αιώνος”

Α’ Ιωάν.ε:20 “ούτος εστίν ο αληθινός Θεός και ζωή αιώνιος”

Ιούδας 25 “μόνω Θεώ σωτήρι ημών”


 

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025


 

Η Σκηνή του Μαρτυρίου (23)


 

Η ΕΞΙΛΕΩΣΗ (2)

 


Α. Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΙΛΕΩΣΗΣ

Η σημασία της λέξης «αποτελεσματικός» είναι «αυτός που παράγει ή είναι σίγουρο ότι παράγει το επιθυμητό αποτέλεσμα». Τι παράγει όμως η εξιλέωση;

1. Συγχώρεση των παραβάσεων:

Μελέτησε τις παρακάτω αναφορές: Ιωάν.α:29 Εφεσ.α:7  Αποκ.α:5 Ιωάν.ε:24  Εβρ.θ:22-28

2. Απελευθέρωση από την αμαρτία

Όχι μόνο ελεύθεροι απ’ την ενοχή της αμαρτίας αλλά επίσης ελεύθεροι από τη δύναμη της αμαρτίας (Ρωμ.ς:14).


 

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025




 

Κήρυγμα



Η ΕΞΙΛΕΩΣΗ (1)



Α. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΙΛΕΩΣΗΣ

Εβρ.θ:22 «Και σχεδόν με αίμα καθαρίζονται πάντα κατά τον νόμον, και χωρίς χύσεως αίματος δεν γίνεται άφεσις».

Ολόκληρη η διδασκαλία της σωτηρίας είναι οικοδομημένη πάνω στην εξιλέωση η οποία επιτυγχάνεται με το θάνατο, τη θυσία του Χριστού. 

Αν ο άνθρωπος μπορούσε να σωθεί διαφορετικά, ο Χριστός ποτέ δεν θα πέθαινε τον απολυτρωτικό θάνατο στο Γολγοθά. Καθώς μελετούμε την εξιλέωση, μπορούμε να δούμε τι έκανε ο Θεός για να προμηθεύσει τη σωτηρία στον πεσμένο άνθρωπο.


 

Τρίτη 11 Μαρτίου 2025


 

Οι άγιοι της Παλιάς Διαθήκης (1)


 

Η ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ



Α. ΣΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΑΡΚΑ

Ιωάν.α:14 “Και ο λόγος σάρξ εγένετο και εσκήνωσεν εν ημίν”

Η ερμηνεία της λέξης “ενσαρκώνω”, στο λεξικό, αποδίδεται σαν το ότι “προσδίδω σε κάτι σάρκινη υπόσταση”. Στην ενσάρκωση ο λόγος έγινε σάρκα (Ιωάν.α:14 ) και ”ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί” (Α’ Τιμ.γ:16).

Αυτή είναι η σωστή Βιβλική ορολογία. Ο Θεός δεν μπορούσε να γεννηθεί από τη Μαρία, αλλά φανέρωσε τον Εαυτό Του στη σάρκα που γεννήθηκε από την Μαρία. Το σώμα αυτό που γεννήθηκε ήταν ο ενσαρκωμένος λόγος. Αυτό όμως δεν αποδεικνύει δύο πρόσωπα, γιατί ο λόγος ήταν ο Θεός.


 

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025


 

Κήρυγμα


 

Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ



Α. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

Ο άνθρωπος είναι ένα πλάσμα με πολλές ανάγκες. Έξω απ’ το Χριστό ελαττώνεται, αδυνατίζει και δεν έχει πνευματική κι αιώνια ζωή. Η κατάστασή του μακριά απ’ το Χριστό μπορεί να περιγραφεί με τις εξής Γραφές:

 

1. Έχει αποξενωθεί εκ μήτρας

Ψαλμ.νη:3 «Απεξενώθησαν οι ασεβείς εκ μήτρας».

 


 

Κυριακή 9 Μαρτίου 2025

8 Hours of Peaceful Hymns - Instrumental Worship


 

Κήρυγμα


 

Ψαλμός 91



Ενώ ο Ψαλμός κγ είναι σίγουρα ο πιο δημοφιλής Ψαλμός από όλους, οι έρευνες αποδεικνύουν ότι ο Ψαλμός 91 είναι μεταξύ των 50 αγαπημένων περικοπών πολλών Χριστιανών.

Αστειευόμενοι, μερικοί τον αποκαλούν Ψαλμό που ο διάβολος μπορεί να χρησιμοποιήσει, επειδή το έκανε όταν πείραξε τον Ιησού.

Ένας μεγάλος αριθμός μελετητών αποδίδουν την πατρότητα αυτού του Ψαλμού στον Μωυσή (δεν έχει τεκμηριωθεί και παραμένει αβέβαιη).


 

Σάββατο 8 Μαρτίου 2025


 

Κήρυγμα


 

Η ΑΜΑΡΤΙΑ



Α. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ;

 

Α’ Ιωάν.γ:4 Αμαρτία είναι η ανομία.

Α’ Ιωάν.ε:17 Πάσα αδικία είναι αμαρτία.

Ρωμ.ιδ:23 πάν ό,τι δεν γίνεται εκ πίστεως είναι αμαρτία.

Ιάκ.δ:17 εις τον όστις εξεύρει να κάμνη το καλόν, και δεν κάμνει, εις αυτόν είναι αμαρτία.

Ιωάν.ις:9 περί αμαρτίας μεν, διότι δεν πιστεύουσιν εις εμέ.

Παρ.κα:4 Το επηρμένον όμμα και η αλαζών καρδία, ο λύχνος των ασεβών, είναι αμαρτία.

Παρ.κδ:9 Η μελέτη της αφροσύνης είναι αμαρτία.


 

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025


 

Κήρυγμα


 

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ



Α. ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ

Η λανθασμένη διδασκαλία ότι υπάρχουν τρία διαφορετικά πρόσωπα στη θεότητα αφήνει πολλά ερωτήματα αναπάντητα. Υπάρχει αντίφαση και σύγχυση στο δόγμα αυτό που μορφώθηκε από ανθρώπους στα πρώτα χρόνια της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας. Ο λόγος είναι ότι δεν βασίζεται στην Αγία Γραφή αλλά στη φύση της λογικής του ανθρώπου. Θα αναφέρουμε μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που μένουν αναπάντητες από τους τριαδικούς.