Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Τρελλός παπάς τους βάπτισε..

Εκτός απο 'Αθεοι είναι και αφελείς: πληρώνουν για να αγοράσουν πιστοποιητικά αποβάπτισης . Μου θυμίζουν την ιστορία με τα συγχωροχάρτια, που πληρώνανε οι αφελείς για να αγοράσουν άφεση αμαρτιών με την βούλα του Πάπα. Τώρα πληρώνουν τρείς λίρες για να πάρουν τα ξε-βαπτησιόχαρτα για να είναι άθεοι με την βούλα! Μωραίνει Κύριος ους βούλεται απωλέσει...
      Δεν είναι τυχαία η έκφραση της Αγίας Γραφής περι της αφρωσύνης για τον 'Αθεο" Είπεν ο άφρων εν τη καρδία αυτού, δεν υπάρχει Θεός. Διεφθάρησαν· έγειναν βδελυροί εις τα έργα· δεν υπάρχει πράττων αγαθόν." Ψαλμός 14:1

     Το πήρανε σοβαρά το θέμα και βρήκανε τρόπο να διαδηλώσουν την μεθόδευση της απάτης τους. Δηλαδή πιστεύουν ότι όσοι είναι βαπτισμένοι είναι και χριστιανοί;Τα δισεκατομμυρια του χριστεπώνυμου πλήθους είναι όλοι χριστιανοί ;  
    Αρνούνται το ηλίου φαεινότερο ότι η πίστη η σώζουσα δεν εξαρτάται απο το αν έχεις βαπτισθεί νήπιος στην κολυμβήθρα.
Γιατί δεν κοιτάνε προς τον εαυτό τους; βαπτισμένοι δεν είναι; αλλ' όμως είναι άθεοι, άρα δεν έχει σημασία το βάπτισμα χωρίς συνείδηση , χωρίς μετάνοια, χωρίς ειλικρινή εμπιστοσύνη στο έργο του Χριστού, χωρίς απόφαση αλλαγής ζωής.
    Τι προσπαθούν να δείξουν άραγε, μάλλον να κάνουν αισθητή την ύπαρξή τους. Δηλαδή για να έχουμε καλό ερώτημα: αν δεν κάνουν αποβαπτισμό δεν θα είναι άθεοι; Λες και δεν ισχύει το  αυτονόητο ότι δεν είναι το βάπτισμα που σε χαρακτηρίζει όπως θέλουν να παρουσιάζουν οι θρησκείες και οι εγγεγραμμένοι οπαδοί τους, αλλά μόνο αν είσαι ουσιαστικός μαθητής του Χριστού,και το αποδεικνύεις με την καθημερινή πρακτική σου .

    Τι να λέμε τώρα , όλο το εγκάθετο θρησκευτικό κατεστημένο στηρίζει και στηρίζεται στα τυπικά των παραδόσεων με την απαραίτητη επικάλυψη ευσέβειας . Όλοι αυτοί που είναι βαπτισμένοι-βουτηγμένοι  στην ακαθαρσία , στην απείθεια και αδικία, στην αμαρτωλότητα και την  ασχημωσύνη της αισχύνης, το βάπτισμα σε ανούσιες τυπικές τελετές τους πείραξε.
"Ο Χριστός  είπε για τους Φαρισσαίους : Πάσα φυτεία, την οποίαν δεν εφύτευσεν ο Πατήρ μου ο ουράνιος, θέλει εκριζωθή. Αφήσατε αυτούς, είναι οδηγοί τυφλοί τυφλών, τυφλός δε τυφλόν εάν οδηγή, αμφότεροι εις βόθρον θέλουσι πέσει."
    Το βάπτισμα μετανοίας και μαρτυρίας έχει αξία και όχι το βρέξιμο και το ράντισμα με βασιλικό. Είναι κρίμα να αυταπατώμαστε  ,ότι τα παρακάτω που αναφέρει ο Χριστός μπορούν να αφαιρεθούν με ένα απλό τυπικό βρέξιμο στο νερό; "Διότι έσωθεν εκ της καρδίας των ανθρώπων εξέρχονται οι διαλογισμοί οι κακοί, μοιχείαι, πορνείαι, φόνοι, κλοπαί, πλεονεξίαι, πονηρίαι, δόλος, ασέλγεια, βλέμμα πονηρόν· βλασφημία, υπερηφανία, αφροσύνη· πάντα ταύτα τα πονηρά έσωθεν εξέρχονται και μολύνουσι τον άνθρωπον."

    Μα πως κατάντησαν οι θρησκόληπτοι βαπτίζοντες και βαπτιζόμενοι. Ένα καθώς  πρέπει χριστιανικό κράτος δεν λογίζεται,αν  οι πολίτες του δεν είναι βαπτισμένοι και προς τούτο έχουν εδραιώσει το δήθεν αυτονόητο της ονοματοδοσίας μέσω του βαπτίσματος. Έτσι όλοι αυτομάτως γίνονται χριστιανοί και εντάσσονται στο χριστεπώνυμο πλήρωμα. Ας μη ξεχνάμε το 97% ποσοστό Ορθοδόξων της Ελλάδος που διατυμπάνιζε ο  Χριστόδουλος αλλά και άλλοι ! Κανένας δεν έχει την τόλμη να  αναλογισθεί  το απύθμενο μέγεθος της υποκρισίας,  προιστάμενοι και  ηγούμενοι του θρησκόληπτου κράτους προσπαθούν να καλύψουν την γύμνια της χρεωκοπίας τους , παρότι έρχονται περιστατικά τύπου Εφραίμ να διαταράξουν τον ύπνο τους μήπως και αισθανθούν κάτι και μεταννοήσουν .
     Αλλά δυστυχώς παρατηρούνται σκενές απείρου κάλλους ,οι μοναχοί όχι μόνο να μην   αισχύνονται για τα έργα τους αλλά να τολμούν να λένε προς τους άλλους ότι είναι αράντιστοι και αδιάβαστοι.
    Το έχετε ακούσει: τρελλός παππάς σε βάπτισε; Η λαική θυμοσοφία λέει ότι μπορείς να γίνεις ίδιος με αυτόν που σε βάπτισε...Αν ήταν τρελλοί δεν θα είχαν  ευθύνη , όμως  λένε ότι  είναι άνθρωποι του Θεού, απεσταλμένοι να καθοδηγήσουν το ποίμνιο.. απ' έξω ντυμένοι την ευσέβεια και απο μέσα λύκοι άρπαγες ,υπηρέτες της κοιλίας τους, έτοιμοι να θύσουν και να απολέσουν.

    Απ'ότι καταλαβαίνω οι πάντες έχουν χάσει την μπάλλα. Οι θρησκείες  με τις  παραδόσεις τους, έχουν εντάξει τους ανθρώπους σ'ενα σύστημα σεβασμιοφάνειας, αυθαίρετης εφευρετικής τυπολατρείας και τραγικής εξαπάτησης . Απο την άλλη μεριά οι άθεοι κονταροχτυπιούνται με τις  θρησκείες ,και νομίζουν ότι έτσι βλάπτουν τον Θεό; Πρέπει να είναι πολλοί αφελείς να το πιστεύουν αυτό. 
    Η βάπτιση  είναι μία θεληματική πράξη που κάθε ειλικρινής πιστός  Χριστιανός κάνει στο όνομα του Χριστού και αποτελεί συμβολική ενέργεια της  ταύτισης του αμαρτωλού ανθρώπου με τον θάνατο του Χριστου.,ώστε με την δύναμη του πνεύματος του Θεού που ανέστησε τον Χριστό ,να μπορούμε και μεις να  περπατήσουμε μιά νέα αναστημένη ζωή . Έχει σημασία το βάπτισμα εις Χριστόν Ιησούν, γιατί ο Χριστός πέθανε και όχι ο Θεός και γι αυτό βαπτιζόμαστε στο  θάνατο του Χριστού.
   " Η αγνοείτε ότι όσοι εβαπτίσθημεν εις Χριστόν Ιησούν, εις τον θάνατον αυτού εβαπτίσθημεν;Συνετάφημεν λοιπόν μετ' αυτού διά του βαπτίσματος εις τον θάνατον, ίνα καθώς ο Χριστός ανέστη εκ νεκρών διά της δόξης του Πατρός, ούτω και ημείς περιπατήσωμεν εις νέαν ζωήν." Ρωμ 6:3,
      Έτσι γίνεται η "γέννηση άνωθεν", ξαναγεννιόμαστε απο τον Θεό σαν νέα δημιουργήματα δικά Του ,παιδιά της Βασιλείας Του,βάσει της πίστης στο έργο του Θεού που ο Χριστός έκαμε για μας.
    "Όσοι δε εδέχθησαν αυτόν, εις αυτούς έδωκεν εξουσίαν να γείνωσι τέκνα Θεού, εις τους πιστεύοντας εις το όνομα αυτού· οίτινες ουχί εξ αιμάτων ουδέ εκ θελήματος σαρκός ουδέ εκ θελήματος ανδρός, αλλ' εκ Θεού εγεννήθησαν." Ιωάννου κεφ α΄,13,14
   Ο άνθρωπος πρώτα πιστευει στο σωτήριο έργο του Χριστού και μετά βαπτίζεται ομολογώντας το θάνατο της παλιάς ζωής του και την απόφαση να ζήσει μιά νέα ζωή πίστης και υπακοής στο Λόγο του Θεού.

   Δεν υπάρχει στη Αγία Γραφή νηπιοβαπτισμός.Ο άνθρωπος πρέπει να είναι συνειδητά χριστιανός , και να ενεργεί αυτόβουλα και ανεξάρτητα απο τη θέληση  γονέων , συντρόφου,  φίλων , και γενικά  οποιανδήποτε επιρροή. Έτσι μόνο έχει αξία όταν βασίζεται στην προσωπική πίστη ,όχι κατευθυνόμενη γιατί  έτσι δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν προσωπική δέσμευση  αλλαγής ζωής και συμπεριφοράς,. Το φαινόμενο της βάπτισης των νηπίων δεν οδηγεί  στην αλλαγή ζωής αφού το νήπιο αγνοεί τον εαυτό του , τι είναι αμαρτία και τι καλό και κακό.
(πηγή  ΜΑΡΑΝΑΘΑ )